ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
08 червня 2012 р. (10:10) Справа №2а-5039/12/0170/27
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Аблякимова Е.Е., при секретарі судового засідання Карпенко Л.П., без участі представників сторін, розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Норн"
про стягнення
Обставини справи: Державна податкова інспекція у м. Сімферополі АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю « Норн» про стягнення заборгованості у сумі 176 711,13 грн.
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 18.05.2012 відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження по справі та справу призначено до судового розгляду.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, про день, місце і час розгляду справи повідомлений належним чином, надав заяву про розгляд справи за його відсутності, за якій позовні вимоги підтримав у повному обсязі, з підстав викладених у позовній заяві, просив останні задовольнити.
Відповідач у судове засідання не з'явився, заперечення на позов до суду не надав, про дату, час та місце його проведення був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.
Суд, приймаючи до уваги ненадання відповідачем доказів неможливості участі представника у судовому засіданні з поважних причин, відсутність у матеріалах справи його клопотання про неможливість розгляду справи без участі його представника, керуючись ч.6 ст. 71 та ч.4 ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу на підставі наявних доказів.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п.5 ч.2 ст.17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.
Пунктом 7 частини 1 статті 3 КАС України дано визначення суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Статус державної податкової служби в Україні, її функції та правові основи діяльності на час виникнення спірних правовідносин було визначено Законом України "Про державну податкову службу в України", відповідно до ст.4 якого Державна податкова адміністрація України є центральним органом виконавчої влади, якому підпорядковуються зокрема Державна податкова інспекція в АРК .
Відповідно до ст.8 Закону України "Про державну податкову службу в Україні"Державна податкова адміністрація України здійснює функції, зокрема щодо здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), контролю за валютними операціями, контролю за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, а також контролю за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності та ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів; обліком платників податків, інших платежів; виявленням і веденням обліку надходжень податків, інших платежів.
Враховуючи обсяг повноважень, наданих державній податковій службі законодавством, суд дійшов висновку, що Державна податкова інспекція у м. Сімферополі АР Крим у відносинах з фізичними та юридичними особами є суб'єктом владних повноважень та даний спір належить до розгляду у порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України.
Згідно зі статтею 4 Закону України "Про систему оподаткування", чинному на момент виникнення спірних правовідносин, платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є юридичні особи, на яких відповідно до Законів України покладений обов'язок сплачувати податки і збори.
Пунктом 4.1 статті 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", чинному на момент виникнення спірних правовідносин (далі по тексту -Закон № 2181) було передбачено, що платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку вказує у податковій декларації.
Згідно з пунктом 5.3.1 статті 5 Закону № 2181 платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку для подання податкової декларації.
Статтею 9 Закону України "Про систему оподаткування"було встановлено, що платники податків зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.
Порядок, підстави та строки сплати податку на прибуток, надання податкової звітності до набрання чинності Податковим кодексом України було встановлено Законом України "Про оподаткування прибутку підприємств"від 28.12.1994 року N 333/94 (далі по тексту -Закон), п.п. 11.1 якого передбачені такі податкові періоди: календарні квартал, півріччя, три квартали, рік.
Згідно з п.п. 16.1 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств"платники податку самостійно визначають суми податку, що підлягають сплаті.
Платники податку у строки, визначені законом, подають до податкового органу податкову декларацію про прибуток за звітний період, розраховану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного значення об'єкта оподаткування минулих податкових періодів у разі його наявності відповідно до пункту 6.1 статті 6 цього Закону (п.п. 16.4 зазначеного Закону).
Згідно з п.п. 20.1. ст. 20 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" відповідальність за правильність нарахування, своєчасність сплати податку та дотримання податкового законодавства несе платник податку у порядку та розмірах, визначених законом.
Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим 03.08.2009 року проведено державну реєстрацію юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю «Норн» про що свідчить витяг з ЄДРПОУ станом на 15.12.2011 року (а.с.7).
Судом встановлено, що позивачем 12.03.2011року була проведена перевірка відповідача з питання своєчасності подання податкової звітності.
Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.2, ст.4 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010р.- несвоєчасно подано податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за 2010 рік (граничний строк подання - 09.02.2011р.; фактично декларація не подана).
За результатами перевірки складено акт № 2303/15-1 від 12.03.2011 (а.с. 12).
Пунктом 17.1.1 п. 17.1 ст.17 Закону № 2181 передбачалось, щоплатник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
На підставі зазначеного вище, позивачем 11.04.2011 прийнято податкове повідомлення-рішення № 0006191501/0 на суму 170,00грн. (а.с.11).
Вказане повідомлення-рішення отримане відповідачем 20.04.2011, про що свідчить відмітка на корінці цього рішення.(а.с. 11- зворотній бік).
Як вбачається з матеріалів справи, податкове повідомлення-рішення відповідачем оскаржено не було.
Матеріали справи свідчать про те, що у визначені законодавством строки, суми штрафних санкцій відповідачем не сплачені.
30.08.2011 року позивачем була проведена позачергова документальна перевірка ТОВ « Норн » за період з 01.10.2010 року по 30.06.2011 року з питань правильності, повноти і своєчасності перерахування до бюджету утриманого податку з доходу фізичних осіб.
Перевіркою встановлені порушення п.п. 49.18.2., ст.14 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010р.- несвоєчасно подані податкові розрахунки за формою 1-ДФ за 4 квартал 2010 року, 1 квартал 2011 року.
За результатами перевірки складено акт №12095/17-1 від 30.08.2011 року ( а.с. 17), на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення № 0011361701/0 від 14.09.2011 року на суму 2 грн.
Вказане повідомлення-рішення отримане відповідачем 15.09.2011, про що свідчить відмітка на корінці цього рішення.(а.с. 15).
На підставі податкової декларації з податку на доходи фізичних осіб за 1 місяць 2011 року № 70792 від 23.03.2011 року , наданою ТОВ « Норн» до позивача, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 164 395,39 грн., що була частково сплачена на суму 120,00 грн. Заборгованість складає 164 275,39 грн.(а.с.24).
На підставі податкової декларації з податку на доходи фізичних осіб за 2 місяць 2011 року № 70890 від 23.03.2011 року , наданою ТОВ « Норн» до позивача , відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 5 164,69 грн.(а.с.25).
На підставі податкової декларації з податку на доходи фізичних осіб за 3 місяць 2011 року № 104734 від 24.04.2011 року , наданою ТОВ « Норн» до позивача , відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 6 495,55 грн.(а.с.26).
На підставі податкового розрахунку комунального податку за 2 квартал 2010 року №129192 від 27.07.2010 року наданою ТОВ « Норн» до позивача, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 181,90 грн.(а.с.27).
На підставі податкового розрахунку комунального податку за 3 квартал 2010 року №196549 від 21.10.2010 року наданою ТОВ « Норн» до позивача, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 226,10 грн.(а.с.28).
На підставі податкового розрахунку комунального податку за 4 квартал 2010 року №261861 від 26.01.2011 року наданою ТОВ « Норн» до позивача, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 195,50 грн.(а.с.29).
25.05.2010року відповідачу була направлена перша податкова вимога №1/1657 (розміщена на дошці оголошень) 28.05.2010 року та друга податкова вимога №2/1982 від 29.06.2010 року (розміщено на дошці оголошень ), проте заходи примусового характеру не призвели до погашення податкового боргу відповідачем.(а.с.31-32).
Станом на 28.12.2011 рік залишок несплаченого податкового боргу ТОВ «Норн» становить 176 711,13 грн.
З 01.01.2011 року набрав чинності Податковий кодекс України №2755 від 02.12.2010року (далі ПК України).
Пунктом 16.1 статті 16 ПК України передбачено, що платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно з п. 46. 1 ст. 46 ПК України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (п. 49.2 ст. 49 ПК України).
Згідно з п.п. 49.18. ст. 49 ПК України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).
Відповідно до п. 54. 1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (п. 57.1 ст. 57 ПК України).
Згідно з п.п.54.3.1 54.3 ст. 54 ПК України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.
Відповідно до п.120.1 ст. 120 Податкового кодексу України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
У порушення п.п.49.18.2, п.49.18 ст.49 розділу II, п.51.1,п.п. «б» п. 176.2 ст.176, п. 119.2 ст.119 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-Vзі змінами та доповненнями, підприємством податкові розрахунки ф. №1-ДФ про суми доходів , які отримані фізичними особами-підприємцями та громадянами згідно цивільно-правових договорів за 4 квартал 2010 року , 1 квартал 2011року; надані з порушенням граничного терміну.
У відповідності до п. 7 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України «штрафні санкції за порушення податкового законодавства за період з 01 січня по 30 червня 2011року застосовуються у розмірі не більше 1 гривні за кожне порушення».
Таким чином, за ненадання підприємством податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків , і сум утриманого з них податку (ф. №1 -ДФ) за 4 квартал 2010 року та 1 квартал 2011 року застосовується штрафна санкція у розмірі 2 грн.(а.с. 23).
Щодо стягнення заборгованості з податку на доходи фізичних осіб за 1 квартал( 1-3 місяці) 2011року у загальній сумі 175 935,63грн., суд зазначає наступне.
До спірних правовідносин підлягають застосуванню норми Податкового кодексу України, оскільки спірні правовідносини щодо нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб виникли у 2011 році.
З акту перевірки №12095/17-1 від 30.08.2011 року вбачається, що згідно розрахунку 1 -ДФ за 1 квартал 2011 року на підставі податкової декларації за 1 місяць 2011 року №70792 від 23.03.2011 року сума нарахованого доходу складає 164 275,39 грн.; на підставі податкової декларації за 2 місяць 2011 року №70890 від 23.03.2011 року сума нарахованого доходу складає 5 164,69 грн.; року на підставі податкової декларації за 3 місяць 2011 року №104734 від 24.04.2011 року сума нарахованого доходу складає 6 495,55 грн., таким чином загальна сума боргу- 175 935,63 гривень.
Відповідно до підпункту 162.1.3. статті 162 Податкового кодексу України платником податку на доходи фізичних осіб є податковий агент.
Пунктом 14.1.180. статті 14 Податкового кодексу України передбачено, що, податковий агент щодо податку з доходів фізичних осіб -це юридична особа (її філії, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента -юридичної особи, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або не грошовій формі) зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність податковим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу.
Відповідно до підпункту 163.1.1 пункту 163.1 статті 163 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування резидента по податку з доходів фізичних осіб є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід.
Підпунктом 168.1.2. п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України встановлено, що податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету. Підпунктом 168.1.1. пункту 168.1. статті 168 Податкового кодексу України встановлено, що податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу.
Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Податковий агент зобов'язаний сплатити суму податкового зобов'язання (суму нарахованого (утриманого) податку), самостійно визначеного ним з доходу, що виплачується на користь платника податку - фізичної особи та за рахунок такої виплати, у строки, передбачені цим Кодексом.
Таким чином, виходячи з системного тлумачення зазначених норм, відповідач був зобов'язаний утримувати та перераховувати до бюджету податок з доходів фізичних осіб з заробітної плати, виплаченої найманим працівникам, тому суд приходить до висновку, що вимоги позивача про стягнення заборгованості з податку на доходи фізичних осіб за 1 квартал 2011року у загальній сумі 175 935,63 грн. є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, в наслідок чого підлягають задоволенню.
Щодо стягнення заборгованості з комунального податку за 2-4 квартал 2011року у загальній сумі 603,50грн., суд зазначає наступне.
На підставі податкового розрахунку комунального податку за 2 квартал 2010 року №129192 від 27.07.2010 року наданою ТОВ « Норн» до позивача, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 181,90 грн.(а.с.27).
На підставі податкового розрахунку комунального податку за 3 квартал 2010 року №196549 від 21.10.2010 року наданою ТОВ « Норн» до позивача, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 226,10 грн.(а.с.28).
На підставі податкового розрахунку комунального податку за 4 квартал 2010 року №261861 від 26.01.2011 року наданою ТОВ « Норн» до позивача, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 195,50 грн.(а.с.29). Отже, не сплачена сума заборгованості складає 603,50 грн.
Станом на 28.12.2011 залишок несплаченого податкового боргу ТОВ "Норн" становить 176 711,13 грн.
Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Підпунктом 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначене, що грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України).
Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання (п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України).
Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п. 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України).
Відповідно до п. 59.5 ст. 95 Податкового кодексу України у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.
Несплачена платником податків сума податкового боргу за податковими деклараціями є узгодженою з моменту отримання ним податкової вимоги. Таким чином, податкові вимоги позивача були узгоджені з відповідачем.
Згідно з наданим позивачем розрахунку сума заборгованості ТОВ "Норн" з урахуванням часткового погашення в сумі 120 грн., становить 176 711,13 грн. в т.ч. 120 грн. штрафні санкції, яка до цього часу не сплачена (а.с. 4).
Відповідно до п.п.6.2.3. ст. 6 ЗУ №2181 перша податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;
Друга податкова вимога надсилається не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Позивачем відповідно до ст.6 ЗУ №2181, було винесено першу податкову вимогу №1/1657 від 25.05.2010року та другу податкову вимогу №2/1982 від 29.06.2010 року, які було розміщено на дошці оголошень.
Проте, не зважаючи на прийняті заходи, відповідач добровільно не сплатив суму податкового боргу.
З 01.01 2011року набрав чинності Податковий кодекс України від 01.12.2010р № 2755- VI, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження та обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, порядок погашення податкового боргу, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до п.п. 20.1.18 п.20.1ю ст. 20 ПК України визначено право органів державної податкової служби на звернення до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника , на суму податкового боргу або його частини.
Приймаючи до уваги те, що відповідач не надав заперечення проти позову та у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надав доказів сплати заборгованості у сумі 176 711,13 грн. або оскарження вказаних податкових повідомлень-рішень, позовні вимоги належить задовольнити у повному обсязі.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Норн» (95024, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Севастопольська , б. 243, ЄДРПОУ 36582690) заборгованість з :
- податку на прибуток приватних підприємств - код платежу 3011021000 (р/р 31112009700002 в Державний бюджет м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АРК, ЕДРПОУ 34740405, МФО 824026) у сумі 170,00 грн;
- податку на доходи найманих працівників - код платежу 5211010106 (р/р 33219800700005 в Державний бюджет м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АР Крим, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026 ) у сумі 2 (дві) гривні;
- податку на доходи з фізичних осіб - код платежу 5211019903, (р/р 33219800700005 в місцевий бюджет м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АРК , ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026) - у сумі 175 935 (сто сімдесят п'ять тисяч дев'ятсот тридцять п'ять ) гривень 63 копійки;
- комунального податку - код платежу 5216010203, ( р/р 33213828700005 в місцевий бюджет м. Сімферополя , ГУ ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026), у сумі 603 (шістсот три) гривні 50 копійок,
шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків у банках , а саме:
- Кримське РУПАТ КБ, "Приватбанк", м. Сімферополь, МФО 384436, р/р 260060570021859 (укр. грн.).
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Аблякимов Е.Е.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 08.06.2012 |
Оприлюднено | 20.08.2012 |
Номер документу | 25171116 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Аблякимов Е.Е.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Аблякимов Е.Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні