Постанова
від 19.06.2012 по справі 2-а/1970/2422/12
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2-а/1970/2422/12

"19" червня 2012 р. м. Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі:

головуючого судді Мартиць О.І.

при секретарі судового засідання Воробець Н.М.

за участю: представника позивача - Державної фінансової інспекції в Тернопільській області ОСОБА_1, довіреність від 16.01.2012 року

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі адміністративну справу за адміністративним позовом Державної фінансової інспекції в Тернопільській області до Сков'ятинської сільської ради Борщівського району Тернопільської області про зобов'язання виконати вимоги

В С Т А Н О В И В:

Державна фінансова інспекція в Тернопільській області звернулася до суду з адміністративним позовом до Сков'ятинської сільської ради Борщівського району Тернопільської області про зобов'язання відповідача виконати пункт 4 вимог від 27.01.2012 року № 19-22-11-18/128 в повному обсязі, а саме: провести відповідну роботу щодо відшкодування залишку невідшкодованих збитків в сумі 16061,20 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що відповідно до п. 2.1 плану контрольно-ревізійної роботи контрольно - ревізійного відділу в Борщівському районі Тернопільської області на IV квартал 2011 року проведено планову ревізію Сков'ятинського сільського бюджету за період з 01.06.2009 року по 01.10.2011 року, за результатами якої складено акт від 20.01.2012 року № 22-22/6. Ревізією встановлено, що за період з 01.04.2011 року по 01.10.2011 року відділ освіти Борщівської районної державної адміністрації орендував в Сков'ятинської сільської ради приміщення для ЗОШ І-ІІ ст., проте в порушення постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 року № 228 за зазначену установу сільською радою оплачено за спожиту електроенергію в сумі 7859,99 грн. (відшкодовано під час ревізії). Крім того проведено видатки на опалення приміщення в загальній сумі 52081,64 грн., в тому числі вартість вугілля становила 36020,44 грн., заробітна плата кочегарів - 16061,20 грн. Таким чином, за зазначений період за іншу юридичну особу за рахунок коштів сільської ради проплачено 59941,63 грн., тобто здійснено витрат коштів загального фонду сільського бюджету на заходи, які не були заплановані в бюджеті та не непередбачені окремим кошторисом в загальній сумі 59941,63 грн., з яких невідшкодованими залишились 16061,20 грн.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю з мотивів викладених у позовній заяві та просить задовольнити.

Від відповідача поступила письмова заява про розгляд справи у відсутності представника Сков'ятинської сільської ради Борщівського району Тернопільської області, що відповідає вимогам ч.4 ст. 122 КАС України. Позовні вимоги визнає в повному обсязі.

Заслухавши пояснення представника Державної фінансової інспекції Тернопільської області, дослідивши матеріали справи та оцінивши подані докази в їх сукупності, суд встановив наступні обставини.

Відповідно до п. 2.1 плану контрольно-ревізійної роботи контрольно-ревізійного відділу в Борщівському районі Тернопілсьької області на IV квартал 2011 року проведено планову ревізію Сков'ятинського сільського бюджету за період з 01.06.2009 року по 01.10.2011 року, за результатами якої складено акт від 20.01.2012 року № 22-22/6.

Ревізією встановлено, що 04.01.2011 року між Сков'ятинською сільською радою та відділом освіти Борщівської районної державної адміністрації укладено договір оренди нежитлового приміщення, в якому розміщено Сков'ятинську ЗОШ І-ІІ ступенів. Орендна плата згідно рішення сесії ради встановлена в розмірі 1 гривня в рік. Однак, договір про надання та оплату комунальних послуг між відповідачем та відділом освіти Борщівської районної державної адміністрації не було укладено.

Всупереч п.22, абз.5 п.29 та абз.5 п.43 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 року № 228 за період з 04.01.2011 року по 01.10.2011 року для утримання приміщення, яке перебуває на балансі Сков'ятинської сільської ради здійснювались витрати на заходи, які не були зумовлені потребою на утримання установи (дошкільного дитячого закладу), не підтверджені розрахунками та економічним обґрунтуванням, а саме: опалення орендованих приміщень, які використовуються Сков'ятинською ЗОШ І-ІІ ст. для навчання дітей, за рахунок коштів передбачених в кошторисі дошкільної установи по КЕКВ 1165 "Оплата інших комунальних послуг", КЕКВ 1163 "Оплата електроенергії", КЕКВ 1111 "Заробітна плата" та КЕКВ 1120 "Нарахування на заробітну плату".

Ревізією також встановлено, що Сков'ятинська сільська рада, за період з 01.04.2011 року по 01.10.2011 року, використала на придбання вугілля для опалення приміщення по КЕКВ 1165 коштів в сумі 36020,44 грн., на оплату електроенергії по КЕКВ 1163 - 7859,99 грн., на виплату заробітної плати кочегарам по КЕКВ 1111 -11783,70 грн. та нарахування на заробітну плату по КЕКВ 1120 - 4277,50 гривень.

Таким чином за рахунок бюджетних коштів в період з 01.04.2011 року по 01.10.2011 року Сков'ятинською сільською радою за іншу юридичну особу проведено видатків на 59941,63 гривень

Під час ревізії, відділом освіти Борщівської районної державної адміністрації проведено оплату за спожиту електроенергію в сумі 7859,99 грн.

На підставі пункту 7 статті 10 Закону України "Про державну контрольно-резізійну службу в Україні" відповідачу були пред'явлені вимоги від 27.01.2012 року № 19-22-11-18/128 "Про усунення порушень, виявлених ревізією Сков'ятинської сільської ради", де в пункті 4 зобов'язано Сков'ятинську сільську раду Борщівського району Тернопільської області відобразити дебіторську заборгованість за відділом освіти Борщівської районної державної адміністрації в сумі 52081,64 грн. щодо якої здійснено безпідставні витрати та провести претензійно-позовну роботу з контагентом щодо відшкодування коштів. Термін виконання вимог встановлено до 01.03.2012 року.

На час розгляду справи в суді, враховуючи часткову сплату, залишок невідшкодованих збитків, виявлених ревізією становить 16061,20 грн.

Згідно ст.15 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" законні вимоги службових осіб державної контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуються.

Відповідно до ст.10 Закону України "Про державну контрольно - ревізійну службу в Україні" органи державної контрольно-ревізійної служби мають право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Згідно п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 20.07.2011 року № 765 "Про утворення територіальних органів Державної фінансової інспекції" контрольно-ревізійні управління в областях шляхом реорганізації перетворено в Державні фінансові інспекції в областях.

Відповідно до абзацу 3 пункту 50 Порядку проведення інспектування державною фінансовою інспекцією, її територіальнити органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 року № 550, територіальні органи Державної фінансової інспекції мають право на звернення до суду в інтересах держави щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Таким чином, враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги слід задовольнити як обґрунтовано заявлені та документально підтверджені.

Керуючись ст.ст.2,6,11,122,160-163,186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити.

Зобов'язати Сков'ятинську сільську раду Борщівського району Тернопільської області (48737, с. Сков'ятин, вул. Центральна 37, Борщівський район, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 04395314) виконати пункт 4 вимог від 27.01.2012 року № 19-22-11-18/128 в повному обсязі, а саме: провести відповідну роботу щодо відшкодування залишку невідшкодованих збитків в сумі 16061 (шістнадцять тисяч шістдесят одну) грн. 20 коп.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя Мартиць О.І.

копія вірна:

Суддя Мартиць О.І.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2012
Оприлюднено22.06.2012
Номер документу24809714
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а/1970/2422/12

Постанова від 19.06.2012

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні