ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м.Львів, вул.Чоловського,2 У Х В А Л А
10 липня 2012 р. р. № 2а-3415/12/1370
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Качур Р.П.
за участю секретаря судового засідання Подібки М.З.
представника позивача Комар С. І., представника відповідача Рибака Н. Я. розглянув у відкритому судовому засіданні клопотання представника відповідача про залишення позовної заяви без розгляду в адміністративній справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «ЗНГ-ЛП»до Державної податкової інспекції у Пустомитівському районі Львівської області про скасування податкового повідомлення - рішення, -
В С Т А Н О В И В:
20 квітня 2012 року на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю «ЗНГ-ЛП» до Державної податкової інспекції у Пустомитівському районі Львівської області про скасування податкового повідомлення -рішення № 0000223540 від 23.11.2011 року.
У судовому засіданні 10.07.2012 року представником відповідача заявлено клопотання про залишення позовної заяви без розгляду у зв'язку з тим, що позивачем пропущено строк звернення до адміністративного суду, встановлений ч. 4 ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України.
Представник позивача проти заявленого клопотання про залишення позовної заяви без розгляду заперечив, просив у задоволенні клопотання відмовити.
При прийнятті ухвали суд виходить з наступного.
Згідно з ч. 2 ст. 5 КАС України, провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Згідно з п. 3 ст. 7 КАС України, принципами здійснення правосуддя в адміністративних судах, крім інших, є принцип рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом.
Згідно з ч. 2 ст. 11 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог.
Згідно з ч. ч. 1, 4 ст. 99 КАС України, адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим же Кодексом або іншими законами. Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, то для звернення до адміністративного суду встановлюється місячний строк, який обчислюється з дня, коли позивач дізнався про рішення суб'єкта владних повноважень за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб'єкта владних повноважень.
Відповідно до ч. 1 ст. 100 КАС України адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд на підставі позовної заяви та доданих до неї матеріалів не знайде підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, про що постановляється ухвала.
З матеріалів справи вбачається, що позивач оскаржив податкове повідомлення -рішення № 0000223540 від 23.11.2011 року в адміністративному порядку до Державної податкової адміністрації у Львівській області. 27.01.2012 року ДПА у Львівській області прийнято Рішення про результати розгляду первинної скарги № 2368/10/25-005/146, яким у задоволенні скарги позивача відмовлено, а оскаржуване податкове повідомлення -рішення залишено без змін.
Як вбачається із копії поштового конверта (а. с. 50) Рішення про результати розгляду первинної скарги № 2368/10/25-005/146 від 27.01.2012 року позивачем не отримано, оскільки 02.03.2012 року повернуто на адресу ДПА у Львівській області із відміткою поштової установи «за закінченням терміну зберігання». Відтак місячний строк для звернення до адміністративного суду, встановлений ч. 4 ст. 99 КАС України, не може бути застосовано, оскільки позивач не дізнався про рішення суб'єкта владних повноважень за результатами розгляду його скарги.
Враховуючи наведене. у задоволенні клопотання представника відповідача про залишення позовної заяви без розгляду слід відмовити.
Керуючись ст. ст. 99, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання представника відповідача про залишення позовної заяви без розгляду відмовити.
Ухвала суду набирає законної сили у порядку, встановленому ст.254 КАС України.
Ухвала може бути оскаржена в порядку і строки, встановлені ст.186 КАС України.
Повний текст ухвали складено та підписано 11 липня 2012 року.
Суддя Качур Р.П.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.07.2012 |
Оприлюднено | 12.07.2012 |
Номер документу | 25137712 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні