ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
22 червня 2012 року № 2а-7889/12/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Пащенка К.С. при секретарі судового засідання Шмігелю Т.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Антел Стандарт» доГоловного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) провизнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинити певні дії, ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовною заявою, в якій просить визнати протиправною бездіяльність Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації) щодо не підготовки проекту рішення Київської міської ради про надання в оренду ТОВ «Антел Стандарт»земельних ділянок за адресами: м. Київ, перетин вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори у Голосіївському районі м. Києва (обліковий номер земельної ділянки - 79:720:005) та земельної ділянки за адресою: м. Київ, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків в Оболонському районі м. Києва (обліковий номер земельної ділянки - 78:124:021); зобов'язати Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготувати проект рішення Київської міської ради про надання в оренду ТОВ «Антел Стандарт»земельних ділянок за адресою: м. Київ, перетин вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори у Голосіївському районі м. Києва (обліковий номер земельної ділянки - 79:720:005) та земельної ділянки за адресою: м. Київ, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків в Оболонському районі м. Києва (обліковий номер земельної ділянки - 78:124:021).
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив задовольнити позов у повному обсязі.
Перед судовим засіданням відповідачем подано заперечення та заяву про розгляд справи без участі представника відповідача, з урахуванням чого адміністративна справа відповідно до ч.ч. 4, 6 ст. 128 КАС України розглядається у порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
13.07.2004 розпорядженням Кабінету Міністрів України № 490-р «Про початок будівництва об'єктів Мінтрансу в місті Києві»надано дозвіл на початок будівництва залізнично-автомобільного переходу через р. Дніпро в м. Києві на залізничній дільниці Київ-Московський -Дарниця.
04.11.2009 ТОВ «Антел Стандарт», відповідно до договору купівлі-продажу будівлі АЗС № 19 (реєстровий номер № 4042), який зареєстровано у Київському міському бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна 03.02.2010 за реєстровим № 5644-п та записано у реєстрову книгу за №71п-65, придбало у власність автозаправну станцію за адресою: м. Київ, вул. Березняківська, 23-а.
Як встановлено судом, ТОВ «Антел Стандарт» було користувачем земельної ділянки - к/н 90:140:004 за адресою: м. Київ, вул. Березняківська, 23-а, на якій розташовувалась автозаправна станція, за що останнє сплачувало орендну плату до бюджету територіальної громади міста Києва.
19.11.2010 листом № ДН-6-1212 Дирекція з будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві звернулась до позивача щодо надання дозволу на початок виконання підготовчих робіт з влаштування виїзду на вул. Березняківську.
ТОВ «Антел Стандарт»не заперечувало проти початку виконання підготовчих робіт з влаштування виїзду на вул. Березняківську, про що повідомило Дирекцію з будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві листом від 22.11.2010 № 22.11/01.
В подальшому, позивачем було звільнено земельну ділянку, з урахуванням листа виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.11.2010 № 003-542, в якому зазначено, що Київська міська державна адміністрація гарантує всебічну підтримку та сприяння у наданні нових земельних ділянок в межах чинного законодавства, як компенсацію для будівництва, експлуатації та обслуговування автозаправних станцій з кафе-магазинами на перетині вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори та на просп. Московському після з'їзду на вул. Електриків взамін автозаправної станції на вул. Березняківській, 23-а при умові звільнення вказаної земельної ділянки та демонтажу автозаправної станції за власні кошти.
Відповідно до акту розбирання автозаправної станції по вул. Березняківській, 23-а від 22.11.2010 автозаправну станцію, що належала позивачу на праві власності, було розібрано та звільнено земельну ділянку по вул. Березняківській, 23-а, тобто вказані вимоги щодо знесення автозаправної станції за власні кошти позивачем було виконано.
Згідно з ч. 1 ст. 2 Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності»дія цього Закону поширюється на суспільні відносини, пов'язані з викупом земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для забезпечення суспільних потреб чи пов'язані з примусовим відчуженням зазначених об'єктів нерухомого майна з мотивів суспільної необхідності, якщо такі потреби не можуть бути забезпечені шляхом використання земель державної чи комунальної власності.
Частиною 1 ст. 3 Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності»об'єктом відчуження є земельна ділянка (її частина), житловий будинок, інші будівлі, споруди, багаторічні насадження, що на ній розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.
Відповідно до ч. 6 ст. 4 Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності»примусове відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності здійснюється за умови надання її власнику відповідно іншої рівноцінної земельної ділянки, якщо інше не погоджено з власником відчужуваної земельної ділянки.
Згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності»органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень та в порядку, визначених цим Законом, мають право викупу земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для таких суспільних потреб, зокрема, будівництво, капітальний ремонт, реконструкція та обслуговування лінійних об'єктів та об'єктів транспортної і енергетичної інфраструктури (доріг, мостів, естакад, нафто-, газо- та водопроводів, ліній електропередачі, зв'язку, аеропортів, нафтових і газових терміналів, електростанцій) та об'єктів необхідних для їх експлуатації.
Відмова від права власності на нерухоме майно позивача була підставою припинення права власності за умови відшкодування рівноцінного компенсаційного майна, що підтверджується також листом КМДА від 11.11.2010 № 003-542. Право власності на нерухоме майно було припинено у зв'язку з суспільною необхідністю зведення на цій земельній ділянці об'єкта стратегічного значення (залізнично-автомобільного переходу через р. Дніпро).
За змістом ст. 3 Тимчасового порядку передачі (надання) земельних ділянок у користування або у власність у місті Києві, Додаток N 1 до рішення Київської міської ради 15.07.2004 N 457/1867 (в редакції рішення Київської міської ради від 24.12.2009 N 930/2999) (далі - Порядок передачі (надання) земельних ділянок у користування або у власність), в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, передача земельних ділянок в оренду або надання їх в постійне користування здійснюється відповідно до рішення Київської міської ради, яке приймається на підставі документації із землеустрою. Передача земельних ділянок в оренду або надання їх в постійне користування на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою, здійснюється у разі передачі (надання) в користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості) відповідно до документів, що посвідчують право користування (власності) земельною ділянкою, або матеріалів земельно-кадастрової інвентаризації, без зміни її цільового призначення і якщо така земельна ділянка не потребує вилучення (викупу) у землекористувачів (власників) для суспільних потреб та з мотивів суспільної необхідності. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, технічна документація із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою, у разі надання (передачі) земельної ділянки в користування, коли законодавством не вимагається розроблення проекту відведення земельної ділянки, розробляються на підставі дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою.
Частиною 1 ст. 5 Порядку передачі (надання) земельних ділянок у користування або у власність встановлено, що зацікавлена особа, яка має намір одержати земельну ділянку в користування або у власність (крім громадян, які подають клопотання про передачу земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки), ведення садівництва, індивідуального дачного та гаражного будівництва або встановлення сервітуту (права на обмежене користування)) звертається до Київської міської ради з клопотанням про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою через приймальню Київради з земельних питань.
Для отримання земельних ділянок, необхідних для експлуатації автозаправної станції, позивач звернувся до Київської міської ради із клопотаннями від 08.10.2010 № К-17458 та від 26.10.2010 № К-17542 про надання у користування земельних ділянок для будівництва, обслуговування та експлуатації автозаправної станції з кафе за адресами: м. Київ, перетин вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори в Голосіївському районі м. Києва (обліковий номер земельної ділянки 79:720:005) та м. Київ, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків в Оболонському районі міста Києва (обліковий номер земельної ділянки 78:124:021) відповідно.
Як видно з матеріалів справи, Київською міською радою було видано дозвіл на розроблення документації із землеустрою від 28.10.2010 № Д-5031 на земельну ділянку, що знаходиться за адресою: м. Київ, Голосіївський район, перетин вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори, а також дозвіл на розроблення документації із землеустрою від 17.12.2010 № Д-5197 на земельну ділянку, що знаходиться за адресою м. Київ, р-н Оболонський, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків.
Відповідно до змісту ст. 9 Порядку передачі (надання) земельних ділянок у користування або у власність після отримання дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою зацікавлена особа звертається до Головного управління земельних ресурсів для отримання вихідних даних на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. На підставі дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою та звернення зацікавленої особи Головне управління земельних ресурсів готує та видає вихідні дані на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється на підставі дозволу на його розроблення та відповідно до вихідних даних, виданих Головним управлінням земельних ресурсів. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється землевпорядною організацією, яка має ліцензію на виконання робіт із землеустрою, за замовленням зацікавленої особи.
На підставі вказаних дозволів ТОВ «Антел Стандарт»замовило у землевпорядній організації на умовах відплатного договору комплекс робіт з розроблення документації із землеустрою та погодило ці проекти землеустрою відповідно до вимог чинного законодавства.
З матеріалів справи видно, що проекти землеустрою щодо відведення вказаних земельних ділянок ТОВ «Антел Стандарт»для будівництва, обслуговування та експлуатації автозаправної станції з кафе за адресами: м. Київ, перетин вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори в Голосіївському районі м. Києва (обліковий номер земельної ділянки 79:720:005) та м. Київ, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків в Оболонському районі міста Києва (обліковий номер земельної ділянки 78:124:021) були погоджені з Головним управлінням містобудування та архітектури, Київською міською санепідемстанцією, Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в м. Києві, Головним управлінням охорони культурної спадщини, а проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТОВ «Антел Стандарт»для будівництва, експлуатації та обслуговування автозаправної станції з кафе-магазином на перетині вул. Великої Окружної -вул. Крейсера Аврори у Голосіївському районі м. Києва погоджений також з ДП «Інститутом Генерального плану міста Києва», ДП «Укрметротунельпроект», Інститутом «Київдормістпроект», Головним управлінням транспорту та зв'язку, що підтверджується наявними в матеріалах справи висновками відповідних органів та установ.
Таким чином, вищевказані вимоги ТОВ «Антел Стандарт»було виконано у повному обсязі - отримано відповідні дозволи на розроблення документації із землеустрою від 28.10.2010 № Д-5031 та від 17.12.2010 № Д-5197, а також, на замовлення позивача і за його кошти, розроблено проекти землеустрою щодо відведення відповідних земельних ділянок.
За змістом ст. 10 Порядку передачі (надання) земельних ділянок у користування або у власність розроблений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки разом із дозволом Київської міської ради на його розробку передається до Головного управління земельних ресурсів для організації його погодження постійно діючою комісією з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою. Одночасно до Головного управління земельних ресурсів передається в електронному вигляді земельно-кадастрова інформація для внесення до бази даних земельного кадастру у форматі, визначеному Головним управлінням земельних ресурсів. Постійно діюча комісія з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, протягом трьох тижнів надає висновок щодо погодження проекту або відмови у його погодженні. Підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.
Відповідно до змісту ст. 11 Порядку передачі (надання) земельних ділянок у користування або у власність після погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної постійно діючою комісією з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи Головне управління земельних ресурсів або Комісія виступає суб'єктом подання проекту рішення Київської міської ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування (у власність). Секретаріат Київської міської ради разом з дорученням (резолюцією) Київського міського голови або заступника міського голови - секретаря Київради у день надходження заяви на одержання документа дозвільного характеру або протягом наступного робочого дня надсилає її разом з доданими до неї документами до Головного управління земельних ресурсів для формування кадастрової справи та підготовки проекту рішення Київської міської ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування (у власність) або про відмову у передачі (наданні) земельної ділянки в користування (у власність).
Згідно з ч. 7 ст. 13 Порядку передачі (надання) земельних ділянок у користування або у власність секретаріат Київської міської ради разом з дорученням (резолюцією) Київського міського голови або заступника міського голови - секретаря Київради у день надходження заяви на одержання документа дозвільного характеру або протягом наступного робочого дня надсилає її разом з доданими до неї документами до Головного управління земельних ресурсів для розгляду та підготовки проекту рішення Київської міської ради про надання (передачу) земельної ділянки у користування або про відмову в наданні (передачі) земельної ділянки (у разі невідповідності технічної документації вимогам законів та прийнятим відповідно до них нормативно-правовим актам).
28.03.2012 позивач звернувся з листом № 28/03-1 до Голови Київської міської ради, у якому зазначив, що ТОВ «Антел Стандарт»подало клопотання К-17458 та К-17542 про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою для будівництва нових АЗС за адресами: м. Київ, перетин вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори та м. Київ, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків, а також, що ТОВ «Антел Стандарт»були розроблені та погоджені у відповідних органах та службах проекти землеустрою по відповідним земельним ділянкам, у зв'язку з чим, ТОВ «Антел Стандарт»просило внести на розгляд сесії відповідні рішення.
Як видно з матеріалів справи, Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) було надано доручення заступника Київського міського голови - секретаря Київради Г.Гереги від 29.03.2012 № 14180 щодо розгляду звернення ТОВ «Антел Стандарт»стосовно клопотань К-17458 та К-17542 про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою для будівництва нових АЗС за адресами: м. Київ, перетин вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори та м. Київ, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків.
За результатами розгляду вказаного звернення ТОВ «Антел Стандарт», відповідач повідомив позивачу, що розроблені на підставі вказаних клопотань проекти землеустрою щодо відведення ТОВ «Антел Стандарт»зазначених земельних ділянок (справи №№ Д-5031, Д-5197) не підлягають погодженню, оскільки відповідно до статей 124, 134 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Згідно з ч. 1 ст. 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 124 ЗК України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу.
Згідно з п. 11 ч. 2 ст. 134 ЗК України не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі надання земельних ділянок особам взамін тих, що були викуплені (примусово відчужені) для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності за рішенням органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування.
З аналізу викладених норм видно, що не здійснюється передача в оренду, за результатами земельних торгів, земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності юридичним особам, у разі, якщо вони надаються взамін тих, що були викуплені (примусово відчужені) з мотивів суспільної необхідності за рішенням органів державної влади.
Судом також враховується, що листом від 03.09.2010 № НЗС-3/475 Державне територіально-галузеве об'єднання «Південно-західна залізниця»просило Київську міську раду виділити (надати) ТОВ «Антел Стандарт», у зв'язку з необхідністю вилучення земельної ділянки позивача для суспільних потреб, рівноцінну по площі (або дві ділянки у межах вказаної площі) під будівництво автозаправної станції.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що клопотання позивача про передачу в оренду земельних ділянок за адресами: м. Київ, перетин вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори та м. Київ, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків стосується земельних ділянок, що надаються взамін тієї земельної ділянки, яка була передана до комунальної (державної) власності з мотивів суспільної необхідності для потреб будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві з влаштування виїзду на вул. Березняківську в рамках забезпечення виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.07.2004 № 490-р, суд вважає необґрунтованою та безпідставною відмову Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) про те, що розроблені на підставі клопотань К-17458 та К-17542 проекти землеустрою щодо відведення ТОВ «Антел Стандарт»вказаних земельних ділянок (справи №№ Д-5031, Д-5197) не підлягають погодженню.
Таким чином, суд приходить до висновку про протиправність бездіяльності Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації) щодо не підготовки проекту рішення Київської міської ради про надання в оренду ТОВ «Антел Стандарт»земельних ділянок за адресами: м. Київ, перетин вул. Велика Окружна - вул. Крейсера Аврори у Голосіївському районі м. Києва (обліковий номер земельної ділянки - 79:720:005) та земельної ділянки за адресою: м. Київ, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків в Оболонському районі м. Києва (обліковий номер земельної ділянки - 78:124:021), а відтак і про необхідність зобов'язання Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) погодити проекти землеустрою та підготувати проект рішення Київської міської ради про надання в оренду товариству з обмеженою відповідальністю «Антел Стандарт»земельних ділянок за адресою: м. Київ, перетин вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори у Голосіївському районі м. Києва (кадастровий номер 79:720:005) та земельної ділянки за адресою: м. Київ, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків в Оболонському районі м. Києва (кадастровий номер 78:124:021).
Частиною 1 ст. 9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Всупереч наведеним вимогам, відповідач, як суб'єкт владних повноважень не надав суду жодних доказів в обґрунтування правомірності своєї бездіяльності та відмови щодо погодження проектів землеустрою.
Дослідивши обставини справи, проаналізувавши вищезазначені правові норми, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими і підлягають задоволенню повністю.
За таких умов, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України на його користь з Державного бюджету України.
Керуючись статтями 9, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Антел Стандарт»(м. Дніпропетровськ, вул. Газети «Правда», 67; код ЄДРПОУ 36163203) задовольнити повністю.
2. Визнати протиправною бездіяльність Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації) щодо не підготовки проекту рішення Київської міської ради про надання в оренду ТОВ «Антел Стандарт»земельних ділянок за адресами: м. Київ, перетин вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори у Голосіївському районі м. Києва (обліковий номер земельної ділянки - 79:720:005) та земельної ділянки за адресою: м. Київ, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків в Оболонському районі м. Києва (обліковий номер земельної ділянки - 78:124:021).
3. Зобов'язати Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) погодити проекти землеустрою та підготувати проект рішення Київської міської ради про надання в оренду товариству з обмеженою відповідальністю «Антел Стандарт»земельних ділянок за адресою: м. Київ, перетин вул. Велика Окружна -вул. Крейсера Аврори у Голосіївському районі м. Києва (кадастровий номер 79:720:005) та земельної ділянки за адресою: м. Київ, просп. Московський (з парного боку) після з'їзду на вул. Електриків в Оболонському районі м. Києва (кадастровий номер 78:124:021).
4. Зобов'язати відповідний підрозділ Державної казначейської служби України стягнути судові витрати в сумі 24,14 грн. на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Антел Стандарт»за рахунок Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунків Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації) (01601, м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а) за рахунок бюджетних асигнувань.
Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.
СуддяК.С. Пащенко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 22.06.2012 |
Оприлюднено | 26.06.2012 |
Номер документу | 24892337 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Пащенко К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні