Постанова
від 31.07.2012 по справі 5977/12/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

31 липня 2012 р. справа № 2-а- 5977/12/2070

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Біленського О.О.,

при секретарі судового засідання -Лишняк І.В.,

за участі:

представника позивача -Степанець Р.П.,

представника відповідача - Щербатюк Ю.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Чоколад" до Державної податкової інспекції у Київському районі м.Харкова Харківської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування рішень, -

В С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство "Чоколад" (далі - ПП "Чоколад") звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Київському районі міста Харкова (далі - ДПІ у Київському районі м. Харкова) та просить суд, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, визнати частково протиправним та частково скасувати рішення Державної податкової інспекції у Київському районі міста Харкова №0004782301 від 12 липня 2010 року про застосування до Приватного підприємства "Чоколад" штрафних (фінансових) санкцій в сумі 4108,00 грн.; визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Київському районі міста Харкова №0005062301 від 20 липня 2010 року про застосування до Приватного підприємства "Чоколад" штрафних (фінансових) санкцій в сумі 8984,00 грн..

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 12.07.2012 року було допущено заміну відповідача - Державної податкової інспекції у Київському районі міста Харкова на її правонаступника Державну податкову інспекцію у Київському районі м. Харкова Харківської області Державної податкової служби (далі - ДПІ у Київському районі м. Харкова Харківської області ДПС).

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що 10.06.2010 року Регіональним управлінням Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Харківській області було проведено позапланову виїзну перевірку ПП "Чоколад". За результатами зазначеної перевірки було складено акт №306/323/36458686 від 10 червня 2010 року, яким було встановлено порушення ПП "Чоколад" вимог пункту 12 статті 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" № 265/95-ВР від 06.07.1995 року, в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин (далі -Закон України №265/95ВР), у зв'язку з неведенням у встановленому порядку обліку товарів за місцем їх реалізації та зберігання. 20 липня 2010 року на підставі акту №306/323/36458686 від 10 червня 2010 року ДПІ у Київському районі м. Харкова було прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0005062301, яким до ПП "Чоколад" було застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 8984,00 грн. за порушення вимог пункту 12 статті 3 Закону України №265/95-ВР. 24 червня 2010 року Державною податковою адміністрацією у Харківській області було проведено планову перевірку ПП "Чоколад" за дотриманням порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій. За результатами зазначеної перевірки було складено акт №5361/20/40/23/36458686 від 25 червня 2010 року, яким було встановлено порушення вимог пункту 12 статті 3 Закону України №265/95-ВР у зв'язку з неведенням у встановленому порядку обліку товарів за місцем їх реалізації та зберігання та положень пункту 9 статті 3 Закону України №265/95-ВР в частині недодержання вимог щодо щоденного друку на реєстраторах розрахункових операцій фіскальних звітних чеків і забезпечення їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій. Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 14 жовтня 2010 року з ПП "Чоколад" було стягнено штрафну (фінансову) санкцію в сумі 14112,00 грн. за рішенням ДПІ у Київському районі м. Харкова №0005062301 від 20 липня 2010 року та за рішенням №0004782301 від 12 липня 2010 року. Постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 24 січня 2011 року було скасовано постанову Харківського окружного адміністративного суду від 14 жовтня 2010 року в частині задоволення адміністративного позову та стягнення штрафних (фінансових) санкцій в сумі 13092,00 грн. та в цій частині прийнято нову постанову про відмову у задоволенні позовних вимог, в іншій частині постанову Харківського окружного адміністративного суду від 14 жовтня 2010 року залишено без змін. Таким чином, позивач вважає, що ДПІ у Київському районі м. Харкова правомірно нараховано виключно штрафні (фінансові) санкції в сумі 1020,00 грн. за порушення ПП "Чоколад" положень пункту 9 статті 3 Закону України №265/95-ВР в частині недодержання вимог щодо щоденного друку на реєстраторах розрахункових операцій фіскальних звітних чеків і забезпечення їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій, згідно рішення №0004782301 від 12 липня 2010 року ДПІ у Київському районі м. Харкова про застосування штрафних (фінансових) санкцій.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив задовольнити на підставі викладених у позові фактів та додаткових пояснень.

Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що оскаржувані рішення винесенні через фактичне встановлення правопорушень та з дотриманням чинного законодавства. У задоволенні позовних вимог просив суд відмовити у повному обсязі.

Суд, вислухавши пояснення представників сторін, вивчивши матеріали справи, встановив наступне.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, ПП "Чоколад" зареєстровано в якості юридичної особи Виконавчим комітетом Харківської міської ради 24.07.2009 року за №100456137721.

Як вбачається із довідки ДПІ у Київському районі м. Харкова №402 від 18.02.2010 року, ПП "Чоколад" перебуває на обліку в ДПІ Київському районі м. Харкова в якості платника податків з 27.07.2009 року за №24042. Відповідно до ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту) серії АГ №256028 реєстраційний №102030641841 від 08.04.2010 року та ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами серії АГ №256598 реєстраційний №102030661842 від 08.04.2010 року, місце здійснення діяльності ПП "Чоколад" - м. Харків, вул. Сумська, 59, кафе.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що 10 червня 2010 року Регіональним управлінням Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Харківській області було проведено позапланову виїзну перевірку ПП "Чоколад" з питань додержання вимог, встановлених законодавством України, які є обов'язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами.

За результатами зазначеної перевірки було складено акт №306/323/36458686 від 10 червня 2010 року, яким було встановлено порушення ПП "Чоколад" вимог пункту 12 статті 3 Закону України №265/95-ВР у зв'язку з неведенням у встановленому порядку обліку товарів за місцем їх реалізації та зберігання.

20 липня 2010 року на підставі акту №306/323/36458686 від 10 червня 2010 року ДПІ у Київському районі м. Харкова було прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0005062301, яким до ПП "Чоколад" було застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 8984,00 грн. за порушення вимог пункту 12 статті 3 Закону України №265/95-ВР.

Судом також встановлено та підтверджено матеріалами справи, що 24 червня 2010 року Державною податковою адміністрацією у Харківській області на підставі направлення №6838 від 22.06.2010 року було проведено планову перевірку ПП "Чоколад" за дотриманням порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій.

За результатами зазначеної перевірки було складено акт №5361/20/40/23/36458686 від 25 червня 2010 року, яким було встановлено порушення ПП "Чоколад" вимог п. 12 ст. 3 Закону України №265/95-ВР у зв'язку з неведенням у встановленому порядку обліку товарів за місцем їх реалізації та зберігання, положень п. 9 ст. 3 Закону України №265/95-ВР в частині недодержання вимог щодо щоденного друку на реєстраторах розрахункових операцій фіскальних звітних чеків і забезпечення їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.

12 липня 2010 року на підставі акту№ 5361/20/40/23/36458686 від 25 червня 2010 року ДПІ у Київському районі м. Харкова було прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0004782301, яким до ПП "Чоколад" було застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 5128,00 грн. за порушення вимог п.п. 9, 12 ст. 3 Закону України №265/95-ВР.

Суд зазначає, що відповідно до статті 124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.

Відповідно до частини 5 статті 254 КАС України постанова суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення.

Згідно з частиною 1 статті 255 КАС України постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.

Частиною 1 статті 72 КАС України передбачено, що обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Як вбачається із матеріалів справи, постановою Харківського окружного адміністративного суду від 14 жовтня 2010 року по справі №2-а-10846/10/2070 адміністративний позов Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова було задоволено повністю та стягнуто з ПП "Чоколад" штрафну (фінансову) санкцію в сумі 14112,00 грн. за рішеннями ДПІ у Київському районі м. Харкова про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0005062301 від 20 липня 2010 року та №0004782301 від 12 липня 2010 року. Постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 24 січня 2011 року по справі №2-а-10846/10/2070 було частково задоволено апеляційну скаргу ПП "Чоколад", постанову Харківського окружного адміністративного суду від 14 жовтня 2010 року у справі №2-а-10846/10/2070 було скасовано в частині задоволення адміністративного позову та стягнення штрафних (фінансових) санкцій в сумі 13092,00 грн. та в цій частині прийнято нову постанову про відмову у задоволенні позовних вимог, в іншій частині постанову Харківського окружного адміністративного суду від 14 жовтня 2010 року у справі №2-а-10846/10/2070 було залишено без змін.

Таким чином, постановою Харківського окружного адміністративного суду від 14 жовтня 2010 року, з урахуванням постанови Харківського апеляційного адміністративного суду від 24 січня 2011 року по справі №2-а-10846/10/2070, визнано правомірним нарахування ДПІ у Київському районі м. Харкова виключно штрафних (фінансових) санкцій за порушення позивачем положень п. 9 ст. 3 Закону України №265/95-ВР в частині недодержання вимог щодо щоденного друку на реєстраторах розрахункових операцій фіскальних звітних чеків і забезпечення їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій в сумі 1020,00 грн. за рішенням ДПІ у Київському районі м. Харкова про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0004782301 від 12 липня 2010 року.

Пунктом 12 статті 3 Закону України №265/95-ВР встановлено, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані вести у порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в такому обліку, за винятком продажу товарів особами, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають ведення обліку обсягів реалізованих товарів (наданих послуг).

Статтею 6 вказаного Закону визначено, що облік товарних запасів фізичною особою - підприємцем ведеться у порядку, визначеному чинним законодавством, а юридичною особою (її філією, відділенням, іншим відокремленим підрозділом) - у порядку, визначеному відповідним національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку. Облік ведеться з урахуванням особливостей, встановлених для суб'єктів малого підприємництва. Обов'язок із ведення обліку товарних запасів не застосовується до осіб, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають ведення обліку придбаних або проданих товарів.

Відповідно до ст. 21 Закону України №265/95-В, до суб'єктів підприємницької діяльності, що не ведуть або ведуть з порушенням встановленого порядку облік товарів за місцем реалізації та зберігання, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Статтею 2 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16 липня 1999 року №996-XIV, в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин, (далі -Закон України №996-XIV) визначено, що його дія поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також на представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності (далі - підприємства), які зобов'язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством.

Як вбачається із п.п.1, 3, 5 ст. 9 Закону України №996-XIV, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку. Операції в іноземній валюті відображаються також у валюті розрахунків та платежів по кожній іноземній валюті окремо. Дані аналітичних рахунків повинні бути тотожні відповідним рахункам синтетичного обліку на перше число кожного місяця. Господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені.

Підставою для оприбуткування товару є накладні, товарно-транспортні накладні, розрахункові документи, зазначені документи також, є підставою для внесення записів до облікових бухгалтерських реєстрів. Відсутність відповідних первинних документів, які підтверджують рух товарно-матеріальних цінностей, є порушенням встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку.

Пунктом 1.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 року №168/704 передбачено, що господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення.

Згідно з пунктами 6.2, 6.8 зазначеного Положення, первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси до передачі їх до архіву підприємства, установи повинні зберігатися в бухгалтерії у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером. Видача первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерських звітів і балансів з бухгалтерії і з архіву підприємства, установи працівникам інших структурних підрозділів може провадитися тільки за рішенням головного бухгалтера.

З огляду на вищевикладене, чинним законодавством України прямо передбачено зберігання первинних документів у бухгалтерії підприємства під відповідальністю осіб, уповноважених на ведення бухгалтерського обліку на підприємстві.

Відповідно до пунктів 1, 5 статті 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належить до компетенції його власника або уповноваженого органу, відповідно до законодавства та установчих документів; підприємство самостійно визначає свою облікову політику, обирає форми бухгалтерського обліку, як певну систему регістрів обліку, порядку і способу реєстрації та узагальнення інформації в них з додержанням єдиних засад та з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних; розробляє систему і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності і контролю господарських операцій, визначає права працівників на підписання бухгалтерських документів; затверджує правила документообігу і технологію обробки облікової інформації і т. ін.

З матеріалів справи вбачається, що відповідачем було видано наказ від 30.04.2010 року "Про удосконалення облікової політики підприємства", відповідно до якого, бухгалтерський облік відповідачем здійснюється із застосуванням машинного оброблення документів бухгалтерського обліку -комп'ютерної програми бухгалтерського обліку "1С", адаптованої до національних стандартів бухгалтерського та податкового обліку.

Вказані вимоги передбачені Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 20 жовтня 1999 року №246 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 2 листопада 1999 року за №751/4044.

Як вбачається з матеріалів справи та пояснень представника позивача, місце обробки та зберігання первинних документів бухгалтерського та податкового обліку встановлено за адресою місцезнаходження підприємства: 61108, м. Харків, пр. Академіка Курчатова, буд. 8-А, кв. 60.

Щодо відсутності прибуткових накладних на товари, на які в ході перевірки зроблено опис від 10.06.2010 року та відомості від 24.06.2010 року, суд вважає обґрунтованим твердження позивача про наявність вказаних документів в бухгалтерії та направлення їх на адресу відповідача листом від 09.07.2010 року.

Суд, з урахуванням висновків постанови Харківського апеляційного адміністративного суду від 24 січня 2011 року, що набрала законної сили і є обов'язковою для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, та наявних в матеріалах справи письмових доказів, у тому числі: наказу ПП "Чоколад" №7-А «Про удосконалення облікової політики підприємства»від 30.04.2010 року, листа ПП "Чоколад" №б/н від 09.07.2010 року, накладних №G006021303 від 03.06.2010 року, №G006027Р03 від 08.06.2010 року, №G00602О03 від 08.06.2010 року, №G00601V803 від 24.05.2010 року, №ПН-0000521 від 31.05.2010 року, фіскального чеку №000042488 від 09.04.2010 року, приходить до висновку, що вказані первинні документи в повній мірі підтверджують правомірність надходження товарних запасів ПП "Чоколад", перелік яких наведений у описі від 10.06.2010 року та відомості від 24.06.2010 року до актів перевірки, та вони є первинними документами, на підставі яких ПП "Чоколад" вівся бухгалтерський облік.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що оскільки усі первинні документи були в наявності в бухгалтерії ПП "Чоколад", то порядок ведення обліку товарних запасів останнім не порушувався, застосування до ПП "Чоколад" штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 13092,00 грн. (у тому числі: 8984,00 грн. -за рішенням ДПІ у Київському районі м. Харкова про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0005062301 від 20 липня 2010 року та 4108,00 грн. -за рішенням ДПІ у Київському районі м. Харкова про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0004782301 від 12 липня 2010 року) за не ведення обліку товарних запасів за місцем реалізації та зберігання з порушенням встановленого законодавством порядку, є безпідставним.

Окрім цього, судом встановлено, що не зважаючи на набрання законної сили постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 24 січня 2011 року по справі №2-а-10846/10/2070, за ПП "Чоколад" обліковується податковий борг в сумі 13092,00 грн., у тому числі: 8984,00 грн. -за рішенням ДПІ у Київському районі м. Харкова про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0005062301 від 20 липня 2010 року та 4108,00 грн. -за рішенням ДПІ у Київському районі м. Харкова про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0004782301 від 12 липня 2010 року, у зв'язку з чим ДПІ у Київському районі м. Харкова вчиняються дії щодо погашення податкового боргу на суму 13092,00 грн., що підтверджується рішенням ДПІ у Київському районі м. Харкова №1324/240 від 10.11.2011 року про опис майна ПП "Чоколад" у податкову заставу, актом ДПІ у Київському районі м. Харкова №223 від 14.11.2011 року, витягом про реєстрацію в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна № 33812488 від 17.11.2011 року, виданим Харківською філією державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок, щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Всупереч наведеним вимогам, відповідач, як суб'єкт владних повноважень не надав до суду беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів правомірності прийнятих ним рішень про застосування до ПП "Чоколад" штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 13092,00 грн. за ведення обліку товарних запасів за місцем реалізації та зберігання з порушенням встановленого законодавством України порядку.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України: з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Враховуючи викладене, суд вважає, що рішення ДПІ у Київському районі м. Харкова про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0005062301 від 20 липня 2010 року в сумі 8984,00 грн. не відповідає вимогам чинного законодавства України, дійсним обставинам справи, що є підставою для визнання його протиправним та скасування. Рішення ДПІ у Київському районі м. Харкова про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0004782301 від 12 липня 2010 року в сумі 5128,00 грн. не відповідає вимогам чинного законодавства України, дійсним обставинам справи, що є підставою для визнання його протиправним та скасування в частині нарахування штрафних (фінансових) санкцій за порушення ПП "Чоколад" вимог п.12 ст.3 Закону України №265/95-ВР у розмірі 4108,00грн..

Таким чином, виходячи з заявлених позовних вимог, положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ПП "Чоколад" документально і нормативно обґрунтовані та підлягають задоволенню.

Згідно ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійсненні нею документально підтверджені судові витрати з державного бюджету України.

Отже, суд присуджує позивачу всі здійснені документально підтверджені судові витрати в розмірі 163,11 грн.

Керуючись ст.ст. 17, 50, 160-163, 167, 185, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Приватного підприємства "Чоколад" до Державної податкової інспекції у Київському районі м.Харкова Харківської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування рішень -задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Київському районі міста Харкова №0004782301 від 12 липня 2010 року в частині застосування до Приватного підприємства "Чоколад" штрафних (фінансових) санкцій в сумі 4108,00 грн..

Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Київському районі міста Харкова №0005062301 від 20 липня 2010 року про застосування до Приватного підприємства "Чоколад" штрафних (фінансових) санкцій в сумі 8984,00 грн.

Стягнути з Державного бюджету України (УДКСУ у Червонозаводському районі міста Харкова Харківської області, код 37999628, м. Харків, вул. Плеханівська, 29, 61001) на користь Приватного підприємства "Чоколад" (пр. Ак. Курчатова, буд. 8 "А", кв. 60, Харків, 61108, код 36458686) витрати зі сплати судового збору у розмірі 163,11 грн. (сто шістдесят три гривні 11 копійок).

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення протягом десяти днів з дня її проголошення, у разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо воно не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови виготовлено 06.08.2012 року.

Суддя Біленський О.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.07.2012
Оприлюднено23.08.2012
Номер документу25515403
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —5977/12/2070

Ухвала від 12.07.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

Ухвала від 12.07.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

Ухвала від 06.06.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

Постанова від 31.07.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

Ухвала від 22.05.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні