Ухвала
від 18.07.2012 по справі 5016/3168/2011(5/81)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

=======================================================================

УХВАЛА

"18" липня 2012 р.Справа № 5016/3168/2011(5/81)

м. Миколаїв

Банкрут: Приватне підприємство "САПФИР-АГРО", 57210, Миколаївська область, Жовтневий район, смт.Воскресенськ, вул.Кірова, 86, код 33578612

Кредитори:

1. Приватне підприємство "ОНІКС-ОПТ", 57210, Миколаївська область, Жовтневий район, смт.Воскресенськ, вул.Кірова, 58

2. Державна податкова інспекція у Жовтневому районі Миколаївської області, 54000, м. Миколаїв, вул. Торгова, 63-а

3. Публічне акціонерне товариство "УкрСиббанк", 61005, м. Харків, пр. Московський, 60, поштова адреса: 54000, м. Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 60-в

4. Публічне акціонерне товариство "Укрсоцбанк", 03150, м. Київ, вул. Ковпака, 29; адреса для листування: 54001, м. Миколаїв, вул. Фалєєвська, 14

5. Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрофірма-Маяк", 07354, Одеська область, Березівський район, с.Златоусове, вул.Фрунзе, 3

Ліквідатор: Гучок В'ячеслава Юріївна, АДРЕСА_1

Суддя - Міщенко В.І.

При секретарі : Колесниковій В.В.

За участю представників:

від 5-го кредитора: Полоз В.О., дов. від 17.07.12

від банкрута: ліквідатор Гучок В.Ю.

Суть справи: про банкрутство ПП "САПФИР-АГРО"

Від 5-го кредитора надійшло клопотання від 18.07.2012 р. в якому він просить на підставі ст. 60 Господарського кодексу України призначити перевірку достовірності ліквідаційного балансу органом державної податкової служби, у якому перебуває на обліку банкрут та не затверджувати звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс без проведення перевірки.

Відповідно до ст. 60 Господарського кодексу України ліквідація суб'єкта господарювання здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється власником (власниками) майна суб'єкта господарювання чи його (їх) представниками (органами), або іншим органом, визначеним законом, якщо інший порядок її утворення не передбачений цим Кодексом. Ліквідацію суб'єкта господарювання може бути також покладено на орган управління суб'єкта, що ліквідується. Орган (особа), який прийняв рішення про ліквідацію суб'єкта господарювання, встановлює порядок та визначає строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня оголошення про ліквідацію. Ліквідаційна комісія або інший орган, який проводить ліквідацію суб'єкта господарювання, вміщує в друкованих органах відповідно до закону повідомлення про його ліквідацію та про порядок і строки заяви кредиторами претензій, а явних (відомих) кредиторів повідомляє персонально у письмовій формі у встановлені цим Кодексом чи спеціальним законом строки. Одночасно ліквідаційна комісія вживає необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості суб'єкта господарювання, який ліквідується, та виявлення вимог кредиторів, з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію суб'єкта господарювання. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку з обов'язковою перевіркою органом державної податкової служби, у якому перебуває на обліку суб'єкт господарювання.

Вищевказані вимоги ст. 60 Господарського кодексу України стосуються загального порядку ліквідації суб'єкта господарювання із створенням ліквідаційної комісії, а провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "САПФИР-АГРО" порушено на підставі ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" по особливостям банкрутства відсутнього боржника, документи на підставі яких можливо провести податкову перевірку банкрута у ліквідатора відсутні, тому клопотання 5-го кредитора від 18.07.2012 р. про призначення на підставі ст. 60 Господарського кодексу України перевірки достовірності ліквідаційного балансу органом державної податкової служби не підлягає задоволенню.

Враховуючи, що кредитори, крім 5-го, в судове засідання не з'явилися, докази отримання ними ухвали суду від 09.07.2012 р. в матеріалах справи відсутні, у зв'язку з чим розгляд справи слід відкласти.

Керуючись ст.ст. 77, 86 ГПК України, господарський суд -

УХВАЛИВ:

Клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрофірма-Маяк" від 18.07.2012 р. - залишити без задоволення.

Розгляд справи відкласти на 14.08.2012 р. о 12 год. 00 хв.

СуддяВ.І.Міщенко

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення18.07.2012
Оприлюднено25.07.2012
Номер документу25348160
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5016/3168/2011(5/81)

Ухвала від 14.08.2012

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Ухвала від 18.07.2012

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Ухвала від 09.07.2012

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Ухвала від 19.01.2012

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Ухвала від 09.12.2011

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Ухвала від 10.11.2011

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Постанова від 05.10.2011

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Ухвала від 21.09.2011

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні