cpg1251
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 червня 2012 р. Справа № 2-а-250/12/2170
Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Василяки Д.К., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Генічеського районного центру зайнятості до управління капітального будівництва Генічеської районної ради про стягнення заборгованості,
встановив:
Генічеський районного центру зайнятості Херсонської області звернувся до суду з адміністративним позовом до управління капітального будівництва Генічеської районної ради про стягнення страхових внесків на випадок безробіття в сумі 1126,22 грн. Позов обґрунтований тим, що відповідно до законодавства чинного на момент виникнення правовідносин, відповідач, як роботодавець повинен своєчасно та в повному розмірі сплачувати до районного центру зайнятості страхові внески на випадок безробіття. Відповідно до розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків, за 2010 рік, та розрахунку ціни позову, відповідач має недоїмку з сплати страхових внесків на випадок безробіття за період з 01.10.10 по 31.12.10 роки в сумі 1126,22 грн., несплачених страхових внесків для найманих працівників.
Позивач заявив клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження, позовні вимоги підтримав.
Відповідач в судове засідання не з'явився, про час та місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином, явку повноважних представників в судове засідання не забезпечив, про причину неявки не повідомив.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Виходячи з вищевикладеного, суд вважає за можливе розглянути адміністративну справу в порядку письмового провадження.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив: відповідно до п.7 розділу VIIІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", суми внесків, нарахованих на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, строк сплати яких не настав на 1 січня 2011 року, не сплачені станом на 1 січня 2011 року, підлягають сплаті в порядку, що діяв до 1 січня 2011 року.
Стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у рахунок сплати єдиного внеску, забороняється.
Згідно ч. 1 ст. 8 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду. Статтею 10 даного закону передбачено, що управління Фондом здійснюють правління Фонду та виконавча дирекція Фонду. Виконавча дирекція Фонду відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості.
Відповідно до Положення про Генічеський районний центр зайнятості, затвердженого директором Херсонського обласного центру зайнятості від 01.01.2001 року, Генічеський районний центр зайнятості є місцевим органом державної виконавчої влади та робочим органом виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, підпорядковується Херсонському обласному центру зайнятості.
Роботодавцем визнається відповідно до п. 10 ст. 1 Закону, власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання та фізичні особи, які використовують найману працю.
Відповідно до п. 2.1. Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженої Наказом Міністерства праці та соціальної політики України 18.12.2000 N 339 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2001 року за N 30/5221, (далі по тексту Інструкція), платниками страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд) є роботодавці, застраховані особи, фізичні особи - підприємці та інші особи (включаючи юридичних осіб), які використовують працю фізичних осіб за договорами цивільно-правового характеру.
Відповідно до ст. 35 Закону, роботодавець зобов'язаний: своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески; надавати виконавчій дирекції Фонду відомості в установленому порядку про сплату страхових внесків, у тому числі застрахованими особами.
Управління капітального будівництва Генічеської районної ради є платником страхових внесків та має заборгованість зі сплати страхових внесків на випадок безробіття в сумі 1126,22 грн. Згідно ч. 3 ст. 35 Закону, достовірність зазначених у документах даних перевіряється виконавчою дирекцією Фонду. У разі їх недостовірності роботодавець добровільно чи на підставі рішення суду повинен відшкодувати страховику заподіяну шкоду. Роботодавець відповідно до ст. 38 Закону, несе відповідальність за несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців. У разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню. Відповідно до п. 9.7. Інструкції, не сплачені в строк страхові внески, пеня і штрафи стягуються в дохід Фонду із страхувальника у судовому порядку відповідно до законодавства.
Розмір заборгованості відповідача підтверджується розрахунком ціни позову про стягнення з відповідача заборгованості по перерахуванню страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України, розрахунковою відомістю про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 2010 р., згідно яких відповідач має заборгованість по страховим внескам за період з 01.10.10 по 31.12.10 роки в сумі 1126,22 грн., з яких 816,29 грн. несплачених страхових внесків для роботодавців та 309,93 грн. несплачених страхових внесків для найманих працівників. Доказів сплати зазначеної суми заборгованості станом на день розгляду справи відповідач не надав.
Враховуючи те, що зобов'язання, які передбачають сплату страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття відповідачем не виконані та приймаючи до уваги документальне підтвердження факту та розміру боргу, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими і такими що підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 8, 9, 12,17, 19, 158-163, 167 КАС України, суд -
постановив :
Позов задовольнити.
Стягнути з управління капітального будівництва Генічеської районної ради (код ЄДРПОУ 36016586) на користь Генічеський районного центру зайнятості, заборгованість зі страхових внесків на випадок безробіття в сумі 1126 (одна тисяча сто двадцять шість) грн. 22 коп., з яких: 816,29 грн. сума несплачених страхових внесків для роботодавців; 309,93 грн. сума несплачених страхових внесків для найманих працівників.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Василяка Д.К.
кат. 10.1
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.06.2012 |
Оприлюднено | 14.06.2012 |
Номер документу | 24577228 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Василяка Д.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні