Ухвала
від 07.06.2012 по справі б24/117-11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

УХВАЛА

"07" червня 2012 р. Справа № Б24/117-11

За заявою боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»

про банкрутство

Суддя Лутак Т.В.

Представники учасників судового провадження:

боржника -не зявився

ліквідатор - ОСОБА_2

Комунального підприємства з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» - ОСОБА_3

Обставини справи:

Ухвалою господарського суду Київської області від 28 жовтня 2011 року порушено провадження у справі №Б24/117-11 за заявою боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»(далі-боржник) про банкрутство та призначено розгляд справи на 17 листопада 2011 року о 15:45 год.

Постановою господарського суду Київської області від 22 грудня 2011 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»(09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Глиняна, 49-А, ідентифікаційний код 30615572) визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2 (ліцензія серії НОМЕР_3 від 06 березня 2007 року, адреса: АДРЕСА_1, поштова адреса: 01030, АДРЕСА_2) .

Публікація оголошення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури здійснена 13 січня 2012 року в газеті "Голос України" №5 (5255), оригінал якої додано до матеріалів справи Б24/117-11.

На виконання зазначеної постанови та відповідно до вимог статті 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до господарського суду Київської області ліквідатором подано на затвердження звіт №05/161 від 03 травня 2012 року (вх. № суду 7133 від 03 травня 2012 року) про виконану роботу по ліквідації Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»та ліквідаційний баланс банкрута.

Ухвалою господарського суду Київської області від 07 травня 2012 року розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута призначено на 24 травня 2012 року о 14:00 год.

Ухвалою господарського суду Київської області від 24 травня 2012 року розгляд справи відкладено на 07 червня 2012 року о 14:30 год.

До господарського суду Київської області від представника Комунального підприємства з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» надійшли заперечення б/н від 30 травня 2012 року (вх. № суду 8747 від 30 травня 2012 року) на звіт ліквідатора.

До господарського суду Київської області від представника Комунального підприємства з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» надійшла заява б/н від 07 червня 2012 року (вх. № суду 9178 від 07 червня 2012 року), в якій останній просить включити Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд»до складу кредиторів з грошовими вимогами на суму 261422,29 грн.

До господарського суду Київської області від ліквідатора надійшли доповнення до звіту ліквідатора №06/161-1 від 07 червня 2012 року (вх. № суду 9108 від 07 червня 2012 року), до яких додано повідомлення №06/12к від 06 червня 2012 року, яким ліквідатор та боржник визнають повністю кредиторські вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «УЛЬМА Опалубка Україна»в розмірі 807067,29 грн. та уточнений ліквідаційний баланс банкрута станом на 06 червня 2012 року.

В судове засідання 07 червня 2012 року представник боржника, представник Білоцерківської ОДПІ та представник Товариства з обмеженою відповідальністю «УЛЬМА Опалубка Україна» не з'явились.

В судовому засіданні 07 червня 2012 року ліквідатором надано суду доповнення до звіту ліквідатора №06/161-2 від 07 червня 2012 року, до яких додано повідомлення №06/13к від 07 червня 2012 року, яким ліквідатор та боржник визнають повністю кредиторські вимоги Комунального підприємства з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд»в розмірі 261422,29 грн. та уточнений ліквідаційний баланс банкрута станом на 07 червня 2012 року.

Як вбачається із звіту ліквідатора та наданих в судовому засіданні 07 червня 2012 року пояснень відповідно до вимог частини 1 статті 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором з метою розшуку, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, вжиття заходів щодо захисту майна боржника, здійснення нагляду та контролю з управління та розпорядження майном боржника для забезпечення збереження та ефективного використання майнових активів та формування ліквідаційної маси, а також виявлення кредиторської заборгованості було направлено запити до Комунального підприємства Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації», Міського відділу державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції, Білоцерківської ОДПІ, Управління Держкомзему у м. Біла Церква Київської області, Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Київської області, Управління Пенсійного фонду України у м. Біла Церква Київської області, Державної комісії з цінних паперів та Фондового ринку, Інспекції державного технічного нагляду Київської обласної державної адміністрації, Управління промислової власності Державної служби інтелектуальної власності України, Інспекції головного державного реєстратора флоту, Київської регіональної митниці Державної митної служби України та Білоцерківського МРЕВ ДАІ.

Комунальним підприємством Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації» на запит ліквідатора повідомлено, що за Товариством з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»право власності на нерухоме майно в м. Біла Церква не зареєстровано (довідка №1176 від 09 квітня 2012 року).

Міським відділом державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції на запит ліквідатора надано копію постанови про закінчення виконавчого провадження від 23 березня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 17 січня 2011 року у справі №10/106-10, наказ господарського суду Київської області від 17 січня 2011 року у справі №10/106-10, копію постанови про закінчення виконавчого провадження від 23 березня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 17 січня 2011 року у справі №10/106-10, наказ господарського суду Київської області від 17 січня 2011 року у справі №10/106-10, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 20 червня 2011 року у справі №16/066-11, наказ господарського суду Київської області від 20 червня 2011 року у справі №16/066-11, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 25 липня 2011 року у справі №5/239-11, наказ господарського суду Київської області від 25 липня 2011 року у справі №5/239-11, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 01 серпня 2011 року у справі №10/093-11, наказ господарського суду Київської області від 01 серпня 2011 року у справі №10/093-11, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 20 червня 2011 року у справі №17/053-11, наказ господарського суду Київської області від 20 червня 2011 року у справі №17/053-11, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 19 квітня 2011 року у справі №6/007-11, наказ господарського суду Київської області від 19 квітня 2011 року у справі №6/007-11, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 04 квітня 2011 року у справі №10/107-11, наказ господарського суду Київської області від 04 квітня 2011 року у справі №10/107-11, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 13 травня 2011 року у справі №5/238-11, наказ господарського суду Київської області від 13 травня 2011 року у справі №5/238-11, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 04 квітня 2011 року у справі №10/107-11, наказ господарського суду Київської області від 04 квітня 2011 року у справі №10/107-11, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання виконавчого листа Оболонського районного суду м. Києва від 31 березня 2010 року у справі №2-2458/09, виконавчий лист Оболонського районного суду м. Києва від 31 березня 2010 року у справі №2-2458/09, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 13 вересня 2010 року у справі №21/170-11, наказ господарського суду Київської області від 13 вересня 2010 року у справі №21/170-11, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 18 серпня 2011 року у справі №24/047-11, наказ господарського суду Київської області від 18 серпня 2011 року у справі №24/047-11, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 17 вересня 2010 року у справі №21/171-10, наказ господарського суду Київської області від 17 вересня 2010 року у справі №21/171-10, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 25 жовтня 2010 року у справі №10/107-10, наказ господарського суду Київської області від 25 жовтня 2010 року у справі №10/107-10, постанову про закінчення виконавчого провадження від 30 січня 2012 року з виконання наказу господарського суду Київської області від 15 вересня 2011 року у справі №14/073-11 та наказ господарського суду Київської області від 15 вересня 2011 року у справі №14/073-11.

Білоцерківською ОДПІ на запит ліквідатора повідомлено, що станом на 16 січня 2012 року податкова заборгованість Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»становить 54264,59, останній звіт Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж» до податкової інспекції подано 08 листопада 2011 року, відносно посадових осіб Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»кримінальні справи по факту ухилення від сплати податків не порушувались (довідка №1812/10/29-021 від 25 січня 2012 року).

Управлінням Держкомзему у м. Біла Церква Київської області на запит ліквідатора повідомлено, що за Товариством з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»на території м. Біла Церква земельних прав не зареєстровано (довідка №1-21-228 від 06 лютого 2012 року).

Виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради Київської області на запит ліквідатора повідомлено, що за державному реєстратору заборонено видавати копії документів, які знаходяться у відповідній реєстраційній справі (довідка №1-13-299 від 26 січня 2012 року).

Управлінням Пенсійного фонду України у м. Біла Церква Київської області на запит ліквідатора відповіді не надано.

Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку на запит ліквідатора повідомлено, що станом на 30 вересня 2011 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»серед власників, які володіють 10% і більше пакетів акцій емітентів відсутнє (довідка №13/01/954 від 25 січня 2012 року).

Інспекцією державного технічного нагляду Київської обласної державної адміністрації на запит ліквідатора повідомлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»техніку не реєструвало (довідка №55 від 08 лютого 2012 року).

Управлінням промислової власності Державної служби інтелектуальної власності України на запит ліквідатора повідомлено, що за пошуком реєстрації об'єктів права промислової власності за Товариством з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»можна звернутись до Філії «Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг»(довідка №2-8/1282 від 23 лютого 2012 року).

Інспекцією головного державного реєстратора флоту на запит ліквідатора відповіді не надано.

Київською регіональною митницею Державної митної служби України на запит ліквідатора повідомлено, що інформація щодо митного оформлення товару Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»у базі даних електронних копій вантажних митних декларацій Київської регіональної митниці за період з 01 січня 2008 року по 17 січня 2012 року не виявлена (довідка №14/6-12/984 від 19 січня 2012 року).

Білоцерківським МРЕВ ДАІ на запит ліквідатора повідомлено, що за Товариством з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»зареєстровані транспортні засоби: ГКБ 8350, АІ660ХТ, дв.: Б/Н, к.: Б/Н, ш.: 170474, 1985 р. вип., зелений та КАМАЗ 55102, АІ2600ВВ, дв.:244975, к.: Б/Н, ш.: 0600303957, 1988 р. вип.., оранжевий (довідка №01/11-7 від 10 січня 2012 року).

Згідно довідки голови ліквідаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»розрахункові рахунки закрито.

Відповідно до статті 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кошти, які надходять при проведенні ліквідаційної процедури, зараховуються на основний рахунок боржника. З основного рахунку здійснюються виплати кредиторам у порядку, передбаченому статтею 31 цього Закону.

Ліквідатором з метою реалізації виявленого майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»було укладено договір від 25 лютого 2012 року з незалежним оцінювачем ПП «Експерт Гарант»про проведення незалежної оцінки транспортних засобів ГКБ 8350, АІ660ХТ, дв.: Б/Н, к.: Б/Н, ш.: 170474, 1985 р. вип., зелений та КАМАЗ 55102, АІ2600ВВ, дв.:244975, к.: Б/Н, ш.: 0600303957, 1988 р. вип., оранжевий.

Згідно звіту ПП «Експерт Гарант»ринкова вартість ГКБ 8350, АІ660ХТ, дв.: Б/Н, к.: Б/Н, ш.: 170474, 1985 р. вип., зелений становить 3100,00 грн. та КАМАЗ 55102, АІ2600ВВ, дв.:244975, к.: Б/Н, ш.: 0600303957, 1988 р. вип., оранжевий становить 15860,00 грн., разом ринкова вартість транспортних засобів становить 18960,00 грн.

Відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором здійснено оголошення про продаж транспортних засобів Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»в газеті «Замкова гора» №23-24 (14435-14436) від 16 березня 2012 року.

За результатами наданого оголошення надійшла заявка від громадянина ОСОБА_4 з пропозицією придбати майно.

Згідно Договору №Б24/117-11 купівлі -продажу майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»в процесі ліквідації підприємства від 20 квітня 2012 року, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж» в особі арбітражного керуючого ОСОБА_2 та ОСОБА_4, гр. ОСОБА_4 було продано причіп-платформу ГКБ 8350, АІ660ХТ, дв.: Б/Н, к.: Б/Н, ш.: 170474, 1985 р. вип., зелений вартістю 3100,00 грн., що підтверджується актом прийому -передачі майна від 20 квітня 2012 року.

Також Товариством з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»в особі арбітражного керуючого ОСОБА_2 громадянину ОСОБА_4 було продано вантажний автомобіль КАМАЗ 55102, АІ2600ВВ, дв.:244975, к.: Б/Н, ш.: 0600303957, 1988 р. вип. вартістю 15860,00 грн., що підтверджується довідкою -рахунком №510 від 20 квітня 2012 року.

Отже, за результатами провадження ліквідаційної процедури Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж», в касу прийнято кошти в сумі 18960,00 грн., що підтверджується прибутковим касовим ордером №1 від 28 квітня 2012 року.

З метою належного виконання повноважень ліквідатора та у відповідності до положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатором було укладено Договір №Б24/117-11/1 від 23 грудня 2011 року на надання послуг помічника ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж» з фізичною -особою підприємцем ОСОБА_5 про надання послуг помічника пов'язаних з ліквідацією Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж», згідно умов договору помічнику встановлено винагороду у розмірі 1000,00 грн. в місяць.

Згідно статті 3-1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

З огляду на статтю 51 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»скликання загальних зборів кредиторів не передбачено, кредитори правом передбаченим частиною 3 статті 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»не скористались.

Відповідно до статті 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»у першу чергу задовольняються: витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону. Перелічені витрати відшкодовуються ліквідаційною комісією після реалізації нею частини ліквідаційної маси, якщо інше не передбачено цим Законом.

Відповідно до статті 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»у третю чергу задовольняються: вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом.

Тому за рахунок виявлених коштів банкрута, ліквідатором складено звіт про склад і розмір витрат на проведення ліквідаційної процедури Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж», згідно якого проводились наступні виплати:

- Оплата послуг ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж»

арбітражного керуючого ОСОБА_2 в розмірі 9273,00 грн. (видатковий касовий ордер від 28 квітня 2012 року);

- Оплата послуг помічника ліквідатора фізичної особи підприємця ОСОБА_5 в

розмірі 4000,00 (акти виконаних робіт №№1,2,3,4 від 23 січня 2012 року, 23 лютого 2012 року, 23 березня 2012 року та 23 квітня 2012 року);

- Оплата ПП «Експерт Гарант»за виконання незалежної оцінки майна в розмірі 1500,00

грн. (рахунок -фактура №СФ-0000003 від 05 березня 2012 року);

- Оплата за публікацію оголошень в газетах «Голос України»та «Замкова Гора»в розмірі

429,00 грн. (рахунок -фактура №21 від 10 січня 2012 року, квитанція №3 від 10 січня 2012 року, квитанція №72 від 12 березня 2012 року та видатковий касовий ордер від 28 квітня 2012 року);

- Оплата банківських послуг в розмірі 18,70 грн. (квитанція №54-73РКО від 30 квітня 2012

року);

- Погашення кредиторських вимог перед Білоцерківською ОДПІ в розмірі 3832,35 грн.

(квитанція №54-73 від 30 квітня 2012 року, крім того ліквідатором було виявлено факт переплати банкрутом коштів в сумі 92,35 грн. в бюджет по збору за спеціальне використання води, з приводу чого ліквідатором направлено лист до Білоцерківської ОДПІ №04/11-3/3 від 05 квітня 2012 року щодо зарахування суми зазначеної переплати в рахунок погашення податкового боргу по податку на прибуток).

Ліквідатором ніяких інших майнових та грошових активів банкрута не виявлено.

Майна банкрута, що було предметом застави, знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам та за яке не отримані кошти, не виявлено.

Звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась.

Відповідно до пункту 3 статті 51 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»протягом встановленого законом строку з вимогами до банкрута на адресу арбітражного керуючого та суду надійшли письмові заяви від кредиторів:

- Білоцерківської ОДПІ з грошовими вимогами на суму 54264,59 грн., але ліквідатором було погашено частково вимоги кредитора на суму 3832,35 грн., тому грошові вимоги становлять 50432,24 грн.;

- Товариства з обмеженою відповідальністю «УЛЬМА Опалубка Україна»з грошовими вимогами на суму 807067,29 грн.;

- Комунального підприємства з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд»з грошовими вимогами на суму 261422,29 грн.

Згідно з пункту 2 статті 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги кожної наступної черги задовольняються в міру надходження на рахунок коштів від продажу майна банкрута після повного задоволення вимог попередньої черги.

Згідно з пункту 6 статті 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

У зв'язку з відсутністю коштів на рахунках банкрута та відсутністю будь-якого майна вищезазначені кредиторські вимоги не погашались.

Згідно з пункту 2 статті 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, як це передбачено пункту 6 статті 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо затверджено звіт ліквідатора відповідно до статті 32 названого Закону.

Розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, а також додані до звіту документи та заслухавши ліквідатора, судом встановлено, що ліквідатором виконані всі необхідні дії для виявлення документації, встановлення активів боржника, задоволення вимог кредиторів та покладені на нього Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язки, в зв'язку з чим суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, боржника, як юридичну особу, ліквідувати, а провадження у справі №Б24/117-11 припинити.

Керуючись статтями 32, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж» (09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Глиняна, 49-А, ідентифікаційний код 30615572).

2. Ліквідувати юридичну особу -Товариство з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж» (09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Глиняна, 49-А, ідентифікаційний код 30615572).

3. Державному реєстратору та органу державної статистики за місцем знаходження боржника виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж» (09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Глиняна, 49-А, ідентифікаційний код 30615572) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

4. Зобов'язати ліквідатора забезпечити збереженість архівних документів банкрута за погодженням з уповноваженою архівною установою.

5. Зобов'язати ліквідатора повідомити Головне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.

6. Провадження у справі №Б24/117-11 про банкрутство Товариство з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж» припинити.

7. Копію ухвали надіслати: учасникам судового провадження, кредиторам, державному реєстратору за місцем знаходження банкрута, місцевому органу статистики для виключення юридичної особи з ЄДРПОУ, державній податковій службі за місцем знаходження банкрута та Головному управлінню юстиції у Київській області.

Суддя Лутак Т.В.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення07.06.2012
Оприлюднено03.07.2012
Номер документу24928756
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б24/117-11

Ухвала від 07.06.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 08.12.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 24.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 17.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 28.10.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні