Постанова
від 03.07.2012 по справі 6086/12/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

03 липня 2012 р. № 2-а- 6086/12/2070

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Волкова Л.М., розглянув у порядку скороченого провадження у приміщенні суду справу за адміністративним позовом Основ'янської міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лана АО" про припинення юридичної особи ,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просив суд припинити юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛАНА АО" код 34301112.

В обґрунтування позовних вимог позивачем в позові зазначено наступне. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАНА АО»зареєстроване Виконавчим комітетом Харківської міської ради та взято на облік до ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова з 27.03.2006 року. В порушення вимог чинного законодавства, відповідач не надає податкову звітність до ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова починаючи з моменту державної реєстрації. Неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставами для постановлення судового рішення про припинення юридичної особи, у зв'язку з чим позивач просив суд припинити юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАНА АО».

Копія ухвали про відкриття скороченого провадження разом з копією позовної заяви та доданих до неї документів була надіслана відповідачеві за адресою, внесеною до ЄДРЮОФОП, які повернуті до суду у зв'язку з закінчення терміну зберігання (а.с. 19-21).

Відповідач у десятиденний строк з дня надіслання відповідачеві за адресою, внесеною до ЄДРЮОФОП ухвали про відкриття скороченого провадження та копій документів, заперечень проти позову та необхідних документів або заяву про визнання позову до суду не подав.

Відповідно до ст. 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Таким чином, відповідач є належним чином повідомлений про наслідки неподання заперечень проти позову та необхідних документів або заяви про визнання позову до суду, з огляду на що суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши матеріали справи, приходить до висновку задоволення позову, виходячи з наступного.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАНА АО»було зареєстроване як юридична особа Виконавчим комітетом Харківської міської ради 27.03.2006 року, що підтверджується Витягом з ЄДРЮФОП (а.с. 8-9) та перебуває на обліку у ДПІ Комінтернівському району м. Харкова з 27.03.2006 року, що підтверджується довідкою ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова від 28.11.2011 року № 19455/10/29-021 (а.с. 7).

Оскільки порушення вимог законодавства було вчинено відповідачем до набуття чинності Податковими кодексом України, суд при розгляді справи керується законодавством, яке діяло на час вчинення правопорушення.

Так, відповідно до п. 2 ст. 9 Закону України „Про систему оподаткування" від 25.06.1991р., платники податків зобов'язані надавати до податкової інспекції податкові декларації, інші документи, пов'язані з обчисленням та сплатою податків.

Починаючи з момену державної реєстрації, відповідач до ДПІ Комінернівського району м. Харкова, ніякої фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків не подавав.

Статтею 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" визначено завдання органів державної податкової служби, якими є: здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі); внесення у встановленому порядку пропозицій щодо вдосконалення податкового законодавства; прийняття у випадках, передбачених законом, нормативно-правових актів і методичних рекомендацій з питань оподаткування; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб; надання податкових консультацій.

З системного аналізу вказаних норм вбачається, що до компетенції органів державної податкової служби віднесено контроль за додержанням податкового законодавства.

Відповідач заборгованості зі сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) станом на 31.01.2012 року не має, що підтверджується довідкою від 31.01.2012 року № 1006/10/24-033 (а.с. 6).

Згідно з п. 2 ст. 9 Закону України "Про систему оподаткування" платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Відповідно до ч. 1 ст. 238 Господарського кодексу України за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.

Відповідач, не подаючи декларації про доходи, податкову звітність, порушував вимоги п. п. 4. 1. 4 ст. 4 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2001 року № 2181-ІІІ, якими було встановлено, що для подання декларації про доходи на протязі 40 календарних днів, слідуючих за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу, платник податку подає податковому органу за місцем свого знаходження податкову декларацію незалежно від того, чи виникло в цьому періоді податкове зобов'язання, чи ні.

Відповідно до ч. 1 та ч. 6 ст. 59 Господарського кодексу України припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його ліквідації за рішенням суду з підстав скасування державної реєстрації такого суб'єкта господарювання.

Станом на дату розгляду справи в суді відповідачем до Основ'янської міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби фінансова звітність з моменту державної реєсрації не подавалась.

Частиною 1 статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців"державна реєстрація припинення юридичної особи проводиться у разі постановлення судового рішення про припинення юридичної особи.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 38 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 року № 755 підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Згідно з ч. 1 ст. 256 КАС України негайно виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем -фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 59, 238 Господарського кодексу України, ч.ч. 1.2 ст. 9 Закону України "Про систему оподаткування", ст. 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", ст. 38 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", п. п. 4. 1. 4 ст. 4 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2001 року № 2181-ІІІ, ст.ст. 9, 94, 122, 160, 161, 163, 167, 183-2, 186, 254, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Основ'янської міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лана АО" про припинення юридичної особи -задовольнити в повному обсязі.

2. Припинити юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛАНА АО" (ідентифікаційний код: 34301112, місце знаходження: пров. Брянський, буд. 7, кв. 106, м. Харків, 61068).

3. Копію постанови направити до Департаменту державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Харківської міської ради.

4. Постанова суду в частині припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Лана АО» підлягає негайному виконанню.

5. Постанова може бути оскаржена в Харківський апеляційний адміністративний суд через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги у десятиденний строк з дня отримання копії постанови.

6. Постанова, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Суддя Волкова Л.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.07.2012
Оприлюднено13.07.2012
Номер документу25138870
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —6086/12/2070

Ухвала від 23.05.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

Постанова від 03.07.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні