Постанова
від 07.06.2012 по справі 2а/1270/3884/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

07 червня 2012 року Справа № 2а/1270/3884/2012

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

судді Яковлева Д.О.

при секретарі Житній Ю.С.,

в присутності сторін: від позивача - не з'явився;

від відповідача - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську справу за адміністративним позовом Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби до Малого приватного підприємства «Прогрес» про стягнення податкового боргу в сумі 2 930,62 грн.,

ВСТАНОВИВ:

21 травня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби до Малого приватного підприємства «Прогрес» про стягнення податкового боргу в сумі 2 930,62 грн.

В обґрунтування заявлених вимог зазначено, що Мале приватне підприємство «Прогрес» зареєстровано в якості юридичної особи, з організаційно-правовою формою - приватне підприємство та взято на податковий облік Антрацитівської ОДПІ 23.09.1991 за № 93/06-11-120.

Станом на 04.05.2012 податковий борг МПП «Прогрес»становить - 2 930,62 грн. у тому числі:

- сума податкового боргу з орендної плати за землю у розмірі 568,04 грн.;

- сума податкового боргу з податку на прибуток підприємств у розмірі 238,58 грн.;

- сума податкового боргу з податку з власників транспортних засобів у розмірі 2 124,00 грн.

З метою погашення податкового боргу, на адресу відповідача були направлені перша податкова вимога від 13.10.2005 № 1/363 та друга податкова вимога від 06.12.2005 № 2/425.

У зв'язку з чим позивач просить стягнути кошти Малого приватного підприємства «Прогрес» в розмірі 2 930,62 грн. з рахунків у банках, обслуговуючих платника, у тому числі:

- 568,04 грн. в рахунок погашення податкового боргу з орендної плати за землю;

- 238,58 грн. в рахунок погашення податкового боргу з податку на прибуток підприємства;

- 2 124,00 грн. в рахунок погашення податкового боргу з податку з власників транспортних засобів.

Позивач у судове засідання не прибув, про дату, місце та час слухання справи повідомлявся належним чином. Надав до суду заяву в якій просив суд провести розгляд справи у відсутності представника Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби.

Відповідач у судове засідання не прибув, про дату, місце та час слухання справи повідомлявся належним чином. Правом подати суду заперечення проти позову та докази на підтвердження своїх доводів не скористався.

Відповідно до частини 6 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу на основі наявних в матеріалах справи доказів.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд приходить до такого.

Пунктами 1, 2, 3 частини 1 статті 9 Закону України «Про систему оподаткування» (який був чинним на дату виникнення спірних правовідносин) передбачені обов'язки платників податків і зборів (обов'язкових платежів), а саме: вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами, подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів); сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Порядок, строки та умови надання декларацій та фінансової звітності встановлені спеціальним податковим законодавством.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України:

- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);

пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

- податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

Мале приватне підприємство «Прогрес» як платник податків знаходиться на обліку в Антрацитівській об'єднаній державній податковій інспекції Луганської області з 23.09.1991 за № 93/06-11-120.

Мале приватне підприємство «Прогрес» у зв'язку з несвоєчасною сплатою податкового зобов'язання, самостійно узгодженого платником податків, має заборгованість перед бюджетом з орендної плати за землю, з податку на прибуток підприємств та з податку з власників транспортних засобів, яка станом на 04.05.2012 складає 2 930,62 грн., що підтверджується довідкою заборгованості до бюджету та розрахунками заборгованості (а.с.12,13,20,36).

01 січня 2011 року набув чинності Податковий Кодекс України, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Відповідно до п. 2 Прикінцевих положень Податкового кодексу України з 01.01.2011 року Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» втратив чинність.

Проте, у зв'язку з тим, що правовідносини, щодо наслідків несплати податків виникли до набрання чинності Податковим Кодексом України, суд приходить до висновку, що в даному випадку при вирішенні питання щодо стягнення з відповідача податкової заборгованості слід застосовувати саме норми Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».

Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори, в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до пункту 5.1 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.

Згідно із підпунктом 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.

Згідно із підпунктом 5.4.1 пункту 5.4 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Відповідно до підпункту пп. 5.2.1. п.5 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181- III податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 Закону України № 2181, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 вказаного пункту.

Відповідно до вимог Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (який був чинним на дату виникнення спірних правовідносин) Мале приватне підприємство «Прогрес» подало до Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області:

- податковий розрахунок з плати за землю на 2009 рік від 28 січня 2009 року, в якому визначило податкове зобов'язання у розмірі 201,64 грн. (а.с.14-15), несплачений залишок якого складає 63,09 грн. (а.с.13);

- податковий розрахунок з плати за землю на 2010 рік від 15 січня 2010 року, в якому визначило податкове зобов'язання у розмірі 213,54 грн. (а.с.16-7);

- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 1 квартал 2009 року від 17 квітня 2009 року № 5911, в якій визначило податкове зобов'язання у розмірі 28,00 грн. (а.с.21-22);

- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за півріччя 2009 року від 21 липня 2009 року № 13552, в якій визначило податкове зобов'язання у розмірі 55,00 грн. (а.с.23-24);

- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 3 квартали 2009 року від 19 жовтня 2009 року № 19754, в якій визначило податкове зобов'язання у розмірі 33,00 грн. (а.с.25-26);

- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2009 рік від 15 січня 2009 року № 24973, в якій визначило податкове зобов'язання у розмірі 10,00 грн. (а.с.27-28);

- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 1 квартал 2010 року від 19 квітня 2010 року № 5219, в якій визначило податкове зобов'язання у розмірі 61,00 грн. (а.с.29-30);

- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за півріччя 2010 року від 21 липня 2010 року № 11986, в якій визначило податкове зобов'язання у розмірі 35,00 грн. (а.с.31-32);

- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2010 рік від 02 лютого 2011 року № 26222, в якій визначило податкове зобов'язання у розмірі 3,00 грн. (а.с.33-34);

- розрахунок суми податку з власників транспортних засобів за 2009 рік від 18 лютого 2009 року № 1983, в якій визначило податкове зобов'язання у розмірі 2000,00 грн. (а.с.37-38), несплачений залишок якого складає 1 500, 00 грн. (а.с.36);

- розрахунок суми податку з власників транспортних засобів за 2010 рік від 01 березня 2010 року № 1977, в якій визначило податкове зобов'язання у розмірі 624,00 грн.;

В порушення вимог підпункту 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» відповідач узгоджену суму податкових зобов'язань з орендної плати за землю, з податку на прибуток підприємства та з податку з власників транспортних засобів у встановлені законом строки не сплатив, внаслідок чого за відповідачем утворився податковий борг з орендної плати за землю, з податку на прибуток підприємства та з податку з власників транспортних засобів.

У відповідності із підпунктом «б» підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо дані документальних перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях.

Згідно із підпунктом 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» у разі коли платник податків не сплачує узгоджену

суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:

при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.

Згідно із п.126.1 ст.126 Податкового кодексу України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

У зв'язку з несплатою в установлений законом строк узгодженої суми податкового зобов'язання податковим органом на підставі пп. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» відповідачу податковим повідомленням - рішенням від 12 листопада 2010 року № 0004701530/0 було нараховано штрафні санкції у розмірі 242,66 грн. (а.с.18).

На підставі п. 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України податковим органом відповідачу податковим повідомленням - рішенням від 08 липня 2011 року № 0000401520 було нараховано штрафні санкції у розмір 1,40 грн. (а.с.35).

Відповідно до підпункту 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

Згідно із підпунктом 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган невірно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати.

Абзацом 6 підпункту 5.2.4 пункту 5.2 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» регламентовано, що день закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження податкового зобов'язання платника податків. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу податкове зобов'язання вважається неузгодженим до розгляду судом справи по суті та прийняття відповідного рішення.

Податкові повідомлення - рішення Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області від 12 листопада 2010 року № 0004701530/0 та від 08 липня 2011 року № 0000401520 відповідач ні в адміністративному, ні в судовому порядку не оскаржував, тому визначені ними податкові зобов'язання згідно із підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» вважаються узгодженими у день отримання платником податків податкового повідомлення-рішення (а.с.18-19,35).

В порушення вимог підпункту 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» суми штрафних (фінансових) санкцій протягом десяти календарних днів від дня отримання відповідних податкових повідомлень-рішень відповідачем не сплачені.

Відповідно до підпункту 16.1.1 пункту 16.1 статті 16 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» після закінчення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Нарахування пені згідно із підпунктом 16.1.2 пункту 16.1 статті 16 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» розпочинається:

- при самостійному нарахуванні суми податкового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання, визначеного цим Законом;

- при нарахуванні суми податкового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні згідно з нормами цього Закону.

Пеня відповідно до підпункту 16.4.1 пункту 16.4 статті 16 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Згідно п.п 129.1.1 п.129.1 ст.129 Податкового кодексу України пеня нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день його погашення, залежно від того, яка з величин, таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті згідно п.129.4 ст.129 Податкового кодексу України.

У зв'язку з несплатою в установлений законом строк узгодженої суми податкового зобов'язання, на суму податкового боргу була нарахована пеня у загальному розмірі 51,93 грн., що підтверджується довідками про розрахунок пені у особовому рахунку МПП «Прогрес» від 04.05.2012 № 190/10/20-010 та № 191/10/20-010 (а.с.43-44).

Таким чином, загальна сума податкової заборгованості склала 2 930,62 грн., що підтверджується довідкою заборгованості до бюджету та розрахунками заборгованості (а.с.12,13,20,36).

Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 Податкового кодексу України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (підпункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).

Відповідно до статті 6 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Податкові вимоги також надсилаються платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суму податкових зобов'язань у встановлені законом строки, без попереднього направлення (вручення) податкового повідомлення.

Податкові вимоги надсилаються:

а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;

б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

На виконання вищезазначених положень Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області МПП «Прогрес» було надіслано першу податкову вимогу від 13 жовтня 2005 року № 1/363 (а.с.41), яку було отримано уповноваженою особою відповідача 25.10.2005 (а.с.42), та другу податкову вимогу від 06 грудня 2005 року № 2/425 (а.с.41), яку було отримано уповноваженою особою відповідача 19.12.2005 (а.с.42).

Оскільки перша податкова вимога від 13 жовтня 2005 року № 1/363та друга податкова вимога від 06 грудня 2005 року № 2/425 є чинними (доказів про відкликання податкових вимог суду не надано), суд прийшов до висновку, що органом державної податкової служби при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.

Внаслідок того, що Мале приватне підприємство «Прогрес» станом на дату розгляду справи податковий борг з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, з податку на прибуток підприємства та з податку з власників транспортних засобів у загальному розмірі 2 930,62 грн. не сплатило, вимоги податкового органу про стягнення податкового боргу у загальному розмірі 2 930,62 грн. з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, визнаються судом обґрунтованими, доведеними і такими, що підлягають задоволенню.

Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засіданні 07 червня 2012 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 12 червня 2012 року, про що згідно вимог частини 2 статті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби до Малого приватного підприємства «Прогрес» про стягнення податкового боргу в сумі 2 930,62 грн. задовольнити повністю.

Стягнути кошти Малого приватного підприємства «Прогрес» (ідентифікаційний код 21756587, місцезнаходження: 94670, Луганська область, Антрацитівський район, с. Краснолуцький, автодорога селища Красна Таловка-Донецьк 141 км.) у сумі 2 930,62 грн. (дві тисячі дев'ятсот тридцять гривень 62 копійки) з рахунків у банках, обслуговуючих платника, у тому числі:

- 568,04 грн. в рахунок погашення податкового боргу з орендної плати за землю перерахувавши до місцевого бюджету на р/р 33212811700098, код платежу 13050110, отримувач - Антрацитівське УДКСУ Луганської області, код отримувача - 37983403, банк - ГУДКСУ в Лганській області, МФО 804013;

- 238,58 грн. в рахунок погашення податкового боргу з податку на прибуток підприємства перерахувавши до Державного бюджету на р/р 31111009700088, код платежу 11021002, отримувач - Антрацитівське УДКСУ Луганської області, код отримувача - 37983403, банк - ГУДКСУ в Лганській області, МФО 804013;

- 2 124,00 грн. в рахунок погашення податкового боргу з податку з власників транспортних засобів перерахувавши до Державного бюджету на р/р 33215807700098, код платежу 12020110, отримувач - Антрацитівське УДКСУ Луганської області, код отримувача - 37983403, банк - ГУДКСУ в Лганській області, МФО 804013.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Постанову складено та підписано у повному обсязі 12 червня 2012 року.

СуддяД.О. Яковлев

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.06.2012
Оприлюднено18.06.2012
Номер документу24698507
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/3884/2012

Постанова від 07.06.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Д.О. Яковлев

Ухвала від 23.05.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Д.О. Яковлев

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні