УКРАЇНА
УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14.10.08р.
Справа
№ Б29/86-08
За
заявою Суб'єкта підприємницької діяльності -
фізичної особи ОСОБА_1, м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області
до боржника Державного підприємства
"Державний проектно-конструкторський інститутзбагачувального
устаткування", м. Дніпропетровськ
про
визнання банкрутом
Суддя
Полєв Д.М.
Представники
сторін:
від
кредитора: представник
ОСОБА_1. - ОСОБА_2. за довіреністю ВКР №817902 від 06.09.2008р.;
від
боржника: представник Первушин Ю.Ю. за довірен6істю б/н
від 23.07.2007р.
в
засіданні приймали участь: представник Дніпропетровського обласного
управління з питань банкрутства Єрмолаєва Ю.А. за довіреністю №65 від
08.11.2007р.
-
розпорядник майном ОСОБА_3.
СУТЬ
СПРАВИ:
Розглядається
клопотання голови комітету кредиторів про визнання боржника банкрутом та
відкриття ліквідаційної процедури.
Заслухавши
пояснення пояснення представників сторін , Дніпропетровського обласного управління
з питань банкрутства, -
ВСТАНОВИВ:
09.06.08
господарський суд Дніпропетровської області за заявою Суб'єкта підприємницької
діяльності -фізичної особи ОСОБА_1, м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської
області, порушив провадження у справі про банкрутство Державного підприємства
«Державний проектно-конструкторський інститут збагачувального устаткування», м.
Дніпропетровськ.
Ухвалою
господарського суду Дніпропетровської області від 02.07.08 введено процедуру
розпорядження майном боржника Державного підприємства «Державний
проектно-конструкторський інститут збагачувального устаткування», м.
Дніпропетровськ, призначено
розпорядником майна боржника арбітражного керуючого ОСОБА_3.
Згідно
з ухвалою від 02.07.08 заявником в газеті «Урядовий кур'єр»від 05.07.08 № 121
опубліковано оголошення про порушення справи про банкрутство.
04.09.08
затверджено реєстр вимог кредиторів у справі на загальну суму 1 822 337,75 грн.
Згідно
з рішенням комітету кредиторів (протокол № 2 від 08.09.08) голова комітету
кредиторів звернувся до господарського суду з клопотанням про скорочення строку
процедури розпорядження майном боржника, визнання боржника банкрутом і
відкриття ліквідаційної процедури в порядку ст. 16 Закону України «Про
відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»,
призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_3.
Частиною
8 статті 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або
визнання його банкрутом»передбачені повноваження комітету кредиторів, зокрема,
звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом
та відкриття ліквідаційної процедури,
припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого
санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого
(розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) тощо.
Крім
того, до господарського суду надійшла згода арбітражного керуючого ОСОБА_3. на
призначення його ліквідатором боржника, оформлена відповідно до ст. 3-1 Закону
України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його
банкрутом».
Відповідно
до вимог ст. 2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або
визнання його банкрутом»державний орган з питань банкрутства пропонує
господарському суду кандидатури арбітражних керуючих (розпорядників майна,
керуючих санацією, ліквідаторів) для державних підприємств.
У
зв'язку з цим ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від
25.09.08 зобов'язано Дніпропетровське обласне управління з питань банкрутства
подати письмову пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого Державного
підприємства «Державний проектно-конструкторський інститут збагачувального
устаткування», м. Дніпропетровськ, для призначення ліквідатором боржника, в
разі визнання останнього банкрутом.
Листом
Державного департаменту з питань банкрутства № 216-30-20/2844 від 02.10.2007р.
запропоновано призначити ліквідатором Державного підприємства «Державний
проектно-конструкторський інститут збагачувального устаткування», м.
Дніпропетровськ, арбітражного керуючого ОСОБА_3, ліцензія НОМЕР_1від 11.12.07.
Також
до господарського суду, на вимогу останнього,
надійшли експертиза фінансового становища та аналіз наявності ознак
приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства боржника, виконаний
Філією ДГУ Агентство з питань банкрутства в Дніпропетровській області, за
результатами якого вбачається, що:
- підприємство знаходиться у важкому
фінансово-економічному стані;
- за період, що аналізується,
спостерігається незначне збільшення валюти балансу підприємства, зменшення
коефіцієнта автономії, зменшення коефіцієнта фінансової стабільності, показник
фінансового левериджу майже або дорівнює нулю, зменшення коефіцієнта
забезпечення власними засобами, що вказує на залежність підприємства від
зовнішніх джерел фінансування, свідчить про фінансовий ризик та можливу втрату
платоспроможності та фінансової залежності підприємства від кредитних
організацій та інших кредиторів та вказує на недостатність у боржника власних
оборотних коштів для його фінансової сталості;
- кредиторська заборгованість за
товари, роботи, послуги становила 42,31%, інші поточні зобов'язання -46,27% від
загальної суми поточної кредиторської заборгованості;
- спостерігається зменшення показників
робочого капіталу та незначне збільшення маневреності робочого капіталу;
- за період, що аналізується,
спостерігається зменшення обіговості оборотних засобів, показника ефективності
використання оборотних засобів, що вказує на неякісні характеристики фінансової
політики підприємства та неефективну дієздатність підприємства;
- на протязі періоду, що аналізується,
підприємство є нерентабельним;
- зменшення показника фондовіддачі
протягом періоду, що аналізується, зменшується, що свідчить про зниження
ефективності використання основних фондів;
- протягом досліджуваного періоду
значення коефіцієнта абсолютної ліквідності нижче нормативного значення та
близький до нуля, тобто підприємство практично не може ліквідувати короткострокову
заборгованість;
- ДП «Діпромашзбагачення»має ознаки
поточної неплатоспроможності, робить неможливим виконання ним своїх зобов'язань
перед кредиторами;
- незадовільна структура балансу
формувалась протягом тривалого часу, що призвело до стійкої неплатоспроможності
ДП «Діпромашзбагачення»;
- рівень забезпечення зобов'язань
боржника за період, що аналізується, знизився, що призвело до погіршення
фінансового стану. Такий фінансовий стан ДП «Діпромашзбагачення»відповідає стану
потенційного банкрутства, за яким виконати вимоги кредиторів та зобов'язання
перед бюджетом на протязі трьох місяців після встановленого для їх погашення
строку є неможливим;
- станом на 01.07.08 кредиторська
заборгованість перевищила дебіторську на 1 965 000,00 грн. Дебіторська
заборгованість покриває лише близько 12% кредиторської заборгованості;
- пряме державне фінансування санації
підприємства передбачає безпосереднє надання коштів суб'єктам господарювання із
централізованих фондів фінансових ресурсів та може відбуватися на поворотних
(бюджетні позики) і безповоротних засадах (субсидії). Із непрямих форм
державного фінансового сприяння санації підприємства треба було застосувати
підтримку фіскального характеру, розміщення державних замовлень на
підприємстві, надання державний гарантій та поручительств. А державна санаційна
підтримка підприємства відсутня.
Також
Філією ДГУ Агентство з питань банкрутства в Дніпропетровській області зроблені
висновок про неспроможність боржника відновити свою платоспроможність та
задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування
ліквідаційної процедури.
Як
Філією ДГУ Агентство з питань банкрутства в Дніпропетровській області, так і
Дніпропетровським обласним управлінням з питань банкрутства не виявлено ознак
приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства.
До господарського суду надійшло
клопотання учасника провадження у справі Міністерства промислової політики
України № 20/5-4-593 від 13.10.08 про перенесення розгляду справи на іншу дату.
Клопотання обґрунтовується тим, що Мінпромполітики не може направити свого
представника на вказану дату у зв'язку із значною завантаженістю працівників
юридичної служби та перебування частини її працівників у відрядженнях до інших
міст.
Оскільки
клопотання не підтверджується будь-якими доказами, про місце та дату судового
засідання зазначений учасник провадження у справі був повідомлений своєчасно,
про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення, суд не
знаходить підстав для його задоволення.
Отже, господарським судом
встановлено, що Державне підприємство «Державний проектно-конструкторський
інститут збагачувального устаткування», м. Дніпропетровськ неспроможне
задовольнити вимоги кредиторів через недостатність майна, що згідно зі ст. 205
Господарського кодексу України є підставою для визнання боржника банкрутом.
Господарський
суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриває ліквідаційну
процедуру у випадках, передбачених Законом, а саме:
1. за клопотанням комітету кредиторів
про введення процедури ліквідації (ч. 8 ст. 16 Закону);
2. внаслідок настання обставин,
передбачених частиною 8 ст. 50 Закону;
3. за наявності незадовільних наслідків
процедури санації (частина 6 статті 18, частина 12 статті 19, частини 6, 11
статті 21 Закону);
4. у разі застосування судом спрощених
процедур банкрутства (статті 51, 52 Закону);
5. у разі банкрутства громадян
-підприємців (статті 47-49 Закону);
Відповідно
до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або
визнання його банкрутом»платоспроможність вважається відновленою за відсутністю
ознак банкрутства, визначених цим Законом.
Враховуючи
те, що на даний час не вбачається можливості відновити платоспроможність
боржника, рішення комітету кредиторів та той факт, що рішення комітетом
кредиторів щодо кандидатури інвестора не прийнято, пропозицій щодо санації
боржника або про укладання мирової угоди від власника або інших осіб до суду та
комітету кредиторів не надходило, тобто реальна можливість досягнення
позитивного результату відсутня, господарський суд прийшов до висновку про
необхідність задоволення клопотання голови комітету кредиторів про скорочення
процедури розпорядження майном, визнання боржника банкрутом, відкриття
ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором.
З дня
прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і
відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління
банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не
було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з
банкрутством підприємства, про що робиться запис у його трудовій книжці, а
також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута, якщо цього
не було зроблено раніше.
Враховуючи
викладене, керуючись ст. ст. 2, 3-1, 16, 22-34
Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання
його банкрутом», суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Відхилити
клопотання Міністерства промислової політики України № 20/5-4-593 від 13.10.08
про відкладення розгляду справи.
Визнати
Державного підприємства "Державний проектно-конструкторський
інститутзбагачувального устаткування", м. Дніпропетровськ код ЄДРПОУ
04816112- банкрутом.
Відкрити
ліквідаційну процедуру у справі строком на 1 рік до 14.10.09 року.
Ліквідатором
Державне підприємство "Державний проектно-конструкторський інститут
збагачувального устаткування", м. Дніпропетровськ призначити арбітражного керуючого ОСОБА_3, ліцензія серії НОМЕР_1(АДРЕСА_1;
ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ),
зобов'язавши
його:
у
5-тиденний термін з дня прийняття цієї постанови опублікувати оголошення в
офіційних друкованих органах про визнання боржника банкрутом і відкриття
ліквідаційної процедури:
здійснювати
ліквідаційну процедуру відповідно до вимог Закону України «Про відновлення
платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»;
не
рідше одного разу на місяць надавати комітету кредиторів звіт про свою діяльність,
інформацію про фінансове становище і майно боржника на день відкриття
ліквідаційної процедури та при проведенні ліквідаційної процедури, використання
коштів боржника, а також іншу інформацію
на вимогу комітету кредиторів;
у
ліквідаційному балансі відображати капіталізовані суми на відшкодування шкоди,
завданої працівникам підприємства-банкрута, що отримали трудове каліцтво чи
професійне захворювання;
за результатами проведеної роботи у
строк до 14.10.09 р. представити на
затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс у відповідності до вимог статті
32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його
банкрутом».
Зобов'язати
керівника банкрута - Державного підприємства "Державний
проектно-конструкторський інститутзбагачувального устаткування", м.
Дніпропетровськ у п'ятнадцятиденний строк передати бухгалтерську та іншу
документацію банкрута. Печатки і штампи та інші матеріальні цінності.
Суддя
Д.М.
Полєв
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 14.10.2008 |
Оприлюднено | 17.12.2008 |
Номер документу | 2512954 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Д.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні