Постанова
від 27.06.2012 по справі 2а-6523/12/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 червня 2012 року № 2а-6523/12/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Смолія І.В. розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу За позовомДержавної податкової інспекції у Залізничному районі м.Львова до Товариства з обмеженою відповідальністю «Парма»Львівська філія про стягнення коштів за податковим боргом, В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулась Державна податкова інспекція у Залізничному районі м.Львова з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Парма»Львівська філія про стягнення коштів за податковим боргом.

Ухвалою суду від 15.05.12р. відкрито провадження по справі та призначено до розгляду по суті на 31.05.12р.

Судове засідання, що призначалось на 31.05.12р., було відкладено судом на 12.06.12р. у зв'язку з неявкою належним чином повідомлених представників сторін.

В судове засідання 12.06.12р. представник позивача до суду не з'явився, проте надіслав на адресу суду клопотання про розгляд справи за його відсутності. Представник відповідача також в судове засідання не з'явився, про причину неявки суду не повідомив, проте належним чином повідомлявся про час та місце судового засідання, крім того заперечень проти позову від відповідача не надходило.

У відповідності до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

У зв'язку із наведеним судом у судовому засіданні 12.06.12р. прийнято рішення про розгляду справи у письмовому провадженні.

Відповідно до ч. 1 ст. 41 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного запису не здійснюється.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Парма», зареєстроване як юридична особа Дніпровською районною у м.Києві державною адміністрацією 01.07.2003р. за № 08282 (код ЄДРПОУ 32488958), що довідкою з ЄДРПОУ, копія якої наявна у матеріалах справи.

Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Парма» (далі -відповідач) - є відокремленим структурним підрозділом Товариства з обмеженою відповідальністю «Парма», та знаходиться на обліку в Державній податковій інспекції у Залізничному районі м.Львова (далі Позивач).

На підставі п. 1 ст. 11 Закону України від 4 грудня 1990 року № 509-ХІІ „Про державну податкову службу в Україні", п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 розділу І Податкового кодексу України в 02 грудня 2010 року №2755-VI, посадовими особами позивача були проведені перевірки дотримання вимог податкового законодавства відповідачем, про що складено Акти, а саме:

- Акт № 1072/15-1 від 05.05.10р., на підставі якого позивачем було винесено податкове повідомлення-рішення № 000314150/0 від 05.05.10р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 170,00 грн.

- Акт № 1688/15-1 від 15.07.10р., на підставі якого позивачем було винесено податкове повідомлення-рішення № 0005371501/0 від 15.07.10р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 170,00 грн.

- Акт № 3218/15-1 від 24.12.10р., на підставі якого позивачем було винесено податкове повідомлення-рішення № 001117150/0 від 24.12.10р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 340,00 грн.

- Акт № 2620/15-1/35181420 від 22.09.11р., на підставі якого позивачем було винесено податкове повідомлення-рішення № 0008561501 від 22.09.11р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 1360,00 грн.

- Акт № 3997/15-1/35181420 від 30.11.11р., на підставі якого позивачем було винесено податкове повідомлення-рішення № 0015291501 від 30.11.11р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 1020,00 грн.

Зазначені податкові повідомлення-рішення не були вручені відповідачу та відповідно до вимог п.п.6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»№2181-III, були розміщені на дошці податкових оголошень.

Оскільки податкові повідомлення-рішення не були оскаржені, а-ні в адміністративному, а-ні в судовому порядку, то відповідності до приписів пп. 5.2.4 п. 5.2 ст. 5 Закон №2181-III, та норм ст.56 Податкового кодексу України, вони вважаються узгодженими.

Відповідно до п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Проте, як вбачається з матеріалів справи, на адресу Львівської філії ТОВ «Парма»(код ЄДРПОУ 35181420), на вимогу пп. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»№2181-ІІІ, раніше направлялись перша податкова вимога №1/586 від 21.05.10р. на суму 170,00 грн., та друга податкова вимога №2/694 від 25.06.10р. на суму 170,00 грн., які не були вручені відповідачу, про що складено Акт № 41 від 26.05.10р. та Акт № 53 від 29.06.10р., відповідно до яких податкові вимоги були розміщені на дошці податкових оголошень.

Підпунктом 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 даного Закону визначено, що у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.

Отже, як свідчать матеріали справи, та довідка позивача про суму податкового боргу Львівської філії ТОВ «Парма»(код ЄДРПОУ 35181420), у відповідача станом на 26.01.12р. існує податкова заборгованість в розмірі 3060,00 грн.

Згідно пп. 16.1.4. п. 16.1 ст.16 Кодексу, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

У відповідності до пп. 14.1.137 п.14.1 ст. 14 Кодексу, орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно п.5.41 ст.41 Кодексу, органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу і виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

Згідно з пп. 20.1.18. п.20.1 ст.20 Кодексу, органи державної податкової служби мають право: звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини, а також стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі).

Згідно зі ст. 3 зазначеного Закону органи державної податкової служби України у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами органів державної влади, а також рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань оподаткування, виданими у межах їх повноважень.

У відповідності до п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи вищенаведене, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 69, 70 71, 158-163,167 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Львівської філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Парма»(код ЄДРПОУ 35181420) в особі Товариство з обмеженою відповідальністю «Парма»(код ЄДРПОУ 32488958) на користь Державного бюджету податковий борг у розмірі 3060,00 грн..

Строк і порядок набрання судовим рішенням законної сили встановлені у статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України.

Суддя І.В. Смолій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.06.2012
Оприлюднено20.08.2012
Номер документу25331203
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6523/12/2670

Постанова від 27.06.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 15.05.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні