Ухвала
від 02.08.2012 по справі 2а-12552/10/0170/27
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

2а-12552/10/0170/27 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 УХВАЛА про залишення без руху заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами   02 серпня 2012 р.Справа №2а-12552/10/0170/27 Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Аблякимов Е.Е.,  перевіривши виконання вимог статей 245, 248, 250 КАС України за заявою Кримського Республіканського об'єднання інвалідних організацій Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"   про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами у справі за позовом  Управління Пенсійного фонду України  в Залізничному районі м. Сімферополь АРК       до  Кримського Республіканського об'єднання інвалідних організацій Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"      про стягнення, ВСТАНОВИВ: Кримське Республіканське об'єднання інвалідних організацій Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з заявою про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами у справі за позовом  Управління Пенсійного фонду України  в Залізничному районі м. Сімферополь АР Крим  до  Кримського Республіканського об'єднання інвалідних організацій Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" про стягнення, в якій просив прийняти нову постанову Окружного адміністративного суду ВР Крим якою стягнути 7314,78 грн. з Кримського Республіканського об'єднання інвалідних організацій Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" (95003, м. Сімферополь, вул. С.Ценського, 14, ЄДРПОУ 137801980) в особі Управління капітального будівництва (ЄДРПОУ 33375026, м. Сімферополь, вул. Гоголя, 68/40). З положень частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. Згідно частини першої статті 6 КАС України, положення якої визначають право на судовий захист, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду з позовною заявою, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси. Як убачається з аналізу положень Глави 4 "Провадження за нововиявленими обставинами" Розділу IV Кодексу адміністративного судочинства України належною формою звернення до адміністративного суду з приводу перегляду судового рішення за нововиявленими обставинами є заява про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, а відповідно особою яка звертається до суду з такою заявою є заявник, а не позивач. Приписами статті 246 КАС України, що визначають право подачі заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, визначено, що особи, які брали участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, мають право подати заяву про перегляд судового рішення суду будь-якої інстанції, яке набрало законної сили. З дослідженого адміністративного позову та документів, доданих до нього, судом встановлено, що заявником при зверненні до суду, не дотримано вимоги статті 248 КАС України, що визначає вимоги до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, необхідність дотримання яких при зверненні до суду є обов'язковою. Недотримання вказаних вимог, на виконання положень частини третьої статті 248, зумовлює суд застосувати правила статті 108 КАС України, залишити без руху подану заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами із зазначенням встановлених недоліків, способу та строку, достатнього для усунення виявлених недоліків. В порушення вимог пунктів  3, 4, 5 частини другої статті 248 КАС України заявником не дотримано. На вимогу пункту третього частини другої вказаної статті заявник не зазначив яке саме судове рішення просить переглянути за нововиявленими обставинами із зазначенням номеру справи в прохальній частині поданої заяви. До заяви додається  копія такого  судового рішення, завірена належним чином з відміткою про набрання судовим рішенням законної сили. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 248 КАС України заява повинна містити обставини, що могли вплинути на судове рішення, але не були відомі та не могли бути відомі суду та особі, яка звертається із заявою, під час вирішення справи. Вказані обставини повинні підтверджуватись належними доказами. Подана 25.07.12р. до канцелярії суду заява не містить посилання на обставини, що могли вплинути на судове рішення, але не були відомі та не могли бути відомі суду та особі, яка звертається із заявою. Крім того, у заяві про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами зазначається обґрунтування з посиланням на докази, що підтверджують наявність нововиявлених обставин, та зміст вимог особи, яка подає заяву, до суду відповідно до вимог Глави 4 "Провадження за нововиявленими обставинами" Розділу IV Кодексу адміністративного судочинства України. До нововиявлених обставин відносяться матеріально-правові факти, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші факти, які мають значення для правильного вирішення спору. Необхідними ознаками нововиявлених обставин є: -          існування цих обставин на час розгляду справи. -          ці обставини не могли бути відомі заявникові на час розгляду справи. Під нововиявленою обставиною мається на увазі фактична обставина, що має істотне значення і яка об'єктивно існувала на час розгляду справи, але не була і не могла бути відома усім особам, які брали участь у справі та суду. Нова обставина, що з'явилася або змінилася після розгляду справи, не є підставою для перегляду справ.    За загальними правилами адміністративного судочинства, заява повинна містити найменування осіб, що брали участь у справі щодо перегляду рішення якого звернувся заявник, та відповідно до ч. 4 ст. 247 КАС України до заяви подаються копії заяви та документів відповідно до кількості осіб, які брали участь у справі.    Відповідно до ч. 5 ст. 106 КАС України якщо заява подається представником то у ній зазначаються ім'я представника, його поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є. Згідно ч. 1 ст. 253 КАС України суд може скасувати постанову чи ухвалу у справі і прийняти нову постанову чи ухвалу або залишити заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами без задоволення. Заявником в порушення зазначених норм не вказано номер судового рішення, яке підлягає перегляду, не зазначено вимог про скасування даного рішення, а лише про прийняття нової постанови суду про стягнення коштів без зазначення суб'єкта на користь якого буде проводиться дане стягнення. Вищевказані недоліки перешкоджають відкриттю провадження у адміністративній справі. Згідно до положень ст.ст. 108, 250 КАС України подана заява підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків з визначенням способу їх усунення. Керуючись статтями 87, 88, 108, 160, 165, 247, 248 КАС України, суд -   УХВАЛИВ:  Залишити заяву Кримського Республіканського об'єднання інвалідних організацій Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" без руху. Надати заявнику строк до  31.08.12  для усунення вказаних недоліків шляхом: - визначення, осіб, які брали участь у справі, із зазначенням їх найменування, поштових адрес, а також номерів засобів зв'язку, адрес електронної пошти, якщо такі є; - надання належним чином завіреної копії судового рішення з відмітною про набрання законної сили, про перегляд якого, за нововиявленими обставинами, подається заява; - викладення опису та змісту істотних обставин, що могли вплинути на судове рішення, але не були відомі та не могли бути відомі суду та особі, яка звертається із заявою, під час вирішення справи; - надання належних доказів на підтвердження обставин, які заявник визнає нововиявленими; - надання копій заяв про перегляд судового рішення, а також документів, доданих до них, відповідно до кількості осіб які брали участь у справі;            - зазначити поштову адресу представника, а також номер засобу зв'язку, адрес електронної пошти, якщо такі є; - зазначити номер судового рішення, яке підлягає перегляду; - сформулювати заявлені вимоги відповідно вимог Глави 4 "Провадження за нововиявленими обставинами" Розділу IV Кодексу адміністративного судочинства України.       Після усунення недоліків  документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи 2а-12552/10/0170/27 та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу   . Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення.   У разі розгляду справи у порядку письмового  провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.           Суддя                                                     Аблякимов Е.Е.                                                                                                                                                                            

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення02.08.2012
Оприлюднено22.08.2012
Номер документу25495852
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12552/10/0170/27

Ухвала від 03.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Аблякимов Е.Е.

Ухвала від 02.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Аблякимов Е.Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні