0870/5974/12 ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 10 липня 2012 року 14:30 Справа № 0870/5974/12 Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого – судді Чернової Ж.М. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою: Прокурора м.Енергодара Запорізької області в інтересах держави в особі: Енергодарської міської ради Запорізької області до: Спеціалізованої козацької добровільної народної дружини по охороні громадського порядку при Енергодарському Курені козацького війська Запорізького низового третя особа: Виконавчий комітет Енергодарської міської ради про: припинення діяльності громадського формування, ВСТАНОВИВ: 19.06.2012 Прокурор м.Енергодара Запорізької області в інтересах держави в особі Енергодарської міської ради Запорізької області звернувся до суду із позовом до Спеціалізованої козацької добровільної народної дружини по охороні громадського порядку при Енергодарському Курені козацького війська Запорізького низового, за участю третьої особи Виконавчого комітету Енергодарської міської ради, у якому просить припинити діяльність громадського формування. Ухвалою суду від 20.06.2012 відкрито провадження в адміністративній справі №0870/5974/12, закінчено підготовче провадження та призначений судовий розгляд справи. Від прокурора надійшло клопотання про розгляд справи без його участі, в порядку письмового провадження, позов підтримує в повному обсязі. У позовній заяві прокурор обґрунтовує позовні вимоги ст. 8 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону»» від 22.06.2000 №1835-ІІІ. Зокрема зазначає, що відповідач не виконує покладені на нього Законом та Статутом обов'язки з охорони громадського порядку, зокрема впродовж 2011-2012 років дане об'єднання громадян не брало участі в забезпеченні охорони громадського порядку і громадської безпеки. Просить позов задовольнити та припинити діяльність відповідача шляхом примусового розпуску. Відповідач у судове засідання не з'явився з неповажної причини, про час та місце слухання справи був повідомлений належним чином, проте до суду повернулась поштова кореспонденція із штампом «за закінченням терміну зберігання». Відповідно до ч.4 ст.33 КАС України у разі ненадання особами, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються, юридичним особам та фізичним особам – підприємцям – за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. У разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене їм належним чином. За правилами ч.11 ст.35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Від Виконавчого комітету Енергодарської міської ради надійшло клопотання про розгляд справи без участі його представника в письмовому провадженні, позов прокурора підтримує у повному обсязі. Відповідно до п.4 ст. 122 КАС України, особа, яка бере участь в справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь в справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними в справі матеріалами. За приписами ч.6 ст.128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Згідно з ч.1 ст.41 КАС України при розгляді справи в порядку письмового провадження, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється. Дослідивши наданні документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги , об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, суд прийшов до наступних висновків. Як вбачається з матеріалів справи, Спеціалізована козацька добровільна народна дружина по охороні громадського порядку при Енергодарському Курені козацького війська Запорізького низового зареєстрована рішенням Енергодарської міської ради народних депутатів від 21.12.1995 №229. Судом встановлено, що Громадське формування створене у відповідності до норм Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», згідно ст. 1 якого, громадяни України відповідно до Конституції України мають право створювати в встановленому цим Законом порядку громадські об'єднання для участі в охороні громадського порядку і державного кордону, сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі України та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров'я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин. За результатами перевірки, проведеної прокуратурою м.Енергодара, встановлено, що члени Спеціалізованої козацької добровільної народної дружини по охороні громадського порядку при Енергодарському Курені козацького війська Запорізького низового протягом 2011-2012 років не виконують своїх основних завдань, передбачених статутом, а саме не надають допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, не запобігають адміністративним проступкам та злочинам. Даним об'єднанням впродовж вказаного періоду не направлялися до міськвідділу міліції рапорти та доповідні записки про проведенні рейди з охорони громадського порядку. Громадське формування фактично самоусунулось від виконання обов'язків, передбачених чинними нормативно-правовими актами та стутутом даного громадського формування. Відповідно до 13 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» та п. 2.2 Статуту члени громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону зобов'язані брати активну участь в охороні громадського порядку і припиненні адміністративних правопорушень і злочинів та запобігання їм. Відповідно до ч. 2 ст. 8 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» у разі порушення громадським формуванням вимог чинного законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу або прокурора його діяльність може бути заборонена за рішенням суду у встановленому законом порядку. Відповідно до ч.4 ст.50 КАС У країни - громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, їх об'єднання, юридичні особи, які не є суб'єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень, зокрема: про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об'єднання громадян; про примусовий розпуск (ліквідацій) об'єднання громадян. На підставі вищевказаного, суд приходить до висновку, що відповідач не виконує обов'язки, визначені Законом та Статутом, позовні вимоги є доведеними та обґрунтованими, а тому позов підлягає задоволенню. Враховуючи вищезазначене, на підставі ст. ст. 94, 158-163, п. 3 ст. 167 КАС України, суд - ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов Прокурора м.Енергодара Запорізької області в інтересах держави в особі Енергодарської міської ради Запорізької області до Спеціалізованої козацької добровільної народної дружини по охороні громадського порядку при Енергодарському Курені козацького війська Запорізького низового, третьої особи- Виконавчого комітету Енергодарської міської ради про припинення діяльності громадського формування - задовольнити. Припинити діяльність козацької добровільної народної дружини по охороні громадського порядку при Енергодарському Курені козацького війська Запорізького низового (71500, Запорізька область, м.Енергодар, вул. Лісова, буд.6/37-а, код ЄДРПОУ 25740956) - шляхом примусового розпуску. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Суддя Ж.М.Чернова
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.07.2012 |
Оприлюднено | 21.08.2012 |
Номер документу | 25149619 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Чернова Жанна Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні