Постанова
від 10.05.2012 по справі 2а-3878/12/0170/6
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

10 травня 2012 р. Справа №2а-3878/12/0170/6

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі

головуючого судді Латиніна Ю.А.,

при секретарі Реут А.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим

до Дочірнього підприємства «Будівельно-монтажний проїзд №545 Відкритого акціонерного товариства транспортного будівництва «Дніпротрансбуд»

про стягнення

Суть спору: Державна податкова інспекція в м. Сімферополі АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим про стягнення з Дочірнього підприємства «Будівельно-монтажний проїзд №545 Відкритого акціонерного товариства транспортного будівництва «Дніпротрансбуд» заборгованості в сумі 1965,74 грн. Позовні вимоги мотивовані тим, що Сімферопольська молодіжна громадська організація «Товариство болгарської молоді» порушила вимоги Закону України "Про систему оподаткування", Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" в наслідок чого за ним склалася заборгованість з податку на прибуток підприємств у сумі 1965,74 грн. Заборгованість відповідачем у добровільному порядку не сплачується.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, надав клопотання про розгляд справи у його відсутності, на позовних вимогах наполягав з підстав, викладених у позовній заяві.

Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення був повідомлений належним чином, заперечення на позовну заяву, а також клопотання про розгляд справи за його відсутності до суду не надав, про причини неявки суд не повідомив.

Суд вважає за можливе розглянути справу у відсутність представників сторін, керуючись ст. 128 КАС України, на підставі наявних доказів.

Розглянув матеріали справи, дослідив докази, надані позивачем, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Дочірнє підприємство «Будівельно-монтажний проїзд №545 Відкритого акціонерного товариства транспортного будівництва «Дніпротрансбуд» 14.08.1998 року зареєстрований виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради як юридична особа, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи.

Згідно зі статтею 4 Закону України "Про систему оподаткування" (в редакції, яка діяла на момент подання податкової декларації та виникнення заборгованості відповідача) платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) були юридичні особи, на яких відповідно до Законів України був покладений обов'язок сплачувати податки і збори.

Згідно зі статтею 4 Закону України "Про систему оподаткування" (в редакції, яка діяла на момент прийняття позивачем податкового повідомлення-рішення) платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) були юридичні особи, на яких відповідно до Законів України був покладений обов'язок сплачувати податки і збори.

Пунктом 4.1 статті 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами"(що діяв на момент прийняття позивачем податкового повідомлення-рішення) було встановлено, що платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку вказує у податковій декларації.

Згідно з пунктом 5.3.1 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" платник податків був зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку для подання податкової декларації.

Порядок, підстави та строки сплати податку на прибуток, надання податкової звітності був встановлений Законом України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994 року N 333/94, п.п. 11.1 якого були передбачені такі податкові періоди: календарні квартал, півріччя, три квартали, рік.

Таким чином, відповідач був зобов'язаний щоквартально протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем податкового кварталу, подавати до податкової інспекції декларації з податку на прибуток.

Згідно з п.п. 16.1 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" платники податку самостійно визначали суми податку, що підлягають сплаті.

Платники податку у строки, визначені законом, подають до податкового органу податкову декларацію про прибуток за звітний період, розраховану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного значення об'єкта оподаткування минулих податкових періодів у разі його наявності відповідно до пункту 6.1 статті 6 цього Закону. (п.п. 16.4 зазначеного Закону).

Згідно з п.п. 20.1. ст. 20 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" відповідальність за правильність нарахування, своєчасність сплати податку та дотримання податкового законодавства ніс платник податку у порядку та розмірах, визначених законом.

21.12.09р. позивачем проведена невиїзна документальна перевірка з питань своєчасності сплати у бюджет земельного податку.

У ході перевірки встановлені порушення п.п.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000р. - на протязі десяти календарних днів , наступних за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації платник податку зобов'язань самостійно сплатити уму податкового зобов'язання, (фактично сплата податку зроблена пізніше терміну)..

За результатами перевірки був складений акт перевірки №1168/15-3 від 21.12.09р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0000201508/0 від 13.01.10р. на суму 10,73 грн., (розміщено на дошці оголошень 20.01.2010р.). Заборгованість складає 10,73 грн. До теперішнього часу не сплачено.

21.12.09р. позивачем проведена невиїзна документальна перевірка з питань своєчасності сплати у Бюджет земельного податку.

У ході перевірки встановлені порушення п.п.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000р. - на протязі десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації платник податку зобов'язань самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, (фактично сплата податку зроблена пізніше терміну).

За результатами перевірки був складений акт перевірки №1168/15-3 від 21.12.09р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0000201508/0 від 13.01.10р. на суму 28,62 грн., (розміщено на дошці оголошень 20.01.2010р.). Заборгованість складає 28,62 грн. До теперішнього часу не сплачено.

21.12.09р. позивачем проведена невиїзна документальна перевірка з питань своєчасності сплати у бюджет земельного податку.

У ході перевірки встановлені порушення п.п.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000р. - на протязі десяти календарних днів , наступних за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації платник податку зобов'язань самостійно сплатити уму податкового зобов'язання, (фактично сплата податку зроблена пізніше терміну). |

За результатами перевірки був складений акт перевірки №516/15-3 від 25,01.10р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішерня №0000951508/0 від 01.02.10р. на суму 19,32 грн., (направлено заказною кореспонденцією з повідомленням.). Заборгованість йіі«м складає 19,32 грн. До теперішнього часу не сплачено. ;

11.02.10р. співробітниками Державної податкової служби проведена невиїзна документальна перевірка з питань своєчасності сплати у рюджет земельного податку.

У ході перевірки встановлені порушення п.п.5.:'.1 п.5.3 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобовчязань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000р. - на протязі десяти календарних днів , наступних за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації платник податку зобов'язан самостійно сплатити уму податкового зобов'язання, (фактично сплата податку зроблена пізніше терміну)..

За результатами перевірки був складений акт перевірки №1646/15-3 від 11.02.10р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішенвд №0001781503/ від 19.02.10р. на суму 45,79 грн., (направлено заказною кореспонденцією з повідомленням.). Заборгованість складає 45,79 грн. До теперішнього часу не сплачено.

01.03.11р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової звітності.

Перевіркою встановлені порушення п.п.4.1.4 п.4.А ст.4 Закону України «Про порядок і!погашення зобов'язань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000р. - несвоєчасно подано платником комунального податку, (фактично декларацію не подано).

За результатами перевірки був складений акт перевірки №1625/15-3 від 01.03.11р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0002311503/0 від 04 березня 2011р. (направлено рекомендованою кореспонденцією з повідомленням.). Заборгованість складає 340,00 грн. До теперішнього часу не сплачено.

16.10.09р. позивачем проведена невиїзна документальна перевірка своєчасності подання податкової звітності.

Перевіркою встановлені порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000р. - несвоєчасно подання податкову декларацію з податку на прибуток за 1 кв. 2009р., півріччя 2009р. (граничний кірок подання декларації - 12.03.09р., 10.08.09; фактично декларацію не подано).

За результатами перевірки був складений акт перевірки №10046/15-1 від 16.10.09р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0018981501 від 27.10.09р. на суму 540,00 грн. (направлено рекомендованою кореспонденцією з повідомленням.), частково сплачено на суму 13.05 грн. Заборгованість складає 326,95 грн. До теперішнього часу не сплачено.

08.02.10р. позивачем проведена невиїзна документальна перевірка своєчасності подання податкової звітності.

Перевіркою встановлені порушення п.п. 4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000р. - несвоєчасно подано податкову декларацію з податку на прибуток за 3 кв. 2009р. (граничний строк подання декларації - 09.11.2009р.; фактично декларацію не подано).

За результатами перевірки був складений акт перевірки №1279/15-1 від 08.02.10р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0003181501/0 від 18.02.10р. на суму 170,00 грн. (направлено рекомендовано кореспонденцією з повідомленням). Заборгованість складає 170,00 грн. До теперішнього часу не сплачено.

На підставі розрахунку суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на 2009 рік №5697 від 26.01.09р., наданою ДП СМП-545 ОАО «ДТС» до ДПІ в м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати -З 987,50 грн. (за 1 квартал 15.04.09р., 2кв. 15 07.09р., 3 кв. 15.10.09., 4кв. 15.01.10р. по строку сплати до 15.04.2009р.), частково сплачено в сумі 3 919,78 грн.. Заборгованість складає 67,22 грн.. До теперішнього часу сума не сплачена.

25.03.10р. позивачем проведена невиїзна документальна перевірка своєчасності сплаті [ податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів до бюджету.

Перевіркою встановлені порушення 17.1,7 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» за затримку на 68 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання в розмірі 997,00 грн.

За результатами перевірки був складений акт перевірки №3835/17-3/01380476 від 25.03.2010р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0007461703/0 від 25 березня 2010р. на суму 199,40 грн. (розміщено на дошці оголошень 25.03.2010р.). Заборгованість складає 199,40 грн. До теперішнього часу не сплачено.

25.03.10р. співробітниками Державної податкової служби проведена невиїзна документальна перевірка своєчасності сплату податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів до бюджету.

Перевіркою встановлені порушення 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» за затримку на 160 календарних днів граничного строку сплати узгоджено суми податкового зобов'язання в розмірі 984,88 грн.

За результатами перевірки був складений акт перевірки №3835/17-3/01380476 від 25.03.2010р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0007451703/0 від 25 березня 2010р. на суму 492,44 грн. (розміщено на дошці оголошень 25.03.2010р.). Заборгованість складає 492,44 грн.. До теперішнього часу не сплачено.

Відповідно до п.п. 6.2.1, 6.2.3 ст. 6 Закону України № 2181 "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами55 відповідачеві направлені перша податкова вимога №1/2204 від 15 липня 2009р. (направлено рекомендованою кореспонденцією з повідомленням), та друга податкова вимога №2/3270 від 29.10.09р.

До теперішнього часу загальна сума заборгованості, що була визначена у податковому повідомленні-рішенні у сумі 1965,74 грн.; відповідачем не сплачена.

Відповідно до статті 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" одним із завдань органів податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів).

На час розгляду справи набрав чинності Податковий кодекс України, відповідно до п.п. 20.1.18 п. 20.1. ст. 20 якого, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Приймаючи до уваги те, що відповідач не надав заперечення проти позову та, у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надав доказів сплати заборгованості в сумі 1965,74 грн., суд вважає, що позовні вимоги належить задовольнити у повному обсязі.

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Враховуючи, що позивач не здійснював судових витрат по справі, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають.

Під час судового засідання, яке відбулось 10.05.2012 р. були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАС України постанову складено 14.05.2012 року.

На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2.Стягнути з розрахункових рахунків Дочірнього підприємства «Будівельно-монтажний проїзд №545 Відкритого акціонерного товариства транспортного будівництва «Дніпротрансбуд» (95051, м. Сімферополь, вул. Гоголя, 100А, код ЄДРПОУ 01380476) заборгованість у розмірі 1965,74 грн., у тому числі:

земельного податку - код платежу 13050101 (р/р 33211811700003 в Держбюджет м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АРК, ЕДРПОУ 34740405, МФО 824026), - у сумі 709,23 грн.

податку на прибуток - код платежу 11021000 (р/р 31112009700002 в Держбюджет м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АРК, ЕДРПОУ 34740405, МФО 824026), - у сумі 496,95 грн.

податку з власників наземних транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів та пені - код платежу 12020101 (р/р 33212807700005 в Держбюджет М.Сімферополь, ГУ ДКУ в АРК, ЕДРПОУ 34740405, МФО 824026), - у сумі 759,56 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Латинін Ю.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення10.05.2012
Оприлюднено21.08.2012
Номер документу25172748
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3878/12/0170/6

Постанова від 10.05.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні