Постанова
від 21.06.2012 по справі 369/12/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 червня 2012 р. Справа № 2-а-369/12/2170

Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Василяки Д.К., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Цюрупинського районного центру зайнятості до Новомаячківської селищної ради про стягнення коштів,

встановив:

Цюрупинський районний центр зайнятості (далі позивач, центр зайнятості) звернувся до суду з адміністративним позовом до Новомаячківської селищної ради (далі відповідач), в якому просить стягнути з відповідача 1504,76 грн.

Представник позивача надіслав заяву про розгляд справи в порядку письмового провадження, позовні вимоги підтримав.

Відповідач письмових заперечень на позов не надав, в судове засідання не прибув, про причини неявки суд не повідомив.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Виходячи з вищевикладеного, суд вважає за можливе розглянути адміністративну справу в порядку письмового провадження.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив: Цюруписький районний центр зайнятості є робочим органом виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціальні страхування на випадок безробіття. Відповідно до ч. 2 ст. 8 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (далі - Закон 1533) Держава є гарантом забезпечення застрахованих осіб та надання їм відповідних соціальних послуг. На підставі положення про Цюрупинський районний центр зайнятості є юридичною особою і виступає суб'єктом владних повноважень у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.

04.02.2011 р. між Цюрупинським районним центром зайнятості та Новомаячківською селищною радою був складений договір № 211711020400013 про організацію та проведення оплачуваних громадських робіт (далі Договір). Згідно зазначеною Договору безробітну ОСОБА_1 направлено на громадські роботи до Новомаячківської селищної ради на посаду інструктора щодо інформування населення і недопущення порушень громадського порядку. Наказом по Новомаячківській селищній раді від 21.02.2011р. № 12К ОСОБА_1 було прийнято на роботу.

Оплачувані громадські роботи проводяться виключно на спеціально створених для цього тимчасових робочих місцях та організовуються роботодавцями незалежно від форми власності на договірній основі.

Центр зайнятості використовує кошти Фонду на організацію оплачуваних громадських робіт для виплати основної та додаткової заробітної плати, сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності осіб, зайнятих на оплачуваних громадських роботах.

Оплата праці осіб, зайнятих на громадських роботах, здійснюється за фактично виконану роботу за розцінками, тарифними ставками посадовими окладами відповідно до законодавства, але не менше за розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом.

Відповідно до табелів робочого часу ОСОБА_1 нараховувалась заробітна плата за фактично виконану роботу за період з лютого 2011 року по серпень 2011 року в сумі 5395,33 грн. та нараховано єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на фонд заробітної плати в розмірі 36,3% - 1958,50 грн. Селищною радою подавалися звіти Центру (акти виконаних робіт) та останнім були відшкодовані витрати в зазначеній сумі за участь у громадських оплачуваних роботах.

В жовтні - листопаді контрольно-ревізійним управлінням в Херсонській області була проведена перевірка використання коштів Фонду на організацію громадських робіт для безробітних, в ході якої було виявлено випадок відшкодування витрат на єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на фонд заробітної плати працюючих інвалідів, які приймали участь у громадських оплачуваних роботах в завищеному розмірі. КРУ було проведено зустрічну звірку в управлінні Пенсійного фонду України у Цюрупинському районі, щодо наявності інвалідності у громадян, які перебувають на обліку в Центрі зайнятості та було встановлено, що ОСОБА_1 має безстрокову інвалідність II групи.

Таким чином, в порушення вимог п. 13 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» Новомаячанківською селищною радою проведено нарахування та перерахування зазначеного внеску в розмірі 36,3% замість 8,41% на суму 1504,76 гри. В зв'язку з чим Новомаячківська селищна рада подавала звіти для відшкодування витрат у завищеній сумі, а Центром зайнятості перераховувались кошти Новомаячківській селищній раді відповідно наданих відомостей.

Відповідно до п.21 Положення про порядок організації та проведення оплачуваних громадських робіт № 839 затвердженого Кабінетом Міністрів від 10.09.2008р. відповідальність за порушення порядку використання коштів Фонду, подання недостовірних відомостей про їх використання несе роботодавець. В п. 4.3 Договору № 211711020400013 зазначеного, що у разі фінансування організацій оплачуваних громадських робіт за рахунок коштів Фонду роботодавець несе відповідальність за достовірність наданих Центру зайнятості актів виконаних робіт та розрахунків витрат на організацію громадських робіт та п. 4.4 договору у разі встановлення недостовірності поданих даних роботодавцем відомостей та використання коштів Фонду роботодавець зобов'язується відшкодувати Центру зайнятості суму заподіяної шкоди.

Отже Новомаячківська селищна рада, шляхом подання недостовірних відомостей заподіяла шкоду Цюрупинському центру зайнятості в сумі 1504,76 грн.

Згідно ст.35 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" роботодавець зобов'язаний: під час перевірки правильності використання коштів Фонду та достовірності поданих роботодавцем даних, зазначених у пункті 2 цієї частини, надавати посадовим особам органів Фонду необхідні документи та пояснення з питань, що виникають під час перевірки; подавати виконавчій дирекції Фонду в установленому порядку відповідно до законодавства відомості про: прийняття на роботу працівників; розмір заробітної плати, використання робочого часу працівників, у тому числі прийнятих за направленням державної служби зайнятості з наданням роботодавцю дотації за рахунок коштів Фонду на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних; виплату застрахованим особам допомоги по частковому безробіттю; використання коштів Фонду за іншими визначеними цим Законом напрямами.

Вивчивши матеріали справи, враховуючи те, що доказів погашення відповідачем зазначеної суми станом на день розгляду цього спору не надав, суд встановив, що заборгованість відповідача перед Цюрупинським районним центром зайнятості складає 1504,76 грн.

Таким чином, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 17,19, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

постановив :

Позов задовольнити.

Стягнути з Новомаячківської селищної ради (код 26347379) на користь Цюрупинського районного центру зайнятості (код 22737356) заборгованість в сумі 1504 (одну тисячу п'ятсот чотири) грн. 76 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Василяка Д.К.

кат. 10.2.3

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.06.2012
Оприлюднено06.07.2012
Номер документу25007922
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —369/12/2170

Постанова від 21.06.2012

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні