cpg1251
УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
14.08.12р. Справа № 38/5005/11993/2011
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Бондарєв Е.М.
при секретарі судового засідання Сизончик Н.В.
за участю представників сторін:
від кредитора - Хвостова І.В., представник УПФ України в м. Нікополі та Нікопольському районі Дніпропетровської області за довіреністю №1194/1120 від 08.12.11р.;
від боржника - Багно Ю.В., ліквідатор
розглянувши справу
за заявою управління Пенсійного фонду України в м. Нікополі та Нікопольському районі Дніпропетровської області, м.Нікополь, Дніпропетровська область
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Провадження у справі про банкрутство комунального підприємства Криничуватської сільської ради "Промінь", вул.Леніна, буд.3, с.Криничувате, Дніпропетровська область, (ЄДРПОУ 32616955) порушено 14.09.11р. за заявою управління Пенсійного фонду України в м. Нікополі та Нікопольському районі Дніпропетровської області, м.Нікополь, Дніпропетровська область за процедурою передбаченою ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Підставою для звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі вказано те, що боржник має перед кредитором безспірну заборгованість за у розмірі 24 609, 97 грн., яка не сплачена. За даними кредитора боржник не здійснює підприємницьку діяльність.
Безспірність вимог кредитора до боржника на суму 24 609, 97 грн. підтверджується виконавчими листами видані Дніпропетровським окружним адміністративним судом по справах №2а-3874/08/0470, №2а-1729/09/0470, №2а-6941/09/0470, №2а-11527/08/0470, №2а-7938/09/0470, вимогами про сплату недоїмки із страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування №2438/02-33/№Ю-182У від 29.05.09р., №2890/02-33/№Ю-182У від 22.06.09р., №3756/02-25/№Ю-182У від 28.07.09р., №4282/02-33/№Ю-182У від 28.08.09р., №5446/02-33/№Ю-182У від 29.10.09р., №6645/02-33/№Ю-182У від 30.12.09р.
Виконавчі документи повернуті Відділом державної виконавчої служби Нікопольського міськрайонного управління юстиції стягувачу через відсутність майна у боржника, що є доказом неплатоспроможності останнього.
Згідно довідки Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції від 22.09.11р. № 34413/10/15-121 остання податкова звітність надана боржником за І квартал 2010р. від 20.04.10р., що є доказом відсутності підприємницької діяльності боржника.
Постановою від 08.11.11р. боржника визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура у справі, призначено ліквідатора - арбітражного керуючого Багно Юрія Володимировича (ліцензія серія АВ №347342 від 20.12.07р., 53200, м. Нікополь, пр. Трубників, 105, кв. 3, ідентифікаційний номер 3081503873).
Ухвалою господарського суду від 13.12.11р. активи боржника звільнені з податкової застави та зобов'язано Нікопольську ОДПІ в 3-денний строк з дня винесення ухвали виключити активи боржника з Державного реєстру застав рухомого майна.
Ухвалою від 14.08.12р. здійснено заміну кредитора - управління Пенсійного фонду України в Нікопольському районі Дніпропетровської області на його правонаступника - управління Пенсійного фонду України в м. Нікополі та Нікопольському районі Дніпропетровської області (53210, Дніпропетровська область, м. Нікополь, проспект Трубників, 11Б, код ЄДРПОУ 37837355).
Відповідно до ст.4-1 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
28.05.12р. на затвердження до господарського суду Дніпропетровської області надійшов звіт про проведену роботу з додатками та ліквідаційний баланс ліквідатора.
Відповідно до вимог ч.ч. 1, 5 ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі - Закон) у разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань. Ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Отже, законодавством передбачено особливу процедуру встановлення всіх відомих ліквідатору кредиторів зі ст.52 Закону, яка є спеціальною по відношенню до загальних процедур банкрутства. До таких потенційних кредиторів належать органи податкової служби, фонди соціального страхування та їх повідомлення ліквідатором здійснюється шляхом надіслання письмових повідомлень таким кредиторам.
Статтею 52 Закону не передбачає публікації в офіційних друкованих органах оголошення про визнання боржника банкрутом, у зв'язку з чим, ліквідатором не здійснювалось таке оголошення.
В результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлена та підтверджена кредиторська заборгованість:
- управління Пенсійного фонду України в м. Нікополі та Нікопольському районі Дніпропетровської області на суму 24 609, 97 грн.;
- Нікопольський міськрайонний центр зайнятості на суму 14, 20 грн.
Згідно довідок комунального підприємства "Нікопольське міжміське бюро технічної інвентаризації" №9991 від 09.12.11р., Нікопольського ВРЕР ДАІ ГУМВС України в Дніпропетровській області №14/8РЕР від 17.12.11р., підрозділу Держтехнагляду в Нікопольському районі №1854 від 21.12.11р., Відділу Держкомзему у Нікопольському районі Головного управління Держкомзему у Дніпропетровській області №1054/4 від 02.04.12р. за боржником нерухомого майна, автотранспортних засобів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок не зареєстровано.
На запити ліквідатора отримані відповіді Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Нікополі Дніпропетровської області, Нікопольської міжрайонної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції, Відділу державної виконавчої служби Нікопольського міськрайонного управління юстиції про відсутність заборгованості банкрута та виконавчих проваджень на виконанні.
Слід зазначити, що відповідно до п. 78.1.7 ст. 78 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VІ, п. 6 ч. 6 ст. 11-1 Закону України "Про державну податкову службу" від 04.12.1990 р. № 509-ХІІ (із наступними змінами та доповненнями), п. 3 Указу Президента України "Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності" від 23.07.1998 р. № 817/98 (із наступними змінами та доповненнями) документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з передбачених у п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України обставин, зокрема, якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи -підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.
Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі -Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей):
- заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу;
- відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи;
- відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу;
- судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.
Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.
Призначається та розпочинається перевірка у такі строки:
- протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу;
- протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.
Таким чином, Нікопольська ОДПІ повинна була протягом місяця розпочати проведення позапланової виїзної перевірки комунального підприємства Криничуватської сільської ради "Промінь".
В ліквідаційному балансі ліквідатором відображено активи банкрута та пасив, який виявлений в ліквідаційній процедурі.
Наданий реєстр вимог кредиторів, який підтверджує визнані грошові вимоги ліквідатором у справі.
Майна, грошових коштів та інших активів, що належить банкруту, не виявлено. У зв'язку з тим, що активів банкрута не виявлено, задоволення вимог кредиторів не відбувалось.
Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.
Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, заслухавши у судовому засіданні представника ліквідатора та управління Пенсійного фонду України в м. Нікополі та Нікопольському районі Дніпропетровської області, м.Нікополь, суд знаходить достатньо підстав щодо затвердження ліквідаційного балансу та ліквідації юридичної особи-банкрута.
За результатами ліквідаційного балансу у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.
Згідно п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.
Керуючись ст.86 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст.22-32, п.6 ст.40, ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -
УХВАЛИВ:
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора комунального підприємства Криничуватської сільської ради "Промінь", вул.Леніна, буд.3, с.Криничувате, Дніпропетровська область, (ЄДРПОУ 32616955).
Ліквідувати юридичну особу -комунального підприємства Криничуватської сільської ради "Промінь", вул.Леніна, буд.3, с.Криничувате, Дніпропетровська область (ЄДРПОУ 32616955).
Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вважати погашеними вимоги:
- управління Пенсійного фонду України в м. Нікополі та Нікопольському районі Дніпропетровської області на суму 24 609, 97 грн.;
- Нікопольський міськрайонний центр зайнятості на суму 14, 20 грн.
Припинити повноваження ліквідатора у справі № 38/5005/11993/2011 про банкрутство комунального підприємства Криничуватської сільської ради "Промінь", вул.Леніна, буд.3, с.Криничувате, Дніпропетровська область, (ЄДРПОУ 32616955) арбітражного керуючого Багно Юрія Володимировича (ліцензія серія АВ №347342 від 20.12.07р., 53200, м. Нікополь, пр. Трубників, 105, кв. 3, ідентифікаційний номер 3081503873).
Провадження у справі припинити.
Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" копію цієї ухвали направити органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.
Суддя Е.М. Бондарєв
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 14.08.2012 |
Оприлюднено | 20.08.2012 |
Номер документу | 25646601 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні