ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
Іменем України
19.06.12 місто Севастополь Справа №2а-888/12/2770
Окружний адміністративний суд міста Севастополя у складі:
головуючого судді - Прохорчук О.В.,
секретар судового засідання - Олійник С.О.,
за участю представників:
позивача -Кузнецов Олександр Анатолійович, керівник,
ОСОБА_2, довіреність № 4-юр від 27.09.2011,
відповідача -не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Севастополі справу за адміністративним позовом Приватного підприємства «ТС сервіс»до Севастопольської міської ради про визнання неправомірним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство «ТС сервіс»звернулось до Окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Севастопольської міської ради в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просить визнати неправомірним та скасувати рішення Севастопольської міської ради № 2513 від 07.02.2012 «Про внесення змін до договору оренди від 27.11.2007, зареєстрованого 31.01.2008 за № 040865800004, земельної ділянки площею 0,4012 га, по вул.Комунарів, 18-А, переданої Приватному підприємству «ТС сервіс»для реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами для виробництва виробів з кераміки та її обслуговування».
Позовні вимоги мотивовані порушенням відповідачем статті 58 Конституції України, статті 30 Закону України «Про оренду землі», частини 1 статті 188 Господарського кодексу України.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 20.04.2012 відкрито провадження в адміністративній справі. Іншою ухвалою суду від 20.04.2012 закінчено підготовче провадження, справу призначено до судового розгляду.
У судовому засіданні неодноразово оголошувалась перерва для витребування від відповідача додаткових доказів у справі.
Представники позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримали у повному обсязі, наполягали на задоволенні позову.
Представник відповідача у судовому засіданні 13.06.2012 позовні вимоги не визнав, просив у задоволенні позову відмовити. Зазначив, що під час листування Севастопольської міської ради з Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі було встановлено, що під реконструкцією позивач мав на увазі лише заміну даху та ліній електропередачі, що не є реконструкцією. Тобто орендна плата за землю на період реконструкції була необґрунтовано занижена, у зв'язку з чим місцевий бюджет недоотримав грошові кошти, умови договору оренди земельної ділянки були переглянуті та прийнято спірне рішення.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог з наступних підстав.
Судом встановлено, що рішенням Севастопольської міської ради № 2715 від 12.09.2007 «Про припинення права постійного користування Приватному підприємству «Юкраїн-Сервіс»земельною ділянкою площею 0,4012 га по вул.Комунарів, 18 та передачу в оренду Приватному підприємству «ТС сервіс»земельної ділянки по вул.Комунарів, 18-А для реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами для виробництва виробів з кераміки та її обслуговування»позивачу передано в оренду строком на 25 років земельну ділянку площею 0,4012 га вул.Комунарів, 18-А для реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами для виробництва виробів з кераміки та її обслуговування у межах, встановлених технічною документацією.
На виконання вказаного рішення, між Севастопольською міською радою та Приватним підприємством «ТС сервіс» 27.11.2007 укладено договір оренди зазначеної земельної ділянки.
Згідно з пунктом 1 предметом цього договору є передача позивачу у строкове платне користування земельної ділянки для реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами для виробництва виробів з кераміки та її обслуговування з віднесенням земельної ділянки до категорії земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, яка знаходиться за адресою: місто Севастополь, вул.Комунаров, 18-А.
Пунктом 4.2 договору оренди земельної ділянки визначено величину річної орендної плати за користування земельною ділянкою на період будівництва та на наступний період. При цьому визначено, що грошова оцінка земельної ділянки для періоду реконструкції приймається до уваги не довше, ніж протягом двох років від дати прийому-передачі земельної ділянки. Грошова оцінка для наступного періоду приймається з моменту введення до експлуатації об'єкта будівництва, але не пізніш двох років від дати прийому-передачі земельної ділянки.
Згідно з пунктом 5.2 договору оренди цільове призначення земельної ділянки -для реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами для виробництва виробів з кераміки та її обслуговування.
Відповідно до акту прийому-передачі земельну ділянку по вул.Комунарів, 18-А у місті Севастополі передано позивачу 27.11.2007.
Рішенням Севастопольської міської ради ««Про внесення змін до договору оренди від 27.11.2007, зареєстрованого 31.01.2008 за № 040865800004, земельної ділянки площею 0,4012 га, по вул.Комунарів, 18-А, переданої Приватному підприємству «ТС сервіс»для реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами для виробництва виробів з кераміки та її обслуговування»№ 2513 від 07.02.2012 внесені зміни до договору оренди від 27.11.2007 земельної ділянки площею 0,4012 га по вул.Комунарів, 18-А, переданої Приватному підприємству «ТС сервіс»для реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами для виробництва виробів з кераміки та її обслуговування.
Зокрема, вказаним рішенням відповідачем збільшено річну орендну плату за користування земельною ділянкою. Приватне підприємство «ТС сервіс»зобов'язано відшкодувати до бюджету суму орендної плати у розмірі 21168,90 грн., не отриману у зв'язку з нездійсненням реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами для виробництва виробів з кераміки на земельній ділянці площею 0,4012 га по вул.Комунарів, 18-А, переданої на підставі договору оренди від 27.11.2007, та сплатою орендної плати від нормативної грошової оцінки земельної ділянки для періоду реконструкції.
Пунктом 3 оскаржуваного рішення Управлінню з питань земельних, водних відносин та містобудівництва Севастопольської міської ради доручено ініціювати внесення змін до договору оренди від 27.11.2007.
Вказаним рішенням пункт 4.2 договору оренди від 27.11.2007 викладено у наступній редакції: «4.2. Величина річної орендної плати за користування земельною ділянкою відповідно до розрахунку складає: 1058168,49 х 0,03 = 31745,05 грн. При цьому нормативна грошова оцінка земельної ділянки для періоду реконструкції приймається до уваги не більш строку реконструкції встановленого проектною документацією, розробленою та затвердженою у встановленому порядку, з моменту оформлення відповідного документу дозвільного характеру на виконання будівельних робіт, та встановленого договором оренди на підставі відповідного рішення міської ради».
З матеріалів справи вбачається, що Приватним підприємством «ТС сервіс»проведено реконструкцію високовольтної лінії електропередач КЛ- 0,4 кВ ТП-348 -ВРУ-0,4 кВ відповідно до акту прийому виконаних робіт за березень 2009 року. Також, відповідно до актів прийому виконаних робіт за квітень-травень 2009 року здійснено будівництво забору-огорожі на межі земельної ділянки, на які знаходиться даний майновий комплекс.
Будівлі та споруди майнового комплексу Приватного підприємства «ТС сервіс»по вул.Комунарів, 18-А, у місті Севастополі та майновий комплекс по вул.Гончарній, 10, який належить Приватному підприємству «Кримбал-Трейд», збудовані та введені у експлуатацію для одного виробництва - виготовлення виробів з кераміки, їх інженерні мережі пов'язані, у тому числі електрична мережа.
Майновий комплекс по вул.Комунарів, 18-А забезпечується електричною енергією по власній лінії електропередач КЛ- 0,4 кВ ТП-348 -ВРУ-0,4 кВ, яка підключається до електричної мережі від підстанції ТП-348, яка увійшла до складу майнового комплексу по вул.Гончарній, 10, що належить Приватному підприємству «Кримбал-Трейд». Підстанція ТП-348 підключається до лінії електропередач КЛ-6 кВ ТРП-29 л.16 -ТП-348.
Приватним підприємством «Кримбал-Трейд»при отримані допуску на підключення реконструйованої мережі КЛ-6 кВ ТРП-29 л.16 - ТП-348 до електромережі та можливості забезпечення майнового комплексу по вул.Гончарній, 10 електричною енергією, після виконання в червні 2007 року Державним підприємством «Севастопольський геодезичний центр»робіт по виконавчій зйомці мереж електропередач КЛ-6 кВ ТРП-29 л.16 -ТП-348, був отриманий акт Відокремленого підрозділу «Держенергонагляд у Кримському регіоні»- Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у місті Севастополі від 12.02.2008 № 29, в якому було відмовлено в підключені електроустановки до електричної мережі у зв'язку з знаходженням на трасі проходження лінії електропередач КЛ-6 кВ ТРП-29 л.16 -ТП-348 фундаменту капітальної споруди за адресою вул.Крестовського, 87-А, яка належить Товариству з обмеженою відповідальністю «Кримстрой».
Згідно з листом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЧД»від 01.06.2009 № 54/07-09, у період з 13 квітня по 01 червня 2009 року вказаним товариством на замовлення Приватного підприємства «Кримбал-Трейд»були здійснені роботи по виносу високовольтної кабельної лінії КЛ-6 кВ ТРП-29 л.16 -ТП-348 з зони забудови, яку здійснює Товариство з обмеженою відповідальністю «Кримстрой»на земельній ділянці по вулиці Крестовського, 87-А в місті Севастополі, з нанесенням нової траси проходження лінії на міських планшетах топографічної зйомки М 1:500, що також підтверджується листами Управління містобудування і архітектури Севастопольської міської державної адміністрації № 5-1/974 від 16.07.2009 та Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі № 7/27-1895 від 06.07.2009.
Також слід зазначити, що відповідно до пункту 1 рішення власника Приватного підприємства «Юкраїн-Сервіс»від 11.08.2006 № 3/08 «Про підготовку документів до продажу нерухомого майна та обладнання»та акту прийому-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів від 08.04.2008 № 7, оформлених на підставі договору купівлі-продажу, укладеного між Приватним підприємством «ТС сервіс»та Приватним підприємством «Юкраїн-Сервіс»25.10.2006 за № 3378, майновий комплекс по вул.Комунарів, 18-А не функціонував більш 10 років та його будівлі, споруди та інженерні мережі знаходились у незадовільному технічному стані.
Приватне підприємство «ТС сервіс»після виконання робіт по реконструкції високовольтної лінії електропередач КЛ- 0,4 кВ ТП-348 -ВРУ-0,4 кВ та отримання можливості забезпечення майнового комплексу по вул.Комунарів, 18-А електропостачанням, 01.06.2009 звернулось до Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі для отримання висновку про проведення робіт по реконструкції майнового комплексу та до Севастопольської міської ради з питанням перерахунку величини розміру орендної плати на 2009 рік, у зв'язку з завершенням реконструкції.
Листом Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі 09.06.2009 № 7/27-1722 повідомлено, що на підставі усної заяви директора Приватного підприємства «ТС сервіс»про надання інформації, Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі проведено перевірку об'єкту, розташованого за адресою: місто Севастополь, вул.Комунарів, 18-А. У ході перевірки встановлено, що у період з січня 2008 року по 01.06.2009 Приватним підприємством «ТС сервіс»виконана реконструкція майнового комплексу ділянки пилорами, яка не вимагає проектної документації та отримання дозволу на виконання будівельних робіт Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі, до складу якої увійшли наступні види робіт:
- ремонт даху (заміна старого металевого покриття на новий) ангару (споруда під літерою «Ц»відповідно технічного паспорту Комунального підприємства "Бюро технічної інвентаризації і державної реєстрації об'єктів нерухомого майна" Севастопольської міської ради);
- ремонт кабельної лінії електропередач 0,4 кВ, яка проложена з вбудованої підстанції ТП-348, розташованої по вулиці Гончарна, 10 до вбудованого розподільного пристрою (ВРУ-0,4 кВ), розташованому в приміщені будівлі пилорами (будівля під літерою «Х»відповідно технічного паспорту Комунального підприємства "Бюро технічної інвентаризації і державної реєстрації об'єктів нерухомого майна" Севастопольської міської ради) по вулиці Комунарів, 18-А (КЛ- 0,4 кВ ТП-348 -ВРУ-0,4 кВ). Вказана кабельна лінія КЛ- 0,4 кВ ТП-348 - ВРУ-0,4 кВ входить до складу та забезпечує електропостачанням майновий комплекс ділянки пилорами, розташований за адресою: місто Севастополь, вул.Комунарів, 18-А, який належить на праві власності Приватному підприємству «ТС сервіс»;
- заміна віконних рам та ремонт даху будівлі пилорами (літера «Х»відповідно до технічного паспорту Комунального підприємства "Бюро технічної інвентаризації і державної реєстрації об'єктів нерухомого майна" Севастопольської міської ради);
- демонтаж старого та установка нового обладнання в будівлі пилорами (літера «Х»відповідно до технічного паспорту Комунального підприємства "Бюро технічної інвентаризації і державної реєстрації об'єктів нерухомого майна" Севастопольської міської ради);
- ремонт даху (заміна старого покриття на шифер) навісу (споруда під літерою «Щ» відповідно технічного паспорту Комунального підприємства "Бюро технічної інвентаризації і державної реєстрації об'єктів нерухомого майна" Севастопольської міської ради).
Севастопольською міською радою листом від 11.08.2009 № 03-15/3472, повідомлено, що відповідно до пункту 4.2 договору оренди земельної ділянки від 27.11.2007, для здійснення розрахунку величини річної орендної плати на період після завершення реконструкції позивачу необхідно надати розрахунки розміру орендної плати на 2009 рік з наданням документів, які підтверджують строк завершення реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами по виробництву виробів з кераміки.
Матеріалами справи підтверджується, що на виконання вказаного листа Приватним підприємством «ТС сервіс»Севастопольській міській раді були надані копії необхідних документів для узгодження розрахунку розміру орендної плати на період після завершення 01.06.2009 реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами по виробництву виробів з кераміки, розташованій на земельній ділянці по вул.Комунарів, 18-А, у тому числі лист Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі від 09.06.2009 № 7/27-1722.
Листом Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі № 7/27-989 від 26.04.2011 Приватному підприємству «ТС сервіс»та Севастопольській міській раді повідомлено, що у період підготовки листа Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі від 09.06.2009 № 7/27-1722 діяло Положення про порядок надання дозволу на виконання будівельних робіт, затверджене наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 05.12.2000 № 273. Виходячи з діючого на той час нормативного документу, виконані Приватним підприємством «ТС сервіс»будівельні роботи на об'єкті, розташованому за адресою: місто Севастополь, вул.Комунарів, 18-А по ремонту даху зі зміною старого покриття шиферу та зміною віконних рам (пункт 4.1. Положення), по ремонту та реконструкції високовольтних лінії електропередач (пункт 4.2 Положення), не вимагали дозволу на їх виконання.
З метою приведення нормативних актів у відповідність до прийнятого та введеного в дію Закону України "Про планування і забудову територій" наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 05.12.2000 № 273, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 25.12.2000 за № 945/5166, затверджене Положення про порядок надання дозволу на виконання будівельних робіт (згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 19.01.2010 № 13 наказ від 05.12.2000 № 273 втратив чинність).
Відповідно до розділу 4 вказаного Положення встановлено перелік будівельних робіт, на які не вимагається дозвіл: 4.1. Поточний ремонт будівель та споруд без зміни призначення приміщень. 4.2. Капітальний ремонт та реконструкція повітряних лінійних електромереж. 4.3. Відновлення просілого або влаштування нового мостіння навкруги будівлі з метою охорони ґрунту під фундаментами від розмивання або перезволоження. 4.4. Захист мереж від електрокорозії. 4.5. Відновлення або улаштування нових тротуарів. 4.6. Відновлення або улаштування нових прибудинкових проїзних доріг. 4.7. Улаштування дитячих майданчиків, майданчиків для відпочинку людей, озеленення прибудинкової території. Будівництво спортивних майданчиків у дворах, а також у межах мікрорайонів. 4.8. Улаштування декоративної огорожі висотою до 1 метра навколо майданчиків літніх кафе (літні майданчики для торгівлі і обслуговування населення без навісів). 4.9. Тимчасові будівлі та споруди, зведення яких не потребує виконання робіт з улаштування фундаментів. 4.10. Проведення робіт, пов'язаних із ліквідацією аварій (обрушень) та відновленням функціонування об'єктів для забезпечення життєдіяльності населення при надзвичайних ситуаціях.
Згідно з додатком Б до ДБН А.2.2-3-2004 «Проектування. Склад, порядок розроблення, узгодження та затвердження проектної документації для будівництва»під реконструкцією розуміється перебудування існуючих об'єктів виробничого та цивільного призначення, пов'язана з вдосконаленням виробництва, підвищенням його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміною основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри). У поняття «існуюче»входить наявність конструктивної схеми з несучими та огороджувальними конструкціями та фундаментами.
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 реконструкція діючих підприємств -це переобладнання діючих цехів та об'єктів основного, підсобного та обслуговуючого призначення без розширення існуючих будівель і споруд основного призначення та без збільшення чисельності працівників з одночасним поліпшенням умов їх праці та охорони навколишнього природного середовища, здійснюване з метою вдосконалення виробництва та підвищення його техніко-економічного рівня, збільшення виробничих потужностей, зміни номенклатури продукції та поліпшення її якості.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що позивачем було здійснено реконструкцію будівель та споруд на земельній ділянці по вул.Комунарів, 18-А в місті Севастополі, наданої йому за договором оренди земельної ділянки від 27.11.2007.
Згідно зі статтею 30 Закону України «Про оренду землі»та відповідно до пункту 12.1 договору оренди земельної ділянки, укладеного між сторонами 27.11.2007 зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У випадку недосягнення згоди стосовно змін умов договору, спір вирішується у судовому порядку. Такої згоди Приватним підприємством «ТС сервіс»Севастопольській міській раді надано не було.
Як вбачається з тексту рішення № 2513 від 07.02.2012 воно прийнято за результатами розгляду інформації Управління з питань земельних, водних відносин та містобудування міської ради про порушення Приватним підприємством «ТС сервіс»умов договору оренди в частині виконання умов договору про реконструкцію цілісного майнового комплексу ділянки пилорами для виробництва виробів з кераміки та, відповідно, оплаті орендної плати за земельну ділянку, договір оренди від 27.11.2007, зареєстрованого 31.01.2008 за № 040865800004, земельної ділянки площею 0,4012 га, по вул.Комунарів, 18-А, переданої Приватному підприємству «ТС сервіс»для реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами для виробництва виробів з кераміки та її обслуговування, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування», положеннями Податкового кодексу України, Законами України «Про оренду землі», «Про регулювання містобудівельної діяльності», Положенням про порядок передачі в оренду земельних ділянок, затвердженим рішенням Севастопольської міської ради від 14.10.2003 № 1343, підпунктом 12.1 договору оренди земельної ділянки від 27.11.2007, зареєстрованим 31.01.2008 за № 040865800004.
Вказані документи, на підставі яких було прийняте спірне рішення, неодноразово витребовувались ухвалами суду, але виконані відповідачем не були.
Згідно зі статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти на підставах, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до статті 9 цього Кодексу суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частиною 2 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Вказана норма встановлює презумпцію вини суб'єкта владних повноважень, рішення, дії чи бездіяльність якого оскаржується. Повідомлені позивачем обставини справи про рішення, дії, бездіяльність відповідача -суб'єкта владних повноважень відповідають дійсності, доки відповідач не спростує їх.
Така презумпція вини покладає на суб'єкта владних повноважень обов'язок аргументовано, посилаючись на докази, довести правомірність свого рішення, дії чи бездіяльності та спростовувати твердження позивача про порушення його права, свобод чи інтересів.
Відповідно до частини 4 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
Відповідачем твердження позивача не спростованні, доказів правомірності оскаржуваного рішення, у тому числі на виконання ухвал суду, не надано.
Враховуючи викладене, суд вважає позов обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню у повному обсязі.
Згідно з частиною 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Керуючись статтями 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Визнати неправомірним та скасувати рішення Севастопольської міської ради № 2513 від 07.02.2012 «Про внесення змін до договору оренди від 27.11.2007, зареєстрованого 31.01.2008 за № 040865800004, земельної ділянки площею 0,4012 га, по вул.Комунарів, 18-А, переданої Приватному підприємству «ТС сервіс»для реконструкції цілісного майнового комплексу ділянки пилорами для виробництва виробів з кераміки та її обслуговування».
3. Зобов'язати Головне управління Державної казначейської служби України в місті Севастополя стягнути з місцевого бюджету Ленінського району міста Севастополя на користь Приватного підприємства «ТС сервіс»(99003, місто Севастополь, вул.Кожанова, 10, кв.2, код 33459975) витрати по сплаті судового збору у розмірі 32,19 грн. (тридцять дві гривні дев'ятнадцять копійок).
Постанова може бути оскаржена у строки і порядку, встановлені частинами першою, другою статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подання апеляційної скарги в десятиденний строк з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Суддя О.В. Прохорчук Постанову складено та підписано в порядку частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України 25 червня 2012 року.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 19.06.2012 |
Оприлюднено | 07.07.2012 |
Номер документу | 25080465 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дугаренко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Севастополя
Прохорчук О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні