ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
13 липня 2012 р. Справа №2а-6520/12/0170/25
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кононової Ю.С., за участю секретаря судового засідання Зайцевої М.О., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у м. Ялта АРК Державної податкової служби
до Приватного підприємства "Ресторан Максим "
про стягнення
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у м. Ялта АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду АРК з адміністративним позовом до ПП "Ресторан Максим ", в якому просить стягнути з відповідача заборгованість з штрафних санкцій у сумі 1190,00 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що ПП "Ресторан Максим " перебуває на обліку як платник податків у Державній податковій інспекції у м. Ялта АРК. Оскільки відповідачем не була подана податкова звітність з єдиного податку у 3 та 4 кварталах 2011 року, за результатами невиїзної документальної перевірки ДПІ у м. Ялта нарахувала йому до сплати штрафні санкції у розмірі 170 грн. та 1020 грн. Добровільно до Державного бюджету загальна суми штрафної санкції у сумі 1190 грн. не перерахована, у зв'язку з чим позивач звернувся до суду з даним позовом.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, надав клопотання про розгляд справи у його відсутність.
Представник відповідача до залу судового засідання не з'явився, про день та час розгляду справи був повідомлений належним чином, причин своєї неявки суду не надав.
Дослідивши матеріали справи суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з таких підстав.
Відповідно до ст.2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" № 3813 від 24.12.1993 року, головним завданням державних податкових інспекцій є здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів податків, зборів та інших платежів і неподаткових доходів і внесків до державних цільових фондів, встановлених законодавством України.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в дохід держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Судом встановлено, що ПП "Ресторан Максим " перебуває на обліку у Державній податковій інспекції у м. Ялта АР Крим як платник податків з 27.04.2009 року, що підтверджується відповідною довідкою (а.с. 7).
Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до п. 49.1. ст. 49 ПК України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.
Згідно п. 49.2. ст. 49 ПК України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Відповідно до п. 291.2. ст. 291 ПК України спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.
Відповідно до п. 300.1. ст. 300 ПК України платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до цього Кодексу за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій.
Як слідує з доданої до матеріалів справи копії акту невиїзної документальної перевірки сплати єдиного податку відповідача № 3015/15-1/36477426 від 21.10.2011 року, в ході проведення перевірки встановлено порушення відповідачем строків подання податкової звітності з єдиного податку за 3 квартал 2011 року (граничний строк 20.10.2011 року) (а.с. 18).
Згідно п. 58.2 ст. 58 ПК України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
У відповідності до п. 120.1. ст. 120 ПК України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
На підставі вказаного акту ДПІ у м. Ялта було винесено податкове повідомлення-рішення № 0007601501 від 15.12.2011 року, відповідно до якого до відповідача було застосовано штрафні санкції у сумі 170 грн. (а.с. 16). Рішення не було отримано керівництвом відповідача, що підтверджується відміткою на поштовому повідомленні.
Актом № 277/15-1/36477426 від 06.02.2012 року, в ході проведення перевірки встановлено порушення відповідачем строків подання податкової звітності з єдиного податку за 4 квартал 2011 року (а.с. 14).
На підставі вказаного акту ДПІ у м. Ялта було винесено податкове повідомлення-рішення № 0000601501 від 20.02.2012 року, відповідно до якого до відповідача було застосовано штрафні санкції у сумі 1020 грн. (а.с. 12). Повідомлення-рішення також не було отримані керівником ПП "Ресторан Максим", що підтверджується копією конверту та поштового повідомлення.
Рішення про нарахування штрафних санкції оскаржені не були, отже сума заборгованості вважається узгодженою.
Згідно п. 58.3. ПК України податкові вимоги надсилаються у тому ж порядку, що і податкове повідомлення-рішення, яке вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення. Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення.
Так, 17.02.2012 року позивачем на адресу відповідача було направлено податкову вимогу № 110 (а.с. 15), яка також не була вручена відповідачу (а.с. 15).
Доказів сплати заборгованості або оскарження податкової вимоги відповідачем суду не надано.
Таким чином, на момент розгляду справи заборгованість відповідача зі штрафних санкцій складає 1190,00 грн. (а.с. 5), а отже заявлені позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
Згідно п.95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Враховуючи, що позивач не здійснював судових витрат по справі, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 158-163, ст. 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з Приватного підприємства "Ресторан Максим" (98635, АР Крим, м. Ялта, Приморський парк, Пансіонат "Левант", код ЄДРПОУ 36477426) у дохід місцевого бюджету м. Ялта на р/р 31515969700039 в Управлінні Держказначейства в АРК м. Сімферополь, код ЄДРПОУ 38027563, МФО 824026, заборгованість зі штрафних санкцій у сумі 1190 (одна тисяча девяносто) грн. 00 копійок з розрахункових рахунків у банках, які обслуговують Приватне підприємство "Ресторан Максим".
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення десятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя підпис Ю.С. Кононова
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2012 |
Оприлюднено | 23.08.2012 |
Номер документу | 25495683 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кононова Ю. С.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кононова Ю. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні