Ухвала
від 14.08.2012 по справі 5/2-б-11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м.Херсон, вул. Горького, 18

тел. /0552/ 49-31-78, 42-06-22, 32-11-36


УХВАЛА

"14" серпня 2012 р. Справа № 5/2-Б-11

Господарський суд Херсонської області у складі судді Ситюка В.Г., при секретарі Котенко І.О., розглянувши справу

за заявою Державної податкової інспекції у м. Нова Каховка Херсонської області

до Комунального підприємства "Новокаховська дирекція єдиного замовника", м. Нова Каховка Херсонської області

про визнання банкрутом

за участю представників сторін:

від кредиторів: ДПІ у м. Нова Каховка - Познякова О.В., н-к юр. відділу, дов. у справі,

ТзОВ "Каховліфт" - Богомол А.В., директор,

КП "Наше місто" - Молош О.І., ліквідатор,

ВВД ФСС від НВ і ПФ у м. Нова Каховка - Сеніна А.А., заст. н-ка відділення, Вінник Л.О., в.о. н-ка відділення,

ліквідатор - арбітражний керуючий Кузнєцов В.В.

в с т а н о в и в:

Постановою господарського суду від 16.06.11 р. боржника - Комунальне підприємство "Новокаховська дирекція єдиного замовника", м. Нова Каховка Херсонської області визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру і призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кузнєцова В.В., якого зобов'язано здійснити ліквідаційну процедуру та подати до суду звіт і ліквідаційний баланс банкрута.

Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Нова Каховка подано до суду скаргу на дії ліквідатора.

Ухвалою господарського суду від 15.06.12 р. для розгляду скарги призначено судове засідання, зобов'язано ліквідатора подати до суду дані щодо погашення вимог кредиторів, реєстр вимог кредиторів та пояснення по суті скарги.

Ухвалою суду від 25.06.12 р. призначено судове засідання для розгляду клопотання комітету кредиторів про продовження строку ліквідаційної процедури банкрута, зобов'язано ліквідатора подати до суду звіт про свою діяльність, дані щодо фінансового і майнового становища банкрута.

Ліквідатором подано до суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута, пояснення по суті скарги і повідомлено про завершення на цей час ліквідаційної процедури банкрута, реалізацію у повному обсязі майнових активів банкрута та використання коштів на часткове погашення вимог кредиторів та оплату послуг арбітражного керуючого. Просить затвердити звіт і ліквідаційний баланс банкрута. Скаргу Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Нова Каховка не визнає з посиланням на використання коштів відповідно до положень ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" на погашення заборгованості по заробітній платі перед працівниками підприємства та наявності на час погашення заборгованості на реалізації майнових активів підприємства. При цьому, зазначено на недотримання пропорційності задоволення вимог кредиторів однієї черги.

Головою комітету кредиторів, - представником ДПІ у м. Нова Каховка, повідомлено про завершення ліквідатором ліквідації банкрута та відсутності у зв'язку з цим необхідності у продовженні строку ліквідаційної процедури та розгляду раніше поданого клопотання. Просить затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Представниками скаржника Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Нова Каховка скаргу на дії ліквідатора підтримано з зазначених у заяві підстав, просять визнати дії ліквідатора в частині розподілу коштів між кредиторами однієї черги неналежними, зобов'язавши його відшкодувати завдані такими діями збитки, зазначаючи при цьому на порушення ліквідатором вимог ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо пропорційного задоволення вимог кредиторів однієї черги у разі недостатності коштів для задоволення вимог кредиторів.

Враховуючи завершення ліквідаційної процедури банкрута та подання ліквідатором звіту і ліквідаційного балансу і необхідності надання ліквідатором додаткових матеріалів з ліквідаційної процедури банкрута та витребуваних судом документів, необхідних для розгляду скарги, в судовому засіданні 02.08.12 р. оголошено перерву до 09.08.12 р. та 14.08.12 р., зобов'язано ліквідатора надати до суду звіт і ліквідаційний баланс банкрута відповідно до ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", дані щодо ліквідаційної маси, дані щодо руху коштів, документальне підтвердження погашення вимог кредиторів (платіжні документи), дані щодо реалізації майна банкрута, акти списання, реєстр вимог кредиторів та дані щодо періоду нарахування заробітної плати. При цьому, судом визначено на необхідність розгляду скарги одночасно з розглядом звіту ліквідатора, оскільки ліквідаційна процедура завершена, а при розгляді звіту з'ясовується питання дотримання ліквідатором положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та дається оцінка належності виконання ліквідатором своїх обов'язків.

Після перерви ліквідатором подано до суду додаткові матеріали з ліквідаційної процедури банкрута, просить затвердити звіт і ліквідаційний баланс банкрута, юридичну особу банкрута ліквідувати.

Представниками кредиторів ДПІ у м. Нова Каховка та ТзОВ "Каховліфт" повідомлено на відсутність зауважень по роботі ліквідатора, просять затвердити звіт і ліквідаційний баланс банкрута, зазначаючи на розгляд та затвердження звіту ліквідатора комітетом кредиторів.

Представниками скаржника Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Нова Каховка скаргу на дії ліквідатора підтримано, просять покласти на ліквідатора обов'язок по відшкодуванню збитків, завданих його діями, проти затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу не заперечують.

Заслухавши представників кредиторів, ліквідатора, розглянувши та дослідивши матеріали справи, скаргу та звіт ліквідатора, суд вважає скаргу такою, що не підлягає задоволенню, а звіт ліквідатора таким, що підлягає затвердженню, з наступних підстав.

Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; аналізує фінансове становище банкрута і виконує повноваження керівника банкрута; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; реалізує майно банкрута для задоволення вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт і ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розмір погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Постановою господарського суду від 16.06.11 р. боржника - Комунальне підприємство "Новокаховська дирекція єдиного замовника", м. Нова Каховка Херсонської області визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру і призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кузнєцова В.В., якого зобов'язано здійснити ліквідаційну процедуру та подати до суду звіт і ліквідаційний баланс банкрута.

Як вбачається з матеріалів справи та звіту ліквідатора, останнім проведено роботу з ліквідаційної процедури банкрута, сформовано ліквідаційну масу, здійснено стягнення дебіторської заборгованості та реалізовано майнові активи банкрута. Отримані в ліквідаційній процедурі кошти від продажу майна та стягнення дебіторської заборгованості в сумі 584,9 тис. грн., ліквідатором використано на погашення заборгованості по заробітній платі перед працівниками підприємства, часткове задоволення вимог кредитора - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Нова Каховка та відшкодування витрат з ліквідаційної процедури банкрута і оплату послуг арбітражного керуючого.

Зазначені обставини підтверджуються звітом ліквідатора, актами інвентаризації, показниками ліквідаційної маси, договором купівлі-продажу, актами про списання, реєстром вимог кредиторів, платіжними документами по надходженню і витрачанню коштів, випискою банку про рух коштів.

При цьому, дії арбітражного керуючого (ліквідатора) Кузнєцова В.В. щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута відповідають вимогам ст. ст. 25 - 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та здійснені ним в межах повноважень ліквідатора, визначених ст. 25 цього Закону.

Посилання представників скаржника (кредитора - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Нова Каховка) на неналежне виконання ліквідатором своїх обов'язків та порушення вимог ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо пропорційного задоволення вимог кредиторів однієї черги є помилковим, оскільки спростовується звітом та матеріалами справи.

Так, кредитор у своїй скарзі зазначає на використання ліквідатором коштів у сумі 120305,98 грн., отриманих від реалізації майна, на погашення заборгованості по заробітній платі перед працівниками підприємства, яка включена до 2 черги реєстру вимог кредиторів. При цьому, ліквідатором не здійснено задоволення вимог скаржника щодо капіталізації платежів, які також включені до 2 черги реєстру вимог кредиторів, чим порушено вимоги ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо пропорційного задоволення вимог кредиторів однієї черги.

Проте, як вбачається зі звіту ліквідатора, відомості (довідки) про нарахування заробітної плати, відомостей про виплату заробітної плати, заборгованість по заробітній платі в сумі 120305,98 грн. перед працівниками підприємства, яка погашена ліквідатором у ліквідаційній процедурі, виникла після порушення провадження у справі про банкрутство боржника, - 16.12.10 р. у процедурі розпорядження майном боржника, та є заробітною платою працівників за квітень 2011 р., тобто є поточними вимогами, які, підлягали погашенню у процедурах банкрутства боржника, оскільки на них, відповідно до ч. 6 ст. 12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", не поширюється дія мораторію на задоволення вимог кредиторів, і які в ліквідаційній процедурі підлягають задоволенню у першу чергу у зв'язку з припиненням трудових відносин, що передбачено п. п. б п.1 ч. 1 ст. 31 цього Закону, відповідно до якого, вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати за три місяці роботи, що передують порушенню справи про банкрутство чи припиненню трудових відносин у разі звільнення працівника до порушення зазначеної справи, грошової компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, право на які виникло протягом двох років, відпрацьованих до порушення справи про банкрутство чи припинення трудових відносин, інших коштів, належних працівникам у зв'язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов'язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, що направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, що направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), право на які виникло протягом трьох останніх місяців до порушення справи про банкрутство чи припинення трудових відносин, а також вихідної допомоги, належної працівникам у зв'язку з припиненням трудових відносин, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі, задовольняються у першу чергу.

Віднесення ж ліквідатором вказаних вимог у реєстрі вимог кредиторів до 2 черги є помилкою, яка не змінює характер і правову природу вказаних вимог та порядок їх задоволення і не свідчить про неналежне виконання ліквідатором своїх обов'язків в цілому.

За таких обставин скарга кредитора на дії ліквідатора задоволенню не підлягає.

Відповідно до ч. 5 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними.

Згідно ч. 6 ст. 31 цього Закону, вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс розглянуто і затверджено комітетом кредиторів, - протокол засідання комітету кредиторів від 27.07.12 р.

За таких обставин, звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа банкрута ліквідації і виключенню з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

Провадження у справі у зв'язку з затвердженням звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу банкрута припиняється.

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 24, 32, п. 6 ч.1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -

у х в а л и в:

1. У задоволенні скарги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Нова Каховка Херсонської області на дії ліквідатора арбітражного керуючого Кузнєцова В.В. відмовити.

2. Затвердити звіт і ліквідаційний баланс банкрута Комунального підприємства "Новокаховська дирекція єдиного замовника", м. Нова Каховка Херсонської області.

3. Юридичну особу банкрута - Комунальне підприємство "Новокаховська дирекція єдиного замовника", м. Нова Каховка Херсонської області, ідентифікаційний код 33141370 ліквідувати і виключити з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

4. Провадження у справі припинити.

Суддя В.Г. Ситюк

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення14.08.2012
Оприлюднено17.08.2012
Номер документу25630024
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/2-б-11

Ухвала від 14.08.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Ситюк В.Г.

Ухвала від 17.04.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Ситюк В.Г.

Постанова від 16.06.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Ситюк В.Г.

Ухвала від 20.05.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Ситюк В.Г.

Ухвала від 05.04.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Ситюк В.Г.

Ухвала від 20.01.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Ситюк В.Г.

Ухвала від 16.12.2010

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Ситюк В.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні