ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 червня 2012 р. Справа № 2-а-1225/12/2170
Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Варняка С.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом прокурора Голопристанського району Херсонської області в інтересах держави в особі Голопристанського районного центру зайнятості до Краснознам'янської сільської ради про стягнення коштів,
встановив:
Прокурор в обґрунтування своїх позовних вимог посилається на те, що Краснознам'янська сільська рада не надала інформацію до органу служби зайнятості про прийняття на роботу ОСОБА_1, з 01.05.2011 р., який перебував на обліку як безробітний у Голопристанському районному центрі зайнятості. У зв'язку з чим йому було незаконно за період із 01.05.2011 р. по 02.02.2012р. виплачено суму матеріального забезпечення, яка складає 4527,88 грн.
Прокурор та представник позивача розгляд справи просили проводити в порядку письмового провадження.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, письмових заперечень на позов не надав, про причини неявки суд не повідомив.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомленні про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Виходячи з вищевикладеного, суд вважає за можливе розглянути адміністративну справу в порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи, суд встановив такі обставини.
Відповідно до заяви від 15.02.2011 р. Голопристанським районним центром зайнятості громадянина ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1, було взято на облік та надано статус безробітного (персональна картка № НОМЕР_2).
Наказом від 15.02.2011р. № НТ110215 ОСОБА_1, було призначено допомогу по безробіттю.
01.05.2011р. Розпорядженням сільського голови Краснознам'янської сільської ради ОСОБА_1, було прийнято на роботу водієм.
Про факт працевлаштування ОСОБА_1 позивач дізнався з інформації Державної податкової адміністрації України, що надійшла після проведення автоматизованого міжвідомчого інформаційного обміну даними між Пенсійним Фондом України, Державною податковою адміністрацією та Державним центром зайнятості Міністерства праці та соціальної політики 28.11.2011. Формування запитів здійснюється засобами Єдиної інформаційної аналітичної системи «Служба зайнятості» на державному рівні.
Факт працевлаштування також був підтверджений відповідачем: лист від 25.01.2012 № 02-13/15, копія розпорядження про прийняття на посаду від 30.04.2011 №24).
За період з 01.05.2011р. перебуваючи на обліку як безробітний, гр. ОСОБА_1 отримав 4 527,88 (чотири тисячі п'ятсот двадцять сім гривень 88 коп.) грн. матеріального забезпечення.
Наказом Голопристанського районного центру зайнятості від 02.02.2012р. № НТ120202 вирішено повернути кошти матеріального забезпечення отримані ОСОБА_1, з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати йому забезпечення та надання соціальних послуг.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про зайнятість населення", зайнятість - це діяльність громадян, пов'язана із задоволенням особистих та суспільних потреб і така, що, як правило, приносить їм доход у грошовій або іншій формі.
Статтею 2 цього ж Закону встановлено, що безробітними визнаються працездатні громадяни працездатного віку, які через відсутність роботи не мають заробітку або інших передбачених законодавством доходів і зареєстровані у державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, готові та здатні приступити до підходящої роботи. Безробітними визнаються також інваліди, які не досягли пенсійного віку, не працюють та зареєстровані як такі, що шукають роботу.
У п.1 ст.1 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (далі Закон №1533) зазначено, що загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття - система прав, обов'язків і гарантій, яка передбачає матеріальне забезпечення на випадок безробіття з незалежних від застрахованих осіб обставин та надання соціальних послуг за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Частиною 4 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення»передбачено подання підприємствами усіх форм власності до органів служби зайнятості адміністративних даних, у тому числі про всіх прийнятих працівників. Форма такого звіту та інструкція по його заповненню затверджені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19.12.2005 р. № 420.
Згідно із п.3 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» надання адміністративних даних про прийнятих працівників є обов`язком роботодавця. Порушення порядку надання таких даних тягне за собою відповідальність, передбачену ч. 4 ст. 35 Закону №1533, а саме: із роботодавця утримується незаконно виплачена безробітному сума забезпечення у разі неповідомлення про його прийняття на роботу.
Судом встановлено, що з 01.05.2011 р., гр. ОСОБА_1, відповідно до ст. 1 Закону України «Про зайнятість населення» став зайнятою особою і втратив право на статус безробітного та матеріальне забезпечення з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати йому забезпечення та надання соціальних послуг.
Як вбачається із довідки від 31.01.2012 р. про розмір отриманої допомоги по безробіттю за період 01.05.2011 р. по 31.01.2012 р. гр. ОСОБА_1, отримав 4527,88 грн. матеріального забезпечення.
Оскільки відповідачем не надано доказів спростування доводів позивача, суд вважає позов обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 8, 9, 12, 19,128, 158, 159, 160-163, 167 КАС України, суд -
постановив :
Позовні вимоги задовольнити.
Стягнути з Краснознам'янської сільської ради (ЄДРПОУ 00431094) на користь Голопристанського районного центру зайнятості (код ЄДРПОУ 22737830) незаконно виплачену суму матеріального забезпечення в розмірі 4527 (чотири тисячі п'ятсот двадцять сім) грн. 88 коп.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Варняк С.О.
кат. 10.2.3
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2012 |
Оприлюднено | 18.06.2012 |
Номер документу | 24699855 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Варняк С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні