Постанова
від 17.07.2012 по справі 1570/2779/2012
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1570/2779/2012

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 липня 2012 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Стеценко О.О.

розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду справу за адміністративним позовом Ширяєвского районного центра зайнятості до Управління Пенсійного фонду України у Ширяєвському районі Одеської області про стягнення штрафу в розмірі 16455,71 гривень,-

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду звернувся Ширяєвський районний центр зайнятості (далі -Позивач) з позовом до Управління Пенсійного фонду України у Ширяєвському районі Одеської області (далі -Відповідач) якому просив стягнути з відповідача штраф в розмірі 16455,71 гривень.

Позовні вимоги мотивовані тим, що у разі неподання або порушення строків «Звіту про запланове вивільнення працівників»та «Звіту про фактичне вивільнення працівників»за формою № 4-ПН, передбачено стягнення штрафу в розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника.

В добровільному порядку заборгованість відповідачем погашена не була, у зв'язку із чим позивач звернувся до суду.

Позивач до судового засідання не з'явився. Від позивача до суду надійшло письмове клопотання (вхід. 23631/2012 від 17.07.2012 року) про розгляд справи у письмовому провадженні у відсутність представника позивача.

Відповідач до судового засідання не з'явився. Від відповідача до суду надійшла письмова заява (вхід. 23628/2012 від 17.07.2012 року), згідно якої відповідач позовні вимоги визнає в повному обсязі, та просить розглянути справу у письмовому провадженні у відсутність представника відповідача.

Частиною 6 статті 128 КАС України передбачено, що якщо не має перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справ, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути справу у відсутність учасників процесу в порядку письмового провадження.

Суд дослідивши та оцінивши зібрані по справі докази, проаналізувавши матеріали справи вважає, що позов підлягає задоволення, виходячи з наступних підстав.

Судом встановлено, що Управління Пенсійного фонду України в Ширяївському районі Одеської області 29.12.1995 року зареєстровано Ширяївською районною державною адміністрацією Одеської області за № 15511200000000040 (а.с.25) та перебуває на обліку, як платник єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у Ширяївському районному центру зайнятості з 28.02.2001 року за № 152600141.

Згідно положень статті 34 Закону України від 01.03.1991 року № 803-XII «Про зайнятість населення»контроль за додержанням законодавства України про зайнятість населення здійснюється місцевими державними адміністраціями, виконавчими органами відповідних рад, відповідними державними органами, інспекціями служби зайнятості та профспілковими об'єднаннями.

З метою реалізації Закону «Про зайнятість населення»і постанови Верховної Ради УРСР про введення його в дію Кабінет Міністрів Української РСР своєю Постановою від 24 червня 1991 року № 47 «Про затвердження положень щодо застосування Закону УРСР «Про зайнятість населення» затвердив, зокрема, положення про державну службу зайнятості та про інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення.

Пунктом 1 Положення про державну службу зайнятості встановлено, що Державна служба зайнятості складається з Державного центру зайнятості Мінпраці, центру зайнятості Автономної Республіки Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських, районних, міськрайонних, міських і районних у містах центрів зайнятості, центрів організації професійного навчання незайнятого населення, центрів професійної орієнтації населення, інспекцій по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення.

Основними завданнями державної служби зайнятості, крім іншого, є контроль за дотриманням законодавства про зайнятість підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності (абзац п'ятий пункту 2 Положення про державну службу зайнятості із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.98 року №1435).

Інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення відповідно до покладених на неї завдань проводяться перевірки додержання законодавства про зайнятість населення підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, фермерами та іншими роботодавцями, передусім щодо подання державній службі зайнятості інформації про наявність вільних робочих місць (вакантних посад), про всіх прийнятих працівників, про наступне вивільнення працівників та фактично вивільнених працівників (абзац шостий підпункту «а»пункту 6 Положення про інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення, затвердженого Постановою КМУ від 24 червня 1991 року №47 в редакції постанови КМУ від 14.09.98 року №1435).

На підставі наведених положень працівником Інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість Одеського обласного центру зайнятості за результатами проведеної перевірки 27 березня 2012 року відносно відповідача складено акт № 12-16/3 «Про порушення вимог п. 5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення».

Вказаним актом зафіксовано порушення відповідачем вимог пункту 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення», а саме: не надання відповідачем до Ширяївського районного центру зайнятості звіту про запланове вивільнення працівників по формі № 4-ПН (план) та звіту про фактичне вивільнення працівників по формі №4-ПН (факт) відносно ОСОБА_1 (а.с.11-12).

Згідно акту № 12-16/3 від 27 березня 2012 року вказана особа звільнена з посади головного спеціаліста з виплати пенсій на підставі п.1 ст.40 КЗпП України (у зв'язку зі скороченням чисельності працівників) відповідно до наказу Управління Пенсійного фонду України в Ширяївському районі Одеської області № 05-0 від 05 березня 2012 року.

Відповідно до пункту 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення»при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.

Відповідно до викладених в акті обставин та доданих до матеріалів справи доказів відповідач звітів щодо запланового та фактичного вивільнення ОСОБА_1 до районного центру зайнятості не подавало.

Частиною 2 пункту 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення»встановлено, що у разі неподання або порушення строків подання цих даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.

Згідно наданої довідки, складеної на підставі відомостей про нараховану заробітну плату, що надані відповідачем при проведенні перевірки, ОСОБА_1 за період з 06.03.2011 року по 05.03.2012 року отримав заробітну плату в розмірі 16455,71 гривень.

Право Ширяївського районного центру зайнятості стягувати з підприємств, установ, організацій штрафи за порушення ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення»регламентовано цим Законом, Положенням про державну службу зайнятості та Положенням про інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів УРСР від 24.06.1991 року №47.

Частиною 1 ст.71 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч.1 ст.69 та ч.1 ст.70 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

Приймаючи до уваги вищевикладене та беручи до уваги, що відповідачем суму штрафу у добровільному порядку не сплачено, а правомірність застосування штрафу підтверджено зібраними у справі доказами, суд дійшов висновку щодо обґрунтованості вимог позивача про стягнення з Управління Пенсійного фонду України в Ширяївському районі Одеської області штрафу в розмірі 16455,71 гривень.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, ч.6 ст.128, 159-164 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Ширяєвского районного центра зайнятості до Управління Пенсійного фонду України у Ширяєвському районі Одеської області про стягнення штрафу в розмірі 16455,71 гривень - задовольнити.

Стягнути з Управління Пенсійного фонду України у Ширяєвському районі Одеської області (код ЄДРПОУ 24527491, 66800, Одеська область, Ширяївський район, смт. Ширяєве, вулю Калініна, буд. 82) на користь Ширяївського районного центру зайнятості (р/р 37174305900509, МФО 828011, банк одержувача - ГУДКСУ в Одеській області, код бюджетної класифікації 50040500, символ банку 405, код ЄДРПОУ 20988019) штраф в розмірі 16466,71 гривень (шістнадцять тисяч чотириста п'ятдесят п'ять гривень сімдесят одна копійка).

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, або в порядку ч. 3 ст. 186 КАС України.

Суддя О.О. Стеценко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.07.2012
Оприлюднено21.08.2012
Номер документу25389057
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1570/2779/2012

Ухвала від 24.05.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

Ухвала від 23.11.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

Постанова від 17.07.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

Ухвала від 07.05.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні