Ухвала
від 17.07.2012 по справі к/9991/28823/11-с
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"17" липня 2012 р. м. Київ К/9991/28823/11

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України у складі:

головуючого Білуги С.В.,

суддів Гаманка О.І.,

Загороднього А.Ф.,

розглянувши в порядку письмового провадження касаційну скаргу ОСОБА_2 на ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 28.04.2011 у справі за позовом ОСОБА_2 до Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів, третіх осіб -ОСОБА_3, ОСОБА_4 про стягнення заборгованості по заробітній платі за час вимушеного прогулу, -

встановила:

У вересні 2010 року ОСОБА_2, а у грудні 2010 року підрозділ примусового виконання рішень Головного управління юстиції в Одеській області звернулися до суду з заявами про заміну сторони виконавчого провадження у справ за позовом ОСОБА_2 до Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів, третіх осіб -ОСОБА_3, ОСОБА_4 про стягнення заборгованості по заробітній платі за час вимушеного прогулу.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 11.02.2011 заяву Підрозділу примусового виконання рішень Головного управління юстиції в Одеській області та пункт 3 заяви ОСОБА_2 про заміну сторони виконавчого провадження задоволено. Замінено сторону виконавчого провадження з виконання виконавчого листа, виданого Одеським окружним адміністративним судом від 28.01.2011 по справі № 10530/09/1570, а саме Одеську обласну державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів на її правонаступника -Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів в Одеській області.

Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 28.04.2011 апеляційну скаргу Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів в Одеській області задоволено. Ухвалу Одеського окружного адміністративного суду від 11.02.2011 скасовано. Постановлено нову ухвалу. В задоволенні заяви підрозділу примусового виконання рішень Головного управління юстиції в Одеській області та п. 3 заяви ОСОБА_2 про заміну сторони виконавчого провадження було відмовлено.

ОСОБА_2 подав касаційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом апеляційної інстанції норм матеріального та процесуального права, просить ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 28.04.2011 скасувати та залишити в силі рішення суду першої інстанції.

Перевіривши наведені доводи в касаційній скарзі, рішення судів щодо застосування судом апеляційної інстанції норм матеріального та процесуального права, колегія суддів вважає, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 17.03.2010 № 275 утворено Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я України (далі - Інспекція) на базі Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів, що реорганізується.

З витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 19.01.2011 вбачаються, що юридичну особу Одеську обласну державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів (ідентифікаційний код юридичної особи 36288078) припинено.

Наказом Державної інспекції з контролю лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я України від 16.04.2010 № 34, утворено на базі Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів в Одеській області. Встановлено, що Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів в Одеській області є правонаступником усіх майнових і немайнових прав і обов'язків Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів.

У довідці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 15.11.2010 зазначено, що 15.11.2010 проведено державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за рішенням засновників, що не пов'язано з реорганізацією.

Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів в Одеській області (ідентифікаційний код 37089367) зареєстрована в Державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 21.04.2010, що підтверджується копією витягу з Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців № 7556876 та копією свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи № 318104. Таким чином, ОСОБА_2 не може бути поновлений на посаді з 24.09.2009 у новоутвореній установі де він не працював.

Під час ліквідації Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів та утворенні нової установи - Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів в Одеській області у новоствореній установі мали місце зміни в організації виробництва та праці, зокрема мало місце скорочення чисельності та штату працівників з 70 до 37 працівників, зокрема було скорочено дві посади заступників, в тому числі посада заступника начальника Інспекції з контролю якості лікарських засобів - начальника відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів та медичної продукції, яку займав позивача.

Таким чином, Одеська обласна державна інспекція з контролю якості лікарських засобів, на посаду заступника начальника якої поновлений ОСОБА_2, припинена в порядку та із врахуванням норм статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», тобто у зв'язку з ліквідацією установи, про що внесені зміни до Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 15.11.2010 запис № 15561110005034129.

Відповідно до пункту 6 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, ідентифікаційний код зберігається за суб'єктом, якому він присвоєний, протягом усього періоду його існування і є єдиним. Код зберігається у разі перетворення юридичної особи лише за правонаступником.

З свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Одеській обласній державній інспекції з контролю якості лікарських засобів вбачається, що був присвоєний ідентифікаційний код НОМЕР_1 а відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Державній інспекції з контролю якості лікарських засобів в Одеській області присвоєно ідентифікаційний код 37089367.

Необхідність проведення саме ліквідації установи, встановлена у роз'ясненні, наданому Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва від 29.04.2010 року № 5418 «Про порядок державної реєстрації Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів», згідно якого у даному випадку відбувається створення нових територіальних органів Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів. Разом з тим, старі територіальні органи підлягають ліквідації.

Таким чином, колегія суддів вважає, що суд апеляційної інстанції дійшов вірного висновку, що в даному випадку відбулась ліквідація Одеської обласної державної інспекція з контролю якості лікарських засобів, а не реорганізація в Державну інспекцію з контролю якості лікарських засобів в Одеській області.

Відповідно до статті 235 Кодексу законів про працю України у разі звільнення без законної підстави органом, який розглядає трудовий спір, працівник повинен бути поновлений на попередній роботі. Поновити ОСОБА_2 на попередній роботі неможливо через ліквідацію установи, в якій було його робоче місце.

Вимогами статті 240 1 Кодексу законів про працю України визначено, що у разі, коли працівника звільнено без законної підстави або з порушенням встановленого порядку, але поновлення його на попередній роботі неможливе внаслідок ліквідації підприємства, установи, організації, орган, який розглядає трудовий спір зобов'язує ліквідаційну комісію, власника (орган, уповноважений управляти майном ліквідованого підприємства, установи, організації, а у відповідних випадках - правонаступника) виплатити працівникові заробітну плату за весь час вимушеного прогулу. Одночасно орган, який розглядає трудовий спір, визнає працівника таким, якого було звільнено за пунктом 1 статті 40 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 1 статті 40 Кодексу законів про працю України, трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом лише у випадках, а саме змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників.

Таким чином, при ліквідації підприємства (установи, організації) правила пункту 1 статті 40 Кодексу законів про працю України можуть застосовуватись і в тих випадках, коли після припинення його діяльності одночасно утворюється нове підприємство. В цих випадках працівник не вправі вимагати поновлення його на роботі на заново утвореному підприємстві, якщо він не був переведений туди в установленому порядку.

Відповідно до частини 1 статті 220 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції перевіряє правильність застосування судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального та процесуального права, правової оцінки обставин у справі і не може досліджувати докази, встановлювати та визнавати доведеними обставини, що не були встановлені в судовому рішенні, та вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу.

Керуючись ст.ст. 220, 222, 223, 224, 230, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів -

ухвалила:

Касаційну скаргу ОСОБА_2 залишити без задоволення, а ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 28.04.2011 у справі за позовом ОСОБА_2 до Одеської обласної державної інспекції з контролю якості лікарських засобів, третіх осіб -ОСОБА_3, ОСОБА_4 про стягнення заборгованості по заробітній платі за час вимушеного прогулу - без змін.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Головуючий С.В. Білуга

Судді О.І. Гаманко

А.Ф. Загородній

Суддя С.В. Білуга

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення17.07.2012
Оприлюднено16.08.2012
Номер документу25356409
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —к/9991/28823/11-с

Ухвала від 17.07.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Білуга С.В.

Ухвала від 02.07.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Білуга С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні