Постанова
від 26.06.2012 по справі 2а-1870/4714/12
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

2a-1870/4714/12 Копія СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И 26 червня 2012 р.                                                             Справа № 2a-1870/4714/12 Сумський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Прилипчука О.А., розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №2а-1870/4714/12 за позовом  Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів   до  Приватного підприємства «Тулиголовець» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені ,- В С Т А Н О В И В: Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (далі по тексту –позивач, СОВ фонду соцзахисту інвалідів) звернулось до суду з позовом до Приватного підприємства «Тулиголовець» (далі по тексту –відповідач, ПП «Тулиголовець»), в якому просило суд: - стягнути з відповідача на користь позивача заборгованість зі сплати адміністративно –господарської санкції в сумі 1931,82 грн. та пені за порушення термінів сплати адміністративно –господарських санкцій в сумі 2,34 грн. В обґрунтування позовних вимог зазначив, що відповідач, всупереч вимог ст. 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, маючи середньооблікову чисельність працюючих інвалідів менше ніж встановлено нормативом, передбаченим ст. 19 даного Закону, не сплатив у передбаченому Законом розмірі до 18 квітня 2012 року 1931,82 грн. адміністративно-господарських санкцій. За порушення строків сплати адміністративно-господарських санкцій була нарахована пеня в розмірі 2,34 грн., яка відповідачем не сплачена. Представники сторін у судове засідання не з'явилися. Про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином. Відповідно до вимог ч.6 ст. 12  та  ч.1 ст. 41 Кодексу адміністративного судочинства України під час судового розгляду справи в судовому засіданні забезпечується повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу, крім випадків неявки в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи у разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження). Таким чином, фіксування судового засідання по справі не здійснюється. Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного. Судом встановлено, що ПП «Тулиголовець» зареєстроване як юридична особа та відповідно до вимог Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”(далі по тексту –Закон) перебуває на обліку за місцем реєстрації в СОВ Фонду соцзахисту інвалідів. Відповідно до ст. 4 Закону діяльність держави щодо інвалідів виявляється у створенні правових, економічних, соціально-побутових і соціальне-психологічних умов для задоволення їх здоров'я, матеріальному забезпеченні, посильній трудовій та громадській діяльності. Згідно ст. 18 Закону передбачено обов'язок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, (до них відноситься і відповідач) виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. За змістом ст. 19 Закону для підприємств (об'єднань), установ і організацій незалежно від форм власності і господарювання встановлено норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі 4% від загальної чисельності працюючих, а якщо працює від 8 до 25 осіб у кількості 1 робочого місця. Підприємства, установи, організації, у тому  числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення. Відповідно до ч.1 ст. 20 Закону підприємства (об'єднання), установи і організації незалежно від форм власності і господарювання, де кількість працюючих інвалідів менша ніж установлена нормативами зазначеними вище, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду України соціального захисту інвалідів штрафні санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві (в об'єднанні), в установі, організації за кожне робоче місце, не зайняте інвалідом. Як вбачається із матеріалів справи середньооблікова  чисельність штатних працівників облікового складу ПП «Тулиголовець» є 11 осіб. Середньооблікова  чисельність інвалідів, які працювали на підприємстві в 2011 році -0 осіб, однак кількість робочих місць, призначених для забезпечення працевлаштування  інвалідів, складає - 11х0,04=1 особа (а.с. 5,6). Крім того, Кролевецьким районним центром зайнятості повідомлено, що 17.01.2011 р. ПП «Тулиголовець» подавало звіт про наявність вакансій (форма 3-ПН), які б містили відомості про можливість працевлаштування на зазначене підприємство інвалідів, 29.07.2011 р. вакансія знята роботодавцем (а.с.11). Отже, відповідач не забезпечив встановленого нормативу робочих місць за  2011 року, чим порушив вищезазначені вимоги Закону та не перерахував у повному обсязі встановлені Законом адміністративно-господарські санкції за нестворені робочі місця для інвалідів. Крім того, ст. 20 Закону передбачає, що порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк. Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги щодо стягнення з відповідача на користь Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів   заборгованість зі сплати адміністративно – господарської санкції в сумі 1931,82 грн. та пені за порушення термінів сплати адміністративно – господарських санкцій в сумі 2,34 грн. (а.с. 5,6) є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства  України, суд, -   П О С Т А Н О В И В: Адміністративний позов Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Приватного підприємства «Тулиголовець»про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені –задовольнити в повному обсязі. Стягнути з Приватного підприємства «Тулиголовець»(юридична адреса: 41320, Сумська область, Кролевецький р-н, с. Тулиголове, вул. Леніна, 18, фактична адреса: 41320, Сумська область, Кролевецький р-н, с. Тулиголове, вул. Жовтнева, р/р 26000060497028 в СФ ЗАТ  «Приватбанк», МФО 337546, код ЄДРПОУ 36113367) на користь Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (м. Суми, вул. Горького, 2, р/р 31212230700002, ГУДКУ в Сумській області, МФО 837013, код 37970593) заборгованість по сплаті адміністративно-господарських санкцій в 1931 грн. 82 коп. та пені в сумі 2 грн. 34 коп. Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня  отримання копії повного тексту постанови. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Суддя                                              (підпис)                      О.А. Прилипчук           З оригіналом згідно           Суддя                                                                       О.А. Прилипчук

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.06.2012
Оприлюднено13.07.2012
Номер документу25138753
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1870/4714/12

Постанова від 26.06.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 06.06.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 06.06.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні