Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2а-9689/11/0170/22
10.07.12 м. Севастополь
Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Кукти М.В.,
суддів Єланської О.Е. ,
Ілюхіної Г.П.
секретар судового засідання Рузова А.О.
за участю сторін:
представника позивача, Товариства з обмеженою відповідальністю "Проминвест"- Горохова Анна Костянтинівна, довіреність № б/н від 10.05.12
розглянувши апеляційну скаргу Державної податкової інспекції в м.Сімферополі АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Радчук А.А. ) від 30.11.11 по справі № 2а-9689/11/0170/22
до Державної податкової інспекції в м.Сімферополі АР Крим (вул. Мате Залки 1/9,Сімферополь,Автономна Республіка Крим,95053)
про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення-рішення, визнання незаконними дій
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 30.11.11 адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Проминвест" до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення-рішення, визнання незаконними дій, задоволено.
Скасовано податкове повідомлення рішення №0007642301 від 19.07.2011 року, прийняте Державною податковою інспекцією в м. Сімферополі АР Крим на підставі акту перевірки № 8893/23-7/32542056 від 13.07.2011 року.
Визнано противоправною дії Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим по прийняттю акту перевірки № 8893/23-7/32542056 від 13.07.2011 року.
Стягнуто з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Проминвест" 3,40 грн. судових витрат.
Не погодившись з даним рішенням суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 30.11.11 та прийняти нове рішення по справі, яким у задоволенні позовних вимог позивачу відмовити.
У судовому засіданні представник позивача заперечував проти задоволення апеляційної скарги, посилаючись на те, що постанова суду першої інстанції винесена з додерженням вимог діючого законодавства.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, про причину неявки не повідомив.
Відповідно до частини 4 статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.
Апеляційна скарга мотивована порушенням судом першої інстанції норм матеріального права.
Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування Окружним адміністративним судом АР Крим норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Апеляційним розглядом встановлено, що позивач по справі зареєстрований як юридична особа виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим 09.07.2003р., ідентифікаційний код 32542056 та знаходиться на обліку відповідача, як платник податків.
З 30.06.2011 року по 06.07.2011 року ДПІ в м. Сімферополі було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Проминвест»про що складено акт №8893/23-7/32542056 від 13.07.2011 року.
За результатами перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення №0007642301 від 19.07.2011 року, яким на ТОВ «Проминвест»накладено штраф у розмірі 510 грн. за порушення п.п.44.1, 44.3 ст.44 ПК України, тобто за не зберігання документів первинної звітності бухгалтерського обліку.
Як вбачається із п. 44.1 ст.44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платники податків зобов'язані забезпечити зберігання документів, визначених у пункті 44.1 цієї статті, а також документів, пов'язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання - з передбаченого цим Кодексом граничного терміну подання такої звітності (п.44.3 ст.44 ПК України).
Відповідно до п.73.3 ст.73 ПК України органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження. Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту. Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті органу державної податкової служби, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.
Згідно із пунктом 79.1 статті 79 ПК України документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником органу державної податкової служби рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.
Відповідно до пункту 79.2 статті 79 ПК України обов'язковою умовою проведення невиїзної перевірки є надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.
Отже, фактично виїзна перевірка ТОВ «Проминвест»за місцезнаходженням останнього не проводилась і зазначені документи бухгалтерського обліку у повній відповідності до ст.73 ПК України не запитувались та відповідно позивач не міг порушити ст.44 діючого ПК України.
Зважаючи на наведене, колегія суддів дійшла висновку, що правова оцінка, яку дав суд першої інстанції обставинам справи, не суперечить чинному законодавству.
Судове рішення відповідає нормам матеріального та процесуального права, і не може бути скасовано чи змінено з підстав, що наведені в апеляційній скарзі, а тому постанова суду першої інстанції. підлягає залишенню без змін, апеляційна скарга, задоволенню не підлягає.
Керуючись статтями 195, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції в м.Сімферополі АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 30.11.11 по справі № 2а-9689/11/0170/22 залишити без задоволення.
Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 30.11.11 по справі № 2а-9689/11/0170/22 залишити без змін
Ухвала суду набирає законної сили з моменту проголошення і може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України в порядку та строки, передбачені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст судового рішення виготовлений 16 липня 2012 р.
Головуючий суддя підпис М.В. Кукта
Судді підпис О.Е.Єланська
підпис Г.П.Ілюхіна
З оригіналом згідно
Головуючий суддя М.В. Кукта
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.07.2012 |
Оприлюднено | 26.07.2012 |
Номер документу | 25368362 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кукта Максим Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні