Рішення
від 31.07.2012 по справі 5011-16/7662-2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел. 284-18-98 РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 5011-16/7662-2012 31.07.12 За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційно-будівельна компанія "Фронтекс"

до Приватного акціонерного товариства "Корпорація Укржилбуд"

про стягнення 260 105,37 грн.

Суддя Ярмак О.М.

Представники :

Від позивача: Фаренбрух М.А. за дов.

Від відповідача: не з ,явився

ОБСТАВИНИ СПРАВИ :

Пред ,явлені вимоги про стягнення 260 105, 37 грн. заборгованості за виконані роботи по договору підряду № Р1021208 від 23.12.2008р.

25.06.2012р. через канцелярію суду представником позивача подані документи для долучення до матеріалів справи.

Відповідач своїми правами, передбаченими ст. 22 ГПК України не скористався, письмового відзиву на позов не надав, про дату та час судового розгляду повідомлявся належним чином, за адресою вказаною в позовній заяві та витягу з ЄДРПОУ.

31.07.2012р. через канцелярію суду відповідачем подане клопотання про відкладення розгляду справи у зв'язку з неможливістю явки уповноваженого представника. Вказане клопотання судом не задовольняється, при цьому господарський суд виходить з того, що у відповідних випадках відповідач не позбавлений права і можливості забезпечити за необхідності участь у судовому засіданні іншого представника згідно з частинами першою - четвертою статті 28 ГПК України, з числа як своїх працівників, так і осіб, не пов'язаних з ним трудовими відносинами. Неможливість такої заміни представника підлягає доведенню учасником судового процесу на загальних підставах відповідно до приписів статей 32 - 34 ГПК України. Подане клопотання жодним доказом не підтверджене.

За таких обставин справа розглядається за наявними в ній матеріалами, відповідно до ст.75 ГПК України.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, господарський суд в с т а н о в и в:

23.12.2008р. між позивачем (субпідрядник за договором) та відповідачем (генпідрядник за договором) був укладений договір підряду № Р102120, за умовами якого субпідрядник зобов'язався на умовах, наведених у договорі, у відповідності з Технічним завданням (додаток №1) і наданою відповідною документацією, виконати будівельно-монтажні роботи по улаштуванню огороджуючи фасадних конструкцій на адміністративній будові по вул. М.Амосова, 12 у Солом'янському районі м. Києва, а саме: розробити проектну документацію на стадіях П і РД (далі Проектування) для виготовлення й монтажу огороджуючих вентильованих фасадних конструкцій (ОФК), характеристики яких надані у Технічному завданні (Додаток № 1) (далі Вироби); придбати, за кошти генпідрядника, необхідну кількість матеріалів і комплектуючих для виготовлення і монтажу виробів на Об'єкті (далі Матеріали); з матеріалів виготовити й змонтувати Вироби на Об'єкті (далі Монтаж).

Розділом 4 договору сторони погодили суму договору та порядок здійснення розрахунків:

- аванси на виконання підрядних робіт виплачуються за представленими рахунками Субпідрядника на суму заздалегідь узгоджену обома сторонами договору. Рахунки виставляються генпідряднику згідно Графіка виконання та фінансування Робіт (Додаток № 3) напередодні за 1 банківський день до дня сплати (п.4.2 договору);

- генпідрядник здійснює фінансування згідно з Графіком виконання та фінансування Робіт (Додаток № 3) у відповідності до міжбанківського комерційного валютного курсу гривні до євро + 2% на день перерахування коштів. Днем здійснення платежу вважається день зарахування грошових коштів на поточний (розрахунковий) рахунок субпідрядника (п.4.3 договору);

- оплата за цим договором здійснюється генпідрядником субпідряднику, згідно з Графіком виконання та фінансування Робіт (Додаток № 3). платіжними дорученнями на поточний рахунок субпідрядника у національній валюті України з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт субпідрядником на підставі актів виконаних робіт, підписаних генпідрядником (п.4.4 договору);

- в разі виникнення затримки, між часом перерахування грошових коштів генпідрядником та зарахуванням їх на рахунок субпідрядника, різниця курсу гривні до євро на час затримки (якщо такий факт буде мати місце), повинна буде сплачена протягом 3-х банківських днів (п.4.5 договору) (п.4.5 договору);

- остаточний розрахунок з субпідрядником здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після здачі генпідряднику всіх робіт по договору і підписання відповідного акту (п.4.6 договору).

Відповідно до п.5.1 договору, здавання-приймання виконаних робіт за цим договором оформляється актами приймання-передачі (форма КБ2В, КБ3), підписаними обома сторонами, які щомісяця не пізніше 27 числа звітного місяця подаються субпідрядником генпідряднику.

Умовами п.2.1 договору та Графіком виконання та оплати робіт визначено, що роботи по договору мають бути виконані до 01.12.2009р.

Додатковими угодами до договору сторони обумовили види, вартість, спосіб фінансування та строк виконання робіт:

- за додатковою угодою № 6 від 02.12.2009р. субпідрядник зобов'язався за завданням генпідрядника виконати роботи по монтажу декоративних балок-елеронів на технічному поверсі 2 корпусу в осях Б, 21-19 вище відмітки 74, 400, та здати генпідрядника виконані роботи на об'єкті за адресою: м. Київ, вул. М.Амосова, 12, вартістю робіт 237 705,00 грн. до 20.01.2010р., сума передплати -166 393, 50 грн. Остаточний розрахунок за виконані роботи на протязі 3 банківських днів, після виконання робіт в повному обсязі та підписання сторонами акту приймання виконаних робіт;

- за додатковою угодою № 7 від 09.03.2010р. субпідрядник зобов'язався за завданням генпідрядника виконати додаткові роботи по улаштуванню огороджуючи фасадних конструкцій на корпусі №2 та здати генпідряднику виконані роботи на об'єкті за адресою: м.Київ, вул. М.Амосова, 12, вартістю робіт 545 704,80 грн. до 15.04.2010р., сума передплати -381 993,36 грн. Остаточний розрахунок за виконані роботи на протязі 3 банківських днів, після виконання робіт в повному обсязі та підписання сторонами акту приймання виконаних робіт;

- за додатковою угодою № 11 від 02.09.2010р. субпідрядник зобов'язався за завданням генпідрядника виконати роботи по демонтажу та монтажу склопакетів на корпусі № 2 та здати генпідряднику виконані роботи на об'єкті за адресою: м. Київ, вул. М.Амосова, 12, вартістю робіт 15 762,49 грн. з терміном виконання -14 календарних днів, сума передплати -11 033,75 грн. Остаточний розрахунок за виконані роботи на протязі 3 банківських днів, після виконання робіт в повному обсязі та підписання сторонами акту приймання виконаних робіт;

- за додатковою угодою № 12 від 07.09.2010р. субпідрядник зобов'язався за завданням генпідрядника виконати роботи по облаштуванню навісу над приямком по вісі А, та здати генпідряднику виконані роботи на об'єкті за адресою: м. Київ, вул. М.Амосова, 12, вартістю робіт 58237,73 грн. з терміном виконання -21 робочий день, сума передплати -40 766,40 грн. Остаточний розрахунок за виконані роботи на протязі 3 банківських днів, після виконання робіт в повному обсязі та підписання сторонами акту приймання виконаних робіт;

- за додатковою угодою № 14 від 20.09.2010р. субпідрядник зобов'язався за завданням генпідрядника виконати роботи по облаштуванню балконних дверей на 15 поверсі корпусу №2 на об'єкті за адресою: м. Київ, вул. М.Амосова, 12, вартістю робіт 14410,40 грн. з терміном виконання -30 робочих днів, сума передплати -11 528,33 грн. має бути перерахована на протязі 5 банківських днів з дати підписання угоди. Остаточний розрахунок за виконані роботи на протязі 3 банківських днів, після виконання робіт в повному обсязі та підписання сторонами акту приймання виконаних робіт.

Як стверджує позивач, відповідач здійснив оплату авансових платежів по додаткових угодах, а саме: на суму 166 393,50 грн. за додатковою угодою № 6, на суму 381 993,07 грн. за додатковою угодою № 7, на суму 11 033,75 грн. за додатковою угодою № 11, на суму 40 766,40 грн. за додатковою угодою № 12, на суму 11 528,33 грн. за додатковою угодою № 14.

На виконання умов договору № Р1021208 від 23.12.2008р. та додаткових угод до нього, сторонами складені та підписані акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати (форми КБ-3): по додатковій угоді № 6 за жовтень 2010р. на суму 237 705,00 грн., по додатковій угоді № 7 за травень 2010р. на суму 545 704,80 грн., по додатковій угоді № 11 за грудень 2010р.на суму 15 762,49 грн., по додатковій угоді № 12 за жовтень 2010р.на суму 58 237,73 грн., по додатковій угоді № 14 за жовтень 2010р.на суму 14410,40 грн.

Згідно ч.1 ст. 857 ЦК України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Відповідач свій обов'язок щодо оплати робіт по вказаних актах за додатковими угодами №№ 6, 7, 11, 12, 14 до договору №Р1021208 від 23.12.2008р. у повному обсязі не виконав, у зв'язку з чим у нього утворилась заборгованість перед позивачем у сумі 260 105,37грн. вартості робіт, які залишились відповідачем неоплаченими.

Листом за вих. № 24-03/12 від 23.03.2012р. позивач звернувся до відповідача з проханням погасити заборгованість у сумі 260 105, 37 грн. по договору №Р1021208 від 23.12.2008р., який залишений відповідачем без відповіді та задоволення.

Відповідно до ст.ст. 526, 530 ЦК України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться та у встановлений строк. Одностороння відмова від виконання зобов'язання не допускається (ст. 525 ЦК України).

Доказів оплати відповідачем суми 260 105,37 грн., в тому числі в установлені договором строки, суду не надано.

Відповідач письмового відзиву та свого контррозрахунку суми позову не надав, стверджувань позивача не спростував.

Враховуючи викладене, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню повністю.

Судові витрати, згідно ст. 49 ГПК України покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст. 33, 49, 75, 82-85 ГПК України, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства "Корпорація Укржилбуд" (03164, м. Київ, вул. Генерала Наумова, 23-Б, код ЄДРПОУ 22931511) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційно-будівельна компанія "Фронтекс" (03062, м. Київ, проспект Перемоги, 67, код ЄДРПОУ 04802239) 260 105 (двісті шістдесят тисяч сто п'ять) грн. 37 коп. заборгованості, 5202 (п'ять тисяч двісті дві) грн. 11 коп. судового збору.

Наказ видати відповідно до ст. 116 ГПК України.

Суддя О.М. Ярмак

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.07.2012
Оприлюднено06.08.2012
Номер документу25504182
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5011-16/7662-2012

Постанова від 19.09.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Ропій Л.М.

Ухвала від 27.08.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Ропій Л.М.

Рішення від 31.07.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

Ухвала від 03.07.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні