Постанова
від 11.07.2012 по справі 2а/0570/6027/2012
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 липня 2012 р. Справа № 2а/0570/6027/2012

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 13 год. 15 хв.

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Козаченка А.В.

при секретарі Карапетьян О.М.

за участю:

представника позивача Богданов Г.Г.

представника відповідача Даниленко О.Г.

представника третьої особи Пилипенко С.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та обладнання «Донбасдомнаремонт» до державного реєстратора Виконавчого комітету Маріупольської міської ради Халпахчі Наталії Євгенівни, за участю третьої особи Колективного підприємства «Маріупольське спеціалізоване управління №2 «Донбасдомнаремонт», про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Колективне спеціалізоване підприємство по ремонту металургійних печей та обладнання «Донбасдомнаремонт» звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до державного реєстратора Виконавчого комітету Маріупольської міської ради Халпахчі Наталії Євгенівни, за участю третьої особи Колективного підприємства «Маріупольське спеціалізоване управління №2 «Донбасдомнаремонт», про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії.

В обґрунтування позову (з урахуванням уточнених позовних вимог) позивач зазначив, що ухвалою Вищого адміністративного суду України від 18.05.2011р. скасовано рішення Господарського суду Донецької області від 10.08.2005р.

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 06.03.2012р., котре набуло чинності, визнані протиправними дії відповідача щодо не виконання ухвали Вищого адміністративного суду України від 18.05.2011р.

Вищевказані рішення судів відповідачем отримані.

Згідно Витягу з ЄДР від 08.05.2012р. позивач дізнався про те, що їх підприємство визнано банкрутом відповідно до рішення Господарського суду Донецької області від 03.05.2012р.

Проте, як зазначає позивач, Дочірнє підприємство «Маріупольське спеціалізоване управління №2 «Донбасдомнаремонт» Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та обладнання «Донбасдомнаремонт» банкрутом не визнавалось та будь-яких рішень судів з цього питання стосовно даного підприємства не існує.

На підставі викладеного позивач просив визнати протравними дії відповідача та зобов'язати відповідача поновити його права шляхом виключення з ЄДР недостовірної інформації про банкрутство Дочірнього підприємства «Маріупольське спеціалізоване управління №2 «Донбасдомнаремонт» Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та обладнання «Донбасдомнаремонт» (87535, м. Маріуполь, пр. Ілліча, 170), шляхом визнання недостовірними записів №7 та №8.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позивні вимоги, надав пояснення аналогічно викладеному в позові, просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, вважав їх необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню, просив відмовити у задоволені позовних вимог.

Представник третьої особи у судовому засіданні надав відзив щодо позовних вимог та просив відмовити в задоволені позову.

Заслухавши пояснення представників позивача, відповідача та третьої особи, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Так, судом встановлено, що ухвалою Вищого адміністративного суду України від 18.05.2011р. по справі К-28193/10 за позовом Маріупольського спеціалізованого управління №2 «Донбасдомнаремонт» Дочірнього підприємства Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та устаткування «Донбасдомнаремонт» до державного реєстратора Виконавчого комітету Маріупольської міської ради про спонукання вчинити певні дії, задоволено касаційну скаргу Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та устаткування «Донбасдомнаремонт» та скасовано ухвалу Донецького окружного адміністративного суду від 19.04.2010р. і ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 04.08.2010р.; задоволено заяву Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та устаткування «Донбасдомнаремонт» про перегляд за нововиявленими обставинами рішення Господарського суду Донецької області від 10.08.2005р. та скасовано рішення Господарського суду Донецької області від 10.08.2005р., а справу за позовом Маріупольського спеціалізованого управління №2 «Донбасдомнаремонт» - Дочірнього підприємства Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та устаткування «Донбасдомнаремонт» до державного реєстратора Виконавчого комітету Маріупольської міської ради про спонукання до реєстрації Статуту в новій редакції і внесення змін у ЄДРПОУ направлено на новий розгляд до Донецького окружного адміністративного суду (а.с.72-78).

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 06.03.2012р. по справі №2а/0570/2187/2012 задоволено позов Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та устаткування «Донбасдомнаремонт» до державного реєстратора Виконавчого комітету Маріупольської міської ради Халпахчі Наталії Євгенівни про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії, а саме, визнано протиправними дії державного реєстратора Виконавчого комітету Маріупольської міської ради Халпахчі Наталії Євгенівни щодо відносно невиконання ухвали Вищого адміністративного суду України від 18.05.2011р. та зобов'язано державного реєстратора Виконавчого комітету Маріупольської міської ради Халпахчі Наталію Євгенівну внести до ЄДР запис про скасування реорганізації Маріупольського спеціалізованого управління №2 «Донбасдомнаремонт» - Дочірнього підприємства Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та устаткування «Донбасдомнаремонт» (а.с.12-17).

Як вбачається з Витягу з ЄДР, 25.01.2012р. на підставі судового рішення внесено відомості про порушення провадження у справі про банкрутство юридичної особи та 03.05.2012р. на підставі рішення Господарського суду Донецької області №5006/42/8Б/2012 внесено відомості про визнання банкрутом підприємства позивача.

Позивач не погоджуючись з такими діями відповідача посилається на вищевказані рішення судів.

Проблемою даного спору є питання щодо правомірності внесення відомостей до ЄДР щодо банкрутства Маріупольського спеціалізованого управління №2 «Донбасдомнаремонт» - Дочірнього підприємства Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та устаткування «Донбасдомнаремонт».

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, регулюється Конституцією України, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та нормативно-правовими актами, прийнятими у відповідності до цього Закону (стаття 2 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» №755 від 15.05.2003р.).

Статтею 6 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» №755 від 15.05.2003р. (далі за текстом - Закон України №755) передбачений вичерпний перелік дій, які державний реєстратор, як посадова особа управління керується при здійснені тієї або іншої реєстраційної дії.

Відповідно до ч.1 ст.6 Закону України №755, державний реєстратор на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці:

- проводить державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- передає органам державної статистики (далі - органи статистики), державної податкової служби, Пенсійного фонду України повідомлення та відомості з реєстраційних карток про вчинення реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, у тому числі щодо створення або ліквідації відокремлених підрозділів юридичних осіб;

- формує, веде та забезпечує зберігання реєстраційних справ (крім реєстраційних справ юридичних осіб, зареєстрованих відповідно до частини четвертої статті 3 цього Закону). Якщо кількість державних реєстраторів у виконавчому комітеті міської ради міста обласного значення або районної, районної в містах Києві та Севастополі державної адміністрації становить три і більше осіб, зберігання реєстраційних справ забезпечує відповідна посадова особа структурного підрозділу (відділу, управління), який створюється для організаційного та матеріально-технічного забезпечення роботи державних реєстраторів;

- оформлює та видає виписки, витяги та довідки з Єдиного державного реєстру;

- проводить державну реєстрацію змін до установчих документів юридичних осіб та державну реєстрацію зміни імені або місця проживання фізичних осіб - підприємців;

- проводить державну реєстрацію припинення юридичних осіб та державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичними особами - підприємцями;

- звертається до суду із заявою про зміну мети установи у встановленому законом порядку;

- здійснює оформлення, видачу та засвідчення юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них;

- вносить до Єдиного державного реєстру відомості про державну реєстрацію особи на підставі рішення суду;

- здійснює облік одержаного ним від заявника електронного документа та направляє заявнику підтвердження факту одержання електронного документа, проводить необхідні реєстраційні дії у випадках, передбачених цим Законом, та надсилає заявнику відповідний документ у вигляді електронного документа і на паперовому носії. У разі наявності підстави для відмови у проведенні державної реєстрації заявникові надсилається відповідне повідомлення в електронній формі;

- повідомляє правоохоронні органи щодо порушення визначеного законом строку для подання відповідними посадовими особами юридичної особи та фізичною особою - підприємцем державному реєстраторові рішень щодо припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;

- проводить у випадках, передбачених цим Законом, спрощену процедуру державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації та припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;

- здійснює інші дії, передбачені цим Законом.

Таким чином, відповідач є суб`єктом владних повноважень та здійснює в даних правовідносинах надані йому діючим законодавством України повноваження.

З приводу спірних правовідносин суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з пп. 1, 2 ч.3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою повноваження надано.

Крім того, відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст.33 Закону України №755, юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Відповідно до ст.39 Закону України №755, суд, який постановив рішення про порушення провадження у справі про банкрутство юридичної особи, про проведення санації боржника та призначення керуючого санацією, про визнання юридичної особи банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, у день набрання рішеннями законної сили направляє їх державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про відповідні судові рішення. Дата надходження відповідних судових рішень вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.

Державний реєстратор повинен не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судових рішень внести до Єдиного державного реєстру запис про такі рішення суду і в той же день повідомити органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України про внесення до Єдиного державного реєстру такого запису.

З дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення про порушення провадження у справі про банкрутство юридичної особи до дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про визнання юридичної особи банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури проведення реєстраційних дій, які визначені законом, зокрема частиною другою статті 35 цього Закону, здійснюється або за згодою розпорядника майном, або згідно із планом санації. Після внесення до Єдиного державного реєстру запису про визнання юридичної особи банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури застосовуються норми частини другої статті 35 цього Закону.

Порядок призначення арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) встановлюється Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

У разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи. Дата надходження судового рішення про ліквідацію юридичної особи у зв'язку з визнанням її банкрутом вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Державний реєстратор повинен не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута заповнити реєстраційну картку про державну реєстрацію припинення юридичної особи, внести до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та в той же день передати органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України повідомлення про внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації припинення для зняття юридичної особи з обліку. Дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи є датою припинення юридичної особи.

При надходженні до державного реєстратора оригіналу установчих документів юридичної особи, яку ліквідовано у зв'язку з визнанням її банкрутом, державний реєстратор зобов'язаний зробити на зазначених документах відмітку про державну реєстрацію припинення юридичної особи та видати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) зазначені документи на адресу місця проживання одного із засновників (учасників) юридичної особи, що припинилася.

У разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури у процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення щодо припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для внесення до Єдиного державного реєстру запису щодо припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи. Дата надходження судового рішення щодо припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Державний реєстратор повинен не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення щодо припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи внести до Єдиного державного реєстру запис про припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи та в той же день повідомити органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України про внесення такого запису для зняття юридичної особи з обліку.

Згідно ч. 2 ст.32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Також суд зазначає, що відповідно до ст.124 Конституції України, ст.ст.4-5, 115 Господарського процесуального кодексу України, рішення, ухвали, постанови господарського суду, що набрали законної сили, є обов'язковими на всій території України.

Згідно ст.93 Господарського процесуального кодексу України, апеляційна скарга подається на рішення місцевого господарського суду протягом десяти днів, а на ухвалу місцевого господарського суду - протягом п'яти днів з дня їх оголошення місцевим господарським судом. У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення, зазначений строк обчислюється з дня підписання рішення, оформленого відповідно до статті 84 цього Кодексу. Апеляційний господарський суд постановляє ухвалу про повернення апеляційної скарги у випадках, якщо вона подана після закінчення строків, установлених цією статтею, і суд за заявою особи, яка її подала, не знайде підстав для поновлення строку, та незалежно від поважності причини пропуску цього строку - у разі, якщо апеляційна скарга подана прокурором, органом державної влади, органом місцевого самоврядування після спливу одного року з дня оголошення оскаржуваного судового рішення. Розгляд заяви особи про поновлення строку на подання апеляційної скарги здійснюється одним із суддів колегії суддів апеляційного господарського суду, склад якої визначений при реєстрації справи відповідно до положень частини четвертої статті 91 цього Кодексу.

Також, суд зазначає, що ухвалою Господарського суд Донецької області від 18.01.2012р. по справі №5006/42/8Б/2012 порушено справу про банкрутство Колективного підприємства «Маріупольське спеціалізоване управління №2 «Донбасдомнаремонт», котре 23.01.2012р. направлено державному реєстратору Виконавчого комітету Маріупольської міської ради та отримано ним 25.01.2012р. (а.с.58-59).

Як вбачається з Витягу з ЄДР (а.с.36-41), 25.01.2012р. відповідачем здійснено реєстраційну дію за №1 274 115 0007 002463, а саме, внесення судового рішення про порушення провадження у справі про банкрутство юридичної особи.

Постановою Господарського суду Донецької області від 24.04.2012р. по справі №5006/42/8Б/2012 визнано банкрутом внаслідок його фінансової неспроможності Колективне підприємство «Маріупольське спеціалізоване управління №2 «Донбасдомнаремонт» (ЄДРПОУ 00192241), що зареєстроване за адресою: 87535, Донецька область, м. Маріуполь, Іллічівський район, пр. Ілліча, 170, котре 03.05.2012р. надано державному реєстратору Виконавчого комітету Маріупольської міської ради, про що свідчить опис документів, що надається юридичною особою державному реєстратору (а.с.60-62, 87).

Як вбачається з Витягу з ЄДР (а.с.36-41), 03.05.2012р. відповідачем здійснено реєстраційну дію за №1 274 141 0008 002463, а саме, внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Як вже зазначалось судом та підтверджується матеріалами реєстраційної справи, постановою Донецького окружного адміністративного суду від 06.03.2012р. по справі №2а/0570/2187/2012, котра набрала чинності 23.04.2012р. у відповідності до ухвали Донецького апеляційного адміністративного суду, та є наслідком прийнятої Вищим адміністративним судом України ухвали від 18.05.2011р. по справі К-28193/10, на яку посилається позивач в обґрунтування даного позову, задоволено позов Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та устаткування «Донбасдомнаремонт» до державного реєстратора Виконавчого комітету Маріупольської міської ради Халпахчі Наталії Євгенівни про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії, а саме, визнано протиправними дії державного реєстратора Виконавчого комітету Маріупольської міської ради Халпахчі Наталії Євгенівни щодо відносно невиконання ухвали Вищого адміністративного суду України від 18.05.2011р. та зобов'язано державного реєстратора Виконавчого комітету Маріупольської міської ради Халпахчі Наталію Євгенівну внести до ЄДР запис про скасування реорганізації Маріупольського спеціалізованого управління №2 «Донбасдомнаремонт» - Дочірнього підприємства Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та устаткування «Донбасдомнаремонт», (а.с.12-17, 81-86).

Як вбачається з Витягу з ЄДР (а.с.36-41), 03.05.2012р. відповідачем здійснено реєстраційну дію за №1 274 999 0009 002463, а саме, скасування за судовим рішенням реєстраційної дії №1 274 105 0001 002463 від 25.08.2005р. - державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

За таких обставин, суд вважає, що оскаржувані позивачем записи до ЄДР внесені на підставі рішень судів, котрі набули чинності на час вчинення відповідних записів, у зв'язку з чим під час внесення цих записів до ЄДР відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

При цьому, судом не приймаються до уваги доводи позивача щодо розбіжностей у найменуванні підприємства, оскільки в результаті внесення змін до установчих документів (реєстраційна дія №1 274 105 0001 002463 від 25.08.2005р.) були змінені організаційно-правова форма та форма власності Маріупольського спеціалізованого управління №2 «Донбасдомнаремонт», але, як вже зазначалось судом, вищевказані зміни до установчих документів скасовані постановою Донецького окружного адміністративного суду від 06.03.2012р. по справі №2а/0570/2187/2012, про що внесено відповідний запис до ЄДР. До того ж, на час проведення вищевказаних змін та їх скасування дане підприємство ідентифіковано за єдиним кодом ЄДРПОУ - 00192241, що підтверджується Витягом з ЄДР, ухвалою Господарського суду Донецької області від 18.01.2012р. та постановою Господарського суду Донецької області від 24.04.2012р. по справі №5006/42/8Б/2012.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Згідно ч.2 ст.71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, виходячи з вищенаведених правових норм та досліджених обставин, суд вважає, що відповідачем у судовому засіданні доведено правомірність внесення оскаржуваних позивачем записів до ЄДР, у зв'язку з чим позовні вимоги позивача є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати покладаються на позивача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.2-15, 17-18, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України,

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні позову Колективного спеціалізованого підприємства по ремонту металургійних печей та обладнання «Донбасдомнаремонт» до державного реєстратора Виконавчого комітету Маріупольської міської ради Халпахчі Наталії Євгенівни, за участю третьої особи Колективного підприємства «Маріупольське спеціалізоване управління №2 «Донбасдомнаремонт», про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії - відмовити.

Постанова в повному обсязі виготовлена 16.07.2012 року.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова в адміністративній справі може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання через Донецький окружний адміністративний суд апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Козаченко А.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.07.2012
Оприлюднено21.08.2012
Номер документу25143625
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/6027/2012

Ухвала від 03.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гімон Микола Михайлович

Ухвала від 14.11.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

Ухвала від 18.06.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Т.Г.

Ухвала від 28.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Ухвала від 03.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Ухвала від 23.07.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Т.Г.

Постанова від 11.07.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

Ухвала від 02.07.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

Ухвала від 06.06.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

Ухвала від 06.06.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні