Постанова
від 21.06.2012 по справі 2а-7383/12/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

21 червня 2012 року 09:33 № 2а-7383/12/2670

За позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «Віком-Транс ЛТД» до Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва Державної податкової служби про визнання неправомірним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0003692330 від 24.11.2011 року. Суддя Смолій І.В.

Секретар судового засідання Саратова О.В.

Представники:

Від позивача ОСОБА_1 -довіреність № б/н від 20.06.2012р. Від відповідачаОСОБА_2 -довіреність № 22/10-021 від 06.03.2012р. На підставі ч. 3 ст. 160 КАСУ в судовому засіданні 21.06.2012 проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва Державної податкової служби про скасування податкового повідомлення-рішення № 0003692330 від 24.11.2011 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 12.06.12р. відкрито провадження у адміністративній справі та закінчено підготовче провадження і призначено справу до розгляду по суті на 21.06.12р.

У судовому засіданні 21.06.12р. представники позивача позовні вимоги підтримали, посилаючись на обставини викладені у позовній заяві та додаткових поясненнях.

Представник відповідача проти позову заперечив, посилаючись на обставини викладені в запереченні на позовну заяву, вважає що позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача та відповідача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Віком-Транс ЛТД»(надалі -позивач), зареєстроване як юридична особа Святошинською районною державною адміністрацією міста Києва 13.02.2006р. (код ЄДРПОУ 33999713) за № 10721020000006384, та перебуває на обліку, як платник податків, у Державній податковій інспекції у Святошинському районі м. Києва (надалі -відповідач).

11.11.2011 ДПІ у Святошинському районі міста Києва було проведено фактичну перевірку ТОВ «Віком-Транс ЛТД», за результатами якої складено акт (далі -Акт перевірки), яким, встановлено порушення позивачем п. 2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від №637 від 15.12.2004, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 40/10320 (далі - Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні).

24.11.2011 на підставі Акту перевірки ДПІ у Святошинському районі міста Києва прийнято повідомлення-рішення № 0003692330 про застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 94 250,00 грн. в зв'язку з порушенням п. 2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні.

Як вбачається з Акту перевірки, підставою для висновку ДПІ у Святошинському районі м. Києва про порушення позивачем п. 2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні стало не оприбуткування (неповне оприбуткування) готівкових коштів (торгової виручки) у сумі 18 850,00 грн. в книзі каси, а внесені директором ТОВ «Віком-Транс ЛТД»ОСОБА_3 через відділення ПАТ «Правекс-Банк»на розрахунковий рахунок перевізника ТОВ «Унава».

Позивач не погоджується з такими рішеннями податкового органу, вважає їх безпідставними та необґрунтованими, у зв'язку з чим звернувся до суду про їх скасування.

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд прийшов до переконання про підставність позовних вимог виходячи з наступних міркувань.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з п. 2.6 Положення про ведення касових операцій в національній валюті України, затвердженого постановою Правління Національного банку України № 637 від 15.12.2004, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 40/10320 уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та в повній сумі оприбутковуватися. Оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги відповідно до вимог глави 4 цього Положення, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів.

Відповідно до ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 № 436/95 "Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки" за неоприбуткування, неповне та/або несвоєчасне оприбуткування у касах готівки передбачено штраф у п'ятикратному розмірі неоприбуткованої суми.

Як видно з матеріалів справи директор ТОВ «Віком-Транс ЛТД»ОСОБА_3 грошові кошти в сумі 18 850,00 грн. не отримувала і на рахунок перевізника ТОВ «Унава»не перераховувала, що підтверджується квитанцією № 98000006 від 07.09.2010р.

Відповідно до квитанції № 98000006 від 07.09.2010р. платником і отримувачем коштів є ОСОБА_4, який працює у ТОВ «Унава».

Таким чином, Відповідачем не надано доказів, що грошові кошти в розмірі 18 850,00 грн. були в касі ТОВ «Віком-Транс ЛТД», а потім перераховані директором ТОВ «Віком-Транс ЛТД»ОСОБА_3 на розрахунковий рахунок ТОВ «Унава».

З огляду на вище викладене, відповідачем не доведено належними та допустимими доказами наявності обставин, які були покладені ним в основу висновків про порушення п. 2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні.

Згідно ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не довів суду правомірності прийняття ним податкового повідомлення-рішення № 0003692330 від 24.11.2011 року.

Враховуючи вищенаведене, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 69, 70 71, 158-163,167 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити у повному обсязі..

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення № 0003692330 від 24.11.2011 року, прийняте Державною податковою інспекцією у Святошинському районі м. Києва.

Постанова набуває законної сили в порядку статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя І.В.Смолій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення21.06.2012
Оприлюднено12.07.2012
Номер документу25139619
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7383/12/2670

Ухвала від 23.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 30.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 10.10.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 20.09.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

Постанова від 21.06.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 12.06.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 30.05.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні