Категорія №8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
13 червня 2012 року Справа № 2а/1270/3837/2012
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого - судді: Прудника С.В.
при секретарі: Нікітіній А.Г.
за участю сторін:
представника позивача Яковлева О.І.
представник відповідача не з'явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Красний Луч Луганської області Державної податкової служби до Комунального підприємства "Ремонтно-експлуатаціний комбінат Краснолуцької міської Ради" про стягнення податкової заборгованості з рахунків у банках ,-
ВСТАНОВИВ:
17 травня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Красний Луч Луганської області Державної податкової служби до Комунального підприємства "Ремонтно-експлуатаціний комбінат Краснолуцької міської Ради" про стягнення податкової заборгованості у розмірі 11969,28 грн. з рахунків у банках.
В обґрунтування позову позивач зазначив, що Комунальне підприємство "Ремонтно-експлуатаціний комбінат Краснолуцької міської Ради" зареєстровано виконкомом Краснолуцької міської ради 27.07.1994, номер запису 13801050009000509. Підприємство перебуває на обліку як платник податків у ДПІ у м. Красний Луч.
У зв'язку із несвоєчасною сплатою податкового зобов'язання у відповідача станом на 03.05.2012 утворився податковий борг перед бюджетом з земельного податку юридичних осіб у розмірі 11 969,28 грн., який визначений платником податків у податковій декларації №1851 від 01.02.2011.
З метою погашення податкового боргу податковою інспекцією відповідачу було направлено першу податкову вимогу №1/40 від 24.02.2003, яка отримана відповідачем 28.02.2003, та другу податкову вимогу №2/77 від 04.04.2003.
У зв'язку із несплатою відповідачем у добровільному порядку податкового боргу позивач звернувся з позовом до суду.
Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав, надав пояснення аналогічні викладеному у позові, просив задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про час, місце та дату розгляду справи був повідомлений належним чином, про причини неявки суду не повідомив.
Дослідивши всі документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступного.
Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Судом встановлено, що Комунальне підприємство "Ремонтно-експлуатаціний комбінат Краснолуцької міської Ради" зареєстровано виконкомом Краснолуцької міської ради 27.07.1994, номер запису 13801050009000509. Підприємство перебуває на обліку як платник податків у ДПІ у м. Красний Луч з 30.07.1994 (а.с.6, 12).
У зв'язку із несвоєчасною сплатою податкового зобов'язання у відповідача станом на 03.05.2012 утворився податковий борг перед бюджетом з земельного податку юридичних осіб у розмірі 11 969,28 грн., який визначений платником податків у податковій декларації №1851 від 01.02.2011.
З метою погашення податкового боргу податковою інспекцією відповідачу було направлено першу податкову вимогу №1/40 від 24.02.2003, яка отримана відповідачем 28.02.2003, та другу податкову вимогу №2/77 від 04.04.2003 (а.с.14,15).
З акту звірки суми податкового боргу станом на 03.05.2012, завіреного підписами керівників ДПІ у м. Красний Луч та відповідача та скріпленого печатками підприємств вбачається, що заборгованість відповідача складає 11969,28 грн. (а.с.17).
Заборгованість відповідача підтверджується також довідкою про стан розрахунків з бюджетом, розрахунком податкового боргу станом на 03.05.2012 (а.с.13, 16).
Згідно п.п. 16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового Кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право, серед інших, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до вимог п.49.16 ст. 49 Кодексу платник податків зобов'язаний сплатити податкове зобов'язання, яке самостійно визначене ним у такій податковій декларації, протягом строків, установлених Кодексом.
Сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений Податковим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання визнається сумою податкового боргу платника податків
Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 Податкового кодексу України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Відповідно п. 95.4 ст. 95 Податкового кодексу України, орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Як встановлено в судовому засіданні, податкова заборгованість підприємства, яка складає 11969,28 грн., відповідачем до теперішнього часу не сплачена.
Суд вважає, що підстави для відмови у задоволенні позову відсутні, тому позов Державної податкової інспекції у м. Красний Луч Луганської області Державної податкової служби підлягає задоволенню.
Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.
Керуючись ст. ст. 2, 17, 18, 94, 158-163, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Красний Луч Луганської області Державної податкової служби до Комунального підприємства "Ремонтно-експлуатаціний комбінат Краснолуцької міської Ради" про стягнення податкової заборгованості з рахунків у банках задовольнити в повному обсязі.
Стягнути з Комунального підприємства "Ремонтно-експлуатаціний комбінат Краснолуцької міської Ради", код 04528672, кошти у розмірі 11969,28 грн. (одинадцять тисяч дев'ятсот шістдесят дев'ять гривень 28 копійок) з рахунків у банках, що обслуговують відповідача.
Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
Повний текст постанови складено 18 червня 2012 року.
СуддяС.В. Прудник
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.06.2012 |
Оприлюднено | 22.06.2012 |
Номер документу | 24808983 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
С.В. Прудник
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні