ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
27 липня 2012 р. (10:55) Справа №2а-7374/12/0170/27
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Аблякимова Е.Е., ., при секретарі судового засідання Бордуленко М.Ю., без участі представників сторін, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим
до Фірми "Пассат-Онікс"
про стягнення
Обставини справи: Державна податкова інспекція у м. Сімферополі АР Крим (далі-Позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим із позовом до Фірми "Пассат-Онікс" (далі-Відповідач) про стягнення податкового боргу у розмірі 3 286,40 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на порушення відповідачем положень податкового законодавства в частині сплати податку на прибуток приватних підприємств, податку з доходів найманих працівників, комунального податку.
Ухвалами Окружного адміністративного суду від 09.07.12р. відкрито провадження у справі та після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.
Представник позивача у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином, надав заяву про розгляд справи за їх відсутності, в якій позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив задовольнити.
Відповідач у судове засідання не з'явився, про час, день та місце його проведення повідомлений завчасно належним чином - рекомендованою кореспонденцією (а.с.31), про причини неявки суд не повідомив, заперечення на адміністративний позов до суду не надав.
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно ч. 1 ст. 2, ч. 3 ст. 6, п. 7 ч. 1 ст. 3, п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС України, відповідно до яких визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної юрисдикції є наявність стороною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ним у спірних відносинах владних управлінських функцій у сфері публічно-правових відносин, дана справа є справою адміністративної юрисдикції.
Відповідач Фірма "Пассат-Онікс" (ЄДРПОУ 24505213) зареєстрована Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим за адресою місцезнаходження: 95000, АР Крим, м. Сімферополь, Київський район, вул.Первомайська , буд. 3А, про що свідчить Витяг з ЄДР, що мається в матеріалах справи (а.с.6).
Відповідно до довідки позивача вих. № 425/29-0 від 01.02.2012 р. Фірма "Пассат-Онікс" знаходиться на податковому обліку з 14.01.1997 р. за № 5384 (а.с.9).
Судом встановлено, що відповідачем на підставі податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 1 квартал, півріччя, 3 квартал 2009р. № 321406 від 09.02.2010р., самостійно визначена сума податку до сплати - 145,00 грн., частково сплачено на суму 89,30грн. Заборгованість складає 55,70 грн.
23.07.2010р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка податкової звітності з податку на прибуток.
Перевіркою встановлені порушення: п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» - платник занизив податкове забов'язання з податку на прибуток у зазначеній вище податковій звітності на 17 гривень.
За результатами перевірки був складений акт перевірки №9978/15-1/24505213 від 23.07.10р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0012411501/0 від 13.08.10р. на суму 17,00 грн., (направлено заказною кореспонденцією з повідомленням) (а.с.11).
На підставі податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 1 квартал, півріччя, 3 квартал 2011р. № 111826 від 05.05.2011р., наданою Фірма «Пассат - Онікс» до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 76,00 грн.
Згідно з довідкою про суми податкового боргу від 21.02.2011р. відповідачеві нарахована пеня за невчасну сплату податкового зобов'язання з податку на прибуток у сумі 21,83 грн.
На підставі податкової декларації з податку на доходи фізичних осіб за 1 місяць 2011р. № 45879 від 17.03.2011р., наданою Фірмою "Пассат - Онікс» до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 2 704,32 грн., частково сплачено 153,56 грн. Заборгованість складає 2 550,76 грн.
На підставі податкової декларації з податку на доходи фізичних осіб за 2 місяць 2011р. № 45880 від 17.03.2011р., наданою Фірмою "Пассат - Онікс» до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 153,56 грн.
На підставі податкової декларації з податку на доходи фізичних осіб за 3 місяць 2011р. № 100566 від 11.04.2011р., наданою Фірмою «Пассат - Онікс» до ДПІ у м. Сімферополі, відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 153,56 грн.
Згідно з довідкою про суми податкового боргу від 21.02.2011р. відповідачеві нарахована пеня за невчасну сплату податкового зобов'язання за комунальний податок у сумі 257,99 грн. (а.с.4).
До теперішнього часу загальна сума заборгованості, що була визначена у податкових деклараціях у сумі 3 286,40 грн. відповідачем не сплачена, що свідчить про невиконання вказаним суб'єктом господарювання зобов'язання перед бюджетом.
Відповідно до ст. 4 Закону України "Про систему оподаткування" (що діяв на момент виникнення спірних правовідносин) платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є юридичні і фізичні особи, на яких згідно з законами України покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі).
Пунктом 4.1. ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (який діяв на момент виникнення спірних правовідносин) платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання. Пунктом 1.11 ст. 1 Закону зазначено, що податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків до контролюючого органу у строки, встановлені законодавством, на
підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податку,
збору (обов'язкового платежу).
Відповідно до ст. 67 Конституції України, ст.44 Господарського кодексу України, ст. 16 Податкового Кодексу України суб'єкти підприємницької діяльності зобов'язані сплачувати податки і збори, своєчасно надавати податковим органам декларації про доходи, інші необхідні відомості для нарахування податків та інших обов'язкових платежів, сплачувати інші обов'язкові платежі в порядку і в розмірах, встановлених законом.
Відповідно до п. 1.2 ст. 1 Закону податкове зобов'язання - це зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Згідно п. 5.1. ст. 5 цього Закону податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Зазначене податкове зобов'язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку.
Державними податковими органами відповідно до ст. 41 Податкового кодексу України здійснюється контроль щодо податків, що справляються до бюджетів та державних цільових фондів.
Згідно п. 14.1.156 ст. 14 ПКУ, податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством ( у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Щодо стягнення заборгованості зі сплати податку на прибуток, судом встановлено наступне.
Згідно п. 2.1.1 п.2.1 ст. 2 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" № 334 від 28.12.94 р. в редакції на час виникнення спірних правовідносин платниками податку є суб'єкти господарської діяльності, бюджетні, громадські та інші підприємства, установи та організації, які здійснюють діяльність, спрямовану на отримання прибутку як на території України, так і за її межами.
За матеріалами справи, а саме з акту перевірки № 9978/15-1/24505213 від 23.07.2010 р., вбачається, що відповідачем порушено п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств».
Відповідно до п.16.4. ст. 16 Закону податок за звітний період сплачується його платником до відповідного бюджету у строк, визначений законом для
квартального податкового періоду.
Платники податку у строки, визначені законом, подають до податкового органу податкову декларацію про прибуток за звітний період, розраховану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного значення об'єкта оподаткування минулих податкових періодів у разі його наявності відповідно до пункту 6.1 статті 6 цього Закону. При цьому за звітні квартал, півріччя та три квартали платники податку подають спрощену декларацію, а за результатами звітного року - повну. Форми декларацій з цього податку встановлюються центральним податковим органом за узгодженням з комітетом Верховної Ради
України, що відповідає за проведення податкової політики.
У разі коли платник податку вважає за доцільне роз'яснити окремі результати
фінансово-господарської діяльності, зазначені у податковій декларації з цього податку, такий платник податку може надіслати податковому органу таке пояснення, складене у довільній формі. Податковий орган не може вимагати надання форм звітності чи обліку, прямо не передбачених цим Законом, у тому числі складених за правилами бухгалтерської звітності, інших, не передбачених цим Законом, балансів чи звітності. Статистична та бухгалтерська звітність подається органам державної статистики згідно із
законом. Крім того, бухгалтерська звітність подається підприємствами органам, до сфери управління яких вони належать, згідно із законом. Це правило поширюється також на будь-які інші податки, збори (обов'язкові платежі), включені до системи
оподаткування. Платник податку, крім банків та інших фінансових установ, який отримує дохід від будь-якої діяльності більше ста мільйонів гривень на рік, повинен у наступному році подати на адресу податкового органу фінансовий звіт у терміни, встановлені законодавством для його подання. Відповідальність за неподання фінансової звітності зазначеними суб'єктами встановлюється згідно із законодавством.
Підприємства, основною діяльністю яких є виробництво сільськогосподарської продукції, подають декларацію про прибуток у строки, визначені законом для річного податкового періоду, за формою, що встановлюється центральним податковим органом України. Для цілей оподаткування до підприємств, основною діяльністю яких є виробництво сільськогосподарської продукції, відносяться підприємства, валовий дохід яких від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва за попередній звітний (податковий) рік перевищує п'ятдесят відсотків загальної суми валового доходу.
У разі, якщо за звітний (податковий) рік валовий доход таких підприємств від продажу сільськогосподарської продукції не перевищує п'ятдесяти відсотків загальної суми валового доходу, прибуток таких підприємств від продажу продукції (робіт, послуг),
що не відноситься до сільськогосподарської продукції, оподатковується у загальному порядку.
За недотримання цих вимог платник податку несе відповідальність згідно п. 20.1 ст. 20 Закону України № 334, тобто за правильність нарахування, своєчасність сплати податку та дотримання податкового законодавства у порядку та розмірах, визначених законом.
Відповідно до п. 133.1 ст. 133 Податкового кодексу України платниками податку з числа резидентів є суб'єкти господарювання - юридичні особи, які провадять господарську діяльність як на території України, так і за її межами.
Пунктом 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України визначений чіткий перелік витрат, які не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку.
Стосовно позовних вимог про стягнення несплачених відповідачем сум самостійно визначених в декларації суд зазначає наступне.
Відповідно до 54.3.2 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.
Відповідно до п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, - тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.
Згідно з даними акту перевірки відповідача № 9978/15-1/24505213 від 23.07.2010 року встановлено заниження податку на прибуток за 1 квартал, півріччя, 3 квартал 2009 року у сумі 17,00 гривень.
Згідно до ст. 71 КАС України відповідачем не надано доказів сплати узгодженого грошового зобов'язання або оскарження рішення позивача, тому в цій частині позовні вимоги підлягають задоволенню.
Щодо стягнення заборгованості з податку на доходи фізичних осіб судом встановлено наступне.
Відповідно до п. 161.1 ст. 161 Податкового кодексу України платниками податку на доходи з фізичних осіб є:
- фізична особа - резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи;
- фізична особа - нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні;
- податковий агент.
Податковий агент - це юридична особа (її відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, яка незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками зобов'язана:
нараховувати, утримувати та сплачувати до бюджету податок з доходів фізичних осіб від імені та за рахунок платника цього податку;
вести податковий облік з податку на доходи фізичних осіб та подавати податковим органам відповідну звітність;
нести відповідальність за порушення норм ПК.
Дії податкового агента щодо нарахування та виплати доходів на користь платника податку регламентовані в пункті 176.2 статті 176 ПК. При нарахуванні (виплаті) доходів податковий агент зобов'язаний утримати податок з доходів фізичних осіб з суми такого доходу за його рахунок за ставками, наведеними у статті 167 ПК. Перерахування податку до бюджету здійснюється податковим агентом під час виплати оподатковуваного доходу.
Відповідно до п.п. 168.1.1, 168.1.2, 168.1.4 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу.
Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету.
Якщо оподатковуваний дохід надається у негрошовій формі чи виплачується готівкою з каси податкового агента, податок сплачується (перераховується) до бюджету протягом банківського дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).
Відповідно до абз. а), в) п. 176.1 ст. 176 Податкового кодексу України платники податку зобов'язані: вести облік доходів і витрат в обсягах, необхідних для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу, у разі якщо такий платник податку зобов'язаний відповідно до цього розділу подавати декларацію або має право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у тому числі при застосуванні права на податкову знижку. Форми такого обліку та порядок його ведення визначаються центральним органом державної податкової служби; подавати податкову декларацію за встановленою формою у визначені строки у випадках, коли згідно з нормами цього розділу таке подання є обов'язковим.
Відповідно до п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов'язані: своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок; подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до органу державної податкової служби за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності з зазначених питань не допускається.
Згідно п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Згідно п.49.1 ст. 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, за кожний звітний період щодо кожного окремого податку, незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (п. 49.2 ст. 49).
Зокрема, відповідно до п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).
Відповідно до п. 328.3 ст. 328 Податкового кодексу України податкові декларації збору подаються платниками збору органам державної податкової служби у строки, визначені для квартального податкового (звітного) періоду, за місцем податкової реєстрації.
Так з матеріалів справи вбачається, що відповідачем був самостійно задекларований податок на доходи фізичних осіб за 1-3 місяці 2011 року на загальну суму 2 857,88 грн. (а.с. 16-18).
Таким чином, виходячи з системного тлумачення зазначених норм, відповідач був зобов'язаний утримувати та перераховувати до бюджету податок з доходів фізичних осіб тому суд приходить до висновку, що вимоги позивача про стягнення заборгованості з податку на доходи фізичних осіб за 1-3 місяці 2011року у загальній сумі 2 857,88 грн. є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, в наслідок чого підлягають задоволенню.
Щодо стягнення заборгованості з комунального податку, суд зазначає наступне.
Згідно з довідкою наданою позивачем про суми податкового боргу від 21.02.2011р. відповідачеві нарахована пеня за невчасну сплату податкового зобов'язання за комунальний податок у сумі 257,99 грн. (а.с.4).
Згідно п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Грошове зобов'язання платника податку становить податковим боргом з моменту його узгодження у порядку, передбаченому Податковим кодексом.
Таким чином, до теперішнього часу загальна сума заборгованості, що була визначена у податкових деклараціях у сумі 3 286,40 грн. відповідачем не сплачена, що свідчить про невиконання вказаним суб'єктом господарювання зобов'язання перед бюджетом.
Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Підпунктом 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначене, що грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України).
Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання (п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України).
Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п. 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України).
Відповідно до п. 59.5 ст. 95 Податкового кодексу України у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.
Згідно з наданим позивачем розрахунку сума заборгованості станом на день розгляду справи становить 3 286,40 гривень.
Відповідно до п.п.6.2.3. ст. 6 ЗУ №2181 перша податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк.
Друга податкова вимога надсилається не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Позивачем відповідно до ст.6 ЗУ №2181 відповідачеві були направлені перша податкова вимога № 1/659 від 24.02.2010р. (розміщено на дошці оголошень 19.03.2010р.) та друга податкова вимога № 2/1232 від 19.04.2010р. (розміщено на дошці оголошень 22.04.2010р.) (а.с.20-23).
Проте, не зважаючи на прийняті заходи, відповідач добровільно не сплатив суму податкового боргу.
З 01.01 2011року набрав чинності Податковий кодекс України від 01.12.2010р № 2755- VI, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження та обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, порядок погашення податкового боргу, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до п.п. 20.1.18 ст. 20 ПК України визначено право органів державної податкової служби на звернення до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Приймаючи до уваги те, що відповідач не надав заперечення проти позову та у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надав доказів сплати заборгованості, позовні вимоги належить задовольнити у повному обсязі.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Стягнути з Фірми "Пассат-Онікс" (95000, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Первомайська, 3А, ЄДРПОУ 24505213) на користь Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим (95053, АР Крим, м. Сімферополь, вул. М.Залки, 1/9, ЄДРПОУ 24505213) заборгованість зі сплати податкового боргу у розмірі 3 286 (три тисячі двісті вісімдесят шість) гривень 40 копійок, а саме:
- з податку на прибуток - код платежу 3011021000 (р/р 31112009700002 в Державний бюджет м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026) - у сумі 170,53 гривень;
- з податку на доходи найманих працівників - код платежу 5211010105 (р/р 33210800700004 в Державний бюджет м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АРК , ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026) - у сумі 2 857,88 гривень;
- з комунального податку - код платежу 5316010200 (р/р 33216828700002 в Державний бюджет м. Сімферополь, ГУ ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026 ) - у сумі 257,99 гривень.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення.
Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Аблякимов Е.Е.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 27.07.2012 |
Оприлюднено | 22.08.2012 |
Номер документу | 25468922 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Аблякимов Е.Е.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Аблякимов Е.Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні