ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"19" червня 2012 р. Справа №20/21/3464-А
За позовом Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому м. Хмельницький
до Товариства з обмеженою відповідальністю „Трек" м. Хмельницький
про стягнення 256785,25 грн.
Суддя Гладій С.В.
Секретар судового засідання Куржій Н.П.
Представники :
від позивача: ОСОБА_1 - за довіреністю №8957/9/10 від 29.03.12р.
від відповідача : не з'явився
Постанова виноситься 19.06.12р., оскільки в судовому засіданні 14.06.2012р. оголошувалась перерва.
В судовому засіданні відповідно до ч3 ст.160 Кодексу адміністративного судочинства України проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Суть спору: позивача звернувся до суду з позовом, в якому просить, посилаючись на п.4 ст.10, п.п.2,3 ст.11 Закону України „Про державну податкову службу в Україні", ст.15 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" стягнути з відповідача 256785,25 грн. штрафних санкцій, з яких 146415,25 грн. штрафних санкцій, застосованих згідно рішення від 27.11.2006р. №0010822303/0/4981, 1150,00 грн. штрафних санкцій, застосованих згідно рішення від 15.03.07р. №0016792303/0/2287, 83935,00 грн. штрафних санкцій, застосованих згідно рішення від 23.02.07р №0015742303/0/1224, 22490,00 грн. штрафних санкцій, застосованих згідно рішення від13.02.07р. №0015132303/0/612, 890,00 грн. штрафних санкцій, застосованих згідно рішення від 07.02.07р. № 0014462303/80/477 та 1905 грн. штрафних санкцій, застосованих згідно рішення від 06.03.07р. №0016572303/0/2079. Зазначає, що дані рішення прийняті на підставі актів перевірок відповідно від 25.07.2006р., від 01.03.07р., від 12.02.07р., від 26.01.07р. від 25.01.07р. та від 16.02.07р., в результаті яких встановлені порушення вимог Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" -не забезпечено відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сум коштів, яка зазначена в денному звіті РРО; розрахункова операція на суму 20,00 грн. та 210,00 грн. не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документу (чека); розрахункова операція на суму 287,00 грн. та 16500,00 грн. не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документу (чека); розрахункова операція на суму 4,00 грн. не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документу (чека); не забезпечено відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів яка зазначена в денному звіті РРО; порушено порядок використання КОРО та РК; розрахункова операція на суму 110,00 грн. не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документу (чека); порушено порядок використання КОРО та РК; розрахункова операція на суму 381,00 грн. не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документу (чека).
В підтвердження позовних вимог подав акти перевірок, рішення про застосування штрафних санкцій, картки особового рахунку платника, розрахунок позовних вимог.
Повноважний представник позивача в судове засідання з'явився, позовні вимоги підтримав, вказуючи, що вони підтверджені матеріалами справи та відповідають вимогам чинного законодавства. Крім того позивачем подано заяву про зменшення позовних вимог, відповідно до якої він просить стягнути з відповідача 110370,00грн. штрафних санкцій за порушення розрахункових операцій. Оскільки дана заява відповідає вимогам ст. ст. 49-51 КАС України, узгоджується з матеріалами справи, тому вона господарським судом приймається.
Відповідача в своєму запереченні на позов та його представник в судовому засіданні проти позову заперечує.
Розглядом поданих матеріалів справи встановлено наступне:
Працівниками ДПА у Київській області, ДПА у Хмельницькій області, ДПІ у Подільському районі м. Києва, Шепетівської ОДПІ, ДПА у Хмельницькій області згідно направлень на перевірку від 26.01.2007р., від 01.03.07р., від 25.07.06р., від 16.02.07р., від 12.02.07р., було проведено перевірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового і безготівкового обігу господарської одиниці -бару „Сова" , що розташований за адресою: м. Славутич, Привокзальна площа,2; зал гральних автоматів, що розташований за адресою: м. Старокостянтинів, Хмельницької області, вул. Попова, 13 (піцерія „Капріз"); зал гральних автоматів, що розташований за адресою: м. Київ, пр. Правди,64; зал гральних автоматів, що розташований за адресою: м. Шепетівка, вул. Шешукова,86; зал гральних автоматів, що розташований за адресою: м. Хмельницький, вул. М. Волі,10, який належить ТОВ „Трек", про що складено акти перевірок від 26.01.07р. №100002052305/195/232, від 01.03.07р. №22010555/02/339/232, від 25.07.06р. №26500308/2340/500/232, від 16.02.2007р. №22200337/2302/314/232, від 12.02.07р. № 220/0376/2302/249/232.
На підставі актів перевірки податковим органом прийнято рішення:
· від 27.11.2006р. №0010822303/0/4981 про застосування до відповідача 146415,25 грн. штрафних санкцій за порушення вимог ст. 3 п.13 Закону, які зафіксовані в акті перевірки від25.07.2006р № 26500308/2340/500/232, а саме: не забезпечено відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО - невідповідність складає -29 283 , 05 грн. Відповідальність передбачена ст.22 Закону ( п'ятикратний розмір суми , на яку виявлено невідповідність) (29 283,05*5 = 146 415, 25 грн.);
· від 15.03.07р. №0016792303/0/2287 про застосування до відповідача 1150,00 грн. штрафних санкцій за порушення вимог ст. 3 п.1, п.2 Закону, які зафіксовані в акті перевірки від 01.03.2007р № 2200555/02/339/232 , а саме: розрахункова операція на суму 20,00 грн. та 210,00 грн. не проведена через РРО , не роздруковано та не видано розрахункового документа (чека). Відповідальність передбачена ст.17 п.1 Закону ( п'ятикратний розмір вартості проданих товарів ) (20,00 грн.*5 = 100,00 грн.; 210,00 грн. *5= 1050,00 грн.)
· від 23.02.07р №0015742303/0/1224 про застосування до відповідача 83935,00 грн. штрафних санкцій за порушення вимог ст. 3 п.1, п.2 Закону, які зафіксовані в акті
перевірки від 12.02.2007р № 22010376/2302/249/232 , а саме: розрахункова операція на суму 287,00 грн. та 16500, 00 грн. не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документа (чека). Відповідальність передбачена ст. 17 п. 1 Закону (п'ятикратний розмір вартості проданих товарів) ( 287,00 грн.*5 = 1435,00 грн.; 16500,00 грн.*5 =82500,00грн.);
· від 13.02.07р. №0015132303/0/612 про застосування до відповідача 22490,00 грн. штрафних санкцій за порушення вимог ст. 3 п.1, п.2, п. 5, п.13 Закону, які зафіксовані в акті
перевірки від 26.01.2007 р. № 100002052305/195/232 , а саме: розрахункова операція на суму 4,00 грн. не проведена через РРО не роздруковано та не видано розрахункового документа (чека). Відповідальність передбачена ст. 17 п. 1 Закону ( п'ятикратний розмір вартості проданих товарів). (4,00грн*5 = 20,00 грн.); не забезпечено відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів яка зазначена в денному звіті РРО - невідповідність складає - 4426,00 грн. Відповідальність передбачена ст.22 Закону (п'ятикратний розмір суми , на яку виявлено невідповідність) (4426,00* 5 = 22130,00 грн.); порушено порядок використання КОРО та РК. Відповідальність передбачена ст.17 п. 3 Закону ( двадцять неоподаткованих мінімумів доходів громадян) 340 грн.
· від 07.02.07р. № 0014462303/80/477 про застосування до відповідача 890,00 грн. штрафних санкцій за порушення вимог ст. 3 п.1, п.2, п5 Закону , які зафіксовані в акті перевірки від 25.01. 2007р № 220101189/2302/130/232, а саме: розрахункова операція на суму 110,00 не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документа (чека). Відповідальність передбачена ст. 17 п. 1Закону ( п'ятикратний розмір вартості проданих товарів) (110,00 грн.*5 = 550,00 грн.); порушено порядок використання КОРО та РК. Відповідальність передбачена ст.17 п. 3 Закону (двадцять неоподаткованих мінімумів доходів громадян) 340 грн.;
· від 06.03.07р. №0016572303/0/2079 про застосування до відповідача 1905 грн. штрафних санкцій за порушення вимог ст.. 3 п.1, п.2 Закону, які зафіксовані в акті перевірки від 16.02.2007р № 22200337/2302/314/232, а саме: розрахункова операція на суму 381,00 не проведена через РРО , не роздруковано та не видано розрахункового документа (чека). Відповідальність передбачена ст.17 п 1 Закону ( п'ятикратний розмір вартості проданих товарів ) (381,00 грн.*5 = 1905,00 грн.)
Дані рішення було направлено відповідачу з відмітками про вручення згідно поштового повідомлення.
Оскільки заборгованість по штрафних санкціях в сумі 110370,00 грн., застосованих згідно рішень відповідачем не сплачена, позивачем заявлено позов про стягнення з відповідача вказаної суми штрафних санкцій.
Досліджуючи надані докази, фактичні обставини справи, оцінюючи доводи та заперечення сторін, судом до уваги приймається наступне.
Згідно ст.124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.
Відповідно до п.4 ст.10 Закону України „Про держану податкову службу в Україні" №509-XII від 04.12.1990р. передбачено, що до функцій Державних податкових інспекцій в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонних та об'єднаних держаних податкових інспекцій віднесено здійснення в межах своїх повноважень контролю за законністю валютних операцій, додержанням установленого порядку розрахунків із споживачами з використанням електронних контрольно-касових апаратів, товарно-касових книг, лімітів готівки в касах та її використанням для розрахунків за товари, роботи і послуги, а також за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій, патентів, інших спеціальних дозволів на здійснення деяких видів підприємницької діяльності.
Згідно п.2 ст.11 вказаного Закону, органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право здійснювати контроль за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку; одержувати від посадових осіб, громадян у письмові формі пояснення, довідки і відомості з питань, що виникають під час перевірок.
При цьому відповідно до п. 11 ст.11 Закону України №509-XII від 04.12.1990р.органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку і розмірах, встановлених законами України. Фінансові (штрафні) санкції, суми недоїмки, пені накладені (застосовані) органами державної податкової служби України, сплачуються платниками податків добровільно або стягуються в судовому порядку.
Відповідно до пункту 10 Інструкції про порядок застосування та стягнення сум штрафних (фінансових) санкцій органами державної податкової служби, (в редакції Наказу ДПА України від 11.03.2002 року № 98, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.04.2002 року за № 327/6615) у разі порушення платником податків норм, передбачених Законом України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", органи державної податкової служби застосовують фінансові санкції у вигляді штрафів у межах їх компетенції.
Статтею 15 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" встановлено, що контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України.
За порушення вимог цього Закону згідно ст.17 до суб'єктів підприємницької діяльності , за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у визначених розмірах.
Відповідно до ст.3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" на суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг покладено обов'язок дотримання встановленого даною статтею порядку проведення розрахунків. За порушення даних вимог, законодавством передбачена відповідна відповідальність у вигляді застосування штрафних санкцій передбачених ст.17 та ст. 22 вищевказаного закону.
Як вбачається з матеріалів справи, в ході проведення перевірок 26.01.2007р., від 01.03.07р., від 25.07.06р., від 16.02.07р., від 12.02.07р., податковим органом встановлено та зафіксовано в актах факти порушень відповідачем вимог п.1,2,5,9,13 ст.3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а саме: не забезпечено відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сум коштів, яка зазначена в денному звіті РРО; розрахункова операція на суму 20,00 грн. та 210,00 грн. не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документу (чека); розрахункова операція на суму 287,00 грн. та 16500,00 грн. не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документу (чека); розрахункова операція на суму 4,00 грн. не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документу (чека); не забезпечено відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів яка зазначена в денному звіті РРО; порушено порядок використання КОРО та РК; розрахункова операція на суму 110,00 грн. не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документу (чека); порушено порядок використання КОРО та РК; розрахункова операція на суму 381,00 грн. не проведена через РРО, не роздруковано та не видано розрахункового документу (чека).
На підставі актів перевірок, за виявлені порушення позивачем винесено рішення від
від 27.11.2006р. №0010822303/0/4981 про застосування до відповідача 146415,25 грн. штрафних санкцій; від 15.03.07р. №0016792303/0/2287 про застосування до відповідача 1150,00 грн. штрафних санкцій; від 23.02.07р №0015742303/0/1224 про застосування до відповідача 83935,00 грн. штрафних санкцій; від 13.02.07р. №0015132303/0/612 про застосування до відповідача 22490,00 грн. штрафних санкцій; від 07.02.07р. № 0014462303/80/477 про застосування до відповідача 890,00 грн. штрафних санкцій; від 06.03.07р. №0016572303/0/2079 про застосування до відповідача 1905 грн. штрафних санкцій.
За таких обставин, позовні вимоги обґрунтовані, підтвердженні матеріалами справи та підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 94, 118, 158-163, 167, 254-259, п.п.3,6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, СУД -
ПОСТАНОВИВ:
Позов Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому м. Хмельницький до Товариства з обмеженою відповідальністю „Трек" м. Хмельницький про стягнення 110370,00 грн. задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Трек" (м. Хмельницький, Пр. Миру,78/1, кв.51, код 22782598) на користь Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому (м. Хмельницький, вул. Театральна, 12, код 21324474) -110370,00 грн. (сто десять тисяч триста сімдесят гривень 00 коп.) штрафних санкцій.
Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанови суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Згідно ст. 254 КАСУ Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складено 22.06.2012р.
Суддя С.В. Гладій
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 19.06.2012 |
Оприлюднено | 03.07.2012 |
Номер документу | 24945152 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Гладій С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні