5023/2535/12 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022, тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
УХВАЛА про порушення провадження у справі про банкрутство "08" червня 2012 р. Справа № 5023/2535/12 вх. №2535/12 Суддя Чистякова І.О. розглянувши заяву Споживчого товариства "Чистий ринок", м. Харків про визнання банкрутом –Споживче товариство "Чистий ринок", м. Харків, код 37091397 Керуючись ст.ст. 7, 11, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", УХВАЛИВ: 1. Прийняти заяву Споживчого товариства "Чистий ринок" про порушення справи про банкрутство до розгляду . 2. Порушити провадження у справі і призначити проведення засідання суду на "20" червня 2012 р. о 11:00 год. у приміщенні Господарського суду Харківської області,к. 319, 3-й поверх. 3. Зобов'язати боржника до судового засідання надати суду: - оригінали документів, доданих до заяви для огляду; - довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців станом на червень 2012 року; - довідку з ДАІ про наявність або відсутність майнових активів. - витяг з Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна та Державного реєстру обтяжень рухомого майна станом на день подання заяви про порушення справи про банкрутство; - довідку про наявність або відсутність відкритих рахунків боржника; - докази проведення органами державної податкової служби позапланової перевірки боржника; - первинні документи на підтвердження наявності заборгованості перед кредитором; - довідку з ДПІ про наявність відкритих рахунків у боржника; - довідку з установ банку про рух грошових коштів по поточним рахункам в установах банку - аналіз фінансово - господарського стану підприємства, проведений згідно з "Методичними рекомендаціями щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства", затвердженими наказом Міністерства економіки України від 19.01.2006р. №14; - баланси товариства за 2011р.-2012р., інші дані про фінансовий стан підприємства. 4. З моменту прийняття ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів, що передбачає: - зупинення виконання боржником грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін виконання яких настав до порушення справи про банкрутство і до введення мораторію; - припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання грошових зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: - забороняється стягнення на підставі виконавчих документів та інших документів, за якими здійснюється стягнення відповідно до законодавства; - не нараховуються неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші санкції за невиконання чи неналежне виконання грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів). Дія мораторію на задоволення вимог кредиторів не поширюється на виплату заробітної плати, аліментів, відшкодування шкоди, заподіяної здоров'ю та життю громадян, авторської винагороди, на невикористані та своєчасно не повернуті кошти Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, а також на задоволення вимог кредиторів, що здійснюється боржником у порядку, встановленому статтею 14 цього Закону, або керуючим санацією згідно з планом санації, затвердженим господарським судом, або ліквідатором у ліквідаційній процедурі в порядку черговості, встановленому статтею 31 цього Закону. 5. Дану ухвалу направити: боржнику, відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Харківській області (м. Харків, вул. Петровського, 16), державному реєстратору, Ленінському відділу державної виконавчої служби Харківського міського управління юстиції, ВДВС Головного управління юстиції у Харківській області, Західній МДПІ м. Харкова. Суддя Чистякова І.О.