ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 червня 2012 р. Справа № 2а/0470/4346/12 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - при секретарі судового засідання - без участі сторінВласенка Д.О. Пащенко В.І. розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Дніпропетровської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс-Стандарт Дніпро» про стягнення податкової заборгованості, -
ВСТАНОВИВ :
Дніпропетровська міжрайонна державна податкова інспекція Дніпропетровської області Державної податкової служби 11 квітня 2012 року звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» та просила стягнути з нього заборгованість з податку на додану вартість у розмірі 1867,65 грн. та з податку на прибуток у розмірі 262,72 грн. В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на те, що за відповідачем виникла податкова заборгованість, яка добровільно не сплачується, а тому підлягає примусовому стягненню.
Сторони у судове засідання не з'явились повідомлялись належним чином, тому у відповідності до ст. 41 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (ст. 128 КАС України), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Представник позивача надав до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності в порядку письмового провадження, позовні вимоги підтримує у повному обсязі.
Відповідачу ухвала про відкриття провадження в адміністративній справі та судовий виклик надсилались на адресу, що вказана у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, рекомендованими поштовими відправленнями, але повернуті на адресу суду у зв'язку із закінченням терміну зберігання.
Згідно частини 4 статті 33 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене їм належним чином.
Відповідно ч.ч. 4, 6 ст. 128 КАС України визначено, що у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів. Якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
За таких підстав суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у ній матеріалами, оскільки судом вжито усіх заходів для повідомлення відповідача належним чином про розгляд судової справи.
Дослідивши матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
З матеріалів справи вбачається, що ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» (код ЄДРПОУ 34590321) зареєстроване у якості юридичної особи, що підтверджується Довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців /а.с. 21-23/. Також ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» взяте на облік у Дніпропетровській міжрайонній державній податковій інспекції 22.09.2006 за № 4704 /а.с. 16зв./
Відповідно до відомостей, які було надано Інспекцією державного технічного нагляду листом вих. № 2985-02-11 від 29.09.2011, судом встановлено, що в уніфікованій автоматизованій електронно-обліковій системі відсутня інформація про реєстрацію сільськогосподарської техніки за підприємством ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» /а.с. 17/.
Листом КП Дніпропетровського району «БТІ» за вих. № 1036/03-11 від 10.10.2011 надано інформацію, що згідно з даними електронного Реєстру прав власності станом на 10.10.2011 нерухоме майно належне ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» в БТІ не зареєстроване /а.с. 18/.
Дніпропетровське ВРЕР-2 підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області листом за вих. № 14/2РЕР-4338 від 17.10.2011 надало інформацію, що станом на 10.10.2011 за ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» автотранспортні засоби не зареєстровані /а.с. 19/.
Відділ Держкомзему у Дніпропетровському районі Дніпропетровської області листом вих. № 6584 від 07.10.2011 повідомив, що ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро», згідно статистичної звітності, на території Дніпропетровського району як землекористувач не зареєстроване /а.с. 20/.
Дніпропетровською міжрайонною державною податковою інспекцією Дніпропетровської області 20 січня 2010 року складено акт № 44/1541/34590321 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, яким встановлено неподання ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» декларації з податку на прибуток підприємства за 1 півріччя 2009 року та 9 місяців 2009 року /а.с. 8/. Даний акт не було вручено представнику ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро», про що податківцями складено акт № 4/151 від 02.02.2010 «Про неможливість вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання та підписання акту про результати невиїзної документальної перевірки несвоєчасності подання та неподання податкової звітності з податку на прибуток» /а.с. 7/.
Дніпропетровською міжрайонною державною податковою інспекцією Дніпропетровської області, на підставі акту перевірки № 44/1541/34590321 від 20.01.2010, було винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р» № 0000241541/0 від 29 січня 2010 року, щодо сплати податкової заборгованості ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» за штрафними (фінансовими) санкціями по податку на прибуток підприємств у розмірі 340,00 грн. /а.с.8/.
Дніпропетровською міжрайонною державною податковою інспекцією Дніпропетровської області 11 лютого 2010 року складено акт № 46/152/34590321 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, яким встановлено неподання ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» декларації з податку на додану вартість починаючи з грудня 2008 року по грудень 2009 року /а.с. 10-11/. Даний акт не було вручено представнику ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро», про що податківцями складено акт № 75/152/34590321 від 25.02.2010 «Про неможливість вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про результати невиїзної перевірки неподання податкової звітності» /а.с. 12/.
Дніпропетровською міжрайонною державною податковою інспекцією Дніпропетровської області, на підставі акту перевірки № 46/152/34590321 від 11.02.2010, було винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р» № 0000571542/0 від 25 лютого 2010 року, щодо сплати податкової заборгованості ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» за штрафними (фінансовими) санкціями по податку на додану вартість у розмірі 2210,00 грн. /а.с. 11зв./.
Дніпропетровською міжрайонною державною податковою інспекцією Дніпропетровської області винесено відносно ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» першу та другу податкові вимогу: форми «Ю1» № 1/123 від 09 березня 2010 року на суму 262,72 грн. та форми «Ю2» № 2/147 від 22 квітня 2010 року на суму 262,72 грн. /а.с. 13/.
Судом встановлено, що 11 лютого 2010 року Дніпропетровською міжрайонною державною податковою інспекцією Дніпропетровської області складено акт № 505/152 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ «Сервіс-Стандарт Дніпро» /а.с. 16/.
Так, з 01 січня 2011 року набув чинності Податковий кодекс України, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Відповідно до п. 2 Прикінцевих положень Податкового кодексу України, з 01.01.2011 Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та Закон України «Про систему оподаткування» втрачають чинність.
Проте, у зв'язку з тим, що правовідносини, щодо наслідків несплати податків юридичної особи виникли до набрання чинності Податкового кодексу України, суд приходить до висновку, що в даному випадку слід застосовувати саме норми Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та Закону України «Про систему оподаткування».
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про систему оподаткування» платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є юридичні і фізичні особи, на яких згідно з законами України покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі).
Частиною 1 ст. 14 Закону України «Про систему оподаткування» встановлено, що податок на додану вартість, акцизний збір, податок на прибуток підприємств та податок на доходи фізичних осіб належать до загальнодержавних і справляються на всій території України.
Відповідно до ст. 9 Закону платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни, у зв'язку з чим повинні подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Відповідно п.5.1, п.5.4, п.п.5.4.1 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 р. №2181-III, податкове зобов'язання самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Згідно п. 6.1 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 р. №2181-III, визначено, що у разі коли сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом відповідно до статті 4 цього Закону, такий контролюючий орган надсилає платнику податків податкове повідомлення, в якому зазначаються підстава для такого нарахування, посилання на норму податкового закону, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок податкових зобов'язань, сума податку чи збору (обов'язкового платежу), належного до сплати, та штрафних санкцій за їх наявності, граничні строки їх погашення, а також попередження про наслідки їх несплати в установлений строк та граничні строки, передбачені законом для оскарження нарахованого податкового зобов'язання (штрафних санкцій за їх наявності).
Підпунктом 17.1.1 пункту 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 р. №2181-III, визначено, що платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Згідно п. 95.1 та 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Орган державної податкової служби звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Виходячи зі змісту положень Закону України «Про державну податкову службу в Україні», завданням та функцією органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів).
З огляду на викладене, а також зважаю на те, що доказів сплати заборгованості, відповідачем до суду надано не було, суд вважає за необхідне стягнути з нього на користь держави податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 1867,65 грн. та з податку на прибуток у розмірі 262,72 грн.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 4-12, 41, 94, 128, 158-163, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Дніпропетровської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс-Стандарт Дніпро» про стягнення податкової заборгованості - задовольнити у повному обсязі.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс-Стандарт Дніпро» (код ЄДРПОУ 34590321) на користь держави (р/р 31118009700079, код платежу 11021000, одержувач УДКСУ у Дніпропетровському районі, МФО 805012, Банк одержувач ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, код казначейства 37976087) заборгованість по податку на прибуток у сумі 262,72 грн. (двісті шістдесят дві гривні 72 копійки).
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс-Стандарт Дніпро» (код ЄДРПОУ 34590321) на користь держави (р/р 31110029700079, код платежу 14010100, одержувач УДКСУ у Дніпропетровському районі, МФО 805012, Банк одержувач ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, код казначейства 37976087) заборгованість по податку на додану вартість у сумі 1867,65 грн. (одна тисяча вісімсот шістдесят сім гривень 65 копійок).
Судові витрати по справі не стягуються.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Суддя Д.О. Власенко
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.06.2012 |
Оприлюднено | 22.08.2012 |
Номер документу | 25544482 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Власенко Денис Олександрович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Власенко Денис Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні