Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
03 серпня 2012 р. № 2-а- 7907/12/2070
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Панов М.М. розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за адміністративним позовом
Східного територіального управління національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства "Харківкомунпромсервіс" про стягнення штрафу ,
В С Т А Н О В И В:
До Харківського окружного адміністративного суду звернулось Східне територіальне управління національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, з адміністративним позовом до Приватного акціонерного товариства "Харківкомунпромсервіс", в якому просив суд стягнути з Приватного акціонерного товариства "Харківкомунпромсервіс"до Державного бюджету України на рахунок Управління Державної казначейської служби України у Комінтернівському районі м. Харкова № 31114106700005, відкритий в Головному управлінні Державного казначейства України у Харківській області за балансовим рахунком 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету" по коду бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції"', новий символ звітності 106, МФО 851011, код УДКСУ 37999680, штраф в сумі 340 (триста сорок) гривень.
Копія ухвали про відкриття скороченого провадження разом з копією позовної заяви та доданих до неї документів була надіслана відповідачу з поштовим повідомленням за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру та ним отримана 25.07.2012 р., що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення, яке міститься в матеріалах справи.
Відповідач у десятиденний строк з дня одержання ухвали про відкриття скороченого провадження та копій документів, заперечень проти позову та необхідних документів або заяву про визнання позову до суду не подав.
Таким чином, відповідач є належним чином повідомлений про наслідки неподання заперечень проти позову та необхідних документів або заяви про визнання позову до суду, з огляду на що суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши матеріали справи, приходить до висновку задоволення позову, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 4 ст. 183-2 КАС України, суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено , що Приватне акціонерне товариство «Харківкомунпромсервіс» подало до Харківського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 21.02.2012 особливу інформацію про зміну складу посадових осіб, а саме про прийняття позачерговими загальними зборами акціонерів 09.02.2012 рішення про звільнення та призначення директора.
У поданій інформації зазначено, що особлива інформація опублікована в офіційному друкованому виданні ДКЦПФР - «Відомості ДКЦПФР» № 29 від 13 лютого 2012 р.
Під час перевірки зазначеної інформації встановлено, що особлива інформація про прийняття позачерговими загальними зборами акціонерів 09.02.2012 рішення про звільнення та призначення директора, не була опублікована в офіційному друкованому виданні ДКЦПФР «Відомості ДКЦПФР» № 29 від 13 лютого 2012 р.
Зазначена особлива інформація опублікована в офіційному друкованому виданні ЦКЦПФР - «Відомості. ДКЦПФР» № 30 від 14 лютого 2012 р.
Це є поданням Товариством до ХТУ ДКЦПФР недостовірної інформації щодо опублікування в офіційному друкованому виданні ДКЦПФР - «Відомості ДКЦПФР» № 29 від 13 лютого 2012 р. особливої інформації про прийняття позачерговими загальними зборами акціонерів 09.02.2012 рішення про звільнення та призначення директора.
За подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку передбачена відповідальність згідно п. 7 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні».
Постановою №39-СХ-1-Е від 26.04.2012р. на Товариство Східним територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку було накладено штрафну санкцію у розмірі 20 (двадцять) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 340 ( триста сорок) гривень за подання недостовірної інформації.
Відповідно до наказу Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1103 від 05.12.2011 р. ліквідовано Харківське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
У відповідності до Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 175 від 26.01.2012 р. було вирішено утворити територіальний орган Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - Східне територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з центром розміщення у м. Харкові, повноваження якого поширюються на Харківську та Сумську області, що здійснює функції, повноваження та виконує завдання, які були покладені на Харківське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Згідно до наказу НКЦПФР №202 від 05.03.2012 р. Східному територіальному управлінню НКЦПФР наказано приступити з 01 березня 2012 р. до виконання функцій та повноважень у зв'язку з набуттям правомочності.
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України, яка здійснює свої повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи. Таким територіальним органом і є Східне територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до ч. 1 ст. 39 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" від 23 лютого 2006 р. № 3480-ІV, емітентів, які здійснили відкрите (публічне) розміщення цінних паперів, зобов'язано своєчасно та в повному обсязі розкривати інформацію, зокрема, про фінансово-господарський стан і результати діяльності емітента у строки, встановлені законодавством. Зазначена річна та квартальна звітна інформація підпадає під визначення регулярної інформації про емітента, що міститься в ч. 1 ст. 40 вказаного Закону.
Відповідно до ч. 2 - 4, ч. 6 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік. Річна інформація про емітента є відкритою і підлягає оприлюдненню емітентом у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку і розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів. Примірник офіційного друкованого видання, в якому опубліковано річну інформацію про емітента, він (емітент) надсилає до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Крім того, відповідно до ч. 1 глави 1 розділу ІV Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 р. № 1591, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 лютого 2007 р. за № 97/13364 (далі -Положення № 1591), емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати регулярну квартальну інформацію у повному обсязі відповідно до вимог цього розділу.
Відповідно п. п. 8, 10, 14 ч. 1 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право: здійснювати контроль за достовірністю і розкриттям інформації, що надається емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, і само регульованими організаціями, та її відповідністю встановленим вимогам; надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та само регульованим організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства; накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" передбачена відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів.
Так, зокрема, п.5, 6, 7 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за: не опублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно з пунктами 2, 3, 5 розділу 15 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше як через 15 днів з дати отримання ним постанови. Юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету. У разі несплати штрафу юридичною особою в строк, встановлений пунктом 2 цього розділу, штраф стягується в судовому порядку.
На підставі викладеного суд дійшов висновку, що позивач під час застосування фінансових санкцій до відповідача діяв в межах повноважень, в порядку та у спосіб, що передбачені Законами України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" та "Про цінні папери та фондовий ринок".
Таким чином , постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 26.04.2012р. №39-СХ-1-Е у передбачені законодавством строки суми фінансових санкцій відповідачем у добровільному порядку до Державного бюджету не сплачені. У відповідача на час розгляду справи існує заборгованість у розмірі 340 грн.
Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ст. 94 КАС України судові витрати не стягуються.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 2, 8-14, 71, 72, 94, 160-163, 167, 186 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Східного територіального управління національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства "Харківкомунпромсервіс" про стягнення штрафу - задовольнити.
Стягнути з Приватного акціонерного товариства "Харківкомунпромсервіс" (61140, м.Харків, проспект Гагаріна, 98 код ЄДРПОУ-23760216 банківські реквізити: п/р 26002961052149 у Філії ПУМБ м. Харків, МФО 350385 ) до Державного бюджету України на рахунок Управління Державної казначейської служби України у Комінтернівському районі м. Харкова № 31114106700005, відкритий в Головному управлінні Державного казначейства України у Харківській області за балансовим рахунком 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету" по коду бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції"', новий символ звітності 106, МФО 851011, код УДКСУ 37999680, штраф в сумі 340 (триста сорок) гривень.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Панов М.М.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.08.2012 |
Оприлюднено | 22.08.2012 |
Номер документу | 25497026 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Панов М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні