ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
20 червня 2012 р. Справа №2а-5000/12/0170/13
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Ольшанської Т.С., при секретарі Ківа А.С.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Заступника прокурора м. Євпаторії в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби
до Товариства з обмеженою відповідальністю фірма "Консоль ЛТД"
про стягнення заборгованості у сумі 1921279,06 грн.,
за участю:
представника прокуратури - Шехірєва Н.Ю., на підставі посвідчення №11016,
представника позивача - Котлярова О.В., довіреність №87/10/10-024,
представника відповідача - не з'явився.
Обставини справи: Заступник прокурора м. Євпаторії в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби звернувся до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю фірма "Консоль ЛТД" про стягнення заборгованості у сумі 1978269,55 грн..
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 18.05.2012 відкрите провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду.
Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 31.05.2012 позовну заяву залишено без розгляду в частині позовних вимог про стягнення коштів з рахунків у банках в рахунок погашення податкового боргу у сумі 31892,33 грн. з орендної плати з юридичних осіб.
Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від14.06.2012 залишено без розгляду адміністративний позов у частині стягнення коштів з рахунків у банках в рахунок погашення податкового боргу у сумі 25098,16 грн. з орендної плати з юридичних осіб.
Представник прокуратури та позивача у судовому засіданні позов підтримали у повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про місце, час та день його проведення був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.
Вислухавши пояснення представників сторін, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п. 1 ч.2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України визначено поняття суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Пунктом 1 ч. 1 ст. 3 КАС України визначено поняття справи адміністративної юрисдикції, - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" до системи органів державної податкової служби належать: Державна податкова адміністрація України, спеціалізовані державні податкові інспекції, державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах (далі - органи державної податкової служби).
Державна податкова адміністрація України є центральним органом виконавчої влади. Державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі підпорядковуються Державній податковій адміністрації України.
Державні податкові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, міжрайонні, спеціалізовані та об'єднані державні податкові інспекції підпорядковуються відповідним державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (ст. 4 Закону України "Про державну податкову службу в Україні").
Згідно із ст. 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" основним завданням органів державної податкової служби є завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі).
Враховуючи зазначене, позивач, здійснюючи свої повноваження у спірних відносинах є суб'єктом владних повноважень, спір що виник між сторонами пов'язаний із захистом прав позивача у сфері публічно-правових відносин і є справою адміністративної юрисдикції, його належить розглядати в порядку, встановленому КАС України.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Консоль ЛТД" 13.09.1999 зареєстровано виконавчим комітетом Євпаторійської міської ради АР Крим у якості юридичної особи, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 14.03.2012.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України (далі по тексту -ПК України).
Пунктом 16.1 статті 16 ПК України передбачено, що платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно з п. 46. 1 ст. 46 ПК України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (п. 49.2 ст. 49 ПК України).
Відповідно до п. 54. 1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (п. 57.1 ст. 57 ПК України).
Порядок справляння плати за землю, у тому числі орендної плати з юридичних осіб визначений Розділом ХІІІ Податкового кодексу України.
Згідно із ст. 269 ПК України платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.
Статтею 288 ПК України визначено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний орган державної податкової служби про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.
Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Відповідно до п.п.286.2 ст. 286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Згідно із ст. 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
На підставі договору оренди земельної ділянки від 27.09.2004 року Зазерненською селищною радою в оренду ТОВ фірма "Консоль" передано земельну ділянку загальною площею 1945 кв.м. за кадастровим номером №0110945300:01:010:0019 за адресою: м. Євпаторія, с. Заозерне, вул. Шторомова, 36.
Відповідно до п.п. 8,9 ,10 зазначеного договору відповідач зобов'язався щомісячно вносити плату за користування вищевказаною земельною ділянкою.
Окрім договору , 17.08.2010 між Євпаторійською міською радою та ТОВ фірма "Консоль" укладено договір оренди земельної ділянки площею 33433,00 кв.м. за кадастровим номером 0110900000:01:055:0723 за адресою : м. Євпаторія, вул. Чапаєва-пр. Перемоги, на південь ПЗЖМ.
Станом на 06.04.2012 відповідач має заборгованість перед бюджетом із земельного податку з юридичних осіб у сумі 1978269,55 грн.
Враховуючи вимоги чинного податкового законодавства, згідно наданої ТОВ фірма "Консоль" податкової декларації:
- від 17.03.2011 №13753, відповідачем самостійно нараховано станом на 30.03.2012 326,58 грн.;
- від 23.02.2012 №3421, відповідачем самостійно нараховано станом на 01.03.2012 326,59 грн.;
- від 01.12.2011 №69771, відповідачем самостійно нараховано станом на 01.12.2011 68232,66, 30.12.2011- 31448,76 грн., 30.01.2012 -3268,33 грн. Також відповідачем самостійно нараховано суму штрафу у розмірі 5155,48 грн.;
- від 17.03.2012 №13737, відповідачем самостійно нараховано станом на 30.12.2011 53814,32 грн., 30.01.2012- 25019,53 грн.;
- від 23.02.2012 №3423, відповідачем самостійно нараховано станом на 01.03.2012 25027,63 грн..
Посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим 14.11.2011 року проведено камеральну перевірку відповідача з питань своєчасності сплати узгодженої суми грошового зобов'язання по орендної плати за землю за 2010-2011. За наслідками перевірки складено акт № 2585/15-3/20676633 від 14.11.2011 року. В якому зафіксовано порушення відповідачем ст. 287 Податкового кодексу України, п.п.5.3.1 п.5.3 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами". На підставі даних акту перевірки позивачем 22.11.2011 року прийняте податкове повідомлення-рішення №0006691503 про застосування штрафних (фінансових) санкцій у сумі 19483,04 грн. ( отримано відповідачем 25.11.2011, що підтверджується підписом на поштовому повідомленні).
Посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим 29.11.2011 року проведено камеральну перевірку відповідача з питань своєчасності сплати узгодженої суми грошового зобов'язання по орендної плати за землю за 2011 рік. За наслідками перевірки складено акт № 2585/15-3/20676633 від 14.11.2011 року. В якому зафіксовано порушення відповідачем ст. 287 Податкового кодексу України. На підставі даних акту перевірки позивачем 10.01.2012 року прийняте податкове повідомлення-рішення №0000031503 про застосування штрафних (фінансових) санкцій у сумі 23310,36 грн. (отримано відповідачем 12.01.2012, що підтверджується підписом на поштовому повідомленні).
Посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим 31.01.2012 року проведено камеральну перевірку відповідача з питань своєчасності сплати узгодженої суми грошового зобов'язання по орендної плати за землю за 2011 рік. За наслідками перевірки складено акт № 195/15-3/20676633 від 31.01.2012 року. В якому зафіксовано порушення відповідачем ст. 287 Податкового кодексу України. На підставі даних акту перевірки позивачем 13.02.2012 року прийняте податкове повідомлення-рішення №0000281503 про застосування штрафних (фінансових) санкцій у сумі 54167,70 грн. (отримано відповідачем 17.02.2012, що підтверджується підписом на поштовому повідомленні).
Посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим 24.12.2010 року проведено невиїзну документальну перевірку, де було встановлено заниження податкових зобов'язань орендної плати за землю. На підставі даних акту перевірки позивачем 31.12.2010 року прийняте податкове повідомлення-рішення №0005861503/0 у сумі 1651361,92 грн., у тому числі за основним платежем у сумі 1100907,94 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями у сумі 550453,98 грн. (отримано відповідачем 13.01.2011).
Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 06.06.2011 у справі №2а-1151/11/12/0170 в задоволенні адміністративного позову ТОВ фірма "Консоль" до ДПІ в м. Євпаторії АР Крим про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0005861503/0 від 31.12.2010 відмовлено.
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 31.01.2012 у справі №2а-1151/11/12/0170 апеляційну скаргу ТОВ фірма "Консоль" залишено без задоволення, постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 06.06.2011 залишено без змін.
Відповідно до п.п.129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПК України після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Нарахування пені розпочинається:
а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом;
б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом;
Пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (йогочастини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті (п.129.4 ст. 129 ПК України).
У зв'язку з несвоєчасною сплатою самостійно узгодженої суми податкових зобов'язань відповідачу по картці особового рахунку нарахована пеня в сумі 17326,65 грн..
Згідно п. 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України стягнення коштів платника податків проводяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
Податкова вимога надсилається платнику податків органом державної податкової служби в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення, у разі, коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, що встановлено в ч. 1 п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України.
Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання (п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України).
Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п. 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України).
Таким чином, несплачена платником податків сума податкового боргу за податковими деклараціями є узгодженою з моменту отримання ним податкової вимоги.
З урахуванням аналізу зазначених положень Податкового кодексу України, податкові органи мають право звертатися із позовом про стягнення сум податкового боргу виключно після дотримання всіх умов, визначених ст.ст. 59, 95 Податкового кодексу України, тобто після настання двох подій:
-після надіслання податкової вимоги на податковий борг із зазначенням конкретного розміру податкового боргу;
-сплив терміну 60 днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
В матеріалах справи наявна копія податкової вимоги від 24.01.2011 №1 на суму грошового зобов'язання у розмірі 97413,27 грн., яка відправлена відповідачу поштою, та отримана 27.01.2011.
Таким чином, за даними податкового органу, загальна сума заборгованості відповідача з орендної плати, з урахуванням часткової сплати становить 1921279,06 грн...У пункті 95.2 статті 95 Кодексу зазначено, що стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
Пунктом 2 статті 1833 КАС України передбачено, що подання органу державної податкової служби подається до суду першої інстанції протягом двадцяти чотирьох годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення до суду, за загальними правилами підсудності, встановленими цим Кодексом, у письмовій формі.
Виходячи із зазначених норм законодавства, орган державної податкової служби має право звернутися до суду з поданням про стягнення коштів за податковим боргом з платника податків протягом двадцяти чотирьох годин після спливу 60 календарних днів з моменту надсилання податкової вимоги такому платнику податків, при цьому додавши до подання такі докази: документальне підтвердження дати направлення (вручення) податкової вимоги платнику податків; докази того, що орган державної податкової служби надіслав відповідачу копії подання та доданих до нього документів. Ця правова позиція підтверджена Вищим адміністративним судом України у пункті 3 інформаційного листа від 2 лютого 2011 року N 149/11/13-11.
Також органом державної податкової служби повинно бути надано суду документальне підтвердження:
дати виникнення податкового боргу ;
розміру податкового боргу.
У підпункті 59.5 статті 59 Кодексу визначено, що у разі, коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ні Кодекс, ні наказ Державної податкової адміністрації України від 24 грудня 2010 року N 1037 "Про затвердження Порядку направлення органами державної податкової служби податкових вимог платникам податків" не містять норми про необхідність повторного відправлення платнику податків податкової вимоги у разі збільшення податкового боргу. Тому орган державної податкової служби не має повноважень повторно надсилати податкову вимогу платнику податків у разі збільшення податкового боргу.
У разі якщо сума податкового боргу, зазначеного у поданні про стягнення коштів за податковим боргом, більша, ніж сума податкового боргу, зазначеного в податковій вимозі, яка була надіслана платнику податків, орган державної податкової служби повинен надати суду документальне підтвердження того, що податковий борг збільшився після надсилання (вручення) платнику податків податкової вимоги.
Моментом виникнення обставин, які зумовили звернення до суду з поданням про стягнення коштів за податковим боргом у порядку статті 1833 КАС України, у разі збільшення суми податкового боргу після надсилання (вручення) податкової вимоги, є момент збільшення суми податкового боргу, але за умови, що таку податкову вимогу було надіслано платнику податків не менше ніж за 60 календарних днів з дня утворення первинної суми податкового боргу.
При цьому моментом збільшення суми податкового боргу є день, що настає за останнім днем строку, протягом якого підлягає сплаті сума податкового зобов'язання платника податку. Строк сплати податкового зобов'язання визначається статтею 57 Кодексу.
Відповідно до підпункту 57.1 статті 57 Кодексу платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Згідно з пунктом 57.3 статті 57 Кодексу в разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідно до абзацу другого зазначеного пункту в разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, що настають за днем такого узгодження.
При цьому згідно з підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Кодексу не сплачена платником податків у встановлений цим Кодексом строк сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання, стають податковим боргом.
Передбачений частиною другою статті 1833 КАС України строк у двадцять чотири години, протягом яких податковий орган у разі збільшення податкового боргу після надсилання податкової вимоги має право звернутися з відповідним поданням, слід обчислювати з нуля годин дня, що настає за останнім днем сплати суми податкового зобов'язання, визначеного за правилами статті 57 Кодексу.
Якщо розмір податкового боргу збільшився після надсилання податкової вимоги, то податковий орган не повинен надсилати нову податкову вимогу незалежно від того, з якого саме податку збільшився податковий борг - із того, що зазначений у податковій вимозі, чи з іншого. При цьому заявник (позивач) не повинен подавати до суду доказів, що підтверджують надсилання повторних податкових вимог у разі, якщо податковий борг збільшився після надсилання податкової вимоги.
Відповідачем в порядку ст. 71 КАС України не було надано доказів сплати у повному обсязі заборгованості з орендної плати, у зв'язку з чим станом на день розгляду справи сума заборгованість відповідача з орендної плати становить 1921279,06 грн.
Враховуючи зазначене вище, суд вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити та стягнути з відповідача 1921279,06 грн. заборгованості з орендної плати за землю (пеня- 17326,65 грн.) за період з 25.01.2012 по 08.06.2012.
Судом 20.06.2012 оголошена вступна та резолютивна частина постанови, а 21.06.20121 постанова складена у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Стягнути з розрахунків Товариства з обмеженою відповідальністю фірма "Консоль ЛТД" у банку (95022, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Бородіна. б. 16, ЄДРПОУ 20676633; р/р 35705301320616 в Філію "Кримське центральне відділення ПАТ ПІБ" валюта- українська гривня; р/р26087306320616 в філію "Кримське центральне відділення ПАТ ПІБ" валюта- українська гривня; р/р 26087306320616 в філію "Кримське центральне відділення ПАТ ПІБ" валюта - євро; р/р 26086307320616 в філію "Кримське центральне відділення ПАТ ПІБ" валюта - євро; р/р26037301320616 в філію "Кримське центральне відділення ПАТ ПІБ" валюта- українська гривня; р/р 26037301320616 в філію "Кримське центральне відділення ПАТ ПІБ" валюта - євро; р/р 26037301320616 в філію "Кримське центральне відділення ПАТ ПІБ" валюта - долар США; р/р 26037301320616 в філію "Кримське центральне відділення ПАТ ПІБ" валюта- російський рубль; р/р 26025302320616 в філію "Кримське центральне відділення ПАТ ПІБ" валюта- українська гривня; р/р 26004301320616 в філію "Кримське центральне відділення ПАТ ПІБ" валюта - євро; р/р 2600500039005 в Сімферопольську філію ПАТ "Банк"Київська Русь" валюта- українська гривня; р/р 2600712450 в КРДАТ "Райф. Банк Аваль" м. СІмферополь валюта- українська гривня) на користь Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби ( 97416, АР Крим, м. Євпаторія, вул. Дм. Ульянова, 2 Б; ЄДРПОУ 34371111) податкового боргу у сумі 1921279,06 грн. з орендної плати з юридичних осіб, у тому числі:
- у сумі 658,68 грн. (р/р 33218812700016, отримувач- місцевий бюджет смт. Заозерне (ЄДРПОУ 37940108) в Управління Держказначейства в м. Євпаторії ГУ ДКУ в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, за кодом платежу: 52 013050200);
- у сумі 1920620,38 грн. (р/р 33219812700015, отримувач- місцевий бюджет м. Євпаторії (ЄДРПОУ 37940108) в Управління Держказначейства в м. Євпаторії ГУ ДКУ в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, за кодом платежу: 53 13050200).
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Ольшанська Т.С.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 20.06.2012 |
Оприлюднено | 21.08.2012 |
Номер документу | 25174060 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Ольшанська Т.С.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Ольшанська Т.С.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Ольшанська Т.С.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Ольшанська Т.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні