Справа № 1570/3400/2012
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 червня 2012 року Одеський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді - Федусик А.Г.,
розглянувши у скороченому провадженні в м.Одесі справу за адміністративним позовом Тарутинського районного центру зайнятості до ОСОБА_1 про стягнення 2187 грн., -
В С Т А Н О В И В :
Позивач (ЦЗ) звернувся до суду з адміністративним позовом мотивуючи свої вимоги тим, що ОСОБА_1 перебував на обліку в центрі зайнятості, як безробітний, у зв'язку з чим йому було нарахована допомога по безробіттю за період з 10.03.2011 року по 16.08.2011 року в розмірі 2187 грн. На час отримання відповідачем допомоги по безробіттю він з 01.04.2011 року по 30.06.2011 року працював на ПАТ «Перемога»та отримував заробітну плату, про що він не повідомив ЦЗ, у зв'язку з чим заборгованість склала суму в розмірі 2187 грн.. 25.04.2012 року ЦЗ було складено акт №42 розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплат матеріального забезпечення, яким встановлено порушення діючого законодавства. 27.04.2012 року ЦЗ складно претензію про необхідність повернення безпідставно отриманої допомоги по безробіттю в сумі 2187 грн., яку було направлено відповідачу, але до цього часу відповідачем кошти не повернуто. Зазначене стало підставою для звернення до суду з цим позовом в якому позивач просить стягнути з відповідача на користь ЦЗ кошти в сумі 2187 грн., виходячи з вимог Закону.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.183-2 КАС України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, передбачених законом, якщо такі вимоги не стосуються прав, свобод, інтересів та обов'язків третіх осіб.
Ухвалою від 30.05.2012 року, яку отримано відповідачем 08.06.2012 року, відкрите скорочене провадження по адміністративній справі в якій відповідачу було запропоновано надати на адресу суду заперечення проти позову та докази, які у неї є або заяву про визнання позову у десятиденний строк з дня одержання даної ухвали безпосередньо до канцелярії суду або шляхом надіслання поштою.
Станом на 25.06.2012 року на адресу суду не надійшли від відповідача заперечення на позов або заява про визнання позову.
Відповідно до ч.5 ст.183-2 КАС України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, до суду не надійшло заперечення відповідача та за умови, що справа не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача. В даному випадку справа розглядається судом не за місцезнаходженням відповідача. Протягом семи днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, до суду не надійшло заперечення відповідача.
Вивчивши матеріали справи, оцінивши наведені позивачем обставини по справі та враховуючи відсутність заперечень з боку відповідача, приходжу до висновку щодо достатності підстав для прийняття законного і обґрунтованого судового рішення в порядку скороченого провадження, без проведення судового засідання та виклику осіб які беруть участь у справі.
Відповідно до ст.2 Закону України «Про зайнятість населення»від 01.03.1999 року №803-ХІІ безробітними визнаються працездатні громадяни працездатного віку, які через відсутність роботи не мають заробітку або інших передбачених законодавством доходів і зареєстровані у державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, готові та здатні приступити до підходящої роботи.
10.03.2011 року відповідач звернувся до директора ЦЗ з заявою, в якій просив вирішити питання щодо надання його статусу безробітного з виплатою допомоги по безробіттю.
10.03.2011 року ЦЗ було прийнято наказ №НТ110310 про надання відповідачу статусу безробітного на загальних підставах.
За період з 10.03.2011 року по 16.08.2011 року відповідач отримував допомогу по безробіттю в загальній сумі 2187 грн..
ЦЗ було проведено розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплат матеріального забезпечення, відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», яким було встановлено, що відповідач працював ПАТ «Перемога»та отримував заробітну плату.
За результатами цього розслідування було складено акт №42 від 25.04.2012 року.
Згідно з ч.2 ст.36 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»застраховані особи, зареєстровані в установленому порядку як безробітні, зобов'язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг.
Згідно з п.3 ст.1 Закону України «Про зайнятість населення»громадяни, які самостійно забезпечують себе роботою, належать до зайнятого населення.
Таким чином, безробітні, які в період перебування на обліку в державній службі зайнятості виконують на платній основі свої основні повноваження належать до зайнятого населення та підлягають зняттю з обліку.
27.04.2012 року директором ЦЗ складено претензію №496/04/03 від 27.04.2012 року про вжиття заходів щодо повернення сплачених відповідачу коштів у сумі 2187 грн..
На час розгляду справи сума в розмірі 2187 грн. відповідачем не сплачена.
Згідно ст.ст.8,12 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, створюється для управління страхування на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно з цим Законом і статутом Фонду. Фонд є цільовим централізованим страховим, некомерційною самоврядною організацією. Держава є гарантом забезпечення застрахованих осіб та надання їм відповідних соціальних послуг Фондом. Виконавча дирекція Фонду є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості, діяльність якої, в свою чергу, здійснюється під керівництвом Міністерства праці та соціальної політики України, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування.
Таким чином, суд вважає, що органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у даних спірних відносинах є державна служба зайнятості в особі позивача.
Згідно з ч.1 ст.69 та ч.1 ст.70 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.
Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти позову.
Відповідно до ст.86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Відповідно до ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, суд вважає, що відповідачкою було порушено вимоги Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», а позивач довів суду ті обставини, на які посилався в обґрунтування позовних вимог і вони підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до вимог ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», ст.ст. 2, 4, 9, 69-70, 71, 94, 158-163, 183-2 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний позов Тарутинського районного центру зайнятості задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 (АДРЕСА_1) на користь Тарутинського районного центру зайнятості (Одеська область, Тарутинський район, селище Тарутине, вул..50 років Жовтня, 4) суму коштів у розмірі 2187 грн. на р/р 37178300900447, код ЄДРПОУ 20988930, банк одержувач: ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова суду набирає законної сили у порядку, встановленому ст.254 КАС України.
Постанова суду за результатами скороченого провадження може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня отримання копії постанови.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Суддя А.Г.Федусик
Стягнути з ОСОБА_1 (АДРЕСА_1) на користь Тарутинського районного центру зайнятості (Одеська область, Тарутинський район, селище Тарутине, вул..50 років Жовтня, 4) суму коштів у розмірі 2187 грн. на р/р 37178300900447, код ЄДРПОУ 20988930, банк одержувач: ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.06.2012 |
Оприлюднено | 04.07.2012 |
Номер документу | 24952270 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Федусик А. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні