Рішення
від 10.07.2012 по справі 5015/1776/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10.07.12 Справа № 5015/1776/12

Господарський суд Львівської області у складі судді Козак І.Б.,

при секретарі Іваночко В.В.,

Розглянув у відкритому судовому засіданні справу за позовом: Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, м. Львів,

до відповідача: Малого приватного підприємства «Ореол», м. Львів,

про: зобов'язання МПП «Ореол»демонтувати тимчасову споруду (малу архітектурну форму) за адресою: м. Львів, вул. Снопківська -вул. Свєнціцького та стягнення судових витрат.

За участю представників:

Від позивача: Дмитрасевич Р.В. -представник (довіреність в матеріалах справи);

Від відповідача: Брояковська А.О. -керівник.

Сторонам роз'яснено права та обов'язки передбачені статтею 22 ГПК України, зокрема, підстави відводу судді відповідно до статті 20 ГПК України. Заяв та клопотань про відвід судді не подано. Сторони не наполягають на фіксації судового процесу технічними засобами.

Суть спору: розглядається справа за позовом Галицької районної адміністрації Львівської міської ради до Малого приватного підприємства «Ореол»про зобов'язання МПП «Ореол»демонтувати тимчасову споруду (малу архітектурну форму) за адресою: м. Львів, вул. Снопківська -вул. Свєнціцького та стягнення судових витрат.

Ухвалою господарського суду від 04.05.2012 року порушено провадження у справі та розгляд справи призначено на 24.05.2012 року, про що сторони були належним чином повідомлені під розписку в порядку, передбаченому Інструкцією з діловодства в господарських судах, затвердженою Наказом ВГСУ від 25.10.2004 року № 64 (докази в матеріалах справи).

Розгляд справи неодноразово відкладався з підстав, викладених у відповідних ухвалах суду по справі

Представник позивача у судове засідання 10.07.2012 року з'явився, позовні вимоги підтримав повністю з підстав, викладених у позовній заяві, подав для огляду в судовому засіданні оригінали документів, які витребовувалися господарським судом (копії -у справі), надав усні пояснення аналогічні викладеним у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання з'явився, проти позовних вимог заперечив повністю.

В ході розгляду справи встановлено.

Позивач: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради є юридичною особою, їй присвоєно код ЄДРПОУ 20847537, знаходиться за адресою: 79000, Львівська область, м. Львів, вул. Ф. Ліста, буд. 1, що підтверджується Витягом з ЄДРПОУ серії АЄ № 331895 (докази в матеріалах справи).

Відповідач: Мале приватне підприємство «Ореол»є юридичною особою, йому присвоєно код ЄДРПОУ 19177103, знаходиться за адресою: 79017, Львівська область, м.Львів, вул. Зелена, буд. 73, кв. 10, що підтверджується Спеціальним витягом з ЄДРПОУ від 07.06.2012 року №13991351 (докази в матеріалах справи).

30.12.2011 року Галицькою районною адміністрацією було надіслано попередження про демонтаж тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території Галицького району, які не ввійшли до Перспективної схеми розміщення малих архітектурних форм як частини програми комплексного благоустрою території міста (ухвала від 18.12.2008 року №2311) та термін договорів оренди земельних ділянок та оренди окремих конструктивних елементів благоустрою яких закінчився у 2011 році.

06.01.2012 року комісією працівників Галицької районної адміністрації ЛМР з виходом на місце складено акт проведення обстеження на предмет наявності тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території Галицького району.

Так, вказаним Актом зафіксовано, що відповідачем не проведено демонтаж тимчасової споруди (малої архітектурної форми), яка не ввійшла до Перспективної схеми розміщення малих архітектурних форм як частини програми комплексного благоустрою території міста.

06.01.2012 року, враховуючи, що на вул. Снопківська - вул. Свєнціцького відповідачем встановлено тимчасову споруду (малу архітектурну форму) з порушенням ухвали Львівської міської ради від 15.12.2011 року № 1012 «Про внесення змін до ухвали міської ради від 18.12.2008 № 2311 (зі змінами) та затвердження взірцевих проектів тимчасових споруд (малих архітектурних форм) для провадження підприємницької діяльності», головою Галицької районної адміністрації ЛМР прийнято розпорядження №15 «Про демонтаж тимчасової споруди (малої архітектурної форми) на вул. Снопківська - вул. Свєнціцького».

17.01.2012 року на виконання вимог вказаного розпорядження комісією працівників Галицької районної адміністрації ЛМР з виходом на місце складено акт про те, що вимогу добровільно демонтувати тимчасову споруду (малу архітектурну форму) на вул. Снопківська - вул. Свєнціцького, відповідачем не виконано

Таким чином, позивач в позовній заяві просить суд зобов'язати відповідача демонтувати малу архітектурну форму, розташовану за адресою: м. Львів, вул. Снопківська -вул. Свєнціцького.

Станом на час розгляду справи в судовому засіданні доказів добровільного демонтажу вказаної малої архітектурної форми сторонами суду не заявлено та не подано.

Відповідно до приписів частини першої та пункту 1 частини 2 статті 11 Цивільного кодексу України цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Згідно частини 1 статті 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради, прийняті в межах своїх повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

У відповідності до статті 1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів»благоустрій населених пунктів -комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Частинами 1 та 4 статті 20 Закону України «Про благоустрій населених пунктів»передбачено, що організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов'язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.

Відповідно до пункту 1.10 Правил благоустрою міста Львова, затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011 року №376 мала архітектурна форма для провадження підприємницької діяльності - невелика споруда для здійснення підприємницької діяльності торговельно-побутового призначення, що виконується з полегшених конструкцій і встановлюється тимчасово без влаштування заглиблених у ґрунт фундаментів з розмірами, визначеними діючими нормативними документами.

Згідно пункту 1.3 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244 тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Згідно з статтями 6 та 8 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури, іншими спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування. Планування територій здійснюється на державному, регіональному та місцевому рівнях відповідними органами виконавчої влади, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування.

Пунктом 7 Ухвали Львівської міської ради від 15.12.2011 року № 1012 «Про внесення змін до ухвали міської ради від 18.12.2008 № 2311 (зі змінами) та затвердження взірцевих проектів тимчасових споруд (малих архітектурних форм) для провадження підприємницької діяльності»суб'єктам підприємницької діяльності, які здійснюють діяльність у тимчасових спорудах для провадження підприємницької діяльності у місячний термін з часу прийняття цієї ухвали забезпечити демонтаж тимчасових споруд (малих архітектурних форм - ухвала від 18.12.2008 № 2311), які не внесені у додатки 1-ПР, 2-ПР, 3-ПР, 4-ПР, 5-ПР, 6-ПР, 7-ПРП, 8-3 та термін договорів оренди земельних ділянок та оренди окремих конструктивних елементів благоустрою яких закінчився у 2011 році.

Пунктом 8 вказаної Ухвали передбачено, що у разі не здійснення суб'єктами підприємницької діяльності у місячний термін демонтажу згідно з пунктом 7 ухвали районним адміністраціям у судовому порядку забезпечити демонтаж тимчасових споруд (малих архітектурних форм - ухвала від 18.12.2008 № 2311) для провадження підприємницької діяльності, які функціонують чи розміщені на території міста Львова без дозвільних документів та не внесені у додатки 1-ПР, 2-ПР, 3-ПР, 4-ПР, 5-ПР, 6-ПР, 7- ПРП, 8-3.

Відповідно до статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

Відповідно до статті 34 Господарського процесуального кодексу України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відповідно до статті 43 Господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, оглянувши та дослідивши докази по справі, оцінив їх в сукупності та прийшов до висновку, що позов є документально та нормативно обґрунтований, відповідачем не спростований та підлягає до задоволення повністю.

Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покласти на відповідача, оскільки спір виник з його вини.

Враховуючи вищенаведене, керуючись ст.ст. 22, 29, 32, 33, 34, 36, 43, 44, 49, 75, 77, 82 - 85, 116-117 ГПК України, господарський суд , -

ВИРІШИВ:

1. Позов задоволити повністю.

2. Зобов'язати Мале приватне підприємство «Ореол»(79017, Львівська область, м.Львів, вул. Зелена, буд. 73, кв. 10; код ЄДРПОУ 19177103) здійснити демонтаж малої архітектурної форми за адресою: м. Львів, вул. Снопківська -вул. Свєнціцького.

3. Стягнути з боржника: Малого приватного підприємства «Ореол»(79017, Львівська область, м. Львів, вул. Зелена, буд. 73, кв. 10; код ЄДРПОУ 19177103) на користь стягувача: Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (79000, Львівська область, м. Львів, вул. Ф. Ліста, буд. 1; код ЄДРПОУ 20847537) 1 073 грн. 00 коп. судового збору.

4. Накази видати у відповідності до статей 116 та 117 ГПК України.

Суддя Козак І.Б.

10.07.2012 року прийнято, підписано та проголошено вступну і резолютивну частини рішення. Мотивувальну частину рішення оформлено відповідно до статті 84 ГПК України.

Рішення може бути оскаржено в порядку ст. ст. 91 -93 ГПК України.

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 85 ГПК України.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення10.07.2012
Оприлюднено27.07.2012
Номер документу25179543
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5015/1776/12

Ухвала від 26.06.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Козак І.Б.

Ухвала від 07.06.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Козак І.Б.

Рішення від 10.07.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Козак І.Б.

Ухвала від 04.05.2012

Господарське

Господарський суд Львівської області

Козак І.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні