Постанова
від 25.04.2012 по справі 2-а/1970/1601/12
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2-а/1970/1601/12

"25" квітня 2012 р. м. Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд в складі:

головуючої судді Данилевич Н.А.

при секретарі Стасюк А.В.

за участю:

представника позивача Креховця В.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Тернополі справу за адміністративним позовом Державної фінансової інспекції в Тернопільській області до Державного професійно-технічного навчального закладу «Заліщицьке вище професійне училище»про зобов'язання виконати вимоги, суд -

ВСТАНОВИВ:

Державна фінансова інспекція в Тернопільській області (далі-позивач) звернулась до суду з адміністративним позовом до Державного професійно-технічного навчального закладу «Заліщицьке вище професійне училище» (далі-відповідач) про зобов'язання виконати вимоги.

Позов мотивовано тим, що проведеною плановою ревізією фінансово-господарської діяльності Державного професійно-технічного навчального закладу «Заліщицьке вище професійне училище»за період з 01.10.2007р. по 01.08.2011р. встановлено порушення законодавства, зокрема відповідачем не проводилось підвищення посадових окладів на 10 відсотків за роботу у вищому професійно-технічному навчальному закладі педагогічним працівникам, що призвело до недоотримання ними коштів в сумі 213817,05 грн.

На підставі п.7 ст.10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»від 26.01.1993 № 2939-ХІІ відповідачу було пред'явлено вимоги від 05.10.2011 № 19-03-13-14/5572, пунктом 2 яких відповідача було зобов'язано нарахувати та виплатити підвищення посадових окладів на 10 відсотків за роботу у вищому професійно-технічному навчальному закладі педагогічним працівникам в сумі 213817,05 грн.

Листом від 30.11.2011 № 180 відповідачем було повідомлено про часткове виконання вищезазначеного пункту вимог, зокрема відповідачем нараховано та в виплачено підвищення посадових окладів на 10 відсотків за роботу у вищому професійно-технічному навчальному закладі педагогічним працівникам в сумі 40485,97 грн. Таким чином, в установлений термін відповідачем не було забезпечено повне виконання вищевказаного пункту вимог.

На підставі вищенаведеного, позивач просить зобов'язати Державний професійно-технічний навчальний заклад «Заліщицьке вище професійне училище»виконати пункт 2 вимог, а саме: нарахувати та виплатити підвищення посадових окладів на 10 відсотків за роботу у вищому професійно-технічному навчальному закладі педагогічним працівникам в сумі 173331,08 грн.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав з мотивів, викладених у позовній заяві та просив позов задовольнити.

Відповідач в судове засідання не з'явився, про дату час і місце розгляду справи, повідомлявся належним чином, заперечень проти адміністративного позову не надав. Суд вважає, що вжив усі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про розгляд даної адміністративної справи та реалізації ним права судового захисту прав та інтересів.

Заслухавши в судовому засіданні представника позивача, оцінивши представлені у справі докази у їх сукупності, на підставі чинного законодавства судом встановлені наступні обставини.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2011 року №765 Державна фінансова інспекція в Тернопільській області є правонаступником Контрольно-ревізійним управління в Тернопільській області.

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»від 26.01.1993 року № 2939 головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.

Державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудиту та інспектування.

Інспектування здійснюється у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Відповідно до ст. 11 Закону України «Про контрольно-ревізійну службу в Україні», плановою виїзною ревізією вважається ревізія у підконтрольних установах, яка передбачена у плані роботи органу державної контрольно-ревізійної служби і проводиться за місцезнаходженням такої юридичної особи чи за місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така планова виїзна ревізія.

Планова виїзна ревізія проводиться за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності підконтрольних установ за письмовим рішенням керівника відповідного органу державної контрольно-ревізійної служби не частіше одного разу на календарний рік.

Відповідно до п. 1 ст. 10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»Головному контрольно-ревізійному управлінню України, контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається право перевіряти у підконтрольних установах грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (грошових сум, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування).

Судом встановлено, що Контрольно-ревізійним управлінням в Тернопільській області проведено планову ревізію фінансово-господарської діяльності Державного професійно-технічного навчального закладу відповідача за період з 01.10.2007 по 01.08.2011. За наслідками ревізії складено акт від 20.09.2011 № 03-22/39.

Ревізією правильності встановлення посадових окладів встановлено, що в порушення підпункту б) п.28 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерством освіти України від15.04.1993 №102, п.3 додатку 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки»від 20.04.2007 №643, відповідачем не проводилось підвищення посадових окладів на 10 відсотків за роботу у вищому професійно-технічному навчальному закладі педагогічним працівникам за період з 01.10.2007р. по 01.08.2011р., що призвело до недоотримання ними коштів в сумі 213817,05 грн. в тому числі:

- за 3 місяці 2007 - 9040,17 грн.;

- 2008 - 50868,97 грн.;

- 2009 - 56029,22 грн.;

- 2010 - 57392,72 грн.;

- 7 місяців 2011 - 40485,97 грн.

При цьому, посадові оклади керівних працівників відповідача за період з 01.10.2007 по 01.08.2011 підвищено на 10 відсотків - за роботу у вищому професійно-технічному навчальному закладі.

На підставі п.7 ст.10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі - Закон № 2939), відповідачу було пред'явлено вимоги від 05.10.2011 № 19-03-13-14/5572 (далі - вимоги), пунктом 2 яких відповідача було зобов'язано нарахувати та виплатити підвищення посадових окладів на 10 відсотків за роботу у вищому професійно-технічному навчальному закладі педагогічним працівникам в сумі 213817,05 грн. Термін виконання вимог було встановлено до 01.12.2011.

Листом від 30.11.2011 № 180 відповідачем було повідомлено про часткове виконання вищезазначеного пункту вимог. Так, згідно вказаного листа, відповідачем нараховано та виплачено підвищення посадових окладів на 10 відсотків за роботу у вищому професійно-технічному навчальному закладі педагогічним працівникам в сумі 40485,97 грн. Таким чином, у встановлений термін відповідачем не було забезпечено повне виконання вищевказаного пункту вимог, зокрема не виконано пункт 2 вимог в частині нарахування та виплати підвищення посадових окладів на 10 відсотків за роботу у вищому професійно-технічному навчальному закладі педагогічним працівникам в сумі 173331,08 грн.

Відповідно до ст. 15 Закону № 2939 законні вимоги службових осіб контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуються.

Відповідно до п. 10 ст. 10 Закону № 2939 контрольно-ревезійним управлінням в областях надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, не заперечені в установленому порядку відповідачем, а отже підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 2, 69, 70, 71, 77, 94, 137, 160-163, Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Зобов'язати Державний професійно-технічний навчальний заклад «Заліщицьке вище професійне училище»(вул. Степана Бандери, 94, м. Заліщики, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 02547562) виконати пункт 2 вимог, а саме: нарахувати та виплатити підвищення посадових окладів на 10 відсотків за роботу у вищому професійно-технічному навчальному закладі педагогічним працівникам в сумі 173331,08 грн. (сто сімдесят три тисячі триста тридцять одна грн. 08 коп.)

Постанова набирає законної сили в порядку встановленому ст. 254 КАС України і може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду в порядку і строки, передбачені ст.186 КАС України.

Головуючий суддя Данилевич Н.А.

копія вірна

Суддя Данилевич Н.А.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.04.2012
Оприлюднено22.06.2012
Номер документу24788488
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а/1970/1601/12

Ухвала від 12.04.2012

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Данилевич Н.А.

Постанова від 25.04.2012

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Данилевич Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні