Постанова
від 31.07.2012 по справі 2а-7887/12/0170/25
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

31 липня 2012 р. Справа №2а-7887/12/0170/25

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кононової Ю.С., за участю секретаря судового засідання Зайцевої М.О., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим

до Приватного підприємства "КВД Плюс"

про стягнення

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у м. Сімферополі АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду АРК з адміністративним позовом до ПП "КВД Плюс", в якому просить стягнути з відповідача заборгованість зі штрафних санкцій у сумі 1020,00 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що ПП "КВД Плюс" являється платником податків та зборів з 14.09.2009 року, зокрема, місцевих податків і зборів, у зв'язку з чим повинно надавати до податкового органу щоквартальний розрахунок комунального податку, який має сплачувати у повному обсязі у встановлений законодавством строк. Так, перевіркою було встановлено, що відповідач не подав податковий розрахунок з комунального податку за 4 квартал 2010 року, про що був складений акт, на підставі якого прийнято рішення про застосування до Підприємства штрафної санкції у сумі 1020 грн., яка відповідачем добровільно до Державного бюджету до цього часу не перерахована, у зв'язку з чим позивач звернувся до суду з даним позовом.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, надав клопотання про розгляд справи у його відсутність.

Представник відповідача до залу судового засідання не з'явився, про день та час розгляду справи був повідомлений належним чином, причин своєї неявки суду не надав.

Дослідивши матеріали справи суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з таких підстав.

Відповідно до ст.2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" № 3813 від 24.12.1993 року, головним завданням державних податкових інспекцій є здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів податків, зборів та інших платежів і неподаткових доходів і внесків до державних цільових фондів, встановлених законодавством України.

Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в дохід держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Судом встановлено, що ПП "КВД Плюс" перебуває на податковому обліку в ДПІ у м. Сімферополі з 14.09.2009 року, та являється платником податків і зборів, що підтверджується відповідною довідкою (а.с. 8).

Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно ч. 1 ст. 15 Закону України від 25.06.1991 року № 1251-XII "Про систему оподаткування" (який діяв на момент виникнення спірних правовідносин) до місцевих податків належать:

1) податок з реклами;

2) комунальний податок;

3) податок на нерухоме майно (нерухомість), відмінне від земельної ділянки.

Статтею 15 Декрету КМУ від 20.05.1993 року № 56-93 "Про місцеві податки і збори"(в редакції на момент виникнення спірних справовідносин) закріплено, що комунальний податок справляється з юридичних осіб, крім бюджетних установ, організацій, планово-дотаційних та сільськогосподарських підприємств. Його граничний розмір не повинен перевищувати 10 відсотків річного фонду оплати праці, обчисленого виходячи з розміру неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Згідно ст. 18 Декрету органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок. Органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції мають право запроваджувати пільгові податкові ставки, повністю відміняти окремі місцеві податки і збори або звільняти від їх сплати певні категорії платників та надавати відстрочки у сплаті місцевих податків та зборів.

Відповідно до п. 4.1.1. ст. 4 Закону України від 21.12.2000року № 2181-III "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", який діяв на момент виникнення заборгованості, платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім окремих випадків. П. 4.1.4. передбачено, що податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює, згідно пп. б, календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

За результатами невиїзної документальної перевірки додержання податкового законодавства, проведеною Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі АР Крим, було складено акт від № 2227/15-3/36646132 від 12.03.2011 року, яким встановлено, що ПП "КВД Плюс" не було подано розрахунку з комунального податку за 4 квартал 2010 року (а.с. 12).

Згідно п. 58.2 ст. 58 ПК України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

У відповідності до п. 120.1. ст. 120 ПК України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

На підставі вказаного акту ДПІ у м. Сімферополі було винесено податкове повідомлення-рішення № 0006501503 від 22.04.2011 року, відповідно до якого до відповідача було застосовано штрафні санкції у сумі 1020 грн. (а.с. 10). Рішення не було отримано керівництвом відповідача, що підтверджується відміткою на поштовому повідомленні (а.с. 11).

Рішення про нарахування штрафних санкції оскаржено не було, отже сума заборгованості вважається узгодженою.

Згідно п. 58.3. ПК України податкові вимоги надсилаються у тому ж порядку, що і податкове повідомлення-рішення, яке вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення. Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення.

Так, 21.03.2012 року позивачем на адресу відповідача було направлено податкову вимогу № 939, яка також не була вручена відповідачу (а.с. 13).

Доказів сплати заборгованості або оскарження податкової вимоги відповідачем суду не надано.

Таким чином, на момент розгляду справи заборгованість відповідача зі штрафних санкцій складає 1020,00 грн. (а.с. 3), а отже заявлені позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Згідно п.95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Враховуючи, що позивач не здійснював судових витрат по справі, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 158-163, ст. 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з Приватного підприємства "КВД Плюс" (95000, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Гражданська, буд. 168, ЄДРПОУ 36646132) на р/р 33213828700005 в ГУ ДКСУ в АРК м. Сімферополь, код ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026) заборгованість по штрафним санкціям у розмірі 1020 (одна тисяча двадцять) гривень 00 копійок з розрахункових рахунків у банках, обслуговуючих Приватне підприємство "КВД Плюс".

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення десятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя підпис Ю.С. Кононова

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення31.07.2012
Оприлюднено22.08.2012
Номер документу25495769
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7887/12/0170/25

Постанова від 31.07.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кононова Ю. С.

Ухвала від 20.07.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кононова Ю. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні