Постанова
від 23.07.2012 по справі 2а/1270/5274/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

23 липня 2012 року Справа № 2а/1270/5274/2012

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Петросян К.Є.,

при секретарі судового засідання Ковіній І.В.,

за участю представників сторін:

від позивача - Комаров Д.В. (довіреність №7224/к/10-000 від 16.07.2012),

від відповідача - не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції в Артемівському районі м.Луганська Луганської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Луга-Райз» про стягнення коштів на суму податкового боргу з розрахункових рахунків у банках, обслуговуючих платника податків,

ВСТАНОВИВ:

09 липня 2012 року позивач, Державна податкова інспекція в Артемівському районі м.Луганська Луганської області Державної податкової служби, звернувся до Луганського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Луга-Райз» про стягнення коштів на суму податкового боргу з податку на прибуток підприємства в сумі 6280,05 грн., з земельного податку з юридичних осіб в сумі 2314,61 грн., з орендної плати з юридичних осіб у сумі 715,57 грн., а всього у розмірі 9310,23 грн., з розрахункових рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, в обґрунтування якого зазначив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Луга-Райз» (код ЄДРПОУ 13381759) 26.12.2003 зареєстровано в якості юридичної особи виконавчим комітетом Луганської міської ради та взято на податковий облік у Державній податковій інспекції в Артемівському районі м.Луганська Луганської області Державної податкової служби в якості платника податків та зборів з 08.10.1991 року.

У зв'язку з несвоєчасною сплатою податкових зобов'язань у відповідача станом на 12.06.2012 утворився податковий борг перед бюджетом у загальному розмірі 9310,23 грн., з яких:

- з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 6272,02 грн., а саме: за податковою декларацією з податку на прибуток підприємства №9015400617 від 07.02.2012 (термін сплати-19.02.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 12109,00 грн., у зв'язку з тим, що у платника податків за минулі періоди була переплата в розмірі 6168,98 грн., сума нарахованого зобов'язання була автоматично зменшена до суми 5940,02 грн.; за податковою декларацією з податку на прибуток підприємства №9022780268 від 27.04.2012 (термін сплати-20.05.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 332,00 грн.;

- по земельному податку з юридичних осіб у розмірі 2314,61 грн., а саме: за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9003135385 від 02.02.2012 (термін сплати-01.03.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 608,49 грн., у зв'язку з тим, що у платника податків за минулі періоди була переплата в розмірі 476,06 грн., сума нарахованого зобов'язання була автоматично зменшена до суми 132,43 грн.; за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9003135385 від 02.02.2012 (термін сплати-30.03.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 608,49 грн.; за податковим повідомленням-рішенням №0001111520 від 03.04.2012, яким контролюючим органом донараховано штрафні (фінансові) санкції в розмірі 356,71 грн.; за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9003135385 від 02.02.2012 (термін сплати-30.04.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 608,49 грн.; за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9003135385 від 02.02.2012 (термін сплати-30.05.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 608,49 грн.;

- з орендної плати з юридичних осіб у сумі 715,57 грн., а саме: за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №90003323511 від 03.02.2012 (термін сплати-30.05.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 771,83 грн., у зв'язку з тим, що у платника податків за минулі періоди була переплата в розмірі 56,26 грн., сума нарахованого зобов'язання була автоматично зменшена до суми 715,57 грн.

Таким чином, станом на 12.06.2012 у відповідача сформувалася заборгованість перед бюджетом за несвоєчасне погашення суми податкового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств, з земельного податку з юридичних осіб та орендної плати з юридичних осіб на загальну суму 9302,20 грн. Крім того, відповідно до вимог чинного законодавства, платникові податків автоматично нараховувалася пеня, що обліковується по особовому рахунку на суми існуючої заборгованості на певну дату, яка склала 8,03 грн., тому сума податкового боргу перед бюджетом автоматично збільшилася до 9310,23 грн. З метою погашення податкового боргу ДПІ в Артемівському районі м.Луганська Луганської області ДПС та відповідно до ст.59 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI Товариству з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Луга-райз» було направлено податкову вимогу від 24.02.2012 №94. Однак, незважаючи на усі вжиті заходи, податковий борг відповідача залишається непогашеним. На підставі викладеного, позивач просив суд стягнути в судовому порядку з Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Луга-Райз» кошти на суму податкового боргу з податку на прибуток підприємства в сумі 6280,05 грн., з плати за землю в сумі 2314,61 грн., з орендної плати з юридичних осіб у сумі 715,57 грн., а всього у розмірі 9310,23 грн., з розрахункових рахунків у банках, обслуговуючих платника податків.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, наполягав на їх задоволенні, дав суду пояснення, аналогічні викладеному в позові.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, про місце, дату та час розгляду справи був належним чином повідомлений. Так, 23.07.2012 на адресу Луганського окружного адміністративного суду повернулось поштове відправлення з ухвалою про відкриття провадження у справі в скороченому провадженні, направлене на адресу відповідача. Згідно довідки поштового відділення причиною повернення зазначено «за закінченням терміну зберігання». Відповідно до частини 11 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Відповідно до частини 6 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних в матеріалах справи доказів.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наявних у матеріалах справи доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених вимог з огляду на таке.

Частиною 1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

01 січня 2011 року набув чинності Податковий Кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до ст.6 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI податком є обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.

У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI:

- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);

- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

- податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (пункт 20.1.18 пункту 20.1).

Відповідно до п.54.1 ст.54 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

У судовому засіданні встановлено, підтверджується матеріалами справи, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Луга-Райз» (код ЄДРПОУ 13381759) зареєстроване в якості юридичної особи виконавчим комітетом Луганської міської ради за реєстраційним номером №13821200000002589 (а.с.11), з 04.08.2011 включено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с.12) та взято на податковий облік в якості платника податків у ДПІ в Артемівському районі м.Луганська з 08.10.1991 за №13381759 (а.с.10).

Так, у зв'язку з несвоєчасною сплатою податкових зобов'язань у відповідача станом на 12.06.2012 утворився податковий борг перед бюджетом у загальному розмірі 9310,23 грн., з яких:

- з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 6272,02 грн., а саме: за податковою декларацією з податку на прибуток підприємства №9015400617 від 07.02.2012 (термін сплати-19.02.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 12109,00 грн., у зв'язку з тим, що у платника податків за минулі періоди була переплата в розмірі 6168,98 грн., сума нарахованого зобов'язання була автоматично зменшена до суми 5940,02 грн.; за податковою декларацією з податку на прибуток підприємства №9022780268 від 27.04.2012 (термін сплати-20.05.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 332,00 грн. (а.с.25-26,27-28);

- по земельному податку з юридичних осіб у розмірі 2314,61 грн., а саме: за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9003135385 від 02.02.2012 (термін сплати-01.03.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 608,49 грн., у зв'язку з тим, що у платника податків за минулі періоди була переплата в розмірі 476,06 грн., сума нарахованого зобов'язання була автоматично зменшена до суми 132,43 грн.; за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9003135385 від 02.02.2012 (термін сплати-30.03.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 608,49 грн.; за податковим повідомленням-рішенням №0001111520 від 03.04.2012, яким контролюючим органом донараховано штрафні (фінансові) санкції в розмірі 356,71 грн.; за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9003135385 від 02.02.2012 (термін сплати-30.04.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 608,49 грн.; за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9003135385 від 02.02.2012 (термін сплати-30.05.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 608,49 грн. (а.с.21-24,29);

- з орендної плати з юридичних осіб у сумі 715,57 грн., а саме: за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №90003323511 від 03.02.2012 (термін сплати-30.05.2012), згідно якої відповідачем самостійно нараховане податкове зобов'язання в сумі 771,83 грн., у зв'язку з тим, що у платника податків за минулі періоди була переплата в розмірі 56,26 грн., сума нарахованого зобов'язання була автоматично зменшена до суми 715,57 грн. (а.с.17-20).

Наявність податкового боргу, що обліковується за відповідачем за вказаними вище податковими зобов'язаннями, також підтверджується розрахунком суми податкового боргу станом на 12.06.2012 (а.с.16).

Пунктом 59.1. ст.59 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Пунктом 59.3. ст. 59 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI встановлено, що податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання. Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Пунктом 59.5. ст. 59 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI встановлено, що у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.

Так, через несплату Товариством з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Луга-Райз» сум поточних податкових зобов'язань у встановлені законодавством строки, Державною податкової інспекцією в Артемівському районі у м.Луганську відповідачу була направлена податкова вимога від №94 від 24.02.2012 на суму 6280,02 грн., яка була отримана головним бухгалтером останнього 28.02.2012, що підтверджується відповідним підписом на корінці податкової вимоги (а.с.14).

Даних про оскарження відповідачем зазначеної податкової вимоги або про її відкликання податковим органом судом не встановлено, а тому, вона є узгодженою та чинною на час розгляду справи.

Таким чином, усі вжиті ДПІ в Артемівському районі у м.Луганську Луганської області ДПС заходи не призвели до добровільного погашення податкового боргу відповідачем.

Відповідно до п.20.1.18 ст.20 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (підпункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI).

Таким чином, суд вважає встановленим, що за відповідачем дійсно рахується податковий борг перед бюджетом з податку на прибуток підприємства в сумі 6280,05 грн., з земельного податку з юридичних осіб в сумі 2314,61 грн., з орендної плати з юридичних осіб у сумі 715,57 грн., а всього у розмірі 9310,23 грн., про який відповідач повідомлений, який ним не оспорено та до теперішнього часу в добровільному порядку не сплачено, а тому, суд дійшов висновку, що органом державної податкової служби при зверненні до суду з вказаним адміністративним позовом щодо стягнення з ТОВ «Луга-Райз» коштів у рахунок погашення податкового боргу з усіх наявних рахунків у банках платника податків, дотримані вимоги пункту 95.1 статті 95 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, підстави для відмови у задоволенні позову відсутні, тому адміністративний позов підлягає задоволенню.

Питання про розподіл судових витрат судом не вирішується, оскільки позивач згідно із пунктом 21 частини 1 статті 5 Закону України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року №3674-VI (який набув чинності з 01.11.2011) від сплати судового збору звільнений, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції в Артемівському районі м.Луганська Луганської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Луга-Райз» про стягнення коштів на суму податкового боргу з розрахункових рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Луга-Райз» (код ЄДРПОУ 13381759, місцезнаходження: 91055, м.Луганськ, вул.Залізнична, буд.61) кошти на суму податкового боргу перед бюджетом (утримувач УДКУ у м.Луганську ГУДКУ у Луганській області, код утримувача 24046582, банк ГУ ДКУ у Луганській області, МФО 804013) у загальному розмірі 9310,23 грн. (дев'ять тисяч триста десять гривень 23 копійки), з яких:

- з податку на прибуток підприємства в сумі 6280,05 грн. (шість тисяч двісті вісімдесят гривень 05 копійок), на - р/р 31118009700003, код платежу 11021000;

- з земельного податку з юридичних осіб в сумі 2314,61 грн. (дві тисячі триста чотирнадцять гривень 61 копійка), на - р/р 33218811700003, код платежу 13050100;

- з орендної плати з юридичних осіб у сумі 715,57 грн. (сімсот п'ятнадцять гривень 57 копійок), на - р/р 33217812700003, код платежу 13050200.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено та підписано в повному обсязі 23 липня 2012 року.

СуддяК.Є. Петросян

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.07.2012
Оприлюднено23.08.2012
Номер документу25365572
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/5274/2012

Постанова від 23.07.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 11.07.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні