Рішення
від 09.07.2012 по справі 5009/2257/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 4/66/12

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09.07.12 Справа № 5009/2257/12

м. Запоріжжя

за позовом Прокурора Приморського району Запорізької області, (72100, Запорізька область, м. Приморськ, вул. Леніна, буд. 25) в інтересах держави в особі органу, уповноважених державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, -Приморської районної державної адміністрації Запорізької області, (72100, Запорізька область, м. Приморськ, вул. Пролетарська, буд. 110)

до відповідача 1 Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Агрофірма Колос", (72111, Запорізька область, Приморський район, с. Радолівка, вул. Миру, буд. 42)

до відповідача 2 Гюнівської сільської ради Приморського району Запорізької області, (72111, Запорізька область, Приморський район, с. Гюнівка, вул. Димитрова, буд. 17)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Державна інспекція сільського господарства у Запорізькій області, (69001, м. Запоріжжя, вул. Парамонова, буд. 8-б)

про визнання недійсним договору оренди землі від 01.01.2012 р. та передачу земельної ділянки у власність Приморської районної державної адміністрації

суддя Зінченко Н.Г.

За участю представників сторін:

від прокуратури -Романов Р.О., посвідчення № 83 від 06.08.2008 р.;

від позивача -не з'явився;

від відповідача 1 - не з'явився;

від відповідача 2 - не з'явився;

від третьої особи -не з'явився;

18.06.2012 р. до господарського суду Запорізької області в порядку ст. 2 ГПК України звернувся Прокурор Приморського району Запорізької області з позовною заявою в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, Приморської районної державної адміністрації Запорізької області, м. Приморьк Запорізької області (далі за текстом скорочено -Приморська РДА Запорізької області) до Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Агрофірма Колос", с. Радолівка Приморського району Запорізької області (СВК "Агрофірма "Колос") про визнання недійсним договору оренди землі від 01.01.2012 р., який укладений Гюнівською сільською радою Приморського району Запорізької області та СВК "Агрофірма "Колос" щодо передачі в оренду земельної ділянки площею 128,4300 га вартістю 2 926 406,00 грн., та про повернення земельної ділянки площею 128,4300 га вартістю 2 926 406,00 грн. державі в особі Приморської РДА Запорізької області.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 18.06.2012 р. порушено провадження у справі № 5009/2257/12, справі № 5009/2257/12 присвоєно номер провадження справи 4/66/12, за ініціативою суду на підставі ст. 65 ГПК України до участі у справі № 5009/2257/12 у якості відповідача № 2 залучено Гюнівську сільську раду Приморського району Запорізької області, с. Гюнівка Приморського району Запорізької області (далі за текстом -Гюнівська сільська рада), також на підставі ст. 27 ГПК України до участі і справі № 5009/2257/12 у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача залучено Державну інспекцію сільського господарства у Запорізькій області, м. Запоріжжя, справа призначена до розгляду на 09.07.2012 р., у сторін, третьої особи і прокурора витребувані документи і матеріали, необхідні для вирішення спору.

В судовому засіданні 09.07.2012 р. справу розглянуто, прийнято та оголошено, на підставі ст. 85 ГПК України, вступну та резолютивну частини рішення.

За письмовим клопотанням прокурора, присутнього в судовому засіданні 09.07.2012 р., розгляд справи здійснювався без застосування технічних засобів фіксації судового процесу.

Позивач судове засідання 09.07.2012 р. не з'явився, про відмову від позову прокурора не заявив. На адресу господарського суду Запорізької області від Приморської РДА Запорізької області надійшло клопотання № 01-40/0925 від 03.07.2012 р., яким позивач просить суд розглянути справу № 5009/2257/12 по суті без участі в судовому засіданні уповноваженого представника позивача, на позовних вимогах прокурора позивач наполягає.

Відповідачі 1 і 2 в судове засідання 09.07.2012 р. також не з'явилися. 02.07.2012 р. від СВК "Агрофірма "Колос" та 05.07.2012 р. від Гюнівської сільської ради на адресу господарського суду Запорізької області надійшли заяви, якими відповідачі з позовними вимогами прокурора погодилися, проти задоволення судом позову не заперечують та просять суд розглянути справу № 5009/2257/12 по суті без участі в судовому засіданні уповноважених представників СВК "Агрофірма "Колос" і Гюнівської сільської ради.

Третя особа в судове засідання 09.07.2012 р. не з'явилася, письмові пояснення по суті спору та витребувані ухвалою суду по справі від 18.06.2012 р. документи і матеріали суду не надала, про поважність причин неявки уповноваженого представника суд завчасно повідомлений не був.

В п. 3.9.2. постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011 р. "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" зазначено, що у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.

У відповідності до ст. 22 ГПК України, сторони зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, виявляти взаємну повагу до прав і охоронюваних законом інтересів другої сторони, вживати заходів до всебічного, повного та об'єктивного дослідження всіх обставин справи.

Розглянувши подані позивачем та відповідачами 1 і 2 клопотання про вирішення спору по суті без участі їх уповноважених представників, суд вважає, що вказані клопотання подані у відповідності до вимог ст. 22 ГПК України, не суперечать правам та охоронюваним законом інтересам сторін та підлягають задоволенню судом.

За таких обставин, суд визнав за можливе розглянути справу по суті за наявними в ній матеріалами, яких достатньо для вирішення спору по суті, за відсутністю позивача, відповідачів 1 і 2 та третьої особи.

Заявлені прокурором позовні вимоги ґрунтуються на приписах ст. 121 Конституції України, ст., ст. 124, 125, п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, ст., ст. 203, 215, 236 ЦК України, нормах Законів України "Про місцеві державні адміністрації" та "Про оренду землі" і полягають в наступному. Проведеною прокуратурою перевіркою додержання вимог земельного законодавства було встановлено, що 01.01.2012 р. Гюнівською сільською радою та СВК "Агрофірма "Колос" був укладений оспорюваний договір оренди землі, за умовами якого Гюнівська сільська рада на підставі рішень сесії № 7, № 18 від 05.01.2012 р. передала, а СВК "Агрофірма "Колос" прийняв в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення (рілля) площею 128,4300 га земель запасу із земель Гюнівської сільської ради для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Прокурор вважає, що оспорюваний договір укладено з порушенням норм чинного законодавства, що дає підстави для визнання його недійсним. Так, в порушення ст., ст. 12, 123, 124 ЗК України вказаний договір оренди землі від 01.01.2012 р. укладений без проведення земельного аукціону (земельних торгів), без розробленого, погодженого та затвердженого проекту відведення земельної ділянки. Відповідно п. 12 Розділу Х Перехідних положень ЗК України до розмежування земель державної і комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів -відповідні органи виконавчої влади. Отже, спірний договір укладений відповідачем 2 з перевищенням повноважень наданих органу місцевого самоврядування, оскільки земельна ділянка сільськогосподарського призначення (рілля) площею 128,4300 га відноситься до земель запасу і розташована за межами населеного пункту. Крім того, відповідно до ст., ст. 18, 20 Закону України "Про оренду землі" укладений договір оренди землі підлягає державній реєстрації та набирає чинності після його державної реєстрації. Нормами ст. 125 ЗК України встановлено, що право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації. В порушення наведених норм законодавства оспорюваний договір оренди землі від 01.01.2012 р. державну реєстрацію не пройшов. На теперішній час земельна ділянка знаходиться у користуванні відповідача 1, що порушує інтереси держави у сфері земельних правовідносин. З урахування зазначеного, прокурор просить суд позов задовольнити повністю.

Проаналізувавши матеріали та фактичні обставини справи, оцінивши надані прокурором письмові докази у їх сукупності, вислухавши пояснення прокурора, суд вважає вимоги прокурора такими, що підлягають задоволенню повністю, виходячи з наступного.

Матеріалами справи встановлено, що 01.01.2012 р. Гюнівською сільською радою (орендодавець) та СВК "Агрофірма "Колос" (орендар) був укладений Договір оренди землі (далі за текстом -Договір).

За умовами вказаного Договору орендодавець (відповідач 2 у справі) передав, а орендар (відповідач 1 у справі) прийняв в строкове платне користування земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, згідно з планом, який є невід'ємною частиною Договору, у стані придатному для її цільового призначення, яка знаходиться на території Гюнівської сільської ради. (пункт 1 Договору).

Відповідно до п. 2 Договору в оренду передається земельна ділянка сільськогосподарського призначення (рілля) площею 128,4300 га земель запасу із земель Гюнівської сільської ради.

Грошова оцінка земельної ділянки становить 2 926 406,00 грн. (п. 5 Договору).

Договір оренди землі від 01.01.2012 р. був укладений на підставі рішень сесії Гюнівської сільської ради № 7, № 18 від 05.01.2012 р., прийнятих за результатами розгляду заяви СВК "Агрофірма "Колос" про передачу в оренду 128,4300 га ріллі із земель запасу с. Радолівка.

Прокурор звернувся до суду з даним позовом про визнання недійсним Договору оренди землі від 01.01.2012 р., який укладений Гюнівською сільською радою та СВК "Агрофірма "Колос" щодо передачі в оренду земельної ділянки площею 128,4300 га вартістю 2 926 406,00 грн., та про повернення земельної ділянки площею 128,4300 га вартістю 2 926 406,00 грн. державі в особі Приморської РДА Запорізької області.

Як підставу для визнання спірного Договору оренди землі від 01.01.2012 р. недійсним прокурор визначає те, що оспорюваний Договір є укладеним без достатніх на те підстав, встановлених ст., ст. 116, 123, 124 та п. 12 Розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України.

Суд вважає, що такий висновок прокурора ґрунтується на нормах законодавства, а тому є підставою для визнання правочину недійсним, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою-третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.

Згідно зі ст. 203 ЦК України правочин має вчинятися у формі, встановленій законом, зміст угоди не повинен суперечити актам цивільного законодавства , а також моральним засадам суспільства. Особа, яка вчиняє угоду повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення сторони повинно бути вільним та відповідати його внутрішній волі, та бути направлене на настання реальних наслідків, обумовлених угодою.

У відповідності до ст. 13 Конституції України земля є об'єктом права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. (ст. 1 Земельного кодексу України (далі за текстом -ЗК України).

Згідно ч. 1 ст. 6 Закону України "Про оренду землі" (в редакції, чинній на час укладення спірного Договору оренди землі від 01.01.2012 р.) орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим та іншими законами України і договором оренди землі. У разі набуття права оренди земельної ділянки на конкурентних засадах підставою для укладення договору оренди є результати аукціону.

Статтею 116 ЗК України встановлено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішеннями органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Згідно з приписами ст. 123 ЗК України "Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування" (в редакції, чинній на час укладення спірного Договору оренди землі від 01.01.2012 р.) надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: зміни цільового призначення земельних ділянок; надання в користування земельних ділянок, межі яких не встановлено в натурі (на місцевості). Надання у користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою. Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідної сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, Кабінету Міністрів України, ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації.

Приписами абз. 2 ч. 2 ст. 123 ЗК України встановлено, що у клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки).

Частинами 4, 5, 6 ст. 123 ЗК України передбачено, що розроблений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки подається Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою. Комісія протягом трьох тижнів з дня одержання проекту надає відповідному органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування свій висновок щодо погодження проекту або відмови у його погодженні. У разі якщо проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки підлягає обов'язковій державній експертизі землевпорядної документації, погоджений проект подається Комісією до відповідного органу земельних ресурсів для здійснення такої експертизи відповідно до закону. У разі якщо місце розташування об'єкта, розміри і межі земельної ділянки, що пропонується до вилучення (викупу), та умови вилучення (викупу) цієї ділянки погоджені згідно з вимогами статті 151 цього Кодексу, які під час розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не змінилися, проект погодженню не підлягає. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом -після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Порядок передачі в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, визначено статтею 124 ЗК України. Відповідно до норм вказаної статті така передача здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу.

Право оренди землі оформляється договором, який реєструється відповідно до закону (ч. 5 ст. 126 ЗК України).

Пунктом 12 Розділу Х "Перехідні положення" ЗК України закріплено, що до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзаці третьому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів -відповідні органи виконавчої влади.

Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 р. № 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно з п. 2 ст. 21 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" до повноважень місцевих державних адміністрацій в галузі використання та охорони земель, природних ресурсів та охорони довкілля віднесено здійснення розпорядження землями державної власності відповідно до закону.

Земельна ділянка, щодо якої відповідачами у справі укладений оспорюваний Договір оренди від 01.01.2012 р., знаходиться на території Гюнівської сільської ради за межами населеного пункту, що підтверджується інформацією наданою Відділом Держкомзему у Приморському районі Запорізької області № 01-05-03/1222 від 03.07.2012 р.

Отже, відповідно до п. 12 Розділу Х "Перехідні положення" ЗК України, повноваження щодо її розпорядження належать до компетенції Приморської РДА Запорізької області.

Досліджені судом матеріали справи свідчать, що всупереч наведених норм чинного земельного законодавства Договір оренди землі від 01.01.2012 р. укладений без проведення земельного аукціону (земельних торгів), без розробленого, погодженого та затвердженого у визначеному законом порядку проекту землеустрою щодо відведення спірної земельної ділянки .

Крім того, оспорюваний Договір укладений Гюнівської сільською радою (відповідачем 2 у справі) з перевищенням повноважень наданих їй діючим законодавством, оскільки земельна ділянка сільськогосподарського призначення (рілля) площею 128,4300 га відноситься до земель запасу, розташована за межами населеного пункту, а тому повноваження щодо її розпорядження належать до компетенції Приморської РДА Запорізької області.

Ні відповідач 1, ні відповідач 2 належних та допустимих, в розумінні ст. 32 ГПК України, доказів які б спростовували наведені обставини суду не надали та у наданих на адресу суду письмових заявах не заперечили проти цих доводів прокурора.

В пунктах 2.24, 2.26 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 р. № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" (із змінами, внесеними згідно з Постановою Вищого господарського суду № 14 від 26.12.2011 р.) зазначено, що для правильного вирішення спору про визнання недійсним договору оренди суттєве значення має з'ясування правового режиму спірної земельної ділянки та дотримання сторонами порядку передачі її в оренду згідно з вимогами статей 84, 118, 123, 124 ЗК України з урахуванням необхідності у певних випадках дотримання порядку її вилучення.

Статтею 210 ЦК України встановлено, що правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації.

Згідно зі ст. 20 Закону України "Про оренду землі" укладений договір оренди землі підлягає державній реєстрації. Право оренди земельної ділянки виникає з дня державної реєстрації цього права відповідно до закону, що регулює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Спірний Договір оренди землі від 01.01.2012 р. щодо передачі в оренду земельної ділянки площею 128,4300 га вартістю 2 926 406,00 грн. державну реєстрацію не пройшов.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає наявними підстави для визнання недійсним Договору оренди землі від 01.01.2012 р., укладеного Гюнівською сільською радою та СВК "Агрофірма "Колос" щодо передачі в оренду земельної ділянки площею 128,4300 га вартістю 2 926 406,00 грн., як такий, що суперечить нормам чинного земельного законодавства та укладений з боку Гюнівської сільської ради з перевищенням наданих законодавством повноважень у сфері земельних відносин.

Відповідно до пояснень прокурора та інформації Державної інспекції сільського господарства в Запорізькій області № 1218 від 14.06.2012 р. на час вирішення спору судом спірна земельна ділянка сільськогосподарського призначення (рілля) площею 128,4300 га земель запасу із земель Гюнівської сільської ради знаходиться у користуванні СВК "Агрофірма "Колос" саме на підставі Договору оренди землі від 01.01.2012 р.

За таких обставин, приймаючи до уваги той факт, що суд визнав наявними підстави для визнання недійсним Договору оренди землі від 01.01.2012 р., то користування відповідачем 1 спірною земельною ділянкою є незаконним, а земельна ділянка підлягає поверненню державі в особі Приморської РДА Запорізької області.

Статтею 33 ГПК України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Прокурор надав всі необхідні докази в обґрунтування позовних вимог.

На підставі викладеного, суд вважає вимоги прокурора про визнання недійсним договору оренди землі від 01.01.2012 р., укладеного Гюнівською сільською радою Приморського району Запорізької області та СВК "Агрофірма "Колос" щодо передачі в оренду земельної ділянки площею 128,4300 га вартістю 2 926 406,00 грн., та про повернення земельної ділянки площею 128,4300 га вартістю 2 926 406,00 грн. державі в особі Приморської РДА Запорізької області документально підтвердженими, обґрунтованими, заснованими на законі та такими, що підлягають задоволенню судом в повному обсязі.

Відповідно до ст. 49 ГПК України, враховуючи міру та ступінь вини кожної із сторін у спірних правовідносинах, судові витрати присуджуються до стягнення з відповідачів 1 і 2 порівну в доход Державного бюджету України.

Керуючись ст., ст. 203, 210, 215 ЦК України, ст., ст. 1, 6, 116, 123, 124, 126, п. 12 Розділу Х "Перехідні положення" ЗК України, ст., ст. 10, 21 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", ст. 20 Закону України "Про оренду землі", ст., ст. 22, 33, 44, 49, 82-85 ГПК України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов Прокурора Приморського району Запорізької області в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, Приморської районної державної адміністрації Запорізької області, м. Приморьк Запорізької області до Сільськогосподарського виробничого колективу "Агрофірма Колос", с. Радолівка Приморського району Запорізької області, до Гюнівської сільської ради Приморського району Запорізької області, с. Гюнівка Приморського району Запорізької області про визнання недійсним договору оренди землі від 01.01.2012 р., який укладений Гюнівською сільською радою Приморського району Запорізької області та СВК "Агрофірма "Колос" щодо передачі в оренду земельної ділянки площею 128,4300 га вартістю 2 926 406,00 грн., та про повернення земельної ділянки площею 128,4300 га вартістю 2 926 406,00 грн. державі в особі Приморської районної державної адміністрації Запорізької області задовольнити повністю.

2. Визнати недійсним договір оренди землі від 01.01.2012 р., укладений Гюнівською сільською радою Приморського району Запорізької області, с. Гюнівка Приморського району Запорізької області та Сільськогосподарським виробничим кооперативом "Агрофірма Колос", с. Радолівка Приморського району Запорізької області щодо передачі в оренду земельної ділянки сільськогосподарського призначення (рілля) площею 128,4300 га земель запасу із земель Гюнівської сільської ради вартістю 2 926 406,00 грн.

3. Зобов'язати Сільськогосподарський виробничий кооператив "Агрофірма Колос", (72111, Запорізька область, Приморський район, с. Радолівка, вул. Миру, буд. 42, код ЄДРПОУ 03749827) повернути земельну ділянку сільськогосподарського призначення (рілля) площею 128,4300 га земель запасу із земель Гюнівської сільської ради вартістю 2 926 406,00 грн. державі на вимогу Приморської районної державної адміністрації Запорізької області, (72100, Запорізька область, м. Приморськ, вул. Пролетарська, буд. 110, код ЄДРПОУ 02126372).

У разі добровільного невиконання, видати наказ на примусове виконання рішення.

4. Стягнути з Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Агрофірма Колос", (72111, Запорізька область, Приморський район, с. Радолівка, вул. Миру, буд. 42, код ЄДРПОУ 03749827) на користь Державного бюджету України (отримувач: УДКСУ у м. Запоріжжя (Орджонікідзевський район); банк отримувача: УДКСУ у м. Запоріжжя (Орджонікідзевський район); МФО 813015; код ЄДРПОУ 38025409; рахунок № 31215206783007; код бюджетної класифікації 22030001; символ звітності банку -206) 536 (п'ятсот тридцять шість) грн. 50 коп. судового збору. Видати наказ.

5. Стягнути з Гюнівської сільської ради Приморського району Запорізької області, (72111, Запорізька область, Приморський район, с. Гюнівка, вул. Димитрова, буд. 17, код ЄДРПОУ 20485376) на користь Державного бюджету України (отримувач: УДКСУ у м. Запоріжжя (Орджонікідзевський район); банк отримувача: УДКСУ у м. Запоріжжя (Орджонікідзевський район); МФО 813015; код ЄДРПОУ 38025409; рахунок № 31215206783007; код бюджетної класифікації 22030001; символ звітності банку -206) 536 (п'ятсот тридцять шість) грн. 50 коп. судового збору. Видати наказ.

Повне рішення оформлено і підписано у відповідності до вимог ст., ст. 84, 85 ГПК України "12" липня 2012 р.

Суддя Н.Г.Зінченко

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Дата ухвалення рішення09.07.2012
Оприлюднено26.07.2012
Номер документу25177533
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5009/2257/12

Рішення від 09.07.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Зінченко Н.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні