ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
міста КИЄВА 01030,
м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б
тел.230-31-34
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24.10.2006р.
м.Київ
№ 14/517-А
За позовом Державноїодаткової інспекції
у Дніпровському районі
м. Києва
До Товариства з
обмеженою відповідальністю "Маяк"
Предмет
адміністративного позову
про припинення юридичної особи
Суддя Калатай
Н.Ф.
Секретар судового засідання Семеняк Т.В.
Представники:
від позивача
Кирієнко Т. П. -представник за
довіреністю № 6081/9/10 від 10.08.2006
року
від відповідача
не з'явилися
ОБСТАВИНИ
СПРАВИ:
До
Господарського суду м. Києва звернулася з позовом Державна податкова
інспекція у Дніпровському районі м. Києва до Товариства з обмеженою
відповідальністю «Маяк»про припинення юридичної особи.
Позовні вимоги мотивовані тим, що
відповідач не подає звіти про фінансово-господарську діяльність за період, що
становить більше одного року, що суперечить нормам чинного законодавства.
У судовому засіданні позивач
підтримав позов в повному обсязі.
Відповідач відзиву на позов не
надав, представник відповідача у судове засідання не зявився.
За таких обставин, відповідно до
ч.6 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України справа вирішується на
основі наявних доказів.
Дослідивши наявні матеріали справи
та заслухавши пояснення представника позивача, суд встановив:
Товариство з обмеженою
відповідальністю «Маяк»зареєстроване Дніпровською районною державною
адміністрацією м. Києва 23 листопада 2000 року, про що зроблений запис у
журналі обліку реєстраційних справ за № 05040, та як платник податків
знаходиться на обліку в Державній податковій інспекції у Дніпровському районі
м. Києва.
Відповідач звіти про
фінансово-господарську діяльність до органів державної податкової служби не
подає з 4 кварталу 2004 року, що підтверджується довідкою №73/1501, яка знаходиться в справі.
Відповідно до ч. 1 ст. 42
Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не
заборонена законом. При цьому згідно зі ст. 68 Конституції України кожен
зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не
посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не
звільняє від юридичної відповідальності.
Пунктом 2 ч. 1 ст. 9 Закону України
від 25.06.1991 № 1251-ХІІ “Про систему оподаткування” встановлено, що платники
податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних
податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації,
бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням
і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Згідно зі ст. 247 Господарського
кодексу України, у разі здійснення суб'єктом господарювання діяльності, що
суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано
адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації
цього суб'єкта та його ліквідації.
Відповідно до ч. 15 ст. 58 Господарського
кодексу України скасування (припинення) державної реєстрації суб'єкта
господарювання здійснюється за його особистою заявою, а також на підставі
рішення суду у випадках визнання недійсними або такими, що суперечать
законодавству, установчих документів, або здійснення діяльності, що суперечить
закону чи установчим документам, або в інших випадках, передбачених законом.
Скасування державної реєстрації припиняє господарську діяльність і є підставою
для здійснення заходів щодо ліквідації суб'єкта господарювання.
Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону
України від 15.05.2003 № 755-IV “Про державну реєстрацію юридичних осіб та
фізичних осіб-підприємців” однією з підстав для
постановлення судового рішення про припинення юридичної особи, що не
пов'язаного з банкрутством юридичної особи, є неподання протягом року органам
державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової
звітності відповідно до закону.
Згідно з ч. 1 ст. 59 Господарського
кодексу України припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється
шляхом його реорганізації або ліквідації за рішенням власника (власників) чи
уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб -засновників суб'єкта
господарювання чи їх правонаступників, за рішенням суду.
Відповідно до ч. 6 зазначеної статті,
ч. 2 ст. 247 Господарського кодексу
України суб'єкт господарювання ліквідується у разі скасування його державної
реєстрації у випадках, передбачених законом.
Пунктом 17 ч. 1 ст. 11 Закону
України від 04.12.1990 № 509-ХІІ “Про державну податкову службу в Україні”
встановлено, що органи державної
податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися у
передбачених законом випадках до суду або арбітражного суду з заявою (позовною
заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької
діяльності.
З урахуванням того, що відповідач
протягом періоду, що перевищує один рік, не звітує до податкових органів, позов
про припинення юридичної особи відповідача визнається судом як такий, що
підлягає задоволенню.
Згідно положень
ч.4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства у справах, в яких позивачем є
суб'єкт владних повноважень, а
відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з
відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись
ст. ст. 71, 160-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України,
Господарський суд міста Києва,
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Припинити юридичну особу Товариство
з обмеженою відповідальністю «Маяк»(м. Київ, вул. Березнева , 10 к.012 ідентифікаційний код 31091014, зареєстроване
Дніпровською районною державною адміністрацією м. Києва 23 листопада 2000 року,
про що зроблений запис у журналі обліку реєстраційних справ за № 05040 , у
зв'язку з ліквідацією, не пов'язаною з банкрутством юридичних осіб.
Зобов'язати державного реєстратора
створити ліквідаційну комісію для здійснення заходів щодо припинення юридичної
особи у зв'язку з її ліквідацією, внести до Єдиного державного реєстру запис
про судове рішення, провести державну реєстрацію припинення юридичної особи
відповідно до чинного законодавства та повідомити органи статистики, державної
податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування та
юридичну особу, щодо якої прийняте судове рішення, про внесення до Єдиного
державного реєстру такого запису.
Постанову надіслати сторонам та
державному реєстратору Дніпровському району міста Києва.
Постанова відповідно до ч. 1 ст.
254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після
закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим
Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова може бути оскаржена до
суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному
обсязі за правилами, встановленими ст.
ст. 185-187 Кодексу
адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої
інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом
двадцяти днів апеляційної скарги.
Суддя
Н.Ф. Калатай
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.10.2006 |
Оприлюднено | 23.08.2007 |
Номер документу | 253525 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Калатай Н.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні