Ухвала
від 27.07.2012 по справі
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ Адреса: 88000, м.Ужгород, вул.Коцюбинського, 2-а            тел.: 61-72-21


УХВАЛА про повернення заяви про порушення справи про визнання банкрутом 27.07.2012                                                       № 05/1-08/5708/2012 Суддя Й.Й. Кадар, розглянувши матеріали за заявою  Перечинської міської ради, м. Перечин про банкрутство Комунального підприємства "Будівельник" (м.Перечин, вул.Червоноармійська, 7, код ЄДРПОУ 32276163)                                                                                             ВСТАНОВИВ: Як вбачаєтьсчя з тексту заяви про порушення провадження у справі про банкрутство Комунального підприємства "Будівельник", рішенням  Перечинської міської ради № 32 від 15.03.2011р. прийнято рірення про припинення діяльності КП "Будівельник", створення ліквідаційної комісії та встановлено порядок проведення ліквідації боржника. Ліквідаційною комісією встановлено, що кредиторська заборгованість становить 241 701,65 грн., активи або будь-яке майно у КП "Будівельник" відсутнє, а тому керуючись ч. 1 ст. 51 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” Перечинська міська рада звернулася до господарського суду Закарпатської області з заявою про порушення провадження у справі про  банкрутство  КП "Будівельник". Відповідно до пунктів 2, 3 ст. 7 та ст. 51  Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, а також ст. 105 Цивільного кодексу України щодо передбачених законодавством передумов для звернення боржником із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника у порядку статті 51  Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, зазначено, що боржник повинен надати суду докази в підтвердження неплатоспроможності, а саме: підтвердженя чи проводився  належним чином  аналіз активів боржника у вигляді проведення інвентаризації наявного майна (у тому числі заставленого майна),  його належна оцінка та оцінка грошових коштів на рахунках боржника; перелік кредиторів, їх повне найменування та адреси з вказанням суми боргу, доказів на їх підтвердження (платіжні документи, претензії, акти звірок, позовні заяви, виконавчі документи, тощо); чи повідомлявся орган державної податкової служби про ліквідацію вказаного підприємства у встановленому законом порядку; проміжний баланс Боржника що складений належним чином; підтвердженя подання оголошення в офіційному друкованому виданні яким є "Бюлетень державної реєстрації". Матеріали заяви не містять всіх необхідних відомостей та доказів на їх підтвердження, зокрема перелік кредиторів та їх повне найменування та адреси з вказанням суми боргу, доказів на їх підтвердження (платіжні документи, претензії, акти звірок, позовні заяви, виконавчі документи, тощо), чи повідомлявся орган державної податкової служби про ліквідацію вказаного підприємства у встановленому законом порядку. Згідно з вимогами ч. 2 ст. 104 ЦК України юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про її припинення. Доданий до заяви Витяг з ЄДРПОУ від 04.05.2012р. не містить запису про припинення юридичної особи, натомість у графі стан юридичної особи зазначано –зараєстровано. Заява не містить доказів про розміщення оголошення в офіційних друкованих виданнях (зокрема "Бюлетень державної реєстрації") про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення  кредиторами заяв до неї. Згідно із ч. 4 ст. 105ЦК цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікції повідомлення про припинення юридичної особи. Комісія повинна вжити усіх можливих заходів щодо виявлення кредиторів, а також письмово повідомити їх про припинення  юридичної особи. Вказані докази повині бути долучені до заяви про порушення провадження у справі про банкрутство. Як вбачається з матеріалів заяви Перечинської міської ради про порушення справи про банкрутство, до неї не доданий проміжний ліквідаційний баланс, складений відповідно до вимог ч. 1 ст. 111 ЦК України, який затверджується учасниками юридичної особи, не додані докази здійснення комісією з припинення юридичної особи повідомлення в офіційному друкованому органі у порядку ч. 4 ст. 105 ЦК України, та відсутні посилання на факти: здійснення оцінки наявного майна боржника, повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства у встановленому законодавством порядку, які необхідні для встановлення наявності чи відсутності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство за правилами ст. 51 Закону, вказані обставини, виходячи з вимог Закону, повинні бути в наявності та з'ясовані на момент порушення справи про банкрутство за спрощеною процедурою.  Отже, тільки після оцінки вартості наявного майна боржника, в порядку ст. 60 Господарського кодексу України, публікації комісією з припинення юридичної особи (ліквідаційною комісією) повідомлення в порядку ст. 105 Цивільного кодексу України для виявлення кредиторів, повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства та складання проміжного ліквідаційного балансу можливо з'ясувати питання про недостатність вартості майна боржника для задоволення вимог кредиторів та можливе звернення до господарського суду, після закінчення строку, який передбачений ст. 105 ЦК України, з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку ст. 51 Закону, яка передбачає спрощену процедуру банкрутства. Додатково звертаю увагу заявника, що заява про порушення провадження у справі про банкрутство підписана неналежною особою. Відповідно до вимог ч. 1 ст. 51 Закону якщо вартості майна боржника –юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язані звернутися в господарський суд із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи. Відповідно до абз. 3 ч.1 ст.9 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” суддя не пізніше п'яти днів з дня  надходження повертає заяву про порушення справи про банкрутство і додані до неї документи без розгляду, про що виносить ухвалу, якщо у заяві не вказано повне найменування сторін, їх поштову адресу та інші відомості, перелічені в статті 7 цього Закону із урахуванням особливостей ст.51 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.    Керуючись ст.ст. 5, 9, п. 1, ст. 51 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст. 86  Господарського процесуального кодексу України, суд   УХВАЛИВ: 1. Заяву про порушення провадження у справі про банкрутство Комунального підприємства "Будівельник"  повернути без розгляду. 2. Заяву на 5-х аркушах та додані до неї документи на 39 аркушах повернути заявнику. 3. Судовий збір, сплачений платіжним дорученням №670 від 19.07.2012 р. в сумі 5 365,00 грн. (п”ять тисяч триста шістдесят п”ять гривень) підлягає поверненню з Державного бюджету України Перечинській міській раді на підставі ст. 7 Закону України „Про судовий збір” від 08.07.2011 р.  №3674-VІ.   Повернення позовної заяви не перешкоджає повторному зверненню з  нею до господарського суду в загальному порядку після усунення допущених порушень. Суддя                                                                                  Й.Й.Кадар

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення27.07.2012
Оприлюднено03.08.2012
Номер документу25479235
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —

Ухвала від 30.05.2024

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Крат Василь Іванович

Постанова від 06.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 06.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 06.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Загороднюк А.Г.

Окрема думка від 06.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 06.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Радишевська О.Р.

Ухвала від 06.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 06.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 06.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні