cpg1251
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
07 червня 2012 р. (14:30) Справа №2а-4773/12/0170/5
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Сидоренка Д.В., при секретарі Павленко Н.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби
про стягнення заборгованості в сумі 9465,37 грн.,
Обставини справи: Державна податкова інспекція в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення з Дочірнього підприємства «Маріупольське спеціалізоване управління № 1 «Донбасдомнаремонт» товариства з обмеженою відповідальністю «Древко» 9465,37 грн. податкового боргу, мотивуючи свої вимоги тим, що відповідачем не сплачуються у визначені законом строки узгоджені податкові зобов'язання.
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 18.05.2012 року відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду.
Позивач явку свого представника в судове засідання, яке відбулось 07.06.2012 року не забезпечив, надав клопотання про розгляд справи за його відсутності та підтримання позовних вимог у повному обсязі.
Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином - шляхом направлення на його адресу рекомендованою кореспонденцією судової повістки. Однак, документи повернулись до суду з відміткою УДППЗ «Укрпошта»: «за зазначеною адресою не знаходиться».
Згідно з ч. 11 ст. 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Враховуючи зазначене вище, суд вважає, що відповідача належним чином повідомлено про дату, час та місце судового розгляду.
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п. 1 ч.2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України визначено поняття суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Пунктом 1 ч. 1 ст. 3 КАС України визначено поняття справи адміністративної юрисдикції, - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» до системи органів державної податкової служби належать: Державна податкова адміністрація України, спеціалізовані державні податкові інспекції, державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах (далі - органи державної податкової служби).
Державна податкова адміністрація України є центральним органом виконавчої влади. Державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі підпорядковуються Державній податковій адміністрації України.
Державні податкові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, міжрайонні, спеціалізовані та об'єднані державні податкові інспекції підпорядковуються відповідним державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (ст. 4 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»).
Згідно із ст. 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» основним завданням органів державної податкової служби є завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі) ;
Враховуючи зазначене, позивач, здійснюючи свої повноваження у спірних відносинах є суб'єктом владних повноважень, спір що виник між сторонами пов'язаний із захистом прав позивача у сфері публічно-правових відносин і є справою адміністративної юрисдикції, його належить розглядати в порядку, встановленому КАС України.
Згідно зі статтею 4 Закону України «Про систему оподаткування», чинному на момент виникнення спірних правовідносин, платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є юридичні особи, на яких відповідно до Законів України покладений обов'язок сплачувати податки і збори.
Пунктом 4.1 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», чинному на момент виникнення спірних правовідносин (далі по тексту - Закон № 2181) було передбачено, що платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку вказує у податковій декларації.
Згідно з пунктом 5.3.1 статті 5 Закону № 2181 платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку для подання податкової декларації.
Статтею 9 Закону України «Про систему оподаткування» було встановлено, що платники податків зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.
Виконавчим комітетом Маріупольської міської ради 13.03.2000 проведено державну реєстрацію юридичної особи - Дочірнього підприємства «Маріупольське спеціалізоване управління № 1 «Донбасдомнаремонт» товариства з обмеженою відповідальністю «Древко», що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію від 13.03.2000 року та довідкою Головного управління статистики в АР Крим № 05.3-8.1/1932 від 15.07.2011 року.
Відповідач згідно з довідкою № 97/29-0 від 14.01.2011 року на дату видачі довідки перебуває на податковому обліку у ДПІ в м. Сімферополі АР Крим.
Як вбачається з матеріалів справи, за відповідачем наявна сума податкового боргу у розмірі 9465,37 грн., у тому числі: 1169,41 грн. з податку на додану вартість; 7512,87 грн. з податку з власників транспортних засобів; 330,50 грн. зі збору за забруднення навколишнього природного середовища та 452,59 грн. з комунального податку.
Платників податку на додану вартість, об'єкти, базу та ставки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільнених від оподаткування операцій, особливості оподаткування експортних та імпортних операцій, поняття податкової накладної, порядок обліку, звітування та внесення податку до бюджету на час виникнення спірних правовідносин було врегульовано Законом України «Про податок на додану вартість», який втратив чинність 01.01.2011 року з дня набрання чинності Податковим кодексом України.
Відповідальність платників податків за дотримання достовірності та своєчасності визначення сум податку, а також за повноту та своєчасність його внесення до бюджету було встановлено пунктом 10.2 статті 10 Закону України «Про податок на додану вартість».
Посадовими особами ДПІ в м. Сімферополі АР Крим 10.06.2010 року, 22.06.2010 року, 22.07.2010 року, 25.08.2010 року, 23.09.2010 року, 25.10.2010 року, 23.11.2010 року та 08.05.2011 року проведено невиїзні документальні перевірки відповідача з питання своєчасності подання податкової звітності з податку на прибуток підприємств.
Проведеними перевірками встановлено порушення відповідачем п.п. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», що виявилось у не поданні декларацій з податку на додану вартість за квітень 2010 року, травень 2010 року, червень 2010 року, липень 2010 року, серпень 2010 року, вересень 2010 року, жовтень 2010 року та квітень 2011 року.
На підставі даних проведених перевірок позивачем прийняті податкові повідомлення-рішення про застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкцій:
- на підставі п.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»:
№ 0001861500 від 23.06.2010 року на суму 170,00 грн.,
№ 0002091500 від 28.07.2010 року на суму 170,00 грн.,
№ 0002211500 від 10.08.2010 року на суму 170,00 грн.,
№ 0002751500 від 25.08.2010 року на суму 170,00 грн.,
№ 0003031500 від 23.09.2010 року на суму 170,00 грн.,
№ 0003171500 від 25.10.2010 року на суму 170,00 грн.,
№ 0003771500 від 23.11.2010 року на суму 170,00 грн.,
- на підставі п.120.1 ст. 120 Податкового кодексу України, з урахування Перехідних положень Податкового кодексу України:
№ 0013941502 від 13.07.2011 року на суму 1,00 грн.
У зв'язку з неможливістю вручити перелічені вище податкові повідомлення-рішення відповідачу поштою, їх було розміщено на дошці податкових оголошень.
Як свідчать матеріали справи, заборгованість з податку на додану вартість сплачена відповідачем частково та становить 1169,41 грн.
Крім того, відповідач має заборгованість з податку з власників транспортних засобів.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України від 11.12.1991 року № 1963-XII «Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів» (чинному на момент виникнення спірних правовідносин) платниками податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів є підприємства, установи та організації, які є юридичними особами, іноземні юридичні особи (далі - юридичні особи), а також громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства (далі - фізичні особи), які здійснюють першу реєстрацію в Україні, реєстрацію, перереєстрацію транспортних засобів та/або мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні транспортні засоби, які відповідно до статті 2 цього Закону є об'єктами оподаткування.
Відповідачем до ДПІ в м. Сімферополі АР Крим був наданий розрахунок суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на 2010 рік № 9000457212 від 27.02.2010 року, відповідно до якого, сума що має бути сплачена до бюджету щоквартально становить 10050,00 грн., у тому числі у І кварталі 2514,00 грн. та ІІ, ІІІ та IV кварталах - 2512,00 грн. щоквартально.
Відповідачем сума самостійно задекларованих зобов'язань з податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів за 2010 рік сплачена не в повному обсязі, у зв'язку з чим за ним утворилась заборгованість у розмірі 7512,87 грн.
Крім того, відповідач має заборгованість з комунального податку у розмірі 452,59 грн.
Види місцевих податків і зборів, їх граничні розміри та порядок обчислення і спрямований на зміцнення бюджетів місцевого самоврядування визначені Декретом Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки і збори» від 20.05.1993 року № 56-93, відповідно до ч. 1 якого комунальний податок належить до місцевих податків.
Згідно зі ст. 15 Декрету комунальний податок справляється з юридичних осіб, крім бюджетних установ, організацій, планово-дотаційних та сільськогосподарських підприємств. Його граничний розмір не повинен перевищувати 10 відсотків річного фонду оплати праці, обчисленого виходячи з розміру неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок.
Місцеві податки і збори перераховуються до бюджетів місцевого самоврядування в порядку, визначеному Радами народних депутатів, якими вони встановлюються. Стягнення не внесених в установлений термін місцевих податків і зборів здійснюється згідно з чинним законодавством.
Відповідачем 11.05.2010 року до ДПІ в м. Сімферополі АР Крим було надано розрахунок комунального податку № 8675 за І квартал 2010 року на суму 124,10 грн.
Однак, у визначені законодавством строки сума комунального податку за І квартал 2010 року сплачена відповідачем частково, у зв'язку з чим за ним утворилась заборгованість у розмірі 112,59 грн.
Крім того, перевірками, проведеними податковим органом 18.08.2010 року та 15.11.2010 року, встановлено порушення відповідачем п.п. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», що виявилось у не поданні податкового розрахунку з комунального податку за ІІ та ІІІ квартали 2010 року.
Враховуючи виявлені під час перевірок порушення, позивачем були прийняті податкові повідомлення-рішення про застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкцій:
№ 0001321530 від 18.08.2010 року на суму 170,00 грн.,
№ 0002371530 від 13.12.2010 року на суму 170,00 грн.
Вказані податкові повідомлення-рішення у зв'язку з неможливістю вручення відповідачу поштою були розміщені на дошці податкових оголошень.
Матеріали справи свідчать про те, що сума штрафних санкцій відповідачем сплачена не була, у зв'язку з чим загальна сума заборгованості відповідача з комунального податку становить 452,59 грн.
Перевірками, проведеними 18.08.2010 року та 15.11.2010 року, також було встановлено неподання відповідачем розрахунку збору за забруднення навколишнього природного середовища за І півріччя 2010 року та 9 місяців 2010 року.
Правові, економічні та соціальні основи організації охорони навколишнього природного середовища в інтересах нинішнього і майбутніх поколінь визначені Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 року № 1264-XII.
Ст. 24 зазначеного Закону передбачено, що об'єкти, які шкідливо впливають або можуть вплинути на стан навколишнього природного середовища, види та кількість шкідливих речовин, що потрапляють у навколишнє природне середовище, види й розміри шкідливих фізичних та біологічних впливів на нього підлягають державному обліку.
Підприємства, установи та організації проводять первинний облік у галузі охорони навколишнього природного середовища і безоплатно подають відповідну інформацію органам, що ведуть державний облік у цій галузі.
Єдині на території України правила встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища, а також його стягнення передбачені Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору» від 01.03.1999 року № 303 (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), в пункті 2 якої зазначено, що збір за забруднення навколишнього природного середовища справляється за: викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними та пересувними джерелами забруднення;скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об'єкти; розміщення відходів.
Територіальні органи Мінприроди подають до органів державної податкової служби перелік підприємств, установ, організацій, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, яким в установленому порядку видано дозволи на викиди, спеціальне водокористування та розміщення відходів.
Невключення підприємств, установ, організацій, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності до зазначеного переліку не звільняє їх від сплати збору.
Безпосередньо порядок обчислення і сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища (далі - збір), а також відповідальність платників за достовірність даних про обсяги викидів в атмосферне повітря забруднюючих речовин, скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об'єкти, розміщені відходи та за правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати збору передбачено Інструкцією про порядок обчислення та сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища, затвердженою Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України, Державною податковою адміністрацією України від 19 липня 1999 року № 162/379 (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Згідно з п. 2.1. Інструкції платниками збору є суб'єкти господарювання, незалежно від форм власності, включаючи їх об'єднання, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи, що не мають статусу юридичної особи, розташовані на території іншої територіальної громади; бюджетні, громадські та інші підприємства, установи і організації; постійні представництва нерезидентів, які отримують доходи в Україні; громадяни, які здійснюють на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони викиди і скиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище та розміщення відходів.
Відповідно до п 7.1. Інструкції платники збору складають податковий розрахунок збору за забруднення навколишнього природного середовища і подають його до органу державної податкової служби за місцем податкової реєстрації (місцеперебуванням на податковому обліку в органах державної податкової служби).
Пунктом 7.2. Інструкції встановлено, що базовий податковий (звітний) період збору за забруднення навколишнього природного середовища дорівнює календарному кварталу.
Податкові розрахунки збору подаються платниками органам державної податкової служби протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу, за місцем податкової реєстрації платника (місцем перебування на податковому обліку в органах державної податкової служби).
Збір сплачується платниками за місцем податкової реєстрації (місцем перебування на податковому обліку в органах державної податкової служби) протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку подання податкового розрахунку збору, тобто протягом 50 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.
Враховуючи не подання відповідачем у встановлені строки податкових розрахунків збору за забруднення навколишнього природного середовища, позивачем були прийняті податкові повідомлення-рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій:
№ 0001411530 від 18.08.2010 року на суму 170,00 грн.,
№ 0002381530 від 15.11.2010 року на суму 170,00 грн.
Вказані податкові повідомлення-рішення у зв'язку з неможливістю вручення відповідачу поштою були розміщені на дошці податкових оголошень.
Матеріали справи свідчать про те, що сума штрафних санкцій відповідачем сплачена частково, у зв'язку з чим за ним утворилась заборгованість у розмірі 330,50 грн.
Підпунктом 6.2.1. пункту 6.2. ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», чинному на момент виникнення спірних правовідносин , було передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
На підставі зазначеного вище, позивачем на адресу позивача були направлені перша податкова вимога № 1/71 від 25.05.2010 року та друга податкова вимога № 2/88 від 14.07.2010 року, які були розміщені на дошці податкових оголошень.
Податкові вимоги у встановленому законом порядку оскаржені відповідачем не були, таким чином визначена у них сума податкового зобов'язання є узгодженою.
З урахування зазначеного вище, сума заборгованості відповідача станом на день розгляду справи становить 9465,37 грн., у тому числі 1169,41 грн. з податку на додану вартість; 7512,87 грн. з податку з власників транспортних засобів; 330,50 грн. зі збору за забруднення навколишнього природного середовища та 452,59 грн. з комунального податку.
Права органів державної податкової служби на час розгляду справи передбачені ст. 20 Податкового кодексу України.
Згідно з п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до п.п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податного боргу або його частини.
У порядку, передбаченому ст. 71 КАС України відповідачем не надано доказів протиправності прийнятих позивачем податкових повідомлень-рішень та не надано доказів сплати заборгованості у розмірі 9465,37 грн.
Відтак, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі.
У судовому засіданні, яке відбулось 07.06.2012 року, оголошено вступну та резолютивну части постанови.
Відповідно до вимог ст. 163 КАС України постанову оформлено та підписано 08.06.2012 року.
На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позовні вимоги задовольнити.
2.Стягнути з Дочірнього підприємства «Маріупольське спеціалізоване управління № 1 «Донбасдомнаремонт» товариства з обмеженою відповідальністю «Древко» (95000, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Севастопольська, 20/1, каб.3; ЄДРПОУ 00192258, р/р № 26007900175443, № 26068154 в філії ПАТ «Пумб», м. Маріуполь, МФО 335742) податковий борг у розмірі 9465,37 грн. з рахунків у банках, обслуговуючих ДП «Маріупольське спеціалізоване управління № 1, у тому числі:
1169,41 грн. з податку на додану вартість на користь державного бюджету м. Сімферополя (код платежу 14010100; р/р № 31114029700002 в ГУ ДКСУ в АР Крим, м. Сімферополь, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026),
7512,87 грн. з податку з власників транспортних засобів на користь державного бюджету м. Сімферополя (код платежу 12020103; р/р № 33212807700005 в ГУ ДКСУ в АР Крим, м. Сімферополь, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026),
452,59 грн. з комунального податку на користь державного бюджету м. Сімферополя (код платежу 16010203; р/р № 33212828700005 в ГУ ДКСУ в АР Крим, м. Сімферополь, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026),
330,50 грн. зі збору за забруднення навколишнього природного середовища на користь державного бюджету м. Сімферополя (код платежу 19050200; р/р № 33113329700002 в ГУ ДКСУ в АР Крим, м. Сімферополь, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026).
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Сидоренко Д.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2012 |
Оприлюднено | 21.08.2012 |
Номер документу | 25172132 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Сидоренко Д.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Сидоренко Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні