ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
11 травня 2012 р. (10:07) Справа №2а-3874/12/0170/23
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі
головуючої судді Алексєєвої Т.В., при секретарі Гришанкові К.В.,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ям Інтернешил Крим»
про стягнення заборгованості у сумі 2185,95 грн.
за участю:
позивач - не з'явився
відповідач - не з'явився
Обставини справи: позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про стягнення з відповідача заборгованості, мотивуючи свої вимоги тим, що відповідачем не сплачується заборгованість у сумі 2185,95 грн., що виникла внаслідок застосування до нього штрафних санкцій за несвоєчасну подачу податкової звітності.
Позивач у судове засідання не з'явився, надав суду клопотання про розгляд справи за його відсутності.
Відповідач у судове засідання не з'явився, заперечення на позов до суду не надав, про дату, час та місце його проведення був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.
Суд, приймаючи до уваги ненадання відповідачем доказів неможливості участі представника у судовому засіданні з поважних причин, відсутність у матеріалах справи його клопотання про неможливість розгляду справи без участі його представника, керуючись ч.6 ст. 71 та ч.4 ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу на підставі наявних доказів.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ям Інтернешил Крим" зареєстровано рішенням Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради від 28.02.2003 р., ідентифікаційний номер 32361837 (а.с.8).
За даними позивача (довідка №3246/29-0 від 17.12.2008 р.), відповідач взятий на облік платника податків 06.03.2003 р. (а.с. 9).
01.01.2011р. набрав чинності Податковий кодекс України, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
У період виникнення спірних правовідносин, був чинний Закон України "Про систему оподаткування" від 25.06.1991р. №1251-ХХІІ (Далі Закон № 1251), яким встановлювалися принципи побудови системи оподаткування в Україні, податки і збори (обов'язкові платежі) до бюджетів та до державних цільових фондів, а також права, обов'язки і відповідальність платників, а також Закон України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000р. №2181-ІІІ (Далі Закон №2181), що був спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру оскарження дій органів стягнення.
Відповідно до п.п.4.1.1 п. 4.1 ст.4 Закону України № 2181 платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті.
Статтею 17 Закону України № 2181 встановлені штрафні санкції (штрафи) за порушення податкового законодавства, зокрема підпунктом 17.1.1. п.17.1. цієї статті встановлено, що платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Службовими особами позивача була проведена невиїзна документальна перевірка своєчасності подання звітності, за результатами якої складено Акт №6032/15-2 від 11.05.10 р. (а.с. 14). Перевіркою встановлено, що відповідач не подав звітності з податку на додану вартість за період з жовтня 2009 року по березень 2010 р.
На підставі Акту перевірки №6032/1502 від 11.05.10 р. було винесено податкове повідомлення-рішення № 0006851502/0 від 12.05.2010 р. про сплату штрафних санкцій з податку на додану вартість у сумі 1020,00 грн. (а.с. 11). Вказане податкове повідомлення-рішення у зв'язку з неможливістю вручення було розміщено на дошці оголошень 13.05.2010 року, що підтверджується актом №3439/15-2 від 13.05.2010 року (а.с. 13). Відповідачем добровільно сплачена сума у розмірі 24,05 грн., сума заборгованості, яка не сплачена відповідачем згідно вказаного повідомлення-рішення складає 995,95 грн.
06.12.2010 року службовими особами позивача була проведена невиїзна документальна перевірка своєчасності подання звітності, за результатами якої складено Акт №19089/15-2/32541890 від 06.12.10 р. (а.с. 17).
На підставі Акту перевірки №19089/15-2/32541890 від 06.12.10 р. було винесено податкове повідомлення-рішення № 0021291502/0 від 14.12.2010 р. про сплату штрафних санкцій з податку на додану вартість у сумі 170,00 грн. (а.с. 15). Вказане податкове повідомлення-рішення у зв'язку з неможливістю вручення було розміщено на дошці оголошень 21.12.2010 року.
28.12.2010 року службовими особами позивача була проведена перевірка своєчасності перевірка своєчасності повернення свідоцтва платника податку на додану вартість, анульованого за ініціативою податкового органу, за результатами якої складено Акт №21602/15-2/32361837 від 28.12.10 р. (а.с. 23).
На підставі Акту перевірки №21602/15-2/32361837 від 28.12.10 р. було винесено податкове повідомлення-рішення № 002252102 від 29.12.2010 р. про сплату штрафних санкцій у сумі 170,00 грн. (а.с. 19). Вказане податкове повідомлення-рішення у зв'язку з неможливістю вручення було розміщено на дошці оголошень 29.12.2010 року, згідно акту №11618/15-2 від 29.12.2010 р. (а.с. 21).
Відповідно до п.п. 5.2.1. п. 5.2 ст. 5 Закону України №2181 податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.
За таких обставин, сума податкового зобов'язання визначена у податкових повідомленнях - рішеннях є узгодженою та складає 2185,95 грн. заборгованості зі сплати штрафних санкцій за несвоєчасне подання звітності за 2010 р.
В порядку п.п. 6.2.1., 6.2.3. п.6.2. ст.6 Закону України №2181 позивачем виставлено відповідачу першу податкову вимогу №1/1715 від 27.05.10р., 02.09.2010 року відповідачу виставлена друга податкова вимога № 2/2394.
Пункт 5.4.1. ст. 5 Закону України №2181 встановлює, що узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Відповідно до п. 1.3 ст. 1 Закону № 2181 податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.
З матеріалів справи вбачається, що позивач має податковий борг, визначений податковим повідомленням-рішенням, на загальну суму 2185,95 грн., який до цього часу не сплачений.
Відповідачем, у порядку ч. 1 ст. 71 КАС України не надано доказів сплати заборгованості або оскарження вказаних податкових повідомлень-рішень.
За таких обставин, позовні вимоги підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Ям Інтернешил Крим" (95000, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Самокіша, 5-Б, р/р 260060219601 Ф КРУ АТ "Б" Фінанси та Кредит, МФО 384889, ЄДРПОУ 32361837) на користь Державної податкової інспекції в м. Сімферополь АР Крим (95053, м. Сімферополь, вул. М. Залки, 1/9) заборгованість зі штрафних санкцій з податку на додану вартість у сумі 2185,95 грн., на р/р 31114029700002 в ГУ ДКУ в АР Крим, м. Сімферополь МФО 824026, ЗКПО 34740405, код платежу 14010100.
Постанова може бути оскаржена в Севастопольський апеляційний адміністративний суд через Окружний адміністративний суд АР Крим шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду в десятиденний строк з дня її проголошення.
У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя підпис Алексєєва Т.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 11.05.2012 |
Оприлюднено | 20.08.2012 |
Номер документу | 25170102 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Алексєєва Т.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Алексєєва Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні