cpg1251 Cправа № 2a-0770/1660/12
Рядок статзвіту № 8.1.5
Код - 13
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 липня 2012 року м. Ужгород
Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Ващилін Р. О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області ДПС до Товариства з обмеженою відповідальністю "Уліфармаком" про стягнення податкового боргу в розмірі 29 985,55 грн, -
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у м. Ужгороді Закарпатської області ДПС звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Уліфармаком" про стягнення на користь бюджету податкового боргу в розмірі 29 985,55 грн.
15.06.2012 до суду від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи за його відсутності.
Відповідач заперечення проти позову не подав, у судове засідання повторно не з'явився, хоча був належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляду.
Враховуючи вищезазначене та згідно ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України оскільки немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд розглядає справу у письмовому провадженні.
Розглянувши подані позивачем документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліфармаком" зареєстровано як юридична особа Виконавчим комітетом Ужгородської міської ради 16.08.1996 року, за адресою: вул. Загорська, буд. 23, м. Ужгород, Закарпатська область, ідентифікаційний код 20445112, що підтверджується копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, наявною в матеріалах справи.
Відповідно до довідки про взяття на облік платника податків ТОВ "Уліфармаком" взято на облік від 30 вересня 1996 року за № 02-01-10/238 у ДПІ у м. Ужгороді.
Згідно з п.15.1 ст. 15 Податкового кодексу України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Відповідно до ст.36 Податкового Кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом. Податковий обов'язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов'язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.
На підставі поданої відповідачем податкової декларації по податку на додану вартість за червень 2011 року, ТОВ "Уліфармаком" зобов'язується сплатити 174 гривні, однак сплачено було лише 149 гривень.
Відповідачем подано до ДПІ у м. Ужгороді Закарпатської області ДПС податкові розрахунки комунального податку, в яких він зобов'язується сплатити наступні суми:
- за ІІІ квартал 2010 року - 30 гривень 60 копійок;
- за IV квартал 2010 року - 25 гривень 50 копійок.
Згідно п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
На підставі поданого відповідачем уточнюючого розрахунку плати за земельні ділянки державної і комунальної власності на 2011 рік, останній зобов'язувався сплатити:
- за листопад 2011 року - 4 гривні 32 копійки;
- за грудень 2011 року - 4 гривні 37 копійок.
Згідно з п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Відповідно до пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу визначено, що податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
13.10.2011 року ДПІ у м. Ужгороді Закарпатської області ДПС проведено перевірку дотримання ТОВ "Уліфармаком" податкового законодавства. За результати проведеної перевірки складено Акт про результати позапланової документальної перевірки ТОВ "Уліфармаком" № 2308/17-318/10/20445112 від 13.10.2011 року та прийнято податкове повідомлення - рішення від 19.10.2011 року № 0002671742, яким відповідачу визначено зобов'язання по податку на доходи фізичних осіб в сумі:
- за основним платежем - 25 511 гривень 12 копійок;
- за штрафною санкцією - 1 гривня.
17.03.2011 року працівниками ДПІ у м. Ужгороді Закарпатської області ДПС було проведено перевірку дотримання відповідачем вимог законодавства. За результатами проведеної перевірки складено Акт від 23.03.2011 року № 008262.
За результатами проведеної перевірки та складеного акта прийнято податкові повідомлення - рішення:
- № 0000962303 від 05.04.2011 року, відповідно до якого до ТОВ "Уліфармаком" застосовано штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг на загальну суму 1 826 гривень;
- № 0000952303 від 05.04.2011 року, яким відповідачу визначено зобов'язання по штрафній санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг в розмірі 2 126 гривень.
ДПІ у м. Ужгороді Закарпатської області ДПС 21.07.2011 року було проведено перевірку дотримання відповідачем вимог податкового законодавства. За результатами проведеної перевірки складено Акт камеральної перевірки податкової звітності з єдиного податку з юридичних осіб від 21.07.2011 року № 1707/15-1 та прийнято податкове повідомлення - рішення № 0003271540 від 03.08.2011 року, яким визначено зобов'язання по єдиному податку з юридичних осіб в розмірі 431 гривні 98 копійок.
Згідно з пунктом 75.1 статті 75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Приписами статті 86 Податкового кодексу України передбачено, що результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка. За результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації в органі державної податкової служби вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Відповідно до пп.20.1.28. п.20.1. ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених Податковим кодексом України.
Статтею 58 Податкового кодексу України визначено, що у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.
Пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України передбачено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Вищевказані податкові повідомлення - рішення відповідачем не оскаржувались.
Наявність заборгованості у відповідача підтверджується Розрахунком заборгованості Товариства з обмеженою відповідальністю "Уліфармаком", відповідно до якого податковий борг відповідача складає 29 985 гривень 55 копійок.
Виходячи з вищенаведеного, ДПІ у м. Ужгороді на підставі пп. 6.2.1. п. 6.2 ст.6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 № 2181 (чинний на момент виникнення спірних правовідносин) на адресу відповідача було направлено податкові вимоги:
- № 1/569 від 07.05.2009 року;
- № 2/757 від 20.07.2009 року.
Частиною 1 ст. 99 КАС України передбачено, що адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
Відповідно до п.102.4. ст. 102 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI у разі, якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у п.102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.
Відповідно до пп.16.1.4. п.16.1. ст. 16 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно з п.п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини
На час розгляду даної адміністративної справи відповідач заборгованість не сплатив.
За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.
Судові витрати по справі згідно ч.4 ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються.
На підставі наведеного та керуючись ст.ст. 11, 70, 71, 86, 94, ч.6 ст. 128, 104-107, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області ДПС до Товариства з обмеженою відповідальністю "Уліфармаком" про стягнення податкового боргу в розмірі 29 985,55 грн - задовольнити повністю.
2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Уліфармаком" (вул. Загорська буд. 23, м. Ужгород, Закарпатська область,88000, р/р 26066000131001 МФО 312538 ПАТ "КБ "Надра" Ужгород, РУ м. Ужгород; р/р 26000022000024 МФО 312248 АТ "КомІнвестБанк"; р/р 26000301210168 МФО 312646 Філія ПАТ ПІБ в м. Іршава, Закарпатська обл.; р/р 26006301079002 МФО 312356 ФЗакарпатське обласн ВАТОЩАД м. Ужгород; р/р 26008000131003 МФО 312538 ПАТ "КБ "Надра" Ужгород РУ м. Ужгород; р/р 26008301079000 МФО 312356 ФЗакарпатське обласн ВАТОЩАД м. Ужгород; р/р 26009000131002 МФО 312538 ПАТ "КБ "Надра" Ужгород РУ м. Ужгород; р/р 26009301210168 МФО 312646 Філія ПАТ ПІБ в м. Іршава Закарпат. обл.; р/р 26000000131001 МФО 312538 ПАТ "КБ "Надра" Ужгоод РУ м. Ужгород на користь бюджету податковий борг у розмірі 29 985, 55 грн. (двадцять дев'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят п'ять гривень п'ятдесят п'ять копійок) грн.
3.Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд, який ухвалив постанову. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду набирає законної сили у порядку та строки, визначені ст. 254 КАС України.
Суддя Ващилін Р. О.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.07.2012 |
Оприлюднено | 22.08.2012 |
Номер документу | 25312047 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Ващилін Р. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні