Постанова
від 02.07.2012 по справі 2а/0470/14154/11
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 січня 2012 р. Справа № 2а/0470/14154/11

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Маковської О.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Північної міжрайонної державної податкової інспекції у м. Кривому Розі до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремтрансмаш» про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ :

31 жовтня 2011 року Північна міжрайонна державна податкова інспекція у м. Кривому Розі звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремтрансмаш» про стягнення заборгованості в сумі 5341,92 гривень.

В обґрунтування позову зазначено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Ремтрансмаш» має податковий борг перед бюджетом з податку на додану вартість в сумі 2118,10 грн., по податку на прибуток в сумі 2473,00 грн., податку на доходи найманих працівників в сумі 737,24 грн. та комунальному податку в сумі 13,58 грн., усього 5341,92 грн., яка не сплачується відповідачем добровільно, а тому підлягає примусовому стягненню.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 02.11.2011 відкрито скорочене провадження по справі № 2а/0470/14154/11, а також запропоновано відповідачу надати письмові заперечення на адміністративний позов.

Відповідач заперечень на позовну заяву не надав. Ухвалу про відкриття провадження у справі направлено на адресу відповідача, що вказана у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, рекомендованим поштовим відправленням, проте конверт повернувся до суду у зв'язку з неможливістю вручення. Відповідно до частини 11 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Суд вважає, що вжив усі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача про розгляд справи та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів. За таких підстав, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у ній матеріалами, оскільки при підготовці справи до розгляду дотримано вимоги Кодексу адміністративного судочинства України щодо належного повідомлення сторін у справі про розгляд справи.

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.

Згідно пункту 3 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, до суду не надійшло заперечення відповідача та за умови, що справа не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Розглянувши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з наступних підстав.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми законодавства, заслухавши пояснення представників сторін та оцінивши надані докази, суд приходить до наступного.

З 01 січня 2011 року набув чинності Податковий Кодекс України, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Відповідно до п. 2 Прикінцевих положень Податкового кодексу України, з 01.01.2011 року Закон України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та Закон України "Про систему оподаткування" втрачають чинність.

Проте, у зв'язку з тим, що правовідносини щодо наслідків несплати податків юридичної особи виникли до набрання чинності Податкового Кодексу України, суд приходить до висновку, що в даному випадку слід застосовувати саме норми Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".

Відповідно до ст.4 Закону України "Про систему оподаткування" платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є юридичні і фізичні особи, на яких згідно з законами України покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі).

Відповідно до ст. 9 Закону України "Про систему оподаткування" платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни, у зв'язку з чим повинні подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

З матеріалів справи вбачається, що товариство з обмеженою відповідальністю «Ремтрансмаш» зареєстроване Виконавчим комітетом Криворізької міської ради 22.06.2001, має код ЄДРПОУ 31386345 та перебуває на податковому обліку в Північній міжрайонній державній податковій інспекції у м. Кривому Розі.

Заборгованість товариства з обмеженою відповідальністю «Ремтрансмаш» виникла внаслідок несплати самостійно нарахованих зобов'язань по декларації з податку на прибуток від 05.08.2010 за № 28900 та по деклараціям з податку на додану вартість від 15.06.2010 за № 18416 та декларації з податку на доходи фізичних осіб від 19.03.2011 за № 13001.

Таким чином заборгованість відповідача становить: з податку на додану вартість в сумі 2118,10 грн., по податку на прибуток в сумі 2473,00 грн, податку на доходи найманих працівників в сумі 737,24 грн. та комунальному податку в сумі 13,58 грн., усього 5341,92 грн.

Згідно з вимогами п. 6.2 ст.6 Закону України від 21.12.2000 за № 2181-ІІІ "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" у разі, коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

На виконання зазначеної вимоги Закону, позивачем сформовано та направлено першу податкову вимогу від 11.02.2011 за № 1/53 та другу податкову вимогу від 13.03.2011 за № 2/93, які були вручені відповідачу, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення. В матеріалах справи відсутні відомості щодо оскарження зазначених вимог а адміністративному або судовому порядку.

Виходячи зі змісту положень Закону України "Про державну податкову службу в Україні", завданням та функцією органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також своєчасне стягнення сум фінансових санкцій, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами України за порушення податкового законодавства.

Згідно п.102.4 ст. 102 Податкового кодексу України у разі, якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу.

Статтею 95 Податкового кодексу України передбачено, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

За умовами частини 1 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.17, 18, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Північної міжрайонної державної податкової інспекції у м. Кривому Розі до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремтрансмаш» про стягнення заборгованості - задовольнити у повному обсязі.

Стягнути кошти, які перебувають у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремтрансмаш» (код ЄДРПОУ 31386345) в рахунок погашення податкового боргу з податку прибуток розмірі 2473,00 грн. на бюджетний рахунок 31110009700022, код платежу 11021000. Отримувач ВДК у Жовтневому районі м. Кривого Рогу, код 24237505, Банк УДКУ в Дніпропетровській області, МФО 805012.

Стягнути кошти, які перебувають у власності Товариства з обмеженою відповідальністю „Ремтрансмаш" (код ЄДРПОУ 31386345) в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість у розмірі 2118,10 грн. на бюджетний рахунок 31112029700022, код платежу 14010100. Одержувач ВДК у Жовтневому районі м. Кривого Рогу, код 24237505, Банк УДКУ Дніпропетровській області, МФО 805012.

Стягнути кошти, які перебувають у власності Товариства з обмеженою відповідальні „Ремтрансмаш" (код ЄДРПОУ 31386345) в рахунок погашення податкового боргу з податку на доходи найманих працівників у розмірі 737,24 грн. на бюджетний рахунок №332108007000 код платежу 11010100, одержувач ВДК у Жовтневому районі м. Кривого Рогу, код 24237502 Банк УДК у Дніпропетровській області, МФО 805012.

Стягнути кошти, які перебувають у власності Товариства з обмеженою відповідали „Ремтрансмаш" (код ЄДРПОУ 31386345) в рахунок погашення податкового боргу з комунального податку у розмірі 13,58 грн. на бюджетний рахунок № 33214828700022, код платежу 16010200, одержувач ВДК у Жовтневому районі м. Кривого Рогу, код 24237505, УДК у Дніпропетровській області, МФО 805012.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановленні статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.В. Маковська

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.07.2012
Оприлюднено23.08.2012
Номер документу25600578
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/14154/11

Ухвала від 03.11.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

Постанова від 02.07.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні