Постанова
від 02.08.2012 по справі 2а-6883/10/16/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

02 серпня 2012 р. Справа №2а-6883/10/16/0170

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Александрова О.Ю., при секретарі Павленко Н.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим

до Приватного підприємства «Інтернет-Сервіс»

про стягнення 3400,00 грн. заборгованості,

за участю представників:

від позивача - не з'явився;

від відповідача - не з'явився;

Суть спору: Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення з Приватного підприємства «Інтернет-Сервіс» 3400,00 грн. заборгованості.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 01.06.2010 року відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження по справі та справу призначено до судового розгляду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 18.08.10року провадження по справі зупинено до набрання законної сили рішення у адміністративній справі №2а-5192/10/4/0170 за позовом Приватного підприємства «Інтернет-Сервіс» до ДПІ в м. Сімферополі про скасування рішення про застосування фінансових санкцій №0001222303 від 27.01.2010р.

18.08.10року до суду надано заяву про уточнення позовних вимог, у якій заборгованість по рішенню про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0001222303 від 27.01.2010р за наслідками адміністративного оскарження частково зменшена на суму 340,00грн. Отже, заборгованість відповідача складає 2720,00грн.

Постановою Окружного адміністративного суду АРК від 18.06.2010р по справі №2а-5192/10/4/0170 в задоволенні адміністративного позову Приватного підприємства "Інтернет-Сервіс" про скасування рішення про застосування фінансових санкцій №0001222303 від 27.01.2010р відмовлено.

01.08.2012р. до суду надійшло клопотання позивача про зменшення позовних вимог у зв'язку з частковим погашенням боргу, в якому позивач просив стягнути з відповідача 680,00 грн.

Позивач явку свого представника в судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином, надав суду клопотання про розгляд справи за відсутності його представника та підтримання позовних вимог у повному обсязі.

Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином, заперечення на позовну заяву, а також клопотання про відкладення розгляду справи до суду не надав, про причини неявки суд не повідомив.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи неявку сторін, належним чином повідомлених про дату, час і місце судового розгляду, достатність доказів, наявних в матеріалах справи, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження за відсутності сторін.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство "Інтернет-Сервіс" 27.07.2009 року зареєстровано Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АРК як юридична особа, ідентифікаційний код 36582768, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію, копія якого є в матеріалах справи.

Посадовими особами податкового органу проведено перевірку за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій, стосовно господарської одиниці, "Інтернет клуб", яка використовується позивачем для здійснення підприємницької діяльності.

За результатами перевірки складено акт від 18.01.2010 року № бланку 003112, за висновками якого встановлено порушення позивачем пункту 9 ст. 3 Закону №265, у зв'язку із незабезпеченням щоденного друку на реєстраторах розрахункових операцій фіскальних звітних чеків і забезпечення їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.

Акт перевірки не підписано адміністратором господарської одиниці, про що посадовими особами податкового органу складу акт відмови від підпису.

На підставі акту перевірки і відповідно до п. 4 ст. 17 Закону №265 відповідачем прийнято спірне рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 3060,00 грн.

Варто зазначити, що в основу рішення покладені виявлені під час перевірки обставини щодо незабезпечення щоденного друку фіскальних звітних чеків за 11.10.2009 року, 27.10.2009 року, 14.11.2009 року, 23.11.2009 року, 13.12.2009 року, 15.12.2009 року, 17.12.2009 року, 08.01.2010 року (усі звіти виконано після завершення звітної доби, тобто пізніше 00:00 годин) і не зберігання звіту №0085 у книзі обліку розрахункових операцій.

Позивач скористався правом, передбаченим п. 16 Положення про порядок подання і розгляду скарг платників податків органами Держаної податкової служби України, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 11.12.1996 року №29, зареєстрованого і Міністерстві юстиції України 18.12.1996 року за №723/1748 (далі -Положення №29), оскаржив спірне рішення до Державної податкової адміністрації в Автономній Республіці Крим. За результатами розгляду скарги позивача Державною податковою адміністрацією в АР Крим рішення відповідача № 0001222303 від 27.01.2010 року скасовано в частині застосування фінансових санкцій на суму 340,00 грн. за не зберігання фіскального звітного чеку в книзі обліку розрахункових операцій.

Судом встановлено, що Постановою Окружного адміністративного суду АРК від 18.06.2010р по справі №2а-5192/10/4/0170 в задоволенні адміністративного позову Приватного підприємства "Інтернет-Сервіс" про скасування рішення про застосування фінансових санкцій №0001222303 від 27.01.2010р відмовлено.

Відповідно до ч.1.ст.71 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарської справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, в яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Таким чином, судом встановлено, що зазначена постанова Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 18.06.2010р по справі №2а-5192/10/4/0170 набрала законної сили, а тому застосування до Приватного підприємства «Інтернет-Сервіс» штрафних (фінансових) санкцій є обґрунтованим.

Правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначені Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".

Відповідно до ст. 3 вказаного Закону Суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості; забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.

Відповідно до ст. 17 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг"за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у разі проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.

Згідно зі ст. 22 цього Закону у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність.

У порядку ст. 71 КАС України відповідачем не надано доказів того, що рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій винесені з порушенням діючого законодавства.

З огляду на зазначене вище, суд дійшов висновку, що позивачем вірно зроблений розрахунок суми штрафних (фінансових) санкцій, застосованих до відповідача за порушення вимог чинного законодавства.

Статтею 25 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" встановлено, що суми фінансових санкцій підлягають перерахуванню до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.

01.08.12року до суду надано заяву про уточнення позовних вимог, у якій заборгованість частково сплачена. Отже, заборгованість відповідача складає 680,00грн.

Судом встановлено, що станом на день розгляду справи відповідачем заборгованість у розмірі 680,00 грн. не сплачена.

Відповідно до статті 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні"однією із задач органів податкової служби є здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства, повною і своєчасною сплатою до бюджетів податків і зборів.

Пунктом 11 статті 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні"передбачено, що органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірі, встановлених законодавством.

Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні"державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках -коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами.

З 01.01.2011 р. набрав чинності Податковий кодекс України.

Згідно з п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до п.п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податного боргу або його частини.

Враховуючи зазначене, суд вважає правомірним звернення позивача до суду з позовом щодо стягнення з відповідача суми податкового боргу.

Приймаючи до уваги те, що відповідачем у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надані докази сплати заборгованості у повному обсязі або оскарження вказаних рішень, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись статтями 158-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Уточнений адміністративний позов задовольнити.

2.Стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих Приватне підприємство «Інтернет-Сервіс» (95011, АР Крим, м. Сімферополь, вул..Севастопольська, буд.30, корпус 5, кВ.9; ідент. номер 36582768) суму заборгованості у розмірі 680,00 грн. зі сплати штрафних санкцій на р/р 31114104700002 в УДК в АРК, ЄДРПОУ 34740405, в установі банку УДК в АРК м.Сімферополь, МФО 824026.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Александров О.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення02.08.2012
Оприлюднено21.08.2012
Номер документу25469050
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6883/10/16/0170

Постанова від 02.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Александров О.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні