Категорія №10.1
ПОСТАНОВА
Іменем України
02 серпня 2012 року Справа № 2а/1270/4947/2012
Луганський окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Кисельової Є.О.,
при секретарі судового засідання Гришиній О.Ю.,
за участю представників сторін
від прокуратури: Трофименко П.В.,
від позивача: Головіна Т.В.,
від відповідача: Міщенко М.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом прокурора м. Луганська в інтересах держави в особі управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Луганська до товариства з обмеженою відповідальністю «Укр Бат» про стягнення суми страхових внесків та єдиного внеску в загальному розмірі 55091,09 грн., -
ВСТАНОВИВ:
26 червня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов прокурора м. Луганська в інтересах держави в особі управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Луганська до товариства з обмеженою відповідальністю «Укр Бат» про стягнення суми страхових внесків та єдиного внеску в загальному розмірі 55091,09 грн.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що відповідача зареєстрований в УПФУ в Ленінському районі м. Луганська з 24.05.2001р.
За несвоєчасну сплату єдиного внеску на підставі ст. 12 Закону №2464-VI до підприємства були застосовані фінансові санкції відповідно до рішення №730 від 23.04.2012 на суму 3435,52 грн. (з них: штраф - 2399,34 коп., пеня - 1036,18 грн.), рішення №1126 від 11.10.2011 на суму 6559,36 грн. (з них: штраф - 4433,35 грн., пеня - 2126,01 грн.), рішення №730 від 23.04.2012 на суму 3735,52 грн. (з них: штраф - 2399,34, пеня - 1036,18 грн.).
Відповідачем було частково погашено заборгованість. Станом на 01.06.2012 року залишається несплаченою заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у сумі 46 245,93 грн. (з них: недоїмка - 40 023,29 грн., пеня - 4 726,95 грн., штраф -1 495,69 грн.)
Крім того, станом на 01.06.2012 за підприємством також рахується заборгованість зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у в сумі 8 845,16 грн., з них: пеня -2 209,00 грн., штраф - 6 636,16 грн. Штрафні санкції та пеня за несвоєчасну сплату страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування були нараховані рішенням №847 від 30.07.2009. На підставі викладеного прокурор просить стягнути зазначену заборгованість на користь управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Луганська.
Представник прокуратури в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, надав пояснення аналогічні викладеному у позові, просив вимоги задовольнити повністю.
Представник позивача в судовому засіданні надав суду заяву в якій зазначив, що відповідач частково сплатив суму заборгованості зі сплати єдиного внеску, у зв'язку з чим просив стягнути з ТОВ «Укр Бат» несплачені суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в розмірі 8845,16 грн. та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в розмірі 29024,75 грн.
Представник прокуратури підтримав зменшені позовні вимоги позивача, та просив задовольнити їх в повному обсязі.
Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги визнав частково, а саме зі борг сплати єдиного внеску в розмірі 29023,98 грн., та борг зі сплати страхових внесків в розмірі 8845,16 грн., про що надав суду письмову заяву.
Заслухавши пояснення сторін, перевіривши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі доказів, наявних в матеріалах справи, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд прийшов до наступного.
Постановою Правління пенсійного фонду України N 8-2 від 30.04.2002 затверджено Положення про управління Пенсійного фонду (далі - Постанова № 8-2).
Згідно із Положенням № 8-2, управління Пенсійного фонду України у районах, містах і районах у містах є органами Фонду, підвідомчими відповідно головним управлінням Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - регіональні управління), що разом з цими управліннями утворюють систему органів Фонду.
Як зазначено в п.1 ч.1 ст.3 КАС України справа адміністративного суду публічно-правовий спір у якому хоча б однією із сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства.
Пенсійний фонд України та його органи, у розумінні пункту 7 частини першої статті 3 КАС України, є суб'єктами владних повноважень, а спори за участю цих органів є публічно -правовими ,оскільки виникають за участю суб'єкта владних повноважень, що реалізує у спірних правовідносинах надані йому чинним законодавством владні управлінські функції, та відповідають визначенню "адміністративної справи ".
Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначаються Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування " від 08.07.2010 № 2464 ( далі -ЗУ №2464) , який набрав чинності 01 січня 2011 року.
Проте, у зв'язку з тим, що правовідносини виникли як до набрання чинності Законом України №2464 так і після, в даному випадку слід застосовувати норми як ЗУ №2464 так і Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» №1058-ІV від 09.07.2003 (далі - ЗУ №1058).
Відповідно до ч.3 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення ЗУ № 2464 з дня набрання чинності цим Законом платники страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, вважаються платниками єдиного внеску.
Перереєстрація платників страхових внесків та застрахованих осіб не здійснюється. Пенсійний фонд спільно з фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та Державною податковою адміністрацією України проводить звірення платників страхових внесків у порядку, встановленому Пенсійним фондом спільно з Державною податковою адміністрацією України за погодженням з фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Відповідач - зареєстрований платником страхових внесків в управлінні Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Луганська та з 01.01.2011 вважається платником єдиного внеску. (а.с.9).
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 1 ЗУ № 2464 єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
У відповідності до п. 1. ч. 1. ст. 4 Закону № 2464-VI платниками єдиного внеску є: роботодавці - підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію її як підприємця), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Відповідно до п.1 ч.2 ст.6 вищезазначеного Закону платники єдиного внеску зобов'язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.
П.1 ч.1 ст.7 Закону України № 2464 передбачено, що єдиний внесок нараховується для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого), 2, 3, 6, 7 і 8 частини першої статті 4 цього Закону, - на суму нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці", та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами
Згідно ч 5. вищезазначеної статті єдиний внесок нараховується на суми, зазначені в частинах першій і другій цієї статті, незалежно від джерел їх фінансування, форми, порядку, місця виплати та використання, а також від того, чи виплачені такі суми фактично після їх нарахування до сплати.
Згідно ч. 8 ст. 9. Закону № 2464-VI платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.
Частиною 12 вищезазначеної статті передбачено, що єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов'язаннями із сплати єдиного внеску зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу).
Відповідно до ст. 25 Закону №2464-VI суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.(ч.3 ст. 25 Закону №2464-VI)
На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.(ч. 10 ст. 25 Закону №2464-VI).
Територіальний орган Пенсійного фонду застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції:
за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сумм (п. 2 ч. 11 ст. 25 Закону №2464-VI)
Про нарахування пені та застосування штрафів, передбачених цим Законом, посадова особа територіального органу Пенсійного фонду в порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, приймає рішення, яке протягом трьох робочих днів надсилається платнику єдиного внеску.
Суми пені та штрафів, передбачених цим Законом, підлягають сплаті платником єдиного внеску протягом десяти робочих днів після надходження відповідного рішення. Зазначені суми зараховуються на рахунки органів Пенсійного фонду, відкриті в органах Державного казначейства України для зарахування єдиного внеску. При цьому платник у зазначений строк має право оскаржити таке рішення до органу Пенсійного фонду вищого рівня або до суду з одночасним обов'язковим письмовим повідомленням про це територіального органу Пенсійного фонду, яким прийнято це рішення.(ч. 14 ст. 25 Закону №2464-VI)
Суми штрафів та нарахованої пені, застосованих за порушення порядку та строків нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску, стягуються в такому самому порядку, що і суми недоїмки із сплати єдиного внеску.
Суми штрафів та нарахованої пені включаються до вимоги про сплату недоїмки, якщо їх застосування пов'язано з виникненням та сплатою недоїмки.(п.3, п. 4 ч. 15 ст. 25 Закону №2464-VI)
Строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені не застосовується.(ч. 16 ст. 25 Закону №2464-VI).
Під час розгляду справи судом встановлено, що нарахована сума внесків відповідачем в установлені законом терміни в повному обсязі не сплачена, внаслідок чого станом на 01.06.2012 за відповідачем утворилась заборгованість зі сплати єдиного внеску в сумі 46245,93 грн., що підтверджується розрахунком боргу. (арк. справи 10). З них відповідач частково сплатив суму боргу в розмірі 17221,18 грн., залишок складає 29024,75грн.
Відповідно до вимог ст.. 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» позивачем були винесені рішення №1126 від 11.10.2011 року, №729/728 від 23.04.2012 року, №730 від 23 квітня 2012 року про застосування фінансових санкцій та нарахування пені.(а.с.11-13). Зазначені рішення були отримані уповноваженими особами відповідача, що підтверджується їх особистими підписами на самих рішеннях. Відповідно до матеріалів справи в установленому законом порядку та в установлений десятиденний строк відповідач суму штрафних санкцій та пені в повному обсязі не сплатив, рішення не оскаржив.
Згідно ч. 4 ст. 25 Закону № 2464-УІ територіальний орган Пенсійного фонду у порядку, за формою і в строки, встановлені Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.
Відповідно до абз.6-7 ч.4 ст.25 ЗУ № 2464 платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею. У разі якщо платник єдиного внеску протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, не узгодив вимогу з органом Пенсійного фонду, не оскаржив вимогу в судовому порядку або не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів з дня надходження узгодженої вимоги, територіальний орган Пенсійного фонду надсилає в порядку, встановленому законом, до підрозділу державної виконавчої служби вимогу про сплату недоїмки.
У випадках, зазначених в абзаці шостому цієї частини, територіальний орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду з позовом про стягнення недоїмки. При цьому заходи досудового врегулювання спорів, передбачені законом, не застосовуються.
Відповідно до п.6 ч.2 ст.17 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, відповідач повинен нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески.
Згідно із ч.12 ст.20 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків. У разі наявності в платника страхових внесків одночасно із зобов'язаннями із сплати страхових внесків зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати страхових внесків виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань щодо виплати заробітної плати (доходу).
Частиною 6 ст. 20 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" передбачено, що страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.
Відповідно до ст.106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі -недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.
Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.
Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.
Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій.
Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому порядку.
У разі якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією, включеної до вимоги, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду звертається в установленому законом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначених випадках орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду чи господарського суду з позовом про стягнення недоїмки.
За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі:
- 10 відсотків своєчасно не сплачених зазначених сум -у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно;
- 20 відсотків зазначених сум -у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно;
- 50 відсотків зазначених сум -у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів.
Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.
Про нарахування пені та накладення штрафів, передбачених частинами 9 і 10 статті 106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", посадові особи виконавчих органів Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, виносять рішення, які протягом трьох робочих днів із дня їх винесення надсилаються страхувальнику, банку чи організації, яка здійснює виплату і доставку пенсій.
Суми пені та штрафів, передбачених частинами 9 і 10 статті 106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", підлягають сплаті страхувальником, банком чи організацією, яка здійснює виплату і доставку пенсій, протягом десяти робочих днів з дня одержання відповідного рішення. При цьому в цей же строк страхувальник, банк чи організація, яка здійснює виплату і доставку пенсій, має право оскаржити зазначене рішення до вищого органу Пенсійного фонду або в судовому порядку з одночасним обов'язковим письмовим повідомленням про це відповідного виконавчого органу Пенсійного фонду, яким прийнято це рішення.
Суми пені та фінансових санкцій, застосованих за порушення порядку та строків обчислення, нарахування та сплати страхових внесків стягуються в тому ж порядку, що й недоїмка зі сплати страхових внесків.
Строк давності щодо стягнення недоїмки, пені та штрафів не застосовується.
Під час розгляду справи судом встановлено, що нарахована сума внесків відповідачем в установлені законом терміни в повному обсязі не сплачена, внаслідок чого за відповідачем утворилась заборгованість зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, яка станом на 01.06.2012 року складає 8845,16 грн., що підтверджується розрахунком боргу. (арк. справи 10).
Відповідно до вимог ст.. 106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" позивачем були винесено рішення №847 від 30 липня 2009 року про застосування фінансових санкцій та нарахування пені.(а.с.14). Зазначене рішення було отримано уповноваженою особою відповідача, що підтверджується її особистими підписом на самому рішенні. Відповідно до матеріалів справи в установленому законом порядку та в установлений десятиденний строк відповідач суму штрафних санкцій та пені в повному обсязі не сплатив, рішення не оскаржив.
Відповідно до частини 12 статті 20 Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-1V "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"( в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків. У разі наявності в платника страхових внесків одночасно із зобов'язаннями із сплати страхових внесків зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати страхових внесків виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань щодо виплати заробітної плати (доходу).
У зв'язку з тим, що сума страхових внесків та сума боргу зі сплати єдиного внеску відповідачем не сплачувалась відповідач на виконання вимог вищезазначеного законодавства направляв на адресу відповідач вимоги про сплату боргу.
Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимог про сплату боргу відповідач суму недоїмки в повному обсязі не сплатив, вимоги про сплату недоїмки з управлінням Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Луганська не узгодив та у судовому порядку її не оскаржив.
Відповідно до ч. 1 ст. 136 КАС України, позивач може відмовитися від адміністративного позову, а відповідач - визнати адміністративний позов протягом всього часу судового розгляду, зробивши усну заяву. Якщо відмову від адміністративного позову чи визнання адміністративного позову викладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи.
Дії відповідача при визнанні адміністративного позову не суперечать закону і не порушують чиї - небудь права, свободи або інтереси, тому визнання позову приймається судом.
Враховуючи, що відповідач в установлений законом термін за час судового розгляду справи добровільно не сплатив суму заборгованості в сумі 37869, 91 грн., уточнені позовні вимоги щодо стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в розмірі 29024,75 грн. та щодо стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в розмірі 8845,16 грн. на користь управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Луганська визнаються судом такими, що підлягають задоволенню.
Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 105, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Уточнені позовні вимоги прокурора м. Луганська в інтересах держави в особі управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Луганська до товариства з обмеженою відповідальністю «Укр Бат» про стягнення суми страхових внесків та єдиного внеску в загальному розмірі 37869, 91 грн., - задовольнити повністю.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Укр Бат» (код ЄДРПОУ 31444658, місцезнаходження: вул..Оборонна, 105Л, м. Луганськ 91047) на користь управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Луганська ( місцезнаходження: 91055, м. Луганськ, вул.. Советська, інд. код 21792330) недоїмку в загальному розмірі 37869,91 грн. (тридцять сім тисяч вісімсот шістдесят дев'ять гривень 91 копійка), з них по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 29024,75 грн. (двадцять дев'ять тисяч двадцять чотири гривні 75 копійок) та по сплаті страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмірі 8845, 16 грн. (вісім тисяч вісімсот сорок п'ять гривень 16 копійок).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складено та підписано 07 серпня 2012 року.
СуддяЄ.О. Кисельова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.08.2012 |
Оприлюднено | 23.08.2012 |
Номер документу | 25615180 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Є.О. Кисельова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні