2a-0770/4277/11 справа № 2a-0770/4277/11 рядок статзвіту –8.1.5 код - 08 ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 14 березня 2012 року м. Ужгород Закарпатський окружний адміністративний суд у складі: головуючого –судді Іванчулинця Д.В., при секретарі судового засідання –Корчинській В.А., сторони у судове засідання не з'явилися, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Мукачівської об'єднаної державної податкової інспекції у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Закарпаття–Брухт»про стягнення заборгованості в сумі 2 838,78 грн., – ВСТАНОВИВ: Позивач –суб'єкт владних повноважень –Мукачівська об'єднана державна податкова інспекція у Закарпатській області звернулася у Закарпатський окружний адміністративний суд з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «Закарпаття–Брухт», якою просить: стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Закарпаття–Брухт» (код ЄДРПОУ 34563660; 89600, Закарпатська область, м. Мукачеве, вул. Космонавта Бєляєва, 10/9) (далі –відповідач) в дохід Державного (місцевого) бюджету України податковий борг у розмірі 2 838,78 грн., у т.ч.: по податку на прибуток у розмірі 670,46 грн., по податку на додану вартість у розмірі 1 979,24 грн., по комунальному податку у розмірі 189,08 грн., мотивуючи тим, що останнє будучи зареєстрованим платником податків та зборів, не виконує взяті на себе обов'язки щодо сплати таких, внаслідок чого в такого і виникла вищезазначена заборгованість. У судове засідання представник позивача не з'явився та 13 березня 2012 року подав до суду заяву з клопотанням про розгляд справи за його відсутності за наявними у матеріалах справи доказами (а.с.78). Відповідач заперечень на адміністративний позов не подав, не забезпечив явку свого представника у судове засідання повторно, про причини такої неявки суд не повідомив, хоча судом вживалися заходи щодо виклику відповідача, що передбачені главою 3 розділу II Кодексу адміністративного судочинства України за адресою, вказаною у Свідоцтві про державну реєстрацію юридичної особи та Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців (а.с.9,12). Оскільки суд не має відомостей про причину неявки відповідача, то розглядає справу на підставі наявних у ній даних та доказів. Дослідивши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до наступного висновку. У судовому засіданні встановлено, що Товариства з обмеженою відповідальністю «Закарпаття–Брухт»08 грудня 2006 року було зареєстровано Виконавчим комітетом Мукачівської міської ради Закарпатської області, про що видано Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 №611195, запис №1 323 102 0000 001066 (а.с.9) та перебуває на обліку у Мукачівській об'єднаній державній податковій інспекції в Закарпатській області від 11.12.2006 року за №1699, що підтверджується Довідкою про взяття на облік платника податків від 08.12.2006 року за №2865 (а.с.8). Місцезнаходженням відповідача, згідно Витягу з ЄДР, є: 89600, Закарпатська область, м. Мукачеве, вул. Космонавта Бєляєва, 10/9 (а.с.13). Матеріалами справи встановлено, що відповідач не сплатив у встановлені законом строки: податок на прибуток у розмірі 670,46 грн., в т.ч. 15,35 грн. пені; податок на додану вартість у розмірі 1 979,24 грн., в т.ч. 1,01 грн. пені; комунальний податок у розмірі 189,08 грн., в т.ч. 0,15 грн. пені. Заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств виникла на підставі: –податкової декларації з податку на прибуток підприємства №104326 від 08.02.2010 року, якою визначено податкове зобов'язання з податку на прибуток за 2009 рік у розмірі 971,00 грн. Заборгованість по поданій податковій декларації з урахуванням переплати у розмірі 695,89 грн. та часткової сплати у розмірі 170,00 грн. складає 105,11 грн. (а.с.14); –податкової декларації з податку на прибуток підприємства №25869 від 12.05.2010 року, якою визначено податкове зобов'язання з податку на прибуток підприємства за І квартал 2010 року у розмірі 20,00 грн.(сума, визначена у поданій податковій декларації, не сплачена) (а.с.15); –податкового повідомлення–рішення форми «Р»№0005231540 від 13.05.2010 року, прийнятого на підставі акту перевірки від 12.05.2010 року за №746/1540/34563660, яким встановлено, що відповідач несвоєчасно подав податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за І квартал 2010 року та визначено податкове зобов'язання з податку на прибуток підприємства за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 170,00 грн. (сума, визначена у податковому повідомленні–рішенні, не сплачена) (а.с.23,24); –податкової декларації з податку на прибуток підприємства №50041 від 18.08.2010 року, якою визначено податкове зобов'язання з податку на прибуток підприємства за півріччя 2010 року у розмірі 20,00 грн. (сума, визначена у поданій податковій декларації, не сплачена) (а.с.16); –податкового повідомлення–рішення форми «Р»№6203501540 від 18.08.2010 року, прийнятого на підставі акту перевірки від 18.08.2010 року за №1680/1540/34563660, яким встановлено, що відповідач несвоєчасно подав податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за півріччя 2010 року та визначено податкове зобов'язання з податку на прибуток підприємства за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 170,00 грн. (сума, визначена у податковому повідомленні–рішенні, не сплачена) (а.с.20,21); –податкового повідомлення–рішення форми «Р»№62066331540 від 15.12.2010 року, прийнятого на підставі акту перевірки від 13.12.2010 року за №3010/1540/34563660, яким встановлено, що відповідач несвоєчасно подав податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за дев'ять місяців 2010 року та визначено податкове зобов'язання з податку на прибуток підприємства за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 170,00 грн. (сума, визначена у податковому повідомленні–рішенні, не сплачена) (а.с.17,18); Заборгованість по податку на додану вартість виникла на підставі: –податкової декларації з податку на додану вартість №85005 від 07.12.2009 року, якою визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість за листопад 2009 року у розмірі 667,00 грн. Заборгованість по поданій податковій декларації з урахуванням переплати у розмірі 48,20 грн. та часткової сплати у розмірі 42,17 грн. складає 576,63 грн. (а.с.29-30); –податкового повідомлення–рішення форми «Ш»№0012861640/0 від 01.03.2010 року, прийнятого на підставі акту перевірки від 06.05.2010 року за №453/16-40/34563660, яким на підставі п.п.17.1.7 п.17.1 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 10% узгодженої суми грошового зобов'язання, сплаченої із затримкою, та визначено штрафні (фінансові) санкції у розмірі 42,17 грн. (сума, визначена у податковому повідомленні–рішенні, не сплачена) (а.с.34,35); –податкового повідомлення–рішення форми «Р»№0013181640 від 24.03.2010 року, прийнятого на підставі акту перевірки від 13.12.2010 року за №3010/1640/34563660, яким встановлено, що відповідач несвоєчасно подав податкову декларацію з податку на додану вартість за лютий 2010 року та визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 170,00 грн. (сума, визначена у податковому повідомленні–рішенні, не сплачена) (а.с.18,37); –податкової декларації з податку на додану вартість №25871 від 12.05.2010 року, якою визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість за квітень 2010 року у розмірі 501,00 грн. (сума, визначена у поданій податковій декларації, не сплачена) (а.с.31-32); –податкового повідомлення–рішення форми «Ш»№0013911640 від 19.05.2010 року, яким на підставі п.п.17.1.7 п.17.1 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 20% узгодженої суми грошового зобов'язання, сплаченої із затримкою, та визначено штрафні (фінансові) санкції у розмірі 8,43 грн. (сума, визначена у податковому повідомленні–рішенні, не сплачена) (а.с.33); –податкового повідомлення–рішення форми «Р»№0018101640 від 09.11.2010 року, прийнятого на підставі акту перевірки від 28.09.2010 року за №2392/1640/34563660, яким встановлено, що відповідач не подав податкову декларацію з податку на додану вартість за серпень 2010 року та визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 170,00 грн. (сума, визначена у податковому повідомленні–рішенні, не сплачена) (а.с.40,41); –податкового повідомлення–рішення форми «Р»№0000171640/0 від 16.02.2011 року, прийнятого на підставі акту перевірки від 03.02.2011 року за №120/16-40/34563660, яким встановлено, що відповідач не подав податкову декларацію з податку на додану вартість за жовтень і листопад 2010 року та визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 340,00 грн. (сума, визначена у податковому повідомленні–рішенні, не сплачена) (а.с.43,44); –податкового повідомлення–рішення форми «Р»№0000261640 від 18.04.2011 року, прийнятого на підставі акту перевірки від 03.02.2011 року за №116/1640/34563660, яким встановлено, що відповідач не подав податкову декларацію з податку на додану вартість за грудень 2010 року та визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 170,00 грн. (сума, визначена у податковому повідомленні–рішенні, не сплачена) (а.с.45,46); Заборгованість по комунальному податку виникла на підставі: –податкового розрахунку комунального податку №57560 від 10.08.2009 року, яким визначено податкове зобов'язання по комунальному податку за ІІ квартал 2009 року у розмірі 1,93 грн. (нараховані 6,80 грн. з яких було сплачено 4,87 грн.) (а.с.55); –податкового розрахунку комунального податку №72311 від 14.10.2009 року, яким визначено податкове зобов'язання по комунальному податку за ІІІ квартал 2009 року у розмірі 6,80 грн. (сума, визначена у податковому розрахунку не сплачена) (а.с.56); –податкового розрахунку комунального податку №104327 від 08.02.2010 року, яким визначено податкове зобов'язання по комунальному податку за VІ квартал 2009 року у розмірі 5,10 грн. (сума, визначена у податковому розрахунку не сплачена) (а.с.57); –податкового розрахунку комунального податку №42026 від 26.07.2010 року, яким визначено податкове зобов'язання по комунальному податку за ІІ квартал 2010 року у розмірі 5,10 грн. (сума, визначена у податковому розрахунку не сплачена) (а.с.58); –податкового повідомлення–рішення форми «Р»№0023991840 від 19.08.2010 року, прийнятого на підставі акту перевірки від 18.08.2010 року за №1678/1503/34563660, яким встановлено, що відповідач не подав податковий розрахунок комунального податку за І квартал 2010 року та визначено податкове зобов'язання по комунальному податку за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 170,00 грн. (сума, визначена у податковому повідомленні–рішенні, не сплачена) (а.с.59); Податкові зобов'язання платника податків, нараховані контролюючим органом відповідно до п.4.2 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», вважаються узгодженими у день отримання платником податків податкового повідомлення–рішення, за винятком випадків, визначених п.п.5.2.2 п.5.2 ст.5 цього Закону. Станом на день подання позовної заяви податкові повідомлення не оскаржувалися ні в адміністративному, ні в судовому порядку, а отже є узгодженими. Платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації. Відповідно до п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Самостійно визначене платником податків податкове зобов'язання у податковій декларації, відповідно до п.5.1 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»вважається узгодженим з дня подання такої декларації та не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку. Згідно п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у пп. 54.3.1-54.3.6 п.54.3 ст.54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. Оскільки вищевказані податкові повідомлення–рішення відповідач не оскаржував ні в адміністративному, ні в судовому порядку – такі є узгодженими. Згідно п.20.1.28 ст.20 Податкового кодексу України органи податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом. Пунктом 129.1 статті 129 Податкового кодексу України встановлено, що. після закінчення встановлених Податкового кодексу України строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. Нарахування пені розпочинається: а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків –від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом; б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами –від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні–рішенні згідно із цим Кодексом. Відтак Мукачівською об'єднаною державною податковою інспекцією у Закарпатській області нарахована Товариству з обмеженою відповідальністю «Закарпаття–Брухт»пеня 16,51 грн., в т.ч. по податку на прибуток у розмірі 15,35 грн., податку на додану вартість у розмірі 1,01 грн., комунальному податку у розмірі 0,15 грн. У разі коли платник податків не сплачує у встановлені строки узгоджену суму податкового зобов'язання, то податковий орган надсилає такому платнику податків податкову вимогу, що передбачено ст.59 Податкового кодексу України. Так як відповідачем узгоджена сума податкового зобов'язання сплачена не була, з метою ліквідації заборгованості, що рахується за Товариством з обмеженою відповідальністю «Закарпаття–Брухт», Мукачівською об'єднаною державною податковою інспекцією у Закарпатській області на адресу відповідача були направлені податкові вимоги: №1/255 від 04.03.2009 року та №2/35 від 11.01.2010 року. У зв'язку із неможливістю вручення податкових вимог був складений акт про неможливість вручення податкової вимоги №1/255 від 13.03.2009 року та №2/35 від 15.01.2010 року в зв'язку з незнаходженням фактичного місцезнаходження СПД –боржника. Дані податкові вимоги виставленні на дошку податкових оголошень (а.с.66,67). Частиною 1 статті 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки, збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Згідно ст. 16 Податкового кодексу України, якою передбачені обов'язки платника податків, одним із обов'язків є обов'язок сплачувати податки і збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. Відповідно до ст.36 Податкового кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом. Податковий обов'язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов'язків платника податків, крім випадків, передбачених законом. Згідно довідки виданої Мукачівською об'єднаною державною податковою інспекцією у Закарпатській області про суми податкового боргу по платежах Товариства з обмеженою відповідальністю «Закарпаття–Брухт»станом на 08.11.2011 року заборгованість складає 2 822,27 гривень (а.с.7), що підтверджується обліковими картками платника (а.с.26-28,47-54,60-64). Відповідно до ст.16 Податкового кодексу України, якою передбачені обов'язки платника податків, одним із обов'язків є обов'язок сплачувати податки і збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. Відповідно до п.95.4 ст.95 Податкового кодексу України орган податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю. Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України з відповідача не стягуються. Керуючись п.95.4.ст.95 Податкового кодексу України, статтями 11, 17, 70, 71, 86, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України суд, – ПОСТАНОВИВ: Позовну заяву Мукачівської об'єднаної державної податкової інспекції у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Закарпаття–Брухт»про стягнення заборгованості в сумі 2 838,78 грн., –задовольнити повністю. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Закарпаття–Брухт»(ЄДРПОУ 34563660; 89600, Закарпатська область, м. Мукачеве, вул. Космонавта Бєляєва, 10/9) в дохід Державного (місцевого) бюджету України податковий борг у розмірі 2 838 (дві тисячі вісімсот тридцять вісім) гривень 78 (сімдесят вісім) копійок, у т.ч.: по податку на прибуток у розмірі 670 (шістсот сімдесят) гривень 46 (сорок шість) копійок, по податку на додану вартість у розмірі 1 979 (одна тисяча дев'ятсот сімдесят дев'ять) гривень 24 (двадцять чотири) копійки, по комунальному податку у розмірі 189 (сто вісімдесят дев'ять) гривень 08 (вісім) копійок. Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Суддя Іванчулинець Д.В.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.03.2012 |
Оприлюднено | 22.08.2012 |
Номер документу | 25345800 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Іванчулинець Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні